Μεταγραφές από τον Ολυμπιακό στον ΠαναθηναΪκό-Poll

Συντονιστής: Captains

Ποια μεταγραφή πρώην παίκτη του Ολυμπιακού στον Παναθηναϊκό σας πείραξε περισσότερο;

Ζάρκο Πάσπαλι
7
26%
Τζόνι Ρότζερς
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Άντριγια Ζίζιτς
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Ίαν Βουγιούκας
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Ματ Λοτζέσκι
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Ιωάννης Παπαπέτρου
1
4%
Κώστας Σλούκας
11
41%
Μουστάφα Φαλ
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Δημήτρης Παπανικολάου
1
4%
Πάτρικ Φέμερλινγκ
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Σοφοκλής Σχορτσανίτης
1
4%
Γιάννης Μπουρούσης
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Δημήτρης Αγραβάνης
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Τολιόπουλος
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Καμία.
6
22%
 
Σύνολο ψήφων: 27
redcard

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 814
Εγγραφή: Τετ Ιουν 19, 2024 2:03 pm
Τοποθεσία: Λονδίνο
Αγαπημένος παίκτης: Roy
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 2:18 pm

Με την εννοια της συναισθηματικης συνδεσης, θα εβαζα τον Ζαρκο μονο και μονο γιατι το εζησα σε μικρη ηλικια κι εκει τα βλεπεις ολα αλλιως.

Αλλα θα ηταν μεγαλο κριμα και unfair ως προς τον Σλουκα να χασει τη πρωτη θεση στη κατηγορια με τη πιο αποκρουστικη σε διαρκεια συμπεριφορα του αφ' οτου αλλαξε φανελα. Μιλαμε για κανονικο μαστερκλας.

Honorable mention στον Μπουρου αλλα ο Μπουρουσης ειναι απο τη φυση του ενας love to hate τυπος, και να μη ηθελε (που μαλλον θελει) το τραβαει το hate σαν αλεξικεραυνο.

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος redcard την Παρ Ιουν 26, 2026 2:21 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
FabrizioOberto

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 365
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 15, 2025 10:10 pm
Τοποθεσία: Athens
Αγαπημένος παίκτης: McKissick
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 2:18 pm

Ο δικός μου Χάινς είναι ο Χάκετ. Χρονιές που πετάγαμε χρήματα εδώ κι εκεί δε βρήκα το λόγο να μην τον κρατήσουμε έστω 1 χρόνο με ρήτρα στο συμβόλαιο του (ήταν το πλήρες κάτι αστείο σε στιλ 500 χιλιάδες).

Από εκεί κι έπειτα και για μένα Πάσπαλι, μακράν του 2ου. Το κλάμα του Τελ Αβίβ μετατράπηκε σε σοκ τότε. Για Σλούκα είχα σταθερή άποψη από την επιστροφή του λόγω του θέατρου που είχε παίξει για να φύγει για Φενέρ, οπότε, όχι μόνο δε με πείραξε, αλλά ένιωσα και "δικαιωμένος" που δεν τον χώνεψα ποτέ.

Άβαταρ μέλους
Coach Periklis

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 5001
Εγγραφή: Τρί Μάιος 27, 2014 3:03 am
Τοποθεσία: Νέα Φιλαδέλφεια
Αγαπημένη θέση: SG
Αγαπημένος παίκτης: Σπανούλης , Kobe Bryant
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 3:41 pm

Jeight έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 1:46 pm
Συγνωμη ειμαι ο μονος στο φορουμ που δεν προλαβα Πασπαλι?
Ούτε εγώ δεν έχω προλάβει αυτές τις εποχές

Στα δικά μου τώρα

Μπουρούση τον είχα ήδη απομυθοποιήσει μετά τα ηχητικά με πεθερό που έλεγε (πλην άλλων πιο σημαντικών βέβαια) τους Αφους βλακες ή κάτι παρόμοιο....Καμία έκπληξη για αυτό το βήμα που δεν ήταν και απευθείας άρα λιγότερο impact

Με είχε ενοχλήσει τρομερά η μετακίνηση Παπαπέτρου γιατί ήταν καλός παίκτης και τον γούσταρα. Μετά από χρόνια μαλακωσα γιατί ο άνθρωπος προφανώς ήταν φουλ Παναθηναϊκός σαν παιδί και του δόθηκε μια ευκαιρία σε συνδυασμό με το επαγγελματικό - αγωνιστικό να θεωρήσει ότι εκεί είναι καλύτερα. Δεν προκάλεσε και δεν είπε κάτι κακό ποτέ. Μέχρι και η ΚΑΕ έκανε ανάρτηση για την ολοκλήρωση της καριέρας του και απάντησε ευχαριστώντας μας

Για αυτούς τους λόγους ψήφισα Σλούκα. Δεν ήθελα να φύγει και είχα στεναχωρηθεί. Ήταν και παίκτης μιας εποχής που έχω πολύ ρομαντικά στο μυαλό μου καθώς τα back2back τα έζησα στα 21-22 μου . Ε, μετά με τέτοιες κουβέντες που έχει ξεστομίσει και όλα αυτά που κάνει στο παρκέ ή στον πάγκο πόσο να ασχοληθείς με τέτοιους ανθρώπους.....meme homelander

"ο Ολυμπιακός δεν αγοράζεται, είναι κάτι τεράστιο, είναι μία ιδέα"
Άβαταρ μέλους
Conan1982

Site Admin
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 9390
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
Τοποθεσία: Κρήτη
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 4:03 pm

Το τοπικ κλειδώνει, δεν δημιουργήθηκε για να βγάλουμε τα απωθημένα μας.

Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ολυμπιακός”