Οτιδήποτε για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό (Formula 1, Moto GP, WRC).
Re: Μηχανοκίνητος Αθλητισμός
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 29, 2020 11:52 pm
από PeristeriBCfan
Δεν ξέρω πόσα παιδιά από εδω βλέπουν μηχανοκίνητα γενικά, αλλα εγω τυγχάνει να αγαπώ την f1 εξίσου με το μπάσκετ.
Αυτό που συνέβη σήμερα στο Bahrain ήταν πραγματικά μια γροθιά στο στομάχι κι τόσα χρόνια που βλέπω F1, δεν έχω ξαναδεί κάτι τέτοιο. Ευτυχώς ο Romain ειναι καλα κι απόλυτα υγιής, έχοντας μερικα ελαφριά εγκαύματα
Re: Μηχανοκίνητος Αθλητισμός
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 12, 2021 11:46 pm
από SteveNashidis
Ωραία παράσταση έδωσε σήμερα η ΦΙΑ για να αυξήσει τη τηλεθέαση. Μπράβο τους, όχι μπράβο τους.
Σαν ταινία τελείωσε η σεζόν.
Δε ξερω ποιος το άξιζε περισσότερο αλλά το πρωτάθλημα κρίθηκε εξωαγωνιστικά με τις αποφάσεις των κριτών παρά στην πίστα.
ΜΑΞ Φερσταπεν ο νέος νικητής.
Ωραία παράσταση έδωσε σήμερα η ΦΙΑ για να αυξήσει τη τηλεθέαση. Μπράβο τους, όχι μπράβο τους.
Σαν ταινία τελείωσε η σεζόν.
Δε ξερω ποιος το άξιζε περισσότερο αλλά το πρωτάθλημα κρίθηκε εξωαγωνιστικά με τις αποφάσεις των κριτών παρά στην πίστα.
ΜΑΞ Φερσταπεν ο νέος νικητής.
Από το 2019 κι μετά έχει δημιουργηθεί ένας χαμός με τις αποφάσεις που παίρνει η FIA, καθώς υπήρξε μια αναγκαστική αλλαγή στον αλυταρχη. Ο Charlie Whiting, που επί δεκαετίες είχε αυτό το ρολο κι τα πήγαινε αρκετά καλά, απεβίωσε από πνευμονική εμβολή(3 μέρες πριν τον 1ο αγώνα τότε) κι ανέλαβε ο (όπως αποδείχθηκε) ακατάλληλος κι νεαρότερος Michael Masi.
Γενικά, όποιος είδε τη φετινή σεζόν ολόκληρη ή σποραδικά , μπορεί να επιβεβαιώσει το ποσο είχαν χάσει την μπάλα οι της FIA. Κι δεν αφορούσε μόνο το τι γινόταν στις πίστες κι τις ποινές που δίνονταν/δεν δίνονταν στις μάχες Verstappen-Hamilton,αλλά κι στο εξωαγωνιστικο. Να τονιστεί πως το πρωτάθλημα θα κριθεί στο CAS,καθώς η Mercedes θα διεκδικήσει ότι μπορεσει.
Από το 2017 έχει αγοράσει την F1 μια Αμερικανική εταιρεία, από το 2018 κάνουν διαρκώς ντοκιμαντέρ οι του Netflix, οπότε ναι....
Re: Μηχανοκίνητος Αθλητισμός
Δημοσιεύτηκε: Δευ Δεκ 13, 2021 2:11 am
από Reaper
Εχει φερει και θετικα και αρνητικα η Liberty Media.
Στα θετικα ειναι η εξαιρετικη δουλεια της στα social media, στο marketing, στην προσβαση σε νεους φιλαθλους, σε υπαρχουσες και νεες αγορες. Εκανε τους αθλητες προσβασιμους, τους εδωσε βημα να μιλανε για τα ενδιαφεροντα τους, να κανουν stream στο twitch τα video games τους, να χαζολογανε στο καναλι της F1 στο YouTube κλπ κλπ.
Ο Lando Norris ειναι στους top 3 πιο δημοφιλεις οδηγους αυτη τη στιγμη με ολο το κοινο του να ειναι κατω απο 30 σε ηλικια.
Γενικα καταφερε αυτο που δε μπορουσε να κανει ο Bernie : να εκσυγχρονισει την προσεγγιση του σπορ, να μην ειναι οι πιλοτοι οι ψυχροι απομακροι επαγγελματιες και να μην υπαρχει το λεγομενο gatekeeping.
Στα αρνητικα ειναι ομως η ακρατη Αμερικανοποιηση. Η Liberty γουσταρει ψευτοκοντρες και ψευτοnarratives τυπου NBA, ντοκιματερ στο Netflix, λεκτικους καβγαδες των διευθυντων των ομαδων, να πουλησει ενα θεαμα που ολα θα κρινονται στο τελος, αν μπορουσε θα βαζε κι εναν αγωνα πλει οφ στο τελος ξερω γω. Και στις ποινες και στις αποφασεις κανει κρα πλεον οτι λαμβανονται αποφασεις βασει της βαθμολογιας και οχι βασει των περιστατικων.
Ο Masi ειναι ανικανος ως διευθυντης αγωνα, ειχε αφησει ολη τη σεζον τον Toto και τον Horner να συμπεριφερονται σαν τον Κουγια και τον Μπεο, οι κανονες φτιαχνονται στο ποδι και αλλαζουν κατα το δοκουν, και μοιαζει ανικανος να παρει αποφασεις σε λιγα λεπτα υπο πιεση.
Προτιμουσα να το παρει ο Verstappen (αν και εγω ειμαι με τη Ferrari) διοτι γενικα δε μ αρεσει ο Hamilton, το υφακι του Toto Wolff και η ολη κυριαρχια της Mercedes ειναι βαρετη και κουραστικη. Αλλα για μενα ο Verstappen ειναι απλα lesser evil, ειναι βρωμικος οδηγος και μαθημενος να περνα το δικο του με το ετσι θελω απ τα 17 του.
Μπραβο του για τον τιτλο και το αθλημα χρειαζοταν την αλλαγη.
Αλλα η μεγαλυτερη αλλαγη που χρειαζεται ειναι του χρονου να δουμε αλλες ομαδες εκτος απο Mercedes-Red Bull να διεκδικουν τιτλους. Και αν δεν ειμαστε εμεις (καμια εμπιστοσυνη πλεον στη Ferrari) ας ειναι η McLaren με την μορφη τον Lando ή η Alpine για να εκθεσει κοσμο ο 41χρονος Alonso.
ΥΓ. Εκλεισε την καριερα του ο μεγαλος Kimi, ο τελευταιος πρωταθλητης της Ferrari, και απ τους οδηγους που πραγματικα οδηγουσαν γιατι απλα τους αρεσει, αλλιως δε θα ταν στα 40 του να παλευει για 6-7 ποντους τη σεζον με τη νταλικα της Alfa Romeo.
Re: Μηχανοκίνητος Αθλητισμός
Δημοσιεύτηκε: Δευ Φεβ 28, 2022 12:44 am
από Crash95
Έιπα να γράψω μερικά πράγματα για το αγαπημένο μου WRC. Ολοκληρώθηκε και το 2ο ράλι της χρονιάς και πλέον θα πρέπει να περιμένουμε δύο μήνες για το επόμενο και μετά θα κορυφωθεί η δράση. Πάμε να πούμε κάποια πράγματα για τη φετινή σεζόν
Όποιος θέλει να αρχίσει να ασχολείται ή να ασχοληθεί περισσότερο του προτείνω να το κάνει φέτος. Τα καινούρια αυτοκίνητα είναι εντυπωσιακά, με πολύ ωραίο ήχο και μοιάζουν σαν θηρία που βρυχώνται πάνω σε άσφαλτο, χιόνι και χώμα παρότι μπήκαμε στην υβριδική εποχή. Ο κυρίαρχος των προηγούμενων ετών Σεμπαστιάν Οζιέ φέτος θα τρέξει σε επιλεγμένα ράλι (4 έως 6 από τα 13) οπότε δεν πάει για πρωτάθλημα και αυτό ήδη μας εξιτάρει για τη μεγάλη μάχη που έχουμε και θα έχουμε για το νέο παγκόσμιο πρωταθλητή.
Στον πρώτο αγώνα στο Μόντε Κάρλο κυριάρχησαν οι θρύλοι Λεμπ(επίσης θα τρέξει σε λίγα ράλι) και Οζιέ αλλά στη Σουηδία δεν έτρεξαν. Αυτό το τριήμερο πάνω στο πυκνό χ́ιόνι της Σκανδιναβικής χώρας είχαμε πραγματικά τρομερές μάχες και πολύ δυνατές εικόνες με το νεαρό Κ́άλε Ροβανπέρα να οδηγάει εξωπραγματικά και να νικά. Ο Ροβανπέρα προηγείται στη βαθμολογία και αυτά που κάνει τα βλέπουμε πρώτη φορά από 21χρονο οδηγό και σίγουρα αν πάρει τον τίτλο θα συντρίψει το ρεκόρ του Μακρέι για το νεότερο πρωταθλητή ράλι(27 ετών όταν το πήρε). Ο Ροβανπέρα είναι ταχύτατος αλλά και εξαιρετικά ήρεμος και πιστεύω θα γράψει ιστορία στο σπορ στο μέλλον και σίγουρα είναι στα φαβορί για το τίτλο. Φέτος όμως περιμένουμε πολλούς να πάνε για τίτλο με την αναξιοπιστία των Φορντ και Χιουντάι όμως να μας το χαλάνε λίγο. Τι εννοώ?
Η Χιουντάι φαίνεται ότι έχει τη ταχύτητα να χτυπήσει τη Τογιότα όπως ίσως και η Φορντ, αλλά βγάζουν πολλά μηχανικά προβλήματα έως τώρα. Ο Τάνακ τον οποίο θεωρώ τον πιο πλήρη οδηγό του γκριντ έχει ́χάσει δύο ράλι λόγω προβλημάτων και ουσιαστικά για μένα έχασε μία 1η ή 2η θέση στη Σουηδία καθώς πήγαινε πολύ γρήγορα μέχρι να βγει το πρόβλημα. Αν δεν βγάλει άλλα θέματα στο μέλλον το αμάξι του ίσως πάει για τίτλο αλλά τώρα έμεινε λίγο πίσω. Ο έτερος μεγάλος οδηγός της Χιουντάι ο Νεβίλ δεν είχε θέματα έως και τώρα και είναι 2ος στο πρωτάθλημα και αυτός πάει για τίτλο. Πρωτάθλημα θεωρώ πως μπορεί και ο Μπριν ο ηγέτης φέτος της Φορντ αλλά το Φορντ του έβγαλε θέματα στο ράλι Σουηδίας και αφήνει και αυτόν π́ίσω όπως και τον Τάνακ. Από κει και πέρα το πρώτο φαβορί για πρωτάθλημα στοιχηματικά πριν τη σεζόν ο Έβανς παρότι έχει το βράχο της Τογιότα όπως και ο Ροβανπέρα έκανε δύο τραγικά λάθη στα δύο πρώτα ράλι και έχει μείνει πολύ πίσω με τα τρακαρίσματα του. Θεωρώ όμως ότι όλοι αυτοί που ανέφερα θα πάνε για πρωτάθλημα και μαζί με τους Λεμπ και Οζιέ που θα μπουν σε κάποια ράλι μπορούν να προσφέρουν πολύ θέαμα. Γράφω βαθμολογία οδηγών μόνο του WRC και κατασκευαστών έως τώρα.