Surne Bilbao-PAOK MATECO FΕC Final 2025

Συντονιστής: Captains

Άβαταρ μέλους
kite26

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 4696
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 05, 2022 8:28 pm
Τοποθεσία: Volos
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Muggsy Bogues
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Απρ 16, 2025 10:25 pm

Παιδιά έχουμε τελικό! Για πάμε λίγο!!! Πάμε ΠΑΟΚΑΡΑ!!! Μπορεί ο ΠΑΟΚ, την έχει τη Μπιλμπάο. Θέλει προσοχή ο Ράχμαν από ό,τι έχω δει.

Απ' όλες τις όμορφες που αγάπησα μια ήταν η πιο ναζιάρα, κάθε μέρα στο παρκέ εχόρευε και τ' ονομά της, πορτοκαλί σπυριάρα!

https://www.youtube.com/@lyricnaut
Άβαταρ μέλους
Conan1982

Site Admin
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 9393
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
Τοποθεσία: Κρήτη
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Απρ 16, 2025 10:39 pm

Δεν έχουμε δυστυχώς φίλους ΠΑΟΚτσηδςς στο φόρουμ, καλά πάει βως τώρα.

Άβαταρ μέλους
kite26

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 4696
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 05, 2022 8:28 pm
Τοποθεσία: Volos
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Muggsy Bogues
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Απρ 16, 2025 10:42 pm

Πήραν διαφορά οι Βάσκοι, δυστυχώς.

Απ' όλες τις όμορφες που αγάπησα μια ήταν η πιο ναζιάρα, κάθε μέρα στο παρκέ εχόρευε και τ' ονομά της, πορτοκαλί σπυριάρα!

https://www.youtube.com/@lyricnaut
BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8125
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Τετ Απρ 16, 2025 10:45 pm

Φιλότιμη προσπάθεια από τον ΠΑΟΚ, αλλά με τέτοια αστοχία στα τρίποντα η προσπάθεια δεν αρκεί...

Άβαταρ μέλους
kite26

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 4696
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 05, 2022 8:28 pm
Τοποθεσία: Volos
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Muggsy Bogues
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Απρ 16, 2025 10:46 pm

Τι έβαλε ο Μπάρκλεϋ!!

Απ' όλες τις όμορφες που αγάπησα μια ήταν η πιο ναζιάρα, κάθε μέρα στο παρκέ εχόρευε και τ' ονομά της, πορτοκαλί σπυριάρα!

https://www.youtube.com/@lyricnaut
Άβαταρ μέλους
kite26

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 4696
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 05, 2022 8:28 pm
Τοποθεσία: Volos
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Muggsy Bogues
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Απρ 16, 2025 10:50 pm

Πέτα έξω τον Κατσίβελη, πολύ αρνητικός.

Ας κλεισει με ένα τρίποντο γύρω στους 7 πόντους. Δεν προλαβαίνουν παραπάνω πλέον.

Απ' όλες τις όμορφες που αγάπησα μια ήταν η πιο ναζιάρα, κάθε μέρα στο παρκέ εχόρευε και τ' ονομά της, πορτοκαλί σπυριάρα!

https://www.youtube.com/@lyricnaut
BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8125
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Τετ Απρ 16, 2025 10:56 pm

Τραγικός Κατσίβελης... Άλλο ένα παράδειγμα για το πόσο υπερεκτιμημένος και ατάλαντος είναι ο μέσος Έλληνας μπασκετμπολίστας.

Άβαταρ μέλους
kite26

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 4696
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 05, 2022 8:28 pm
Τοποθεσία: Volos
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Muggsy Bogues
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Απρ 16, 2025 10:58 pm

BillyPao έγραψε:
Τετ Απρ 16, 2025 10:56 pm
Τραγικός Κατσίβελης... Άλλο ένα παράδειγμα για το πόσο υπερεκτιμημένος και ατάλαντος είναι ο μέσος Έλληνας μπασκετμπολίστας.
Δίχως Έλληνες και ο ΠΑΟΚ. Πολύ μεγάλο πρόβλημα για όλες τις ομάδες. Επίσης, μπορεί να είναι 35 ο Ντράγκιτς, αλλά παραμένει Ντράγκιτς. Όπως είπες, χωρίς τρίποντο πού πας;

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος kite26 την Τετ Απρ 16, 2025 11:01 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Απ' όλες τις όμορφες που αγάπησα μια ήταν η πιο ναζιάρα, κάθε μέρα στο παρκέ εχόρευε και τ' ονομά της, πορτοκαλί σπυριάρα!

https://www.youtube.com/@lyricnaut
BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8125
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Τετ Απρ 16, 2025 11:01 pm

kite26 έγραψε:
Τετ Απρ 16, 2025 10:58 pm
BillyPao έγραψε:
Τετ Απρ 16, 2025 10:56 pm
Τραγικός Κατσίβελης... Άλλο ένα παράδειγμα για το πόσο υπερεκτιμημένος και ατάλαντος είναι ο μέσος Έλληνας μπασκετμπολίστας.
Δίχως Έλληνες και ο ΠΑΟΚ. Πολύ μεγάλο πρόβλημα για όλες τις ομάδες.
Η καλύτερα με Έλληνες που εξαιρώντας μερικές εκλάμψεις μέσα στη σεζόν θα έπρεπε να πληρώνουν και όχι να πληρώνονται για να παίζουν. Είναι δυνατόν ο Κατσίβελης να μην μπορεί να βάλει ένα ζευγάρι βολών;

Άβαταρ μέλους
kite26

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 4696
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 05, 2022 8:28 pm
Τοποθεσία: Volos
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Muggsy Bogues
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Απρ 16, 2025 11:03 pm

BillyPao έγραψε:
Τετ Απρ 16, 2025 11:01 pm
kite26 έγραψε:
Τετ Απρ 16, 2025 10:58 pm


Δίχως Έλληνες και ο ΠΑΟΚ. Πολύ μεγάλο πρόβλημα για όλες τις ομάδες.
Η καλύτερα με Έλληνες που εξαιρώντας μερικές εκλάμψεις μέσα στη σεζόν θα έπρεπε να πληρώνουν και όχι να πληρώνονται για να παίζουν. Είναι δυνατόν ο Κατσίβελης να μην μπορεί να βάλει ένα ζευγάρι βολών;
Όλη η νεολαία δεν κάνει τίποτε άλλο, φαρμάρει freddo espresso. Άστο, είναι ένα θέμα από μόνο του αυτό.

Απ' όλες τις όμορφες που αγάπησα μια ήταν η πιο ναζιάρα, κάθε μέρα στο παρκέ εχόρευε και τ' ονομά της, πορτοκαλί σπυριάρα!

https://www.youtube.com/@lyricnaut
Άβαταρ μέλους
kite26

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 4696
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 05, 2022 8:28 pm
Τοποθεσία: Volos
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Muggsy Bogues
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Απρ 16, 2025 11:05 pm

Οι 7 πόντοι της διαφοράς δεν είναι απαγορευτικοί, εφόσον όμως παρουσιαστεί καλύτερος ο ΠΑΟΚ επιθετικά.

Απ' όλες τις όμορφες που αγάπησα μια ήταν η πιο ναζιάρα, κάθε μέρα στο παρκέ εχόρευε και τ' ονομά της, πορτοκαλί σπυριάρα!

https://www.youtube.com/@lyricnaut
Άβαταρ μέλους
SteveNashidis

Site Admin
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 10071
Εγγραφή: Τρί Σεπ 21, 2010 2:36 am
Τοποθεσία: Arizona
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Steve Nash, Devin Booker
Αγαπημένη ομάδα: Phoenix-Suns
Αγαπημένη ομάδα: Εθνική Ελλάδας
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Απρ 17, 2025 12:10 am

Ιδανικό δεν ήταν το παιχνίδι για τον ΠΑΟΚ αλλά το -7 είναι καλό για αυτήν την εικόνα.
Εγώ θα πω ότι οι παίκτες και ο προπονητής της Μπιλμπάο δεν έδειξαν καθόλου χαρούμενοι στο τέλος, γνωρίζοντας ότι τα πράγματα θα είναι τελείως διαφορετικά Θεσσαλονίκη. Εκεί δε θα αντέξουν σε τέτοια πίεση και ήθελαν μεγαλύτερη διαφορά.
Βέβαια υπάρχει και το άγχος της έδρας. Με τόσο χαμηλό ποσοστό στα τρίποντα όπως είπε και ο Κανσιελέρι, υπάρχει πιθανότητα βελτίωσης.

Είναι τελικός και όλα γίνονται και είναι και στην έδρα σου. Η Θεσσαλονίκη από τώρα είναι σε αναμμένα κάρβουνα.

Steve Nash. 2× NBA ΜVP (2005, 2006)SSOL- Seven Second or Less Len - 2006-07 : True champions
Εικόνα
Basketforum Fantasy Champion 2025-26🏆
Άβαταρ μέλους
Conan1982

Site Admin
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 9393
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
Τοποθεσία: Κρήτη
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Απρ 23, 2025 9:01 pm

Άστοχος και σήμερα, έχει χρόνο βέβαια, αλλά έτσι δεν θα κάνει τίποτα.

Άβαταρ μέλους
berry

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 7981
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 28, 2006 7:56 pm
Τοποθεσία: Πειραιάς
Αγαπημένη θέση: SF
Αγαπημένος παίκτης: Magic
Αγαπημένη ομάδα: New-York-Knicks
Αγαπημένη ομάδα: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Απρ 23, 2025 9:09 pm

Με 37% εντός παιδιάς δεν πας πουθενά

Εικόνα
BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8125
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Τετ Απρ 23, 2025 9:10 pm

Από τη στιγμή που ο ΠΑΟΚ έχασε με 7 πόντους από την μετριότατη Μπιλμπάο στο 1ο παιχνίδι, ήταν αναμενόμενο ότι δύσκολα η ισπανική ομάδα θα ήταν ξανά τόσο κακή. Η ευκαιρία χάθηκε στο 1ο παιχνίδι, και σε τέτοια παιχνίδια δεν υπάρχει 2η.

Απάντηση

Επιστροφή στο “ΠΑΟΚ”