Μεταγραφές από τον Ολυμπιακό στον ΠαναθηναΪκό-Poll

Συντονιστής: Captains

Ποια μεταγραφή πρώην παίκτη του Ολυμπιακού στον Παναθηναϊκό σας πείραξε περισσότερο;

Ζάρκο Πάσπαλι
7
26%
Τζόνι Ρότζερς
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Άντριγια Ζίζιτς
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Ίαν Βουγιούκας
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Ματ Λοτζέσκι
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Ιωάννης Παπαπέτρου
1
4%
Κώστας Σλούκας
11
41%
Μουστάφα Φαλ
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Δημήτρης Παπανικολάου
1
4%
Πάτρικ Φέμερλινγκ
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Σοφοκλής Σχορτσανίτης
1
4%
Γιάννης Μπουρούσης
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Δημήτρης Αγραβάνης
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Τολιόπουλος
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Καμία.
6
22%
 
Σύνολο ψήφων: 27
Άβαταρ μέλους
Conan1982

Site Admin
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 9390
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
Τοποθεσία: Κρήτη
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 6:29 pm

Έτσι να ελαφρύνουμε λίγο το κλίμα με ένα δημόψήφισμα.
Αρκετοί παίκτες έπαιξαν στον Ολυμπιακό και στην συνέχεια στον Παναθηναίκό. Για κάποιους η μετακίνηση πέρασε απαρατήρητη σε κάποιους υπήρξαν αντιδράσεις.
Ποια σας πείραξε/στενοχώρησε περισσότερο; (εντάξει δεν λέμε και να σας πήραν τα κλάματα).
Μια ψήφος μόνο.
Ξεκίνησα από τον Πάσπαλι, δεν έχει νόημα νομίζω για παλαιότερα.

Άβαταρ μέλους
yawn.brigade

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1532
Εγγραφή: Τετ Μάιος 22, 2024 10:57 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 6:49 pm

Πάσπαλι με τεράστια διαφορά από τη δεύτερη. θυμάμαι ακόμη και τη φωτογραφία που είχε το Φως στο εξώφυλλο την επόμενη μέρα (Ζάρκο να βαράει βολή με "πειραγμένη" φανέλα του Παναθηναϊκού).

η ηλικία είναι σημαντικός παράγοντας για αυτό φυσικά. το σουτ του Γιουλ το έχω ξεπεράσει, το τρίποντο του Κορνέλιους ακόμα το σκέφτομαι.

Άβαταρ μέλους
berry

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 7975
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 28, 2006 7:56 pm
Τοποθεσία: Πειραιάς
Αγαπημένη θέση: SF
Αγαπημένος παίκτης: Magic
Αγαπημένη ομάδα: New-York-Knicks
Αγαπημένη ομάδα: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 7:05 pm

Ζαρκο μακραν

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
tokalytero3d

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3188
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 17, 2022 10:04 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Προειδοποιήσεις: 2

Πέμ Ιουν 25, 2026 7:09 pm

Χωρίς δεύτερη σκέψη.. Αγραβάνης :lol:

Σοβαρά τώρα, ποιος άλλος πέραν του Πάσπαλι;

Άβαταρ μέλους
Knoxville

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 587
Εγγραφή: Τρί Ιουν 10, 2025 8:34 pm
Τοποθεσία: AB
Αγαπημένος παίκτης: B
Αγαπημένη ομάδα: Detroit-Pistons
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 7:12 pm

Αν και τις έχω ζήσει όλες, δεν με πείραξε καμία.

Οι Πρίντεζης, Σπανούλης, Τόμιτς και Σιγάλας θα με πείραζε αν πήγαιναν μετά εκεί.

Οι παραπάνω βέβαια ήταν σημαίες για τις ομάδες μας.

Ο Σλούκας με έκανε να λυπηθώ για τον χρόνο που πέρασε μαζί μας, απίστευτα προκλητικές και οριακά εμετικές δηλώσεις και συμπεριφορές.

Άβαταρ μέλους
Conan1982

Site Admin
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 9390
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
Τοποθεσία: Κρήτη
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 7:14 pm

tokalytero3d έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 7:09 pm
Χωρίς δεύτερη σκέψη.. Αγραβάνης :lol:

Σοβαρά τώρα, ποιος άλλος πέραν του Πάσπαλι;
Εγώ ψήφισα Παπανικολάου, με είχε πειράξει πάρα πολύ τότε θυμάμαι, αγαπημένος παίκτης από την Εφήβων, με τα καρφώματα που έκανε, είχε προσπαθήσει να καρφώσει και μπροστά στον Σακίλ.

Άβαταρ μέλους
golitog7

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3315
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2017 12:18 pm
Τοποθεσία: Munich
Αγαπημένη θέση: Bench
Αγαπημένος παίκτης: Spanoulis, Diamantidis
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 1:27 pm

Εγώ ψήφισα του Σλούκα γιατί όταν έγινε πράγματι με στεναχώρησε ιδιαίτερα γιατί ήταν από μικρός σε εμάς. Δε θύμωσα απλώς λυπήθηκα που δεν βρέθηκε μία χρυσή τομή να μείνει σε εμάς.

Το περίεργο μ αυτή η μεταγραφή είναι ότι ενώ λυπήθηκα στην αρχή, με τον καιρό χάρηκα ιδιαίτερα που αυτός ο τύπος δεν θα αποτελεί κομμάτι του Οσφπ στο μέλλον. Η συμπεριφορά του μετά τη μεταγραφή είναι αδιανότητη για μένα και αποκαλύπτει ξεκάθαρα το ποιόν του ανδρός. Δε θυμάμαι άλλον αθλητή οποιασδήποτε ομάδας να συμπεριφέρεται έτσι. Μπορεί να είχε τα θέματα του με Β ή με Αφούς, όλα δεκτά και κατανοητά. Εμείς ο απλός κόσμος όμως τον αγαπούσαμε και εμάς έφτυσε στη μάπα με τις ενέργειες του όχι τον Β.

Άβαταρ μέλους
plo koon

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1540
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 19, 2011 3:17 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Papaloukas
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Παρ Ιουν 26, 2026 1:32 pm

Έπαιξε ποτέ ο Σχορτσιανίτης στον ΠΑΟ? Πότε?

Βλέπω 12-13... Δεν έχω καμία μνήμη του σχορτσιανίτη με φανέλα ΠΑΟ.

:hammer: je suis jazz thrillos :hammer:
Jeight

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1893
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2025 2:14 pm
Τοποθεσία: Chania
Αγαπημένος παίκτης: Kobe
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 2

Παρ Ιουν 26, 2026 1:34 pm

golitog7 έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 1:27 pm
Εγώ ψήφισα του Σλούκα γιατί όταν έγινε πράγματι με στεναχώρησε ιδιαίτερα γιατί ήταν από μικρός σε εμάς. Δε θύμωσα απλώς λυπήθηκα που δεν βρέθηκε μία χρυσή τομή να μείνει σε εμάς.

Το περίεργο μ αυτή η μεταγραφή είναι ότι ενώ λυπήθηκα στην αρχή, με τον καιρό χάρηκα ιδιαίτερα που αυτός ο τύπος δεν θα αποτελεί κομμάτι του Οσφπ στο μέλλον. Η συμπεριφορά του μετά τη μεταγραφή είναι αδιανότητη για μένα και αποκαλύπτει ξεκάθαρα το ποιόν του ανδρός. Δε θυμάμαι άλλον αθλητή οποιασδήποτε ομάδας να συμπεριφέρεται έτσι. Μπορεί να είχε τα θέματα του με Β ή με Αφούς, όλα δεκτά και κατανοητά. Εμείς ο απλός κόσμος όμως τον αγαπούσαμε και εμάς έφτυσε στη μάπα με τις ενέργειες του όχι τον Β.
Ρε συ ελεγε στην Θυρα 7 οτι δεν θα πηγαινε ποτε στον ΠΑΟ στην φιεστα του πρωταθληματος ενω ειχε ηδη επαφες μαζι του. Οτι και να πουμε για την συμπεριφορα του Σλουκα δεν σωζεται απο πουθενα. Εμενα με πειραξε γιατι δεν εβαλα μυαλο απο το 15. Και τοτε ελεγε ψεματα και συναντιοταν κρυφα με τον Ζελικο στην Θεσσαλονικη.

Jeight

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1893
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2025 2:14 pm
Τοποθεσία: Chania
Αγαπημένος παίκτης: Kobe
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 2

Παρ Ιουν 26, 2026 1:46 pm

Συγνωμη ειμαι ο μονος στο φορουμ που δεν προλαβα Πασπαλι?

Christofis

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3691
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 1:48 pm

Με διαφορα απο τους υπολοιπους δυο παικτες.

Ο Σχορτσιανιτης γιατι οι Αγγελοπουλοι τον πιστεψαν τον στηριξαν και ηθικα αλλα και ιατρικα. Και ηταν και αδυναμια μου αυτος ο παικτης.

Ο 2ος ειναι ο Μπουρουσης γιατι με τις αντιδρασεις του ηταν σαν να δηλωνε οτι εγινε Ολυμπιακος σαν εμας.

Θα εβαζα και τον Σλουκα στην ιδια κατηγορια αλλα αυτο που εχει κανει απο τουε που πηγε και η Παναθηναικοφροσυνη που εχει πουλησει με εχει ενοχλησει τοσο πολυ που απλα τον εχω διαγραψει.
Ολους μα ολους τους υπολοιπους δεν τους κρατω κακια

Άβαταρ μέλους
eddiedimitris

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 927
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2018 1:42 pm
Αγαπημένη θέση: SG
Αγαπημένος παίκτης: Galis
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 1:57 pm

Εγώ ψήφισα Παπαπετρου
Ήρθε αρκετά μικρός με πολλά χρήματα ,στην ουσία ανδρώθηκε σε εμάς και είχε και πολύ καλή ηλικία με πολύ μέλλον μπροστά...Ταυτόχρονα τον κάλεσαν και οι Αγγελοπουλοι δείχνοντας την εκτίμηση τους ..

Ο Πασπαλιε ενόχλησε πολύ αλλά έκανε μπαμ ότι ήταν στην κάθοδο της καριέρας του συν οι χαμένες βολές στο Τελ Αβιβ κλπ...Ο Eddie μαζί με την ελπίδα για Βολκόφ το εκμηδένισαν

Ο Σλούκας με έτσουξε πάρα πολύ όταν ξηγηθηκε σκάρτα και κρυβόταν κλπ πριν πάει στη Φενερ...Ήταν σε άψογη ηλικία η ομάδα τον είχε στηρίξει οπότε εκεί ξενέρωσα καταλαβαίνοντας το χαρακτήρα του...Όταν πήγε στον Παναθηναϊκό το μόνο που με πείραξε ότι δυνάμωσε το βασικό αντίπαλο τίποτα παραπάνω...δε τον ήθελα λόγω μπλαζέ ύφους και επειδή έβγαζε ότι είναι ξένο σώμα.

Άβαταρ μέλους
plo koon

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1540
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 19, 2011 3:17 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Papaloukas
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Παρ Ιουν 26, 2026 1:59 pm

Ψηφισα Σλούκα για 2 λόγους.

1) Αγωνιστικό: Όντως μας έλλειψε και apparently είχε στο ντεπόζιτο άλλη μία πολύ καλή χρονιά.

2) Έβγαλε πρωτοφανή γενιτσαρισμό απέναντι στον κόσμο του Ολυμπιακού και στους ιδιοκτήτες του. Αυτό, σε συνδυασμό με DPG και Αταμάν δημιούργησαν ένα δηλητηριώδες μείγμα.

Έχοντας πει όοολα αυτά, θεωρώ ότι η φετινή επιτυχία οφείλεται εν πολλοίς και σε αυτήν την εμπειρία. Έδωσε τεράστιο κίνητρο στην ομάδα και στους προέδρους, ενώ ταυτόχρονα ήταν και ένα σημαντικό reality check για τον Μπαρτζώκα, γιατί με αντικειμενικούς όρους η απόφασή του ήταν λανθασμένη.

:hammer: je suis jazz thrillos :hammer:
Άβαταρ μέλους
coach blue

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2910
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 25, 2024 1:48 pm
Τοποθεσία: in the paint
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 2:05 pm

Θα βγω λιγο οφ τοπικ αλλα ο παικτης που μου εκατσε πολυ ασχημα που εφυγε απο τον ολυμπιακο λογω λανθασμενης αντιμετωπισης της περιπτωσης του απο την διοικηση ηταν ο χαινς .

Ακομα υπαρχει ενα τεραστιο what if αν ειχε μεινει .

Για τους υπολοιπους που πηγαν απο τον ενα αιωνιο στον αλλον οκ , μετα απο λιγο συνηθιζεις στην ιδεα .

Christofis

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3691
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 2:09 pm

coach blue έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 2:05 pm
Θα βγω λιγο οφ τοπικ αλλα ο παικτης που μου εκατσε πολυ ασχημα που εφυγε απο τον ολυμπιακο λογω λανθασμενης αντιμετωπισης της περιπτωσης του απο την διοικηση ηταν ο χαινς .

Ακομα υπαρχει ενα τεραστιο what if αν ειχε μεινει .

Για τους υπολοιπους που πηγαν απο τον ενα αιωνιο στον αλλον οκ , μετα απο λιγο συνηθιζεις στην ιδεα .
Για τον Καιλ με πειραξε οτι εστω και στα γεραμα δεν εγινε προσπαθεια εκατερωθεν να γυρισει εστω και για μια τελευταια χρονια. Παρολο που τα πολλα τα χρινια τα εζησε στην Μοσχα νομιζω ο Ολυμπιακος ηταν ο πιο σημαντικος σταθμος στην μεγαλη του καριερα

Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ολυμπιακός”