NBA Draft 2026

Συντονιστής: Captains

Άβαταρ μέλους
SteveNashidis

Site Admin
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 10061
Εγγραφή: Τρί Σεπ 21, 2010 2:36 am
Τοποθεσία: Arizona
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Steve Nash, Devin Booker
Αγαπημένη ομάδα: Phoenix-Suns
Αγαπημένη ομάδα: Εθνική Ελλάδας
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 10:45 am

@Conan1982 Μόνο μισθολογική λογική. Αν δε μπορούν να καλύψουν τα εγγυημένα χρήματα του ρουκι στο #16. Αλλά και πάλι λαμβάνεις πίσω ένα μελλοντικό first round. Οι άλλοι δώρισαν στην Οκλαχόμα πικ. :Amen:

Steve Nash. 2× NBA ΜVP (2005, 2006)SSOL- Seven Second or Less Len - 2006-07 : True champions
Εικόνα
Basketforum Fantasy Champion 2025-26🏆
Άβαταρ μέλους
mixalisgate7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 6754
Εγγραφή: Τρί Δεκ 04, 2012 1:08 am
Αγαπημένος παίκτης: Michael Jordan
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 10:47 am

Αναμενόμενες οι επιλογές στις πρώτες θέσεις του ντραφτ.

Άβαταρ μέλους
GK_23

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 5270
Εγγραφή: Τρί Απρ 07, 2009 1:20 am
Τοποθεσία: Patras, Greece
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: SGA, Andrew Bogut
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 12:14 pm

Πολύ ψηλά οι Steinbach και Anderson, τα δύο παιδιά που κέρδισαν το χρυσό με το Γερμανία στο EuroBasket U18 το 2024 και το αργυρό στο Παγκόσμιο U19 το 2025.

Επίσης ψηλά και οι δύο Ισπανοί, Mara και de Larrea. Ο Mara ήταν σίγουρος για επιλογή στον 1ο γύρο και τελικά βρέθηκε εντός λοταρίας. O de Larrea δινόταν στις περισσότερες προβλέψεις ως επιλογή 2ου γύρου αλλά τελικά επελέγη στο Νο 25. Και αυτό πιθανότατα σημαίνει ότι αποχωρεί από τη Valencia από το φετινό καλοκαίρι κιόλας.

Άβαταρ μέλους
SteveNashidis

Site Admin
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 10061
Εγγραφή: Τρί Σεπ 21, 2010 2:36 am
Τοποθεσία: Arizona
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Steve Nash, Devin Booker
Αγαπημένη ομάδα: Phoenix-Suns
Αγαπημένη ομάδα: Εθνική Ελλάδας
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 12:23 pm

GK_23 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 12:14 pm
Πολύ ψηλά οι Steinbach και Anderson, τα δύο παιδιά που κέρδισαν το χρυσό με το Γερμανία στο EuroBasket U18 το 2024 και το αργυρό στο Παγκόσμιο U19 το 2025.

Επίσης ψηλά και οι δύο Ισπανοί, Mara και de Larrea. Ο Mara ήταν σίγουρος για επιλογή στον 1ο γύρο και τελικά βρέθηκε εντός λοταρίας. O de Larrea δινόταν στις περισσότερες προβλέψεις ως επιλογή 2ου γύρου αλλά τελικά επελέγη στο Νο 25. Και αυτό πιθανότατα σημαίνει ότι αποχωρεί από τη Valencia από το φετινό καλοκαίρι κιόλας.
Βέβαια ήταν η φουρνιά με ελάχιστους Ευρωπαίους. Σχεδόν όλοι Αμερικάνοι

Steve Nash. 2× NBA ΜVP (2005, 2006)SSOL- Seven Second or Less Len - 2006-07 : True champions
Εικόνα
Basketforum Fantasy Champion 2025-26🏆
Άβαταρ μέλους
GK_23

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 5270
Εγγραφή: Τρί Απρ 07, 2009 1:20 am
Τοποθεσία: Patras, Greece
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: SGA, Andrew Bogut
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 12:45 pm

SteveNashidis έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 12:23 pm
GK_23 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 12:14 pm
Πολύ ψηλά οι Steinbach και Anderson, τα δύο παιδιά που κέρδισαν το χρυσό με το Γερμανία στο EuroBasket U18 το 2024 και το αργυρό στο Παγκόσμιο U19 το 2025.

Επίσης ψηλά και οι δύο Ισπανοί, Mara και de Larrea. Ο Mara ήταν σίγουρος για επιλογή στον 1ο γύρο και τελικά βρέθηκε εντός λοταρίας. O de Larrea δινόταν στις περισσότερες προβλέψεις ως επιλογή 2ου γύρου αλλά τελικά επελέγη στο Νο 25. Και αυτό πιθανότατα σημαίνει ότι αποχωρεί από τη Valencia από το φετινό καλοκαίρι κιόλας.
Βέβαια ήταν η φουρνιά με ελάχιστους Ευρωπαίους. Σχεδόν όλοι Αμερικάνοι
Ελάχιστοι internationals γενικότερα, όχι μόνο Ευρωπαίοι. Μόλις πέντε (Mara, de Larrea, Steinbach, Anderson, Lopez). Άντε έξι, αν υπολογίσουμε και τον Lendeborg που είναι Dominican American αλλά δεν είναι επίσημα διεθνής με την εθνική ομάδα της Δομινικανής Δημοκρατίας.

Επίσης, δεν υπάρχει Καναδός παίκτης στον 1ο γύρο του draft κάτι που μάλλον έχει να συμβεί αρκετά χρόνια.

Άβαταρ μέλους
ssoulliss

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 7356
Εγγραφή: Τρί Απρ 19, 2011 10:38 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Φάνης Χριστοδούλου
Αγαπημένη ομάδα: Detroit-Pistons
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 3:02 pm

mixalisgate7 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 10:47 am
Αναμενόμενες οι επιλογές στις πρώτες θέσεις του ντραφτ.
Με εξαίρεση τον Morez Johnson Jr. που νομίζω ότι παραπήγε ψηλά, παίζοντας εδώ σίγουρα ρόλο η πρόσληψη πριν λίγες ημέρες του May.

* Έχουμε 4 γκαρντ στη σειρά από το #5-#9 για όλα τα γούστα, πιστεύω όμως ότι ο πιο ταλαντούχος ήταν τελικά αυτός που επιλέχθηκε - και σωστά - στο #5 από τους Clippers.

* Οι Bucks πήραν - στη μετά Γιάννη εποχή - τους Brayden Burries & Nate Ament, όχι άσχημα θα έλεγα, όχι όμως και σούπερ.

* Εμείς οι Pistons κατεβήκαμε στο draft (#17) για να πρωτοτυπήσουμε, αποκτώντας τον Ebuka Okorie, έναν ακόμη κοντορεβιθούλη, αυτή τη φορά από το Stanford. Δεν ξέρω τι νερό πίνουν εκεί στο Michigan, μακάρι να μας βοηθήσει "ή ταν ή επί τας" είναι αυτή η επιλογή :P :mrgreen: .

* Έκπληξη ότι ο Labaron Phillon έπεσε στο #22 και επιλέχτηκε εν τέλει από τους 76ers. Ίσως κάτι να είδαν - αρνητικό - όλο αυτό το διάστημα.

* Υπερβολικές βρίσκω τις θέσεις των Karaban & Stirtz, ο δε Cenac πλήρωσε τη μάλλον αναιμική του παρουσία φέτος.

Άβαταρ μέλους
Giwrgos_AEK

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2996
Εγγραφή: Παρ Σεπ 16, 2016 12:16 pm
Αγαπημένη θέση: PF
Αγαπημένη ομάδα: Aek
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 3:16 pm

Στον 1ο γύρο του ντραφτ είχαμε μονο 3 Ευρωπαίους.

Aday Mara και Sergio De Larrea απο Ισπανια.
Hannes Steinbach απο Γερμανία

Άβαταρ μέλους
Knoxville

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 569
Εγγραφή: Τρί Ιουν 10, 2025 8:34 pm
Τοποθεσία: AB
Αγαπημένος παίκτης: B
Αγαπημένη ομάδα: Detroit-Pistons
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 3:16 pm

ssoulliss έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 3:02 pm
mixalisgate7 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 10:47 am
Αναμενόμενες οι επιλογές στις πρώτες θέσεις του ντραφτ.
Με εξαίρεση τον Morez Johnson Jr. που νομίζω ότι παραπήγε ψηλά, παίζοντας εδώ σίγουρα ρόλο η πρόσληψη πριν λίγες ημέρες του May.

* Έχουμε 4 γκαρντ στη σειρά από το #5-#9 για όλα τα γούστα, πιστεύω όμως ότι ο πιο ταλαντούχος ήταν τελικά αυτός που επιλέχθηκε - και σωστά - στο #5 από τους Clippers.

* Οι Bucks πήραν - στη μετά Γιάννη εποχή - τους Brayden Burries & Nate Ament, όχι άσχημα θα έλεγα, όχι όμως και σούπερ.

* Εμείς οι Pistons κατεβήκαμε στο draft (#17) για να πρωτοτυπήσουμε, αποκτώντας τον Ebuka Okorie, έναν ακόμη κοντορεβιθούλη, αυτή τη φορά από το Stanford. Δεν ξέρω τι νερό πίνουν εκεί στο Michigan, μακάρι να μας βοηθήσει "ή ταν ή επί τας" είναι αυτή η επιλογή :P :mrgreen: .

* Έκπληξη ότι ο Labaron Phillon έπεσε στο #22 και επιλέχτηκε εν τέλει από τους 76ers. Ίσως κάτι να είδαν - αρνητικό - όλο αυτό το διάστημα.

* Υπερβολικές βρίσκω τις θέσεις των Karaban & Stirtz, ο δε Cenac πλήρωσε τη μάλλον αναιμική του παρουσία φέτος.
Εγώ έβλεπα τον Κάμερον Καρ να πέφτει... το ίδιο και τον Φίλον Τζούνιορ... και όταν έφτασε η σειρά μας και ήταν και οι 2 ελεύθεροι χάρηκα λίγο.
Λίγο... καθώς δεν επιλέξαμε κανέναν απο τους 2 τελικά.
Ο Καρ πήγε ντουγρού Λέικερς.

Απάντηση

Επιστροφή στο “NBA Γενικά”