Ελληνοποίηση ξένων αθλητών

Συντονιστής: Captains

Απάντηση

Συμφωνείτε με την ελληνοποίηση ξένων αθλητών?

ΝΑΙ
26
29%
ΟΧΙ
50
56%
ΑΔΙΑΦΟΡΟ
13
15%
 
Σύνολο ψήφων: 89
Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13720
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 7:39 pm

Knoxville έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 7:30 pm
τουλουμπα έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 6:47 pm


ολες αυτες οι περιπτωσεις φαλ θωμας βεζενκοφ ντορσει ειναι γελοιες

αυτοι οι ανθρωποι δεν εχουν καμια σχεση με ελλαδα και ουτε βοηθουν στο καλο του ελληνικου μπασκετ αν παιζουν σαν ελληνες στην α1

οπως εχω προτεινει απο εποχες εσοδων εξοδων ο παο δεν θα επρεπε να συμμετεχει σε αυτην την γελοια διοργανωση
αφου ομως αυτος που αποφαασιζει για δικους του προσωπικους λογους θελει να συμμετεχει τουλαχιστον ας κανει και αυτος τις ιδιες γελοιες πρακτικες οσο τον παιρνει βεβαια
Bάλτα όλα σε έναν σάκο και πες τα γελοία.

Άκου εκεί μάνα Ελληνίδα και παππούδες Έλληνες ο φέικ ο Ντόρσι.

Άκου εκεί γεννημένος στην Κύπρο και 12 χρονια στην Ελλάδα ο Σάσα.

Γελοιότητες.
το βασικο αφηγημα του περιορισμου των ξενων ειναι οτι σταματαει την εξελιξη και την αναδειξη των νεων ελληνων
σε τι ακριβως οτι ο φαλ ο θωμας ο σασα ο ντορσει παιζουν σαν ελληνες στην α1 βοηθαει στην αναδειξη και στην εξελιξη των νεων ελληνων ταλεντων?

το τι αισθανεται ο καθενας η αν τυπικα μπορει να παρει διαβατηριο δεν απασχολει κανεναν
η ολη συζητηση υπαρχει και γινεται γιατι υπαρχει το γελοιο 6+6

αν δεν υπηρχε δεν θα ασχολουμασταν καν ποιος αισθανεται ελληνας πως πηρε ταυτοτητα ο αλλος ποιον προγονο ελληνα ειχε ο τριτος

Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13720
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 7:41 pm

nikolas_asteri έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 7:37 pm
Knoxville έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 7:30 pm
Bάλτα όλα σε έναν σάκο και πες τα γελοία.
Ε εντάξει ο τουλούμπας έχει ένα συγκεκριμένο σετ απόψεων, δεν θα αλλάξει τώρα.

Να μην παίζουμε Α1, να μην παίζουμε Ευρωλίγκα, γελοία ελληνοποίηση Βεζένκοφ, Ντόρσει. Ε τι να κάνεις;
οχι στην α1 δεν θα επρεπε να παιζουμε ακομα να μην υπηρχαν οι ελληνοποιησεις ,αυτο που με ενοχλει ειναι το 6+6 και οχι τοσο οι ελληνοποιησεις

Άβαταρ μέλους
Knoxville

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 577
Εγγραφή: Τρί Ιουν 10, 2025 8:34 pm
Τοποθεσία: AB
Αγαπημένος παίκτης: B
Αγαπημένη ομάδα: Detroit-Pistons
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 7:43 pm

τουλουμπα έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 7:39 pm
Knoxville έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 7:30 pm


Bάλτα όλα σε έναν σάκο και πες τα γελοία.

Άκου εκεί μάνα Ελληνίδα και παππούδες Έλληνες ο φέικ ο Ντόρσι.

Άκου εκεί γεννημένος στην Κύπρο και 12 χρονια στην Ελλάδα ο Σάσα.

Γελοιότητες.
το βασικο αφηγημα του περιορισμου των ξενων ειναι οτι σταματαει την εξελιξη και την αναδειξη των νεων ελληνων
σε τι ακριβως οτι ο φαλ ο θωμας ο σασα ο ντορσει παιζουν σαν ελληνες στην α1 βοηθαει στην αναδειξη και στην εξελιξη των νεων ελληνων ταλεντων?

το τι αισθανεται ο καθενας η αν τυπικα μπορει να παρει διαβατηριο δεν απασχολει κανεναν
η ολη συζητηση υπαρχει και γινεται γιατι υπαρχει το γελοιο 6+6

αν δεν υπηρχε δεν θα ασχολουμασταν καν ποιος αισθανεται ελληνας πως πηρε ταυτοτητα ο αλλος ποιον προγονο ελληνα ειχε ο τριτος
Η Α1 είναι επαγγελματική ή αναπτυξιακή λίγκα?

Για να καταλάβω.

Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13720
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 7:45 pm

Knoxville έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 7:43 pm
τουλουμπα έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 7:39 pm


το βασικο αφηγημα του περιορισμου των ξενων ειναι οτι σταματαει την εξελιξη και την αναδειξη των νεων ελληνων
σε τι ακριβως οτι ο φαλ ο θωμας ο σασα ο ντορσει παιζουν σαν ελληνες στην α1 βοηθαει στην αναδειξη και στην εξελιξη των νεων ελληνων ταλεντων?

το τι αισθανεται ο καθενας η αν τυπικα μπορει να παρει διαβατηριο δεν απασχολει κανεναν
η ολη συζητηση υπαρχει και γινεται γιατι υπαρχει το γελοιο 6+6

αν δεν υπηρχε δεν θα ασχολουμασταν καν ποιος αισθανεται ελληνας πως πηρε ταυτοτητα ο αλλος ποιον προγονο ελληνα ειχε ο τριτος
Η Α1 είναι επαγγελματική ή αναπτυξιακή λίγκα?

Για να καταλάβω.
ειναι γελοια λιγκα :welcome:

Stam Tziant

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1413
Εγγραφή: Τρί Ιουν 25, 2024 4:16 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 7:48 pm

Δηλαδή για να καταλάβω (αφήνω έξω Ντόρσεϊ και Έλληνες παππούδες), ο Σάσα τρώει τη θέση κάποιου γηγενή; Κάποιου από αυτούς με τους οποίους έπαιζε από παιδί συμπαίκτης και αντίπαλος; Make it make sense.

fotis vlachopoulos

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2489
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2017 11:47 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 7:56 pm

τουλουμπα έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 7:45 pm
Knoxville έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 7:43 pm


Η Α1 είναι επαγγελματική ή αναπτυξιακή λίγκα?

Για να καταλάβω.
ειναι γελοια λιγκα :welcome:
δηλαδη ρε φιλε υπαρχουν Ελληνες ταλενταρες που σκιζονται και στη δουλεια στην προπονηση και τους τρωει τη θεση ο μους η ο Θωμας? για πες μου ρε φιλε ποιος ξενος εφαγε τη θεση του Κακιουζη , του ντικουδη , του σοφο ,του μπουρουση μην πω για παπαλουκα διαμαντιδη κτλ κτλ

τα τρια μου μεγαλυτερα ελλατωματα ειναι η αναβλητικοτητα και... τα αλλα δυο θα τα γραψω μια αλλη φορα
Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13720
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 7:59 pm

fotis vlachopoulos έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 7:56 pm
τουλουμπα έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 7:45 pm


ειναι γελοια λιγκα :welcome:
δηλαδη ρε φιλε υπαρχουν Ελληνες ταλενταρες που σκιζονται και στη δουλεια στην προπονηση και τους τρωει τη θεση ο μους η ο Θωμας? για πες μου ρε φιλε ποιος ξενος εφαγε τη θεση του Κακιουζη , του ντικουδη , του σοφο ,του μπουρουση μην πω για παπαλουκα διαμαντιδη κτλ κτλ
αν δεν υπαρχουν να μην εχουν περιορισμους ξενων :welcome:

Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13720
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 7:59 pm

fotis vlachopoulos έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 7:56 pm
τουλουμπα έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 7:45 pm


ειναι γελοια λιγκα :welcome:
δηλαδη ρε φιλε υπαρχουν Ελληνες ταλενταρες που σκιζονται και στη δουλεια στην προπονηση και τους τρωει τη θεση ο μους η ο Θωμας? για πες μου ρε φιλε ποιος ξενος εφαγε τη θεση του Κακιουζη , του ντικουδη , του σοφο ,του μπουρουση μην πω για παπαλουκα διαμαντιδη κτλ κτλ
αν δεν υπαρχουν να μην εχουν περιορισμους ξενων :welcome:

Άβαταρ μέλους
ssoulliss

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 7361
Εγγραφή: Τρί Απρ 19, 2011 10:38 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Φάνης Χριστοδούλου
Αγαπημένη ομάδα: Detroit-Pistons
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 8:31 pm

fotis vlachopoulos έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 7:56 pm
τουλουμπα έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 7:45 pm


ειναι γελοια λιγκα :welcome:
δηλαδη ρε φιλε υπαρχουν Ελληνες ταλενταρες που σκιζονται και στη δουλεια στην προπονηση και τους τρωει τη θεση ο μους η ο Θωμας? για πες μου ρε φιλε ποιος ξενος εφαγε τη θεση του Κακιουζη , του ντικουδη , του σοφο ,του μπουρουση μην πω για παπαλουκα διαμαντιδη κτλ κτλ
Είναι ένα θέμα που αγγίζει ευαίσθητες χορδές αυτό. Καταρχήν είναι άλλο να διαθέτεις 6 ξένους εκ των οποίων 2 μόνο Αμερικανούς (ή έστω 3) και 4 κοινοτικούς (ή 3), Ευρωπαίους ή έστω της συμφωνία του Cotonou και τελείως άλλη κατάσταση το 6 ξένοι όλοι Αμερικανοί. Νομίζω ότι συνεννοούμαστε όλοι σε αυτό.

Στο ερώτημα που θέτεις σου απαντώ μετά βεβαιότητας ότι αν είχαμε τότε 6 Αμερικανούς όλοι αυτοί που αναφέρεις θα έβλεπαν την πλάτη τους και θα τους έτρωγε ο πάγκος. Είμαι πεπεισμένος ότι δε θα είχε κανείς την εξέλιξη που είχε. :)

Για τη πρώτη σου πρόταση εγώ σου λέω ότι οι Έλληνες σκίζονται στην προπόνηση, αλλά δεν αρχίζουν από την ίδια αφετηρία με τους Αμερικανούς (και Καναδούς αν θες). Οπότε είναι πολύ δύσκολο να κρατήσουν τη θέση τους σε μια ομάδα τοπ επιπέδου.

Αυτή τη στιγμή έχουμε λειψανδρεία ταλέντου, αν όμως η κεντρική απόφαση είναι 7-8* ξένους (Αμερικανούς δηλαδή) και η τηλεοπτική κάλυψη του πρωταθλήματος σε συνδρομητική πλατφόρμα, τότε κάτι στραβά βλέπουμε στο σπορ. :peace:

* Ο ΠΑΟΚ του "τσαντίλα Trinchieri" έχει ήδη 7 ξένους όλοι Αμερικανοί, αν δεν κάνω λάθος και στον ίδιο δρόμο πάει και ο Άρης.

** Για εμένα τέτοιες ελληνοποιήσεις γίνονται από τη συγκεκριμμένη κυβέρνηση ως νοοτροπία, όπως ακριβώς ξεκίνησε και ο πατέρας του τωρινού πρωθυπουργού ως ένα είδος εκδούλευσης προς τους επιχειρηματίες των ομάδων. Να μην αναφερθώ για το πόσες "βίζες" έχουν δώσει σε Ασιάτες ή Ισραηλινούς φραγκάτους γιατί το θέμα θα ξεφύγει. :mutombo:

tarp7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 6241
Εγγραφή: Παρ Δεκ 07, 2018 12:23 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 9:11 pm

ssoulliss έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 8:31 pm
fotis vlachopoulos έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 7:56 pm


δηλαδη ρε φιλε υπαρχουν Ελληνες ταλενταρες που σκιζονται και στη δουλεια στην προπονηση και τους τρωει τη θεση ο μους η ο Θωμας? για πες μου ρε φιλε ποιος ξενος εφαγε τη θεση του Κακιουζη , του ντικουδη , του σοφο ,του μπουρουση μην πω για παπαλουκα διαμαντιδη κτλ κτλ
Είναι ένα θέμα που αγγίζει ευαίσθητες χορδές αυτό. Καταρχήν είναι άλλο να διαθέτεις 6 ξένους εκ των οποίων 2 μόνο Αμερικανούς (ή έστω 3) και 4 κοινοτικούς (ή 3), Ευρωπαίους ή έστω της συμφωνία του Cotonou και τελείως άλλη κατάσταση το 6 ξένοι όλοι Αμερικανοί. Νομίζω ότι συνεννοούμαστε όλοι σε αυτό.

Στο ερώτημα που θέτεις σου απαντώ μετά βεβαιότητας ότι αν είχαμε τότε 6 Αμερικανούς όλοι αυτοί που αναφέρεις θα έβλεπαν την πλάτη τους και θα τους έτρωγε ο πάγκος. Είμαι πεπεισμένος ότι δε θα είχε κανείς την εξέλιξη που είχε. :)

Για τη πρώτη σου πρόταση εγώ σου λέω ότι οι Έλληνες σκίζονται στην προπόνηση, αλλά δεν αρχίζουν από την ίδια αφετηρία με τους Αμερικανούς (και Καναδούς αν θες). Οπότε είναι πολύ δύσκολο να κρατήσουν τη θέση τους σε μια ομάδα τοπ επιπέδου.

Αυτή τη στιγμή έχουμε λειψανδρεία ταλέντου, αν όμως η κεντρική απόφαση είναι 7-8* ξένους (Αμερικανούς δηλαδή) και η τηλεοπτική κάλυψη του πρωταθλήματος σε συνδρομητική πλατφόρμα, τότε κάτι στραβά βλέπουμε στο σπορ. :peace:

* Ο ΠΑΟΚ του "τσαντίλα Trinchieri" έχει ήδη 7 ξένους όλοι Αμερικανοί, αν δεν κάνω λάθος και στον ίδιο δρόμο πάει και ο Άρης.

** Για εμένα τέτοιες ελληνοποιήσεις γίνονται από τη συγκεκριμμένη κυβέρνηση ως νοοτροπία, όπως ακριβώς ξεκίνησε και ο πατέρας του τωρινού πρωθυπουργού ως ένα είδος εκδούλευσης προς τους επιχειρηματίες των ομάδων. Να μην αναφερθώ για το πόσες "βίζες" έχουν δώσει σε Ασιάτες ή Ισραηλινούς φραγκάτους γιατί το θέμα θα ξεφύγει. :mutombo:
Ακριβώς. Άλλο το μπάσκετ στην Ελλάδα κι άλλο το Ελληνικό μπάσκετ

Erether

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1268
Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2025 10:47 am
Τοποθεσία: Αθηνα
Αγαπημένος παίκτης: Μακκολουμ
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Πέμ Ιουν 25, 2026 9:11 pm

Άδικα τρώτε το χρόνο σας με τον τουλουμπα. Μόλις τον στριμωξει κάποιος και δε βγάζει νόημα πλέον το επιχείρημα του, πετάει την μπάλα στην εξεδρα και εξαφανίζεται.

Υ.Γ. Σε λίγα χρόνια δε θα έχουμε ούτε αυτούς τους 3-4 τοπ Έλληνες σε κάθε ομάδα που είχαμε έως τώρα. Η λύση θα ήταν να προσελκύσουμε ταλέντα από άλλες χώρες από μικρή ηλικία οπως κάνει η Ισπανία. Είμαστε πολύ πίσω όμως στις υποδομές

Άβαταρ μέλους
βήματα εκτός φάσης

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1242
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 16, 2024 10:39 pm
Αγαπημένη ομάδα: Askatuak
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 9:46 pm

ssoulliss έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 8:31 pm
fotis vlachopoulos έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 7:56 pm


δηλαδη ρε φιλε υπαρχουν Ελληνες ταλενταρες που σκιζονται και στη δουλεια στην προπονηση και τους τρωει τη θεση ο μους η ο Θωμας? για πες μου ρε φιλε ποιος ξενος εφαγε τη θεση του Κακιουζη , του ντικουδη , του σοφο ,του μπουρουση μην πω για παπαλουκα διαμαντιδη κτλ κτλ
Είναι ένα θέμα που αγγίζει ευαίσθητες χορδές αυτό. Καταρχήν είναι άλλο να διαθέτεις 6 ξένους εκ των οποίων 2 μόνο Αμερικανούς (ή έστω 3) και 4 κοινοτικούς (ή 3), Ευρωπαίους ή έστω της συμφωνία του Cotonou και τελείως άλλη κατάσταση το 6 ξένοι όλοι Αμερικανοί. Νομίζω ότι συνεννοούμαστε όλοι σε αυτό.

Στο ερώτημα που θέτεις σου απαντώ μετά βεβαιότητας ότι αν είχαμε τότε 6 Αμερικανούς όλοι αυτοί που αναφέρεις θα έβλεπαν την πλάτη τους και θα τους έτρωγε ο πάγκος. Είμαι πεπεισμένος ότι δε θα είχε κανείς την εξέλιξη που είχε. :)

Για τη πρώτη σου πρόταση εγώ σου λέω ότι οι Έλληνες σκίζονται στην προπόνηση, αλλά δεν αρχίζουν από την ίδια αφετηρία με τους Αμερικανούς (και Καναδούς αν θες). Οπότε είναι πολύ δύσκολο να κρατήσουν τη θέση τους σε μια ομάδα τοπ επιπέδου.

Αυτή τη στιγμή έχουμε λειψανδρεία ταλέντου, αν όμως η κεντρική απόφαση είναι 7-8* ξένους (Αμερικανούς δηλαδή) και η τηλεοπτική κάλυψη του πρωταθλήματος σε συνδρομητική πλατφόρμα, τότε κάτι στραβά βλέπουμε στο σπορ. :peace:

* Ο ΠΑΟΚ του "τσαντίλα Trinchieri" έχει ήδη 7 ξένους όλοι Αμερικανοί, αν δεν κάνω λάθος και στον ίδιο δρόμο πάει και ο Άρης.

** Για εμένα τέτοιες ελληνοποιήσεις γίνονται από τη συγκεκριμμένη κυβέρνηση ως νοοτροπία, όπως ακριβώς ξεκίνησε και ο πατέρας του τωρινού πρωθυπουργού ως ένα είδος εκδούλευσης προς τους επιχειρηματίες των ομάδων. Να μην αναφερθώ για το πόσες "βίζες" έχουν δώσει σε Ασιάτες ή Ισραηλινούς φραγκάτους γιατί το θέμα θα ξεφύγει. :mutombo:
Εξαιρετικό σχόλιο. Βάζει τα δεδομένα στη σωστή τους βάση.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Εθνική Ανδρών”