NBA Draft 2026
Συντονιστής: Captains
- SteveNashidis

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 10061
- Εγγραφή: Τρί Σεπ 21, 2010 2:36 am
- Τοποθεσία: Arizona
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Steve Nash, Devin Booker
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Εθνική Ελλάδας
- Προειδοποιήσεις:
0
Steve Nash. 2× NBA ΜVP (2005, 2006)SSOL- Seven Second or Less Len - 2006-07 : True champions

Basketforum Fantasy Champion 2025-26

Basketforum Fantasy Champion 2025-26
- mixalisgate7

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 6754
- Εγγραφή: Τρί Δεκ 04, 2012 1:08 am
- Αγαπημένος παίκτης: Michael Jordan
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
- GK_23

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 5270
- Εγγραφή: Τρί Απρ 07, 2009 1:20 am
- Τοποθεσία: Patras, Greece
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: SGA, Andrew Bogut
- Προειδοποιήσεις:
0
Πολύ ψηλά οι Steinbach και Anderson, τα δύο παιδιά που κέρδισαν το χρυσό με το Γερμανία στο EuroBasket U18 το 2024 και το αργυρό στο Παγκόσμιο U19 το 2025.
Επίσης ψηλά και οι δύο Ισπανοί, Mara και de Larrea. Ο Mara ήταν σίγουρος για επιλογή στον 1ο γύρο και τελικά βρέθηκε εντός λοταρίας. O de Larrea δινόταν στις περισσότερες προβλέψεις ως επιλογή 2ου γύρου αλλά τελικά επελέγη στο Νο 25. Και αυτό πιθανότατα σημαίνει ότι αποχωρεί από τη Valencia από το φετινό καλοκαίρι κιόλας.
Επίσης ψηλά και οι δύο Ισπανοί, Mara και de Larrea. Ο Mara ήταν σίγουρος για επιλογή στον 1ο γύρο και τελικά βρέθηκε εντός λοταρίας. O de Larrea δινόταν στις περισσότερες προβλέψεις ως επιλογή 2ου γύρου αλλά τελικά επελέγη στο Νο 25. Και αυτό πιθανότατα σημαίνει ότι αποχωρεί από τη Valencia από το φετινό καλοκαίρι κιόλας.
- SteveNashidis

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 10061
- Εγγραφή: Τρί Σεπ 21, 2010 2:36 am
- Τοποθεσία: Arizona
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Steve Nash, Devin Booker
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Εθνική Ελλάδας
- Προειδοποιήσεις:
0
Βέβαια ήταν η φουρνιά με ελάχιστους Ευρωπαίους. Σχεδόν όλοι ΑμερικάνοιGK_23 έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 12:14 pmΠολύ ψηλά οι Steinbach και Anderson, τα δύο παιδιά που κέρδισαν το χρυσό με το Γερμανία στο EuroBasket U18 το 2024 και το αργυρό στο Παγκόσμιο U19 το 2025.
Επίσης ψηλά και οι δύο Ισπανοί, Mara και de Larrea. Ο Mara ήταν σίγουρος για επιλογή στον 1ο γύρο και τελικά βρέθηκε εντός λοταρίας. O de Larrea δινόταν στις περισσότερες προβλέψεις ως επιλογή 2ου γύρου αλλά τελικά επελέγη στο Νο 25. Και αυτό πιθανότατα σημαίνει ότι αποχωρεί από τη Valencia από το φετινό καλοκαίρι κιόλας.
Steve Nash. 2× NBA ΜVP (2005, 2006)SSOL- Seven Second or Less Len - 2006-07 : True champions

Basketforum Fantasy Champion 2025-26

Basketforum Fantasy Champion 2025-26
- GK_23

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 5270
- Εγγραφή: Τρί Απρ 07, 2009 1:20 am
- Τοποθεσία: Patras, Greece
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: SGA, Andrew Bogut
- Προειδοποιήσεις:
0
Ελάχιστοι internationals γενικότερα, όχι μόνο Ευρωπαίοι. Μόλις πέντε (Mara, de Larrea, Steinbach, Anderson, Lopez). Άντε έξι, αν υπολογίσουμε και τον Lendeborg που είναι Dominican American αλλά δεν είναι επίσημα διεθνής με την εθνική ομάδα της Δομινικανής Δημοκρατίας.SteveNashidis έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 12:23 pmΒέβαια ήταν η φουρνιά με ελάχιστους Ευρωπαίους. Σχεδόν όλοι ΑμερικάνοιGK_23 έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 12:14 pmΠολύ ψηλά οι Steinbach και Anderson, τα δύο παιδιά που κέρδισαν το χρυσό με το Γερμανία στο EuroBasket U18 το 2024 και το αργυρό στο Παγκόσμιο U19 το 2025.
Επίσης ψηλά και οι δύο Ισπανοί, Mara και de Larrea. Ο Mara ήταν σίγουρος για επιλογή στον 1ο γύρο και τελικά βρέθηκε εντός λοταρίας. O de Larrea δινόταν στις περισσότερες προβλέψεις ως επιλογή 2ου γύρου αλλά τελικά επελέγη στο Νο 25. Και αυτό πιθανότατα σημαίνει ότι αποχωρεί από τη Valencia από το φετινό καλοκαίρι κιόλας.
Επίσης, δεν υπάρχει Καναδός παίκτης στον 1ο γύρο του draft κάτι που μάλλον έχει να συμβεί αρκετά χρόνια.
- ssoulliss

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 7356
- Εγγραφή: Τρί Απρ 19, 2011 10:38 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Φάνης Χριστοδούλου
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
Με εξαίρεση τον Morez Johnson Jr. που νομίζω ότι παραπήγε ψηλά, παίζοντας εδώ σίγουρα ρόλο η πρόσληψη πριν λίγες ημέρες του May.mixalisgate7 έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 10:47 amΑναμενόμενες οι επιλογές στις πρώτες θέσεις του ντραφτ.
* Έχουμε 4 γκαρντ στη σειρά από το #5-#9 για όλα τα γούστα, πιστεύω όμως ότι ο πιο ταλαντούχος ήταν τελικά αυτός που επιλέχθηκε - και σωστά - στο #5 από τους Clippers.
* Οι Bucks πήραν - στη μετά Γιάννη εποχή - τους Brayden Burries & Nate Ament, όχι άσχημα θα έλεγα, όχι όμως και σούπερ.
* Εμείς οι Pistons κατεβήκαμε στο draft (#17) για να πρωτοτυπήσουμε, αποκτώντας τον Ebuka Okorie, έναν ακόμη κοντορεβιθούλη, αυτή τη φορά από το Stanford. Δεν ξέρω τι νερό πίνουν εκεί στο Michigan, μακάρι να μας βοηθήσει "ή ταν ή επί τας" είναι αυτή η επιλογή
* Έκπληξη ότι ο Labaron Phillon έπεσε στο #22 και επιλέχτηκε εν τέλει από τους 76ers. Ίσως κάτι να είδαν - αρνητικό - όλο αυτό το διάστημα.
* Υπερβολικές βρίσκω τις θέσεις των Karaban & Stirtz, ο δε Cenac πλήρωσε τη μάλλον αναιμική του παρουσία φέτος.
- Giwrgos_AEK

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2996
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 16, 2016 12:16 pm
- Αγαπημένη θέση: PF
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
- Knoxville

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 569
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 10, 2025 8:34 pm
- Τοποθεσία: AB
- Αγαπημένος παίκτης: B
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Εγώ έβλεπα τον Κάμερον Καρ να πέφτει... το ίδιο και τον Φίλον Τζούνιορ... και όταν έφτασε η σειρά μας και ήταν και οι 2 ελεύθεροι χάρηκα λίγο.ssoulliss έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 3:02 pmΜε εξαίρεση τον Morez Johnson Jr. που νομίζω ότι παραπήγε ψηλά, παίζοντας εδώ σίγουρα ρόλο η πρόσληψη πριν λίγες ημέρες του May.mixalisgate7 έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 10:47 amΑναμενόμενες οι επιλογές στις πρώτες θέσεις του ντραφτ.
* Έχουμε 4 γκαρντ στη σειρά από το #5-#9 για όλα τα γούστα, πιστεύω όμως ότι ο πιο ταλαντούχος ήταν τελικά αυτός που επιλέχθηκε - και σωστά - στο #5 από τους Clippers.
* Οι Bucks πήραν - στη μετά Γιάννη εποχή - τους Brayden Burries & Nate Ament, όχι άσχημα θα έλεγα, όχι όμως και σούπερ.
* Εμείς οι Pistons κατεβήκαμε στο draft (#17) για να πρωτοτυπήσουμε, αποκτώντας τον Ebuka Okorie, έναν ακόμη κοντορεβιθούλη, αυτή τη φορά από το Stanford. Δεν ξέρω τι νερό πίνουν εκεί στο Michigan, μακάρι να μας βοηθήσει "ή ταν ή επί τας" είναι αυτή η επιλογή![]()
.
* Έκπληξη ότι ο Labaron Phillon έπεσε στο #22 και επιλέχτηκε εν τέλει από τους 76ers. Ίσως κάτι να είδαν - αρνητικό - όλο αυτό το διάστημα.
* Υπερβολικές βρίσκω τις θέσεις των Karaban & Stirtz, ο δε Cenac πλήρωσε τη μάλλον αναιμική του παρουσία φέτος.
Λίγο... καθώς δεν επιλέξαμε κανέναν απο τους 2 τελικά.
Ο Καρ πήγε ντουγρού Λέικερς.

BasketForum – Ιστορικό Αρχείο