Σελίδα 1 από 2
Μεταγραφές από τον Ολυμπιακό στον ΠαναθηναΪκό-Poll
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 25, 2026 6:29 pm
από Conan1982
Έτσι να ελαφρύνουμε λίγο το κλίμα με ένα δημόψήφισμα.
Αρκετοί παίκτες έπαιξαν στον Ολυμπιακό και στην συνέχεια στον Παναθηναίκό. Για κάποιους η μετακίνηση πέρασε απαρατήρητη σε κάποιους υπήρξαν αντιδράσεις.
Ποια σας πείραξε/στενοχώρησε περισσότερο; (εντάξει δεν λέμε και να σας πήραν τα κλάματα).
Μια ψήφος μόνο.
Ξεκίνησα από τον Πάσπαλι, δεν έχει νόημα νομίζω για παλαιότερα.
Re: Μεταγραφές από τον Ολυμπιακό στον ΠαναθηναΪκό-Poll
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 25, 2026 6:49 pm
από yawn.brigade
Πάσπαλι με τεράστια διαφορά από τη δεύτερη. θυμάμαι ακόμη και τη φωτογραφία που είχε το Φως στο εξώφυλλο την επόμενη μέρα (Ζάρκο να βαράει βολή με "πειραγμένη" φανέλα του Παναθηναϊκού).
η ηλικία είναι σημαντικός παράγοντας για αυτό φυσικά. το σουτ του Γιουλ το έχω ξεπεράσει, το τρίποντο του Κορνέλιους ακόμα το σκέφτομαι.
Re: Μεταγραφές από τον Ολυμπιακό στον ΠαναθηναΪκό-Poll
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 25, 2026 7:05 pm
από berry
Ζαρκο μακραν
Re: Μεταγραφές από τον Ολυμπιακό στον ΠαναθηναΪκό-Poll
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 25, 2026 7:09 pm
από tokalytero3d
Χωρίς δεύτερη σκέψη.. Αγραβάνης
Σοβαρά τώρα, ποιος άλλος πέραν του Πάσπαλι;
Re: Μεταγραφές από τον Ολυμπιακό στον ΠαναθηναΪκό-Poll
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 25, 2026 7:12 pm
από Knoxville
Αν και τις έχω ζήσει όλες, δεν με πείραξε καμία.
Οι Πρίντεζης, Σπανούλης, Τόμιτς και Σιγάλας θα με πείραζε αν πήγαιναν μετά εκεί.
Οι παραπάνω βέβαια ήταν σημαίες για τις ομάδες μας.
Ο Σλούκας με έκανε να λυπηθώ για τον χρόνο που πέρασε μαζί μας, απίστευτα προκλητικές και οριακά εμετικές δηλώσεις και συμπεριφορές.
Re: Μεταγραφές από τον Ολυμπιακό στον ΠαναθηναΪκό-Poll
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 25, 2026 7:14 pm
από Conan1982
tokalytero3d έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 7:09 pm
Χωρίς δεύτερη σκέψη.. Αγραβάνης
Σοβαρά τώρα, ποιος άλλος πέραν του Πάσπαλι;
Εγώ ψήφισα Παπανικολάου, με είχε πειράξει πάρα πολύ τότε θυμάμαι, αγαπημένος παίκτης από την Εφήβων, με τα καρφώματα που έκανε, είχε προσπαθήσει να καρφώσει και μπροστά στον Σακίλ.
Re: Μεταγραφές από τον Ολυμπιακό στον ΠαναθηναΪκό-Poll
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 26, 2026 1:27 pm
από golitog7
Εγώ ψήφισα του Σλούκα γιατί όταν έγινε πράγματι με στεναχώρησε ιδιαίτερα γιατί ήταν από μικρός σε εμάς. Δε θύμωσα απλώς λυπήθηκα που δεν βρέθηκε μία χρυσή τομή να μείνει σε εμάς.
Το περίεργο μ αυτή η μεταγραφή είναι ότι ενώ λυπήθηκα στην αρχή, με τον καιρό χάρηκα ιδιαίτερα που αυτός ο τύπος δεν θα αποτελεί κομμάτι του Οσφπ στο μέλλον. Η συμπεριφορά του μετά τη μεταγραφή είναι αδιανότητη για μένα και αποκαλύπτει ξεκάθαρα το ποιόν του ανδρός. Δε θυμάμαι άλλον αθλητή οποιασδήποτε ομάδας να συμπεριφέρεται έτσι. Μπορεί να είχε τα θέματα του με Β ή με Αφούς, όλα δεκτά και κατανοητά. Εμείς ο απλός κόσμος όμως τον αγαπούσαμε και εμάς έφτυσε στη μάπα με τις ενέργειες του όχι τον Β.
Re: Μεταγραφές από τον Ολυμπιακό στον ΠαναθηναΪκό-Poll
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 26, 2026 1:32 pm
από plo koon
Έπαιξε ποτέ ο Σχορτσιανίτης στον ΠΑΟ? Πότε?
Βλέπω 12-13... Δεν έχω καμία μνήμη του σχορτσιανίτη με φανέλα ΠΑΟ.
Re: Μεταγραφές από τον Ολυμπιακό στον ΠαναθηναΪκό-Poll
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 26, 2026 1:34 pm
από Jeight
golitog7 έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 1:27 pm
Εγώ ψήφισα του Σλούκα γιατί όταν έγινε πράγματι με στεναχώρησε ιδιαίτερα γιατί ήταν από μικρός σε εμάς. Δε θύμωσα απλώς λυπήθηκα που δεν βρέθηκε μία χρυσή τομή να μείνει σε εμάς.
Το περίεργο μ αυτή η μεταγραφή είναι ότι ενώ λυπήθηκα στην αρχή, με τον καιρό χάρηκα ιδιαίτερα που αυτός ο τύπος δεν θα αποτελεί κομμάτι του Οσφπ στο μέλλον. Η συμπεριφορά του μετά τη μεταγραφή είναι αδιανότητη για μένα και αποκαλύπτει ξεκάθαρα το ποιόν του ανδρός. Δε θυμάμαι άλλον αθλητή οποιασδήποτε ομάδας να συμπεριφέρεται έτσι. Μπορεί να είχε τα θέματα του με Β ή με Αφούς, όλα δεκτά και κατανοητά. Εμείς ο απλός κόσμος όμως τον αγαπούσαμε και εμάς έφτυσε στη μάπα με τις ενέργειες του όχι τον Β.
Ρε συ ελεγε στην Θυρα 7 οτι δεν θα πηγαινε ποτε στον ΠΑΟ στην φιεστα του πρωταθληματος ενω ειχε ηδη επαφες μαζι του. Οτι και να πουμε για την συμπεριφορα του Σλουκα δεν σωζεται απο πουθενα. Εμενα με πειραξε γιατι δεν εβαλα μυαλο απο το 15. Και τοτε ελεγε ψεματα και συναντιοταν κρυφα με τον Ζελικο στην Θεσσαλονικη.
Re: Μεταγραφές από τον Ολυμπιακό στον ΠαναθηναΪκό-Poll
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 26, 2026 1:46 pm
από Jeight
Συγνωμη ειμαι ο μονος στο φορουμ που δεν προλαβα Πασπαλι?
Re: Μεταγραφές από τον Ολυμπιακό στον ΠαναθηναΪκό-Poll
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 26, 2026 1:48 pm
από Christofis
Με διαφορα απο τους υπολοιπους δυο παικτες.
Ο Σχορτσιανιτης γιατι οι Αγγελοπουλοι τον πιστεψαν τον στηριξαν και ηθικα αλλα και ιατρικα. Και ηταν και αδυναμια μου αυτος ο παικτης.
Ο 2ος ειναι ο Μπουρουσης γιατι με τις αντιδρασεις του ηταν σαν να δηλωνε οτι εγινε Ολυμπιακος σαν εμας.
Θα εβαζα και τον Σλουκα στην ιδια κατηγορια αλλα αυτο που εχει κανει απο τουε που πηγε και η Παναθηναικοφροσυνη που εχει πουλησει με εχει ενοχλησει τοσο πολυ που απλα τον εχω διαγραψει.
Ολους μα ολους τους υπολοιπους δεν τους κρατω κακια
Re: Μεταγραφές από τον Ολυμπιακό στον ΠαναθηναΪκό-Poll
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 26, 2026 1:57 pm
από eddiedimitris
Εγώ ψήφισα Παπαπετρου
Ήρθε αρκετά μικρός με πολλά χρήματα ,στην ουσία ανδρώθηκε σε εμάς και είχε και πολύ καλή ηλικία με πολύ μέλλον μπροστά...Ταυτόχρονα τον κάλεσαν και οι Αγγελοπουλοι δείχνοντας την εκτίμηση τους ..
Ο Πασπαλιε ενόχλησε πολύ αλλά έκανε μπαμ ότι ήταν στην κάθοδο της καριέρας του συν οι χαμένες βολές στο Τελ Αβιβ κλπ...Ο Eddie μαζί με την ελπίδα για Βολκόφ το εκμηδένισαν
Ο Σλούκας με έτσουξε πάρα πολύ όταν ξηγηθηκε σκάρτα και κρυβόταν κλπ πριν πάει στη Φενερ...Ήταν σε άψογη ηλικία η ομάδα τον είχε στηρίξει οπότε εκεί ξενέρωσα καταλαβαίνοντας το χαρακτήρα του...Όταν πήγε στον Παναθηναϊκό το μόνο που με πείραξε ότι δυνάμωσε το βασικό αντίπαλο τίποτα παραπάνω...δε τον ήθελα λόγω μπλαζέ ύφους και επειδή έβγαζε ότι είναι ξένο σώμα.
Re: Μεταγραφές από τον Ολυμπιακό στον ΠαναθηναΪκό-Poll
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 26, 2026 1:59 pm
από plo koon
Ψηφισα Σλούκα για 2 λόγους.
1) Αγωνιστικό: Όντως μας έλλειψε και apparently είχε στο ντεπόζιτο άλλη μία πολύ καλή χρονιά.
2) Έβγαλε πρωτοφανή γενιτσαρισμό απέναντι στον κόσμο του Ολυμπιακού και στους ιδιοκτήτες του. Αυτό, σε συνδυασμό με DPG και Αταμάν δημιούργησαν ένα δηλητηριώδες μείγμα.
Έχοντας πει όοολα αυτά, θεωρώ ότι η φετινή επιτυχία οφείλεται εν πολλοίς και σε αυτήν την εμπειρία. Έδωσε τεράστιο κίνητρο στην ομάδα και στους προέδρους, ενώ ταυτόχρονα ήταν και ένα σημαντικό reality check για τον Μπαρτζώκα, γιατί με αντικειμενικούς όρους η απόφασή του ήταν λανθασμένη.
Re: Μεταγραφές από τον Ολυμπιακό στον ΠαναθηναΪκό-Poll
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 26, 2026 2:05 pm
από coach blue
Θα βγω λιγο οφ τοπικ αλλα ο παικτης που μου εκατσε πολυ ασχημα που εφυγε απο τον ολυμπιακο λογω λανθασμενης αντιμετωπισης της περιπτωσης του απο την διοικηση ηταν ο χαινς .
Ακομα υπαρχει ενα τεραστιο what if αν ειχε μεινει .
Για τους υπολοιπους που πηγαν απο τον ενα αιωνιο στον αλλον οκ , μετα απο λιγο συνηθιζεις στην ιδεα .
Re: Μεταγραφές από τον Ολυμπιακό στον ΠαναθηναΪκό-Poll
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 26, 2026 2:09 pm
από Christofis
coach blue έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 2:05 pm
Θα βγω λιγο οφ τοπικ αλλα ο παικτης που μου εκατσε πολυ ασχημα που εφυγε απο τον ολυμπιακο λογω λανθασμενης αντιμετωπισης της περιπτωσης του απο την διοικηση ηταν ο χαινς .
Ακομα υπαρχει ενα τεραστιο what if αν ειχε μεινει .
Για τους υπολοιπους που πηγαν απο τον ενα αιωνιο στον αλλον οκ , μετα απο λιγο συνηθιζεις στην ιδεα .
Για τον Καιλ με πειραξε οτι εστω και στα γεραμα δεν εγινε προσπαθεια εκατερωθεν να γυρισει εστω και για μια τελευταια χρονια. Παρολο που τα πολλα τα χρινια τα εζησε στην Μοσχα νομιζω ο Ολυμπιακος ηταν ο πιο σημαντικος σταθμος στην μεγαλη του καριερα