Αρκετοί παίκτες έπαιξαν στον Ολυμπιακό και στην συνέχεια στον Παναθηναίκό. Για κάποιους η μετακίνηση πέρασε απαρατήρητη σε κάποιους υπήρξαν αντιδράσεις.
Ποια σας πείραξε/στενοχώρησε περισσότερο; (εντάξει δεν λέμε και να σας πήραν τα κλάματα).
Μια ψήφος μόνο.
Ξεκίνησα από τον Πάσπαλι, δεν έχει νόημα νομίζω για παλαιότερα.










je suis jazz thrillos 
BasketForum – Ιστορικό Αρχείο