PAOK vs Bilbao-FΕC Final 2026

Συντονιστής: Captains

Άβαταρ μέλους
Giwrgos_AEK

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3008
Εγγραφή: Παρ Σεπ 16, 2016 12:16 pm
Αγαπημένη θέση: PF
Αγαπημένη ομάδα: Aek
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Απρ 30, 2026 11:11 am

Erether έγραψε:
Πέμ Απρ 30, 2026 7:36 am
Δεν σηκώνει best of five τέτοια διοργάνωση. Ας το κάνουν best of three όπως στο eurocup.
μπα...ουτε best of three . Η διοργάνωση αυτη υπάρχει λόγω σχίσματος και μόνο και ειναι η 4η τη τάξει με βαση τη δυναμικότητα των ομάδων που συμμετεχουν. Εγω λέω να καταργηθεί

Erether

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1271
Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2025 10:47 am
Τοποθεσία: Αθηνα
Αγαπημένος παίκτης: Μακκολουμ
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Πέμ Απρ 30, 2026 12:01 pm

Giwrgos_AEK έγραψε:
Πέμ Απρ 30, 2026 11:11 am
Erether έγραψε:
Πέμ Απρ 30, 2026 7:36 am
Δεν σηκώνει best of five τέτοια διοργάνωση. Ας το κάνουν best of three όπως στο eurocup.
μπα...ουτε best of three . Η διοργάνωση αυτη υπάρχει λόγω σχίσματος και μόνο και ειναι η 4η τη τάξει με βαση τη δυναμικότητα των ομάδων που συμμετεχουν. Εγω λέω να καταργηθεί
.
Σωστό κι αυτό. Το κακο για μένα είναι ότι υπάρχει σχίσμα και δεν είναι ξεκάθαρο ποια διοργάνωση είναι 2η και ποια 3η. Κατά τ'αλλα δεν ενοχλεί κανέναν να υπάρχει 4η διοργανωση για ομάδες χαμηλότερου επιπέδου.

Άβαταρ μέλους
Conan1982

Site Admin
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 9393
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
Τοποθεσία: Κρήτη
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Απρ 30, 2026 12:18 pm

Giwrgos_AEK έγραψε:
Πέμ Απρ 30, 2026 11:11 am
Erether έγραψε:
Πέμ Απρ 30, 2026 7:36 am
Δεν σηκώνει best of five τέτοια διοργάνωση. Ας το κάνουν best of three όπως στο eurocup.
μπα...ουτε best of three . Η διοργάνωση αυτη υπάρχει λόγω σχίσματος και μόνο και ειναι η 4η τη τάξει με βαση τη δυναμικότητα των ομάδων που συμμετεχουν. Εγω λέω να καταργηθεί
Μου θυμίζει παλιά το ιντερτότο στο ποδόσφαιρο.
Δεν συμφωνώ να καταργηθεί γιατί δίνει ευκαιρία σε ομάδες από χώρες με πολύ μικρή ανάπτυξη στο μπάσκετ να συμμετέχουν σε Ευρωπαϊκή Διοργάνωση, συμμετέχουν 44 ομάδες από 24 χώρες πολλές από τις οποίες δεν θα μπορούσαν στο επίπεδο του Eurocup ή του BCL.
Περισσότερο λάθος μου ακούγεται που συμμετέχουν ομάδες με δυναμική όπως ο ΠΑΟΚ ή η Μπιλμπάο που είναι σε υψηλότερο επίπεδο από τις περισσότερες άλλες.

Απάντηση

Επιστροφή στο “ΠΑΟΚ”