Πάντως ο Aminu είναι 90 κιλά σύμφωνα με τις πηγέςbenchwarmer έγραψε: ↑Δευ Ιούλ 19, 2021 12:50 pmΈχω σοβαρή αμφιβολία για το αν ο Aminu μπορεί να παίξει στο 3. Εικόνα του δεν έχω, αλλά και από τα στατιστικά και από την ανακοίνωση του Λαυρίου αναφέρεται ως "powerforward-center"![]()
Δεν ρισκάρει καθόλου το Λαύριο να ανοιχτεί οικονομικά πάντως, με "καλύτερους" ξένους. Θα είναι πάρα πολύ δύσκολο να επαναλάβει την περσινή χρονιά (με δεδομένη την έξτρα αγωνιστική επιβάρυνση του BCL).
Να σημειωθεί επίσης μία άλλη σημαντική απώλεια, αυτή του Ισίδωρου Κουτσού που έκανε πάρα πολύ σημαντική δουλειά στο πλάι του Σερέλη.
Πάντως το Λαύριο καλά κάνει και δεν κάνει οικονομικά ανοίγματα. Ζητούμενο είναι να αποκτήσει σταθερότητα, να αναδείξει κάποιους παίκτες και να μην εξελιχθεί π.χ. σε μια νέα Κηφισιά που μετά τις 1-2 καλές σεζόν που έκανε στην Basket League, βολοδέρνει πλέον σε Β' και Γ' Εθνική. Είναι και η μόνη ομάδα στην ευρύτερη περιοχή που αγωνίζεται σε υψηλό επίπεδο (νομίζω μόνο το Μαρκόπουλο στο βόλεϊ γυναικών είναι η άλλη ομάδα που παίζει στην 1η κατηγορία στα "κύρια" ομαδικά σπορ), οπότε μπορεί φέτος να φτιάξει και έναν ακόμα πιο γερό πυρήνα φίλαθλου κόσμου και τοπικών χορηγών/υποστηρικτών.
Η απώλεια του Κουτσού που έκανε πολύ καλή δουλειά είναι όντως σημαντική. Ακούγεται ότι ο αντικαταστάτης του πιθανότατα θα είναι ο Καμπερίδης. Για να δούμε.








BasketForum – Ιστορικό Αρχείο