Mundial 2026 USA-Canada-Mexico

Συντονιστής: Captains

Άβαταρ μέλους
ssoulliss

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 7356
Εγγραφή: Τρί Απρ 19, 2011 10:38 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Φάνης Χριστοδούλου
Αγαπημένη ομάδα: Detroit-Pistons
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 18, 2026 4:10 pm

Πάει η πρώτη αγωνιστική, για πρώτη φορά διήρκησε 1 εβδομάδα.

Πινακάκι για τον @Conan1982 :P

Εικόνα

* Τα γήπεδα είναι γεμάτα, παρόλα τα πανάκριβα εισιτήρια.

* Η όλη φάση με την ομάδα του Ιράν καταντά κωμικοτραγική και απαράδεκτη από πλευράς των ΗΠΑ.

* Αγωνιστικά ξεχώρησαν οι ΗΠΑ και εχθές οι "itscominghome-άκηδες" :P ενώ το ισπανικό στυλ ποδοσφαίρου των Ισπανία, Πορτογαλία & Ελβετία έχει προς ώρας τιμωρηθεί.

* Οι αφρικανικές ομάδες έχουν πραγματοποιήσει το καλύτερο ξεκίνημα στην ιστορία των Μουντιάλ. Το Μαρόκο χτίζει φανέλα και έχει συνέχεια.

* Υπάρχουν, μέχρις στιγμής, πολλές μετριοκακές ευρωπαϊκές ομάδες.

* Η αβάντα του Messi και γενικά των Αργεντίνων. Αντί να αποβληθεί για το βρώμικο (sic) χτύπημα του κόντρα στην Αλγερία, τον αποθεώνουν για το χατ-τρικ το οποίο δε θα είχε συμβεί. Bonus: τους σφύριξε για πολλοστή φορά ο διαιτητής για τέτοιες αποστολές.

* Ο Γιώργος Δώνης έγινε ο πρώτος Έλληνας προπονητής με βαθμό σε Μουντιάλ.

* Είναι ακόμη πολύ νωρίς. :bblove:

tarp7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 6238
Εγγραφή: Παρ Δεκ 07, 2018 12:23 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 18, 2026 4:17 pm

Το πρώτο Μουντιάλ που δεν έχω δεί ούτε έναν αγώνα ολόκληρο. Μου φαίνεται λίγο ξενερωτο το φετινό

Άβαταρ μέλους
ssoulliss

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 7356
Εγγραφή: Τρί Απρ 19, 2011 10:38 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Φάνης Χριστοδούλου
Αγαπημένη ομάδα: Detroit-Pistons
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 18, 2026 4:19 pm

tarp7 έγραψε:
Πέμ Ιουν 18, 2026 4:17 pm
Το πρώτο Μουντιάλ που δεν έχω δεί ούτε έναν αγώνα ολόκληρο. Μου φαίνεται λίγο ξενερωτο το φετινό
Τα πρώτα παιχνίδια - τα μεσημεριανά εκεί - είναι Βραδυποριακός-Ταλαιπωριακός :P , στα πιο βραδυνά/νυχτερινά κάτι γίνεται.

Άβαταρ μέλους
nikolas_asteri

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 5995
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
Αγαπημένη ομάδα: New-York-Knicks
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 18, 2026 4:56 pm

tarp7 έγραψε:
Πέμ Ιουν 18, 2026 4:17 pm
Το πρώτο Μουντιάλ που δεν έχω δεί ούτε έναν αγώνα ολόκληρο. Μου φαίνεται λίγο ξενερωτο το φετινό
Είναι η όλη φάση με τα καραγκιοζιλίκια της ΦΙΦΑ, με τα καραγκιοζιλίκια των Αμερικάνων κλπ που (για μένα που νταξ, δεν είμαι ποδοσφαιρικός) κάνουν εντελώς αδιάφορη τη διοργάνωση.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Reaper

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3335
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 29, 2019 8:55 pm
Αγαπημένη θέση: SG, Bench
Αγαπημένος παίκτης: Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 18, 2026 5:30 pm

Το θεαμα μια χαρα ειναι, εχουμε πολλα γκολ, πολυ ανταγωνιστικες "μικρες" ομδες απο τις αλλες ηπειρους - διοτι δεν στηνονται ολοι πισω, σε αντιθεση με τις μικρομεσαιες ευρωπαϊκες που εχει γινει μοδα να παιζουν αμυντικα και να περιμενουμε κανα κορνερ/φαουλ.

Η διοργανωση ναι, εχει ενα σωρο μουτζουρες, αναμενομενο ηταν οταν αφηνεις Αμερικανους να ακουμπησουν αθλημα. Μεγαλυτερη αηδια απ τα hydration breaks για να παιζουν διαφημισεις δεν εχει ξαναγινει σε Μουντιαλ.

Γαλλια και Αγγλια κανανε απο ενα τρομερο ημιχρονο (το 2ο για την καθεμια) - οχι ολοκληρο αγωνα, προσεξτε το αυτο για τα νοκ αουτ, ειδικα για ομαδες που εχουν θεματα με τη ζεστη του Τεξας. Η Γερμανια επαιζε με το Κουρασαο αρα δε μπορει να κριθει.

Η Ισπανια χωρις Γιαμαλ ειναι η Ισπανια 2014-2020 γυρω γυρω και τριγυρω, να δουμε απ το επομενο ματς με τον Γιαμαλ.

Η Πορτογαλια του εγωπαθους ναρκισσου ειναι κωμικη, εχει τρομερο κεντρο ατομικα και ολοι ψαχνουν τον Κριστιανο με σεντρες. Καλα θα παει αυτο.

Η Ολλανδια και το Βελγιο εδειξαν τις αδυναμιες που περιμεναμε. Η Νορβηγια εδειξε και τα καλα της και τα κακα της ακομα και με το Ιρακ. Η Κροατια με τρομαξε ποσο κακη αμυνα εχει απο πλευρας αθλητικοτητας, ειναι τρομερα τεχνικη ομαδα αλλα δε μπορουν να σπρωξουν, δεν εχουν εκρηξη...

Νοτιοαμερικανικες πλην Αργεντινης ελαχιστα πραγματα ως τωρα. Βραζιλια αν δεν ειχε 5 αστερια η φανελα κανεις δε θα την εβαζε στα φαβορι. Ουρουγουαη ανταπεδωσε τη γκελα στους Ισπανους, Κολομβια κερδισε μεν, το Ουζμπεκισταν και δυσκολα δε, το Εκουαδορ εχασε, η Παραγουαη ξεφτιλιστηκε.

Καλη εως πολυ καλη η πρεμιερα των Αφρικανικων ομαδων με μοναδικη παραφωνια την Τυνησια που εφαγε 5 και αλλαξε προπονητη (η Νοτια Αφρικη ειναι αδυναμη, δεν περιμενει κανεις τιποτα απο αυτη). Μαροκο ειναι πλεον Τοπ 10 ομαδα, ενω Κονγκο-Πρασινο Ακρωτηριο-Αιγυπτος πηραν τεραστιους βαθμους. Καλη και η Ακτη, Σενεγαλη εχει τελικο με Νορβηγια μπροστα της.

Πολυ καλες και οι Ασιατικες ομαδες - Ιαπωνια Κορεα τις ξερουμε, αλλα η Αυστραλια τακτικα αρτια κερδισε την Τουρκια, η Σαουδικη Αραβια του Δωνη ΟΚ χρειαστηκε ηρωιλικια τερματοφυλακα αλλα πηρε Χ απ τους Ουρουγουανους, ενω οι μικρες Ιρακ-Ιορδανια-Ουζμπεκισταν εχασαν μεν, αλλα παιξανε ποδοσφαιρο δε, ολες σκοραραν, δεν εστησαν 90 λεπτα πουλμαν. Το Ιραν λογω ειδικων συνθηκων (ΗΠΑ) + γερασμενη ομαδα δε θα περασει τον ομιλο. Το Καταρ κατα τυχη πηρε τον βαθμο, δε το μετραω στα θετικα.

Και οι 3 διοργανωτριες της Βορειας Αμερικης επαιξαν καλα - οι ΗΠΑ εκαναν πλακα στην Παραγουαη, ο Καναδας παρα το Χ με τη Βοσνια ηταν η ανωτερη ομαδα, το Μεξικο κερδισε στο ρελαντι (αλλα δεν επεισε και τοσο). Οι αλλες ομαδες της ηπειρου εχασαν - ο Παναμας σε ισορροπημενο ματς με τη Γκανα, η Αϊτη οριακα απ τη Σκωτια σε ματς που επεσε το ξυλο της αρκουδας και με τις 2 ομαδες να παιζουν ραγκμπι, το Κουρασαο...ε ενταξει μικρη ομαδα με τη Γερμανια παντα υπαρχει αυτος ο κινδυνος.

Καλες διαιτησιες με εξαιρεση εναν απιθανο διαιτητη απ τη Γκαμπον στο Νορβηγια-Ιρακ που παιζει να διαβασουμε σε 20 χρονια οτι δεν ηταν αυτος αλλα καποιος impersonator. Εντολες να μη βγαινουν ευκολα καρτες ουτε να δινονται ευκολα πεναλτι.

Παμε να δουμε 2η αγωνιστικη με αρκετα αμφιρροπα παινιχιδα. Ντερμπι μεταξυ ονοματων δεν υπαρχει.

Noone remembers how. Everyone remembers if you won or you lost.
Άβαταρ μέλους
SteveNashidis

Site Admin
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 10061
Εγγραφή: Τρί Σεπ 21, 2010 2:36 am
Τοποθεσία: Arizona
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Steve Nash, Devin Booker
Αγαπημένη ομάδα: Phoenix-Suns
Αγαπημένη ομάδα: Εθνική Ελλάδας
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 19, 2026 1:55 pm

Πριν ακόμα πατήσουν το πόδι τους στη Βοστώνη, οι Σκωτσέζοι είχαν κερδίσει την αγάπη των ντόπιων με μια δωρεά 10.000 δολλαρίων σε ένα τοπικό νοσοκομείο παίδων, κάτι που κάνουν όπου κι πάνε. Ακολούθησαν άλλες δυο δωρεές σε τοπικά ιδρύματα και το ποσό έφτασε τις 30.000!
Μετά έσκασαν μύτη στην πόλη και άρχισαν τα δικά τους. Βόλτες, μπύρες, κι άλλες μπύρες, και μερικές ακόμα μπύρες, τραγούδι και χαβαλές. Μέσα σε 4 μέρες τα μπαρ της περιοχής στράγγιξαν από αλκοόλ (κυριολεκτικά) και οι σοκαρισμένοι μαγαζάτορες δήλωναν πως δεν έχουν ξαναδεί τέτοιο πράγμα ούτε στις πιο γιορτινές μέρες.
Σε μια από τις ελεύθερες τους μέρες, πολλοί εξ αυτών πήγαν να δουν και μπέιζμπολ! Οργανωμένα. Με πορεία. Και τραγούδια. Ακόμα κι εκεί έκλεψαν την παράσταση με την ατμόσφαιρα που δημιούργησαν και μετά το ματς οι φίλοι των Red Sox τους παρακαλούσαν να πάνε ξανά κάποια φορά.
Παρά την ατέλειωτη μπύρα πάντως, οι ακρότητες είναι λιγοστές. Σε ένα βίντεο που κυκλοφόρησε προχθές, ένας υπάλληλος καθαριότητας του δήμου έλεγε πως τον έστειλαν να καθαρίσει ένα πάρκο στο οποίο είχαν στήσει πάρτι προηγουμένως οι Σκωτσέζοι και όταν έφτασε εκεί ανακάλυψε πως αυτοί είχαν ήδη κάνει σχεδόν όλη τη δουλειά γι'αυτόν! Όταν ρωτήθηκε σχετικά ένας από τους Σκωτσέζους η απάντηση του ήταν: "Δεν κοστίζει τίποτα να είσαι καλός και να δείχνεις σεβασμό στο μέρος που σε φιλοξενεί"
Οι Σκωτσέζοι ξέρουν ότι αργά ή γρήγορα η ομάδα τους θα τους κεράσει μια καλή πίκρα αλλά αυτό δεν τους απασχολεί ιδιαίτερα. Από οπαδικές απογοητεύσεις έχουν αρκετές και για την επόμενη ζωή. Γι' αυτό έχουν πάει στο Μουντιάλ αποφασισμένοι να περάσουν καλά κι αυτό κάνουν σε κάθε ευκαιρία. Στο γήπεδο, σε αγώνα μπέιζμπολ, στα πάρκα, στα μπαρ ή ακόμα και σε τουριστικά σκάφη που δεν έχουν ξεκινήσει καν τη βόλτα τους.


Για αυτό ο Σίλβερ ήθελε να τελειώσει γρήγορα το ΝΒΑ. Μην αλλοιώσει τον μπολιτισμό του ΝΒΑ από τους άξεστους που τραγουδούν συνθήματα.
@ggr @nikolas_asteri @ssoulliss

Steve Nash. 2× NBA ΜVP (2005, 2006)SSOL- Seven Second or Less Len - 2006-07 : True champions
Εικόνα
Basketforum Fantasy Champion 2025-26🏆
tarp7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 6238
Εγγραφή: Παρ Δεκ 07, 2018 12:23 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 19, 2026 8:57 pm

ssoulliss έγραψε:
Πέμ Ιουν 18, 2026 4:19 pm
tarp7 έγραψε:
Πέμ Ιουν 18, 2026 4:17 pm
Το πρώτο Μουντιάλ που δεν έχω δεί ούτε έναν αγώνα ολόκληρο. Μου φαίνεται λίγο ξενερωτο το φετινό
Τα πρώτα παιχνίδια - τα μεσημεριανά εκεί - είναι Βραδυποριακός-Ταλαιπωριακός :P , στα πιο βραδυνά/νυχτερινά κάτι γίνεται.
Πόσο ν αντέξουν και οι παίκτες, σε λίγο θα χρειαστούν μπουκάλες οξυγόνου

Seven star

 sophomore
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 89
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 24, 2024 1:07 pm
Τοποθεσία: Athens
Αγαπημένη θέση: Bench
Αγαπημένος παίκτης: Πάτρικ Μπερκ
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos
Mood:
Προειδοποιήσεις: 2

Παρ Ιουν 19, 2026 9:03 pm

Εγώ πάντως ποντάρω τετράδα τις ΗΠΑ, μάλιστα έπαιξα και ένα σεβαστό ποσό σε αυτό.

Λόγος: Το αναφερόμενο μήνυμα περιέχει συνδέσμους με παράνομο ή πειρατικό λογισμικό..
tarp7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 6238
Εγγραφή: Παρ Δεκ 07, 2018 12:23 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 19, 2026 9:04 pm

nikolas_asteri έγραψε:
Πέμ Ιουν 18, 2026 4:56 pm
tarp7 έγραψε:
Πέμ Ιουν 18, 2026 4:17 pm
Το πρώτο Μουντιάλ που δεν έχω δεί ούτε έναν αγώνα ολόκληρο. Μου φαίνεται λίγο ξενερωτο το φετινό
Είναι η όλη φάση με τα καραγκιοζιλίκια της ΦΙΦΑ, με τα καραγκιοζιλίκια των Αμερικάνων κλπ που (για μένα που νταξ, δεν είμαι ποδοσφαιρικός) κάνουν εντελώς αδιάφορη τη διοργάνωση.
Είναι κι αυτό, αλλά και ο υπερπληθωρισμός των παιχνιδιών κάπου εγκωσα.

Άβαταρ μέλους
ssoulliss

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 7356
Εγγραφή: Τρί Απρ 19, 2011 10:38 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Φάνης Χριστοδούλου
Αγαπημένη ομάδα: Detroit-Pistons
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 20, 2026 6:43 pm

Καλά τα λέει ο @Reaper, είναι όμως νωρίς.

Για τα "hydration breaks" όπως τα αποκαλούν, είναι στη σωστή κατεύθυνση - αντιλαμβάνομαι ότι δε γίνεται για τους αθλητές, αλλά για την Aramco & την Qatar Airways - ωστόσο θα θυμίσω τι είχε συμβεί στο Μουντιάλ του 2014 στη Βραζιλία. Τότε είχαν διεξαχθεί αγώνες στο Manaus μια πόλη στο βόρειο τμήμα της χώρας στη μέση του Αμαζονίου σε κυριολεκτικά τροπικό κλίμα.

Αγωνίστηκαν 4 ευρωπαϊκές χώρες: η Αγγλία με την Ιταλία στην πρεμιέρα, η Κροατία με την Πορτογαλία στη 2η αγωνιστική και η Ελβετία την 3η. Το αποτέλεσμα ήταν οι 4 πρώτες να αποκλειστούν από την πρώτη φάση με την Ελβετία να συνεχίζει και στο 1ο νοκ-άουτ κόντρα στην Αργεντινή να μην μπορεί να περάσει το κέντρο, να μην μπορούν να πάρουν τα πόδια τους οι παίκτες και τελικά να ηττώνται. Συνολικά είχαν εκφραστεί παράπονα ότι "εντάξει αδέρφια εμείς ντάλα καλοκαίρι δεν μπορούμε να παίξουμε σε αυτές τις συνθήκες, εσείς (οι Λατίνοι) τις έχετε συνηθίσει". Μπορεί να ήταν και πρόφαση ωστόσο δεν ήταν τυχαίο ότι στη συγκεκριμμένη πόλη (δεν ήταν η μόνη) δεν επιλέχθηκε κάποιος αγώνας στη νοκ-άουτ φάση. Επομένως ναι σωστά είναι τα διαλείμματα και για την ισονομία καλώς εφαρμόζονται παντού.

* Έτσι για την ιστορία και όσους παίζουν/τζογάρουν :P , περίπου αντίστοιχες συνθήκες βιώνουν σε αυτό το Μουντιάλ οι ομάδες των ομίλων του Μεξικού, της Ολλανδίας, της Ισπανίας, της Αργεντινής και της Πορτογαλίας δηλαδή όσοι δεν παίζουν στις δύο ακτές αλλά στη νότια ΗΠΑ ή στο Μεξικό. Εγώ τις περισσότερες από αυτές δε θα τις πόνταρα να πάνε πολύ μακρυά (οκτάδα και ύστερα). :bblove:

Άβαταρ μέλους
yorgos

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 11458
Εγγραφή: Τρί Οκτ 20, 2009 1:55 am
Τοποθεσία: Αβάνα
Αγαπημένη θέση: SF
Αγαπημένος παίκτης: Στηβ Νας
Αγαπημένη ομάδα: Peristeri
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 20, 2026 7:25 pm

Όποιος είδε το ΗΠΑ-Αυστραλία κατάλαβε γιατί οι Αμερικανοί (που δεν είναι αμπαλοι, είναι γρηγοροι, παιζουν με τη μπάλα κάτω) θα πάνε πολύ μακριά. Οι Αυστραλοί δεν πήραν ούτε ένα φάουλ στο κέντρο, χώρια κάτι φάσεις στην περιοχή, μέχρι και τα πλάγια ανάποδα σφύριζαν, ε΄χουν εύκολο μονοπάτι οι Αμερικάνοι, θα φάνε και σπρώξιμο τύφλα να έχει η Κορέα του 2002 , δεν παίζει να μέινουν εκτός οκτάδας, πιθανόν και 4άδας. Κανονικοί νίντζα οι διαιτητές εχθές, ούτε ο JD Vance δεν τα σφύριζε αυτά.

Πώς είσαι έτσι VS Πώς έγινες έτσι / Πακιστάν vs Κίνα

https://tinyurl.com/t2mmucpt
Άβαταρ μέλους
Reaper

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3335
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 29, 2019 8:55 pm
Αγαπημένη θέση: SG, Bench
Αγαπημένος παίκτης: Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 20, 2026 7:38 pm

Παραγουαη τα ξημερωματα μας θυμισε τι ειναι κλασικο Λατινοαμερικανο ποδοσφαιρο, κερδισε ΚΑΙ τον νεο ηλιθιο κανονισμο της FIFA (κοκκινη αμα κρυβεις το στομα σου οταν βριζεις/απειλεις/προκαλεις τον αντιπαλο).

Γκολ στο 1ο λεπτο, μετα εκνευριζανε τους Τουρκους ολο το ματς, ακροβατωντας στα ορια του τι ειναι νομιμο και τι δεν ειναι, κρατησαν το 1-0 ως το τελος και θα περασουν αγκαζε με την Αυστραλια με ενα φιλικο 0-0 στο 3ο ματς.

Σπιτι της η Τουρκια με 0 γκολ σε 62 σουτ στα 2 πρωτα ματς, γελαμε οπως παντα με τα "dark horse" και τις προσδοκιες που εχουν διαφοροι για αυτη την Εθνικη.

Noone remembers how. Everyone remembers if you won or you lost.
Άβαταρ μέλους
ssoulliss

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 7356
Εγγραφή: Τρί Απρ 19, 2011 10:38 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Φάνης Χριστοδούλου
Αγαπημένη ομάδα: Detroit-Pistons
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 3:54 pm

Mundial εβδομάδα 2, τέλος! :D :P

Εικόνα

* Ήταν η εβδομάδα των σοβαρών τραυματισμών με 4 παίκτες να χάνουν τη συνέχεια και σημαντικό κομμάτι της σεζόν. Ο Γερμανός Schlotterbeck τσάκισε τον αστράγαλο του (τον επιδείνωσε αφού ο "γίγαντας" που έχει στον πάγκο δεν τον αντικατέστησε αμέσως :drunk: ), ο Καναδός Kone ήταν άτυχος αφού ένας Καταριανός (είναι η 2η φορά που τραυματίζει παίκτη) του έσπασε το πόδι, ο Ιβοριανός Singo (ο καλύτερος αμυντικός της ομάδας) υπέστει βαρυά θλάση και ο Βραζιλιάνος Raphinha είναι με το ένα πόδι εκτός διοργάνωσης για τον ίδιο λόγο.

* Διαιτητικά είχαμε αυτή τη φορά να ευνοείται η Αγγλία και να γλυτώνει το πέναλτι & αποβολή στο χθεσινό παιχνίδι κόντρα στην Γκάνα. Μετά τον Messi και την Αργεντινη, σειρά είχαν τα 3 Λιοντάρια που αν έχαναν αυτομάτως άλλαζαν bracket αφού δύσκολα θα έβγαιναν 1οι στον όμιλο.

* Οι ΗΠΑ, Μεξικό, Γερμανία και Αργεντινή είναι αδιάφορες την 3η αγωνιστική αφού είναι 1ες ανεξαρτήτως αποτελέσματος.

* Οι Αίτη, Τουρκία, Τυνησία, Ιορδανία και Παναμάς είναι εκτός συνέχειας ό,τι και να συμβεί.

* Το ματς της αγωνιστικής είναι αναμφίβολα το Ισπανία-Ουρουγουάη μεθαύριο όπου αν νικήσουν οι Ίβηρες η Ουρουγουάη (και ο Bielsa προσωπικά) θα υποστεί οδυνηρό αποκλεισμό, αν όμως κερδίσουν οι Celeste τότε στους 32 θα έχουμε Αργεντινή-Ισπανία (και κάπου εκεί θα σταματήσει το βαγιοκλάδισμα σε έναν από τους 2 αστέρες του Mundial).

* Αγωνιστικά νομίζω ότι η Γαλλία όταν αποφασίσει να παίξει, δύσκολα θα έχει αντίπαλο. Από εκεί και ύστερα ο Yamal ανεβάζει πολύ την Ισπανία αλλά είναι ακόμη ψιλοτραυματίας και δεν είμαι σίγουρος ότι αυτό θα τους βγει σε καλό.

* Οι Βραζιλία, Μαρόκο με τις Ιαπωνία, Ολλανδία είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα διασταυρωθούν μεταξύ τους στην επόμενη φάση ώντας 4 από τις πιο καλές ομάδες του τουρνουά. Τα έφερε έτσι η κληρωση... :roofl:

* Αντίθετα λουκούμι διασταυρώσεις θα έχουν το Μεξικό (χωρίς καμμία ουσιαστική μετακίνηση) και οι ΗΠΑ που ενδεχομένως να βρουν διαδοχικά Σουηδία & Αίγυπτο.

* Οι ευρωπαϊκές ομάδες αγκομαχούν, έχουν ξεμείνει από μεγάλους χαφ και δυσκολεύονται να κάμψουν ομάδες τύπου Παναμά (Κροατία), Αϊτης (Σκωτία) ή τρώνε για πλάκα 5άρες (Σουηδία) ή είναι μονοδιάστατες και βαρετές (Βέλγιο, Τσεχία) ή έχουν ήδη αποκλειστεί (Τουρκία).

* Σε όλα αυτά υπάρχει και η συμπαθής Νορβηγία η οποία έχει σκοράρει 7 γκολ, τα όμως 4 τα έχουν κάνει πάσα (κυριολεκτικά) οι αντίπαλοι παίκτες στους επιθετικους τους.
:banana:

Απάντηση

Επιστροφή στο “Άλλα αθλήματα και Στοίχημα”