PAOK vs Bilbao-FΕC Final 2026
Συντονιστής: Captains
- Giwrgos_AEK

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3008
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 16, 2016 12:16 pm
- Αγαπημένη θέση: PF
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
-
Erether

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1271
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2025 10:47 am
- Τοποθεσία: Αθηνα
- Αγαπημένος παίκτης: Μακκολουμ
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
.Giwrgos_AEK έγραψε: ↑Πέμ Απρ 30, 2026 11:11 amμπα...ουτε best of three . Η διοργάνωση αυτη υπάρχει λόγω σχίσματος και μόνο και ειναι η 4η τη τάξει με βαση τη δυναμικότητα των ομάδων που συμμετεχουν. Εγω λέω να καταργηθεί
Σωστό κι αυτό. Το κακο για μένα είναι ότι υπάρχει σχίσμα και δεν είναι ξεκάθαρο ποια διοργάνωση είναι 2η και ποια 3η. Κατά τ'αλλα δεν ενοχλεί κανέναν να υπάρχει 4η διοργανωση για ομάδες χαμηλότερου επιπέδου.
- Conan1982

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 9393
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
- Τοποθεσία: Κρήτη
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
Μου θυμίζει παλιά το ιντερτότο στο ποδόσφαιρο.Giwrgos_AEK έγραψε: ↑Πέμ Απρ 30, 2026 11:11 amμπα...ουτε best of three . Η διοργάνωση αυτη υπάρχει λόγω σχίσματος και μόνο και ειναι η 4η τη τάξει με βαση τη δυναμικότητα των ομάδων που συμμετεχουν. Εγω λέω να καταργηθεί
Δεν συμφωνώ να καταργηθεί γιατί δίνει ευκαιρία σε ομάδες από χώρες με πολύ μικρή ανάπτυξη στο μπάσκετ να συμμετέχουν σε Ευρωπαϊκή Διοργάνωση, συμμετέχουν 44 ομάδες από 24 χώρες πολλές από τις οποίες δεν θα μπορούσαν στο επίπεδο του Eurocup ή του BCL.
Περισσότερο λάθος μου ακούγεται που συμμετέχουν ομάδες με δυναμική όπως ο ΠΑΟΚ ή η Μπιλμπάο που είναι σε υψηλότερο επίπεδο από τις περισσότερες άλλες.

BasketForum – Ιστορικό Αρχείο