Δημιουργία salary cap στο ελληνικό πρωτάθλημα

Συντονιστής: Captains

Sivas-hoop
Reactions:
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Φεβ 02, 2025 2:19 pm

Συζητούσα τις προάλλες με έναν αντίστοιχα γραφικό με εμένα φίλο, το αν θα μπορούσα να εφαρμοστεί salary cap και στην Ελλάδα (και ομοίως σε άλλες λίγκες της Ευρώπης)

Καταλήξαμε πως ..όχι, αλλά για μη αγωνιστικούς λόγους (στρατοί δημοσιογράφων θα έλεγαν ότι χτυπουν την τσέπη των μπροεδρων μας)

Αλλά το πλάνο ήταν κάπως έτσι:

Ελάχιστο αγωνιστικό μπάτζετ: 1.000.000

Μέγιστο αγωνιστικό μπάτζετ
1.500.000€
(Με εφορία, έξοδα λειτουργίας, ταξίδια κ.α. θα φτάνει περίπου 2.200.000€)

Οι ομάδες έχουν τη δυνατότητα να συνάπτουν μέχρι 17 συμβόλαια με παίκτες, τα οποία θα είναι τα κανονικά της FIBA, όχι οι ομορφιές με τα δίπλα συμβόλαια του ΕΣΑΚΕ.

Διαβάθμιση συμβολαίων:

•Star player , άνω των 300.000€, αν ξεπεραστεί το salary cup, φόρος 15% με ανώτερο όριο τα 100.000€
•Συμβόλαιο Α, 150.000-300.000€ αν ξεπεραστεί το salary cup, φόρος 10% με ανώτερο όριο τα 15.000€
•Συμβόλαιο Β, 30.000-149.999€
•Συμβόλαιο u23, ως 50.000€, δεν μέτρα στο salary,
•Παίκτης homegrown (τουλάχιστον απ' τα 16 στην ομάδα), δεν μέτρα στο salary, & ανεξαρτήτως ποσού, 50% επιστροφή φόρου πολυτελείας

Όλες οι ομάδες θα ήταν υποχρεωμένες να έχουν τουλάχιστον 4 συμβόλαια από την κατηγορία star & A για να ανέβει το επίπεδο του πρωταθλήματος.

Ουσιαστικά στο τέλος της ημέρας θα προέκυπταν φόροι περίπου 2.300.000€

(Περίπου 2Μ από ΠΑΟ & ΟΣΦΠ, +300Κ από ΑΕΚ, Προμηθέα, Πανιώνιο κλπ)

Μέρος των οποίων θα δινόταν ισόποσα στις ομάδες (150κ *12) και το υπόλοιπο στην elite league ή για δράσεις του ΕΣΑΚΕ

Πρακτικά μια ομάδα όπως η ΑΕΚ θα μπορούσε να έχει

1 star player 350Κ €
4 συμβόλαιο Α (4* μ.ο 200Κ=800Κ€) | (1,15Μ€)
8 συμβόλαια Β (8*μ.ο. 75κ=600Κ) | (1,75 Μ€)
2 under 23 -2*40k -δεν μέτρα στο salary-
2 homegrown (2*30k=60k) -δεν μέτρα στο salary-

Θα έπρεπε να πληρώσει φόρο 82.500€
52,5κ για το star contracts +60k για τα Α -30κ για τα homegrown

θεωρώ ότι με το παραπάνω μοντέλο, δεν δημιουργείς πρόβλημα στους Ευρωπαίους, προάγεις την ανάπτυξη νέων παικτών και στηρίζεις και το οικοδόμημα του μπάσκετ με υποστήριξη της Α2 η γενικών δράσεων

Γνώμες;
Θα είχε νόημα σε μια Λίγκα που δεν λειτουργεί απλά και μόνο για τον ΠΑΟ και τον ΟΣΠΦ?

Άβαταρ μέλους
nikolas_asteri

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 6028
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
Αγαπημένη ομάδα: New-York-Knicks
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Φεβ 02, 2025 2:39 pm

Sivas-hoop έγραψε:
Κυρ Φεβ 02, 2025 2:19 pm
Συζητούσα τις προάλλες με έναν αντίστοιχα γραφικό με εμένα φίλο, το αν θα μπορούσα να εφαρμοστεί salary cap και στην Ελλάδα (και ομοίως σε άλλες λίγκες της Ευρώπης)

Καταλήξαμε πως ..όχι, αλλά για μη αγωνιστικούς λόγους (στρατοί δημοσιογράφων θα έλεγαν ότι χτυπουν την τσέπη των μπροεδρων μας)

Αλλά το πλάνο ήταν κάπως έτσι:

Ελάχιστο αγωνιστικό μπάτζετ: 1.000.000

Μέγιστο αγωνιστικό μπάτζετ
1.500.000€
(Με εφορία, έξοδα λειτουργίας, ταξίδια κ.α. θα φτάνει περίπου 2.200.000€)

Οι ομάδες έχουν τη δυνατότητα να συνάπτουν μέχρι 17 συμβόλαια με παίκτες, τα οποία θα είναι τα κανονικά της FIBA, όχι οι ομορφιές με τα δίπλα συμβόλαια του ΕΣΑΚΕ.

Διαβάθμιση συμβολαίων:

•Star player , άνω των 300.000€, αν ξεπεραστεί το salary cup, φόρος 15% με ανώτερο όριο τα 100.000€
•Συμβόλαιο Α, 150.000-300.000€ αν ξεπεραστεί το salary cup, φόρος 10% με ανώτερο όριο τα 15.000€
•Συμβόλαιο Β, 30.000-149.999€
•Συμβόλαιο u23, ως 50.000€, δεν μέτρα στο salary,
•Παίκτης homegrown (τουλάχιστον απ' τα 16 στην ομάδα), δεν μέτρα στο salary, & ανεξαρτήτως ποσού, 50% επιστροφή φόρου πολυτελείας

Όλες οι ομάδες θα ήταν υποχρεωμένες να έχουν τουλάχιστον 4 συμβόλαια από την κατηγορία star & A για να ανέβει το επίπεδο του πρωταθλήματος.

Ουσιαστικά στο τέλος της ημέρας θα προέκυπταν φόροι περίπου 2.300.000€

(Περίπου 2Μ από ΠΑΟ & ΟΣΦΠ, +300Κ από ΑΕΚ, Προμηθέα, Πανιώνιο κλπ)

Μέρος των οποίων θα δινόταν ισόποσα στις ομάδες (150κ *12) και το υπόλοιπο στην elite league ή για δράσεις του ΕΣΑΚΕ

Πρακτικά μια ομάδα όπως η ΑΕΚ θα μπορούσε να έχει

1 star player 350Κ €
4 συμβόλαιο Α (4* μ.ο 200Κ=800Κ€) | (1,15Μ€)
8 συμβόλαια Β (8*μ.ο. 75κ=600Κ) | (1,75 Μ€)
2 under 23 -2*40k -δεν μέτρα στο salary-
2 homegrown (2*30k=60k) -δεν μέτρα στο salary-

Θα έπρεπε να πληρώσει φόρο 82.500€
52,5κ για το star contracts +60k για τα Α -30κ για τα homegrown

θεωρώ ότι με το παραπάνω μοντέλο, δεν δημιουργείς πρόβλημα στους Ευρωπαίους, προάγεις την ανάπτυξη νέων παικτών και στηρίζεις και το οικοδόμημα του μπάσκετ με υποστήριξη της Α2 η γενικών δράσεων

Γνώμες;
Θα είχε νόημα σε μια Λίγκα που δεν λειτουργεί απλά και μόνο για τον ΠΑΟ και τον ΟΣΠΦ?
Ο σκοπός ποιος είναι; Να είναι να είναι πιο ανταγωνιστικό το πρωτάθλημα; Να βγουν παίκτες; Να ανταγωνιστούν πανευρωπαικά κάποια στιγμή άλλες ελληνικές;

Εικόνα
tarp7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 6252
Εγγραφή: Παρ Δεκ 07, 2018 12:23 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Φεβ 02, 2025 2:46 pm

Sivas-hoop έγραψε:
Κυρ Φεβ 02, 2025 2:19 pm
Συζητούσα τις προάλλες με έναν αντίστοιχα γραφικό με εμένα φίλο, το αν θα μπορούσα να εφαρμοστεί salary cap και στην Ελλάδα (και ομοίως σε άλλες λίγκες της Ευρώπης)

Καταλήξαμε πως ..όχι, αλλά για μη αγωνιστικούς λόγους (στρατοί δημοσιογράφων θα έλεγαν ότι χτυπουν την τσέπη των μπροεδρων μας)

Αλλά το πλάνο ήταν κάπως έτσι:

Ελάχιστο αγωνιστικό μπάτζετ: 1.000.000

Μέγιστο αγωνιστικό μπάτζετ
1.500.000€
(Με εφορία, έξοδα λειτουργίας, ταξίδια κ.α. θα φτάνει περίπου 2.200.000€)

Οι ομάδες έχουν τη δυνατότητα να συνάπτουν μέχρι 17 συμβόλαια με παίκτες, τα οποία θα είναι τα κανονικά της FIBA, όχι οι ομορφιές με τα δίπλα συμβόλαια του ΕΣΑΚΕ.

Διαβάθμιση συμβολαίων:

•Star player , άνω των 300.000€, αν ξεπεραστεί το salary cup, φόρος 15% με ανώτερο όριο τα 100.000€
•Συμβόλαιο Α, 150.000-300.000€ αν ξεπεραστεί το salary cup, φόρος 10% με ανώτερο όριο τα 15.000€
•Συμβόλαιο Β, 30.000-149.999€
•Συμβόλαιο u23, ως 50.000€, δεν μέτρα στο salary,
•Παίκτης homegrown (τουλάχιστον απ' τα 16 στην ομάδα), δεν μέτρα στο salary, & ανεξαρτήτως ποσού, 50% επιστροφή φόρου πολυτελείας

Όλες οι ομάδες θα ήταν υποχρεωμένες να έχουν τουλάχιστον 4 συμβόλαια από την κατηγορία star & A για να ανέβει το επίπεδο του πρωταθλήματος.

Ουσιαστικά στο τέλος της ημέρας θα προέκυπταν φόροι περίπου 2.300.000€

(Περίπου 2Μ από ΠΑΟ & ΟΣΦΠ, +300Κ από ΑΕΚ, Προμηθέα, Πανιώνιο κλπ)

Μέρος των οποίων θα δινόταν ισόποσα στις ομάδες (150κ *12) και το υπόλοιπο στην elite league ή για δράσεις του ΕΣΑΚΕ

Πρακτικά μια ομάδα όπως η ΑΕΚ θα μπορούσε να έχει

1 star player 350Κ €
4 συμβόλαιο Α (4* μ.ο 200Κ=800Κ€) | (1,15Μ€)
8 συμβόλαια Β (8*μ.ο. 75κ=600Κ) | (1,75 Μ€)
2 under 23 -2*40k -δεν μέτρα στο salary-
2 homegrown (2*30k=60k) -δεν μέτρα στο salary-

Θα έπρεπε να πληρώσει φόρο 82.500€
52,5κ για το star contracts +60k για τα Α -30κ για τα homegrown

θεωρώ ότι με το παραπάνω μοντέλο, δεν δημιουργείς πρόβλημα στους Ευρωπαίους, προάγεις την ανάπτυξη νέων παικτών και στηρίζεις και το οικοδόμημα του μπάσκετ με υποστήριξη της Α2 η γενικών δράσεων

Γνώμες;
Θα είχε νόημα σε μια Λίγκα που δεν λειτουργεί απλά και μόνο για τον ΠΑΟ και τον ΟΣΠΦ?
Το σαλαρυ καπ θα είχε νοημα αν έφευγαν από το πρωτάθλημα ο Ολυμπιακός και Παναθηναϊκός η είχαν άλλη ομάδα για το Ελληνικό πρωτάθλημα και άλλη ομάδα για την Ευρωλίγκα. Διαφορετικά δεν έχει νόημα το σαλαρυ καπ.

Sivas-hoop
Reactions:
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Φεβ 02, 2025 3:03 pm

nikolas_asteri έγραψε:
Κυρ Φεβ 02, 2025 2:39 pm

Ο σκοπός ποιος είναι; Να είναι να είναι πιο ανταγωνιστικό το πρωτάθλημα; Να βγουν παίκτες; Να ανταγωνιστούν πανευρωπαικά κάποια στιγμή άλλες ελληνικές;
Να είναι πιο ανταγωνιστικό το πρωτάθλημα, πριμοδοτώντας παράλληλα την ανάπτυξη δικών σου παικτών ή νεαρών, δίπλα σε παίκτες από το μεσαίο + πάνω ράφι κι όχι τα λαχεία των 60.000$.

Ουσιαστικά, α) θα πληρώνουν οι 2 μεγάλοι 150.000 στους υπόλοιπους και β) με καλύτερους παίκτες θα έρθει και περισσότερος κόσμος στο γήπεδο (θεωρώ) αυξάνοντας κι από εκεί τα έσοδα.

Money makes the world go round, άρα θεωρώ ότι θα ανέβει συνολικά επίπεδο η λίγκα (και έμμεσα και η Α2)

Δεν θα μπορούν να εμφανίζονται ομάδες σαν τον περσινό Απόλλωνα ή τον Ιωνικό, με 500.000€ αγωνιστικό μπάτζετ

Άβαταρ μέλους
nikolas_asteri

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 6028
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
Αγαπημένη ομάδα: New-York-Knicks
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Φεβ 02, 2025 4:17 pm

Sivas-hoop έγραψε:
Κυρ Φεβ 02, 2025 3:03 pm
nikolas_asteri έγραψε:
Κυρ Φεβ 02, 2025 2:39 pm

Ο σκοπός ποιος είναι; Να είναι να είναι πιο ανταγωνιστικό το πρωτάθλημα; Να βγουν παίκτες; Να ανταγωνιστούν πανευρωπαικά κάποια στιγμή άλλες ελληνικές;
Να είναι πιο ανταγωνιστικό το πρωτάθλημα, πριμοδοτώντας παράλληλα την ανάπτυξη δικών σου παικτών ή νεαρών, δίπλα σε παίκτες από το μεσαίο + πάνω ράφι κι όχι τα λαχεία των 60.000$.

Ουσιαστικά, α) θα πληρώνουν οι 2 μεγάλοι 150.000 στους υπόλοιπους και β) με καλύτερους παίκτες θα έρθει και περισσότερος κόσμος στο γήπεδο (θεωρώ) αυξάνοντας κι από εκεί τα έσοδα.

Money makes the world go round, άρα θεωρώ ότι θα ανέβει συνολικά επίπεδο η λίγκα (και έμμεσα και η Α2)

Δεν θα μπορούν να εμφανίζονται ομάδες σαν τον περσινό Απόλλωνα ή τον Ιωνικό, με 500.000€ αγωνιστικό μπάτζετ
Υπάρχουν μερικά παιδιά που είναι πολύ καλύτεροι στο να αναλύουν την εξέλιξη του μπάσκετ και τι χρειάζεται αλλά τα δικά μου 2 σεντς είναι τα ακόλουθα.

Κατ'αρχάς, για να είμαι σίγουρος ότι μιλάμε για το ίδιο πράγμα. Μιλάμε για μία λίγκα που ΠΑΟ, ΟΣΦΠ θα συμμετέχουν με budget 1.5μ και θα έχουν άλλα συμβόλαια για την Ευρωλίγκα; Αν εννοείς αυτό τότε δεν νομίζω πως έχει κάποια βάση. Δηλαδή ο φίλαθλος του Αμαρουσίου δεν νομίζω να πάει γήπεδο επειδή παίζει ημιτελικό με τον Παναθηναικό ξέροντας ότι έχει ξεδοντιαστεί με τεχνητούς τρόπους.

Υποθέτω λοιπόν ότι μιλάμε για λίγκα στην οποία δεν συμμετέχουν οι δύο μεγάλοι.

Το να βάλεις κατώτατο όριο αγωνιστικού budget νομίζω είναι άτομο όταν τα έσοδα είναι της κακομοιριάς. Δηλαδή θα κινδυνεύεις κάποια χρόνια να μη μαζέυεις ομάδες, οι ομάδες που ανεβαίνουν να μην έχουν λεφτά, τελικά να ανεβαίνει όποιος έχει λεφτά κλπ. Πρέπει να υπάρχει μια φόρμουλα που να βοηθάει τις ομάδες που ανεβαίνουν ώστε να φτάνουν αυτό το κατώτατο budget. Ποιός είναι αυτός ο τρόπος; Δυστυχώς δεν ξέρω.

Για τη ανάπτυξη homegrown ταλέντων αυτό που προτείνεις δεν είναι κακό αλλά νομίζω πρακτικά οι μεγάλες ομάδες απλά θα τους παίρνουν σε όλο και μικρότερη ηλικία. Αυτό που χρειάζεται στα νεαρά παιδιά είναι playing time. Δηλαδή πιστεύω ότι πιο πολύ θα βοηθούσε τους Έλληνες παίκτες ένας κανόνας τύπου "Πάντα 2 Έλληνες στο παρκέ" παρά οι 6 Έλληνες στην άκρη του πάγκου. Δεν είμαι υπέρ τέτοιων ασφυκτικών μέτρων απλά λέω ότι μεταξύ των δύο, θεωρώ το πρώτο είναι καλύτερο για την ανάπτυξη παικτών. Πρακτικά αυτό που πρέπει να γίνει (δεν ξέρω πως μπορεί να γίνει με οικονομικά ανταλλάγματα) είναι να αλλάξει η νοοτροπία του "πρέπει να κερδίσω με κάθε κόστος" στις μικρές ηλικίες και μετά στην Α1 οι ομάδες να δίνουν ουσιαστικές ευκαιρίες στα παιδιά για ανάπτυξη μέσω του χρόνου στο γήπεδο.

Γενικά νομίζω δεν σε διαφώτισα πολύ :D Νομίζω γενικά πάντως ότι κατεβάζοντας το ταβάνι ώστε να είναι όλοι σε κοντά, δεν βοηθάει στο να ανέβει τελικά το επίπεδο.

Εικόνα
Tsilarxos

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 780
Εγγραφή: Τετ Ιουν 19, 2024 10:16 am
Τοποθεσία: Πράγα
Αγαπημένος παίκτης: Σπανούλης
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Olympiakos
Προειδοποιήσεις: 5

Κυρ Φεβ 02, 2025 4:43 pm

Salary cap με τόσο μικρά ποσά σημαίνει υποβάθμιση του αθλήματος. Χειρότερη ποιότητα, χειρότεροι ξένοι και πάει λέγοντας. Το μπάσκετ είναι άθλημα για πλούσιους. Όποιος έχει τα βάζει και έχεις παιχταραδες και απολαμβάνεις ωραίο μπάσκετ. Οποιος δεν έχει βολοδερνει. Ουσιαστικά τα έσοδα στο μπάσκετ από τηλεοπτικά και χορηγίες τα φέρνουν ο Ολυμπιακός και ο Παναθηναϊκός. Έτσι ζούν οι άλλες ομάδες από αυτά τα έσοδα. Αν Ολυμπιακός και Παναθηναϊκός έχουν υποβαθμισμένα ρόστερ στην Α1 αυτόματα θα μειωθεί και το ενδιαφέρον του κόσμου και τα τηλεοπτικά και οι χορηγίες θα μειωθούν κατά πολύ. Δεν θα δώσω τα ίδια τηλεοπτικά στον Ολυμπιακό που έχει Φουρνιε, Σάσα κτλ κτλ και στον Παο που έχει Ναν, Λεσορτ κτλ όταν δεν θα έχουν πλέον τέτοιους παίχτες

BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8126
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Κυρ Φεβ 02, 2025 4:48 pm

Η λύση για να γίνει πιο ανταγωνιστικό το πρωτάθλημα δεν είναι να μειώσουν τα μπάτζετ τους Παναθηναϊκός και Ολυμπιακός, όπως λίγο πολύ εννοούσε ο Παπαθεοδώρου. Η λύση είναι να αυξηθούν τα έσοδα και άρα και τα μπάτζετ των μικρομεσαίων ομάδων του πρωταθλήματος, ώστε να μπορέσουν να προσελκύσουν πιο ποιοτικούς παίκτες και να ανέβει το επίπεδο και η ανταγωνιστικότητα του πρωταθλήματος.

Άβαταρ μέλους
chainsaw

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: Παρ Φεβ 15, 2019 12:57 pm
Προειδοποιήσεις: 3

Κυρ Φεβ 02, 2025 5:50 pm

BillyPao έγραψε:
Κυρ Φεβ 02, 2025 4:48 pm
Η λύση για να γίνει πιο ανταγωνιστικό το πρωτάθλημα δεν είναι να μειώσουν τα μπάτζετ τους Παναθηναϊκός και Ολυμπιακός, όπως λίγο πολύ εννοούσε ο Παπαθεοδώρου. Η λύση είναι να αυξηθούν τα έσοδα και άρα και τα μπάτζετ των μικρομεσαίων ομάδων του πρωταθλήματος, ώστε να μπορέσουν να προσελκύσουν πιο ποιοτικούς παίκτες και να ανέβει το επίπεδο και η ανταγωνιστικότητα του πρωταθλήματος.
O Παπαθεοδώρου που κολλάει; Και γενικά δηλαδή. Πρέπει να τον επικαλουμαστε σαν κάποιο γκουρού του αθλήματος;

Για να συνεισφέρω και εγώ στη συζητηση κάπως: Υπάρχει και ένας άλλος τρόπος να αυξηθεί η ανταγωνιστικότητα του πρωταθλήματος πέρα του να μειωθούν τα μπάτζετ. Να μειωθεί ο αριθμός των ξένων. Εκ πρώτης όψεως αυτό ρίχνει την ποιότητα, αλλά προς το παρόν δε νομίζω ότι έχουν πολλές ομάδες 6 ξένους από το πάνω ραφι. Μικρή θα ήταν η διαφορά.

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος chainsaw την Κυρ Φεβ 02, 2025 5:55 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8126
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Κυρ Φεβ 02, 2025 5:51 pm

chainsaw έγραψε:
Κυρ Φεβ 02, 2025 5:50 pm
BillyPao έγραψε:
Κυρ Φεβ 02, 2025 4:48 pm
Η λύση για να γίνει πιο ανταγωνιστικό το πρωτάθλημα δεν είναι να μειώσουν τα μπάτζετ τους Παναθηναϊκός και Ολυμπιακός, όπως λίγο πολύ εννοούσε ο Παπαθεοδώρου. Η λύση είναι να αυξηθούν τα έσοδα και άρα και τα μπάτζετ των μικρομεσαίων ομάδων του πρωταθλήματος, ώστε να μπορέσουν να προσελκύσουν πιο ποιοτικούς παίκτες και να ανέβει το επίπεδο και η ανταγωνιστικότητα του πρωταθλήματος.
O Παπαθεοδώρου που κολλάει; Και γενικά δηλαδή. Πρέπει να τον επικαλουμαστε σαν κάποιο γκουρού του αθλήματος;
Επειδή είχε κάνει αυτές τις δηλώσεις, προπονητής ομάδας Α1 είναι.

Άβαταρ μέλους
chainsaw

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: Παρ Φεβ 15, 2019 12:57 pm
Προειδοποιήσεις: 3

Κυρ Φεβ 02, 2025 5:56 pm

BillyPao έγραψε:
Κυρ Φεβ 02, 2025 5:51 pm
chainsaw έγραψε:
Κυρ Φεβ 02, 2025 5:50 pm

O Παπαθεοδώρου που κολλάει; Και γενικά δηλαδή. Πρέπει να τον επικαλουμαστε σαν κάποιο γκουρού του αθλήματος;
Επειδή είχε κάνει αυτές τις δηλώσεις, προπονητής ομάδας Α1 είναι.
Α ναι σωστά.

BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8126
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Κυρ Φεβ 02, 2025 6:02 pm

chainsaw έγραψε:
Κυρ Φεβ 02, 2025 5:50 pm
BillyPao έγραψε:
Κυρ Φεβ 02, 2025 4:48 pm
Η λύση για να γίνει πιο ανταγωνιστικό το πρωτάθλημα δεν είναι να μειώσουν τα μπάτζετ τους Παναθηναϊκός και Ολυμπιακός, όπως λίγο πολύ εννοούσε ο Παπαθεοδώρου. Η λύση είναι να αυξηθούν τα έσοδα και άρα και τα μπάτζετ των μικρομεσαίων ομάδων του πρωταθλήματος, ώστε να μπορέσουν να προσελκύσουν πιο ποιοτικούς παίκτες και να ανέβει το επίπεδο και η ανταγωνιστικότητα του πρωταθλήματος.
O Παπαθεοδώρου που κολλάει; Και γενικά δηλαδή. Πρέπει να τον επικαλουμαστε σαν κάποιο γκουρού του αθλήματος;

Για να συνεισφέρω και εγώ στη συζητηση κάπως: Υπάρχει και ένας άλλος τρόπος να αυξηθεί η ανταγωνιστικότητα του πρωταθλήματος πέρα του να μειωθούν τα μπάτζετ. Να μειωθεί ο αριθμός των ξένων. Εκ πρώτης όψεως αυτό ρίχνει την ποιότητα, αλλά προς το παρόν δε νομίζω ότι έχουν πολλές ομάδες 6 ξένους από το πάνω ραφι. Μικρή θα ήταν η διαφορά.
Το θέμα είναι πως ο μέτριος ξένος σε αυτό το επίπεδο είναι πιο φθηνός από τον αντίστοιχο Έλληνα. Οι Έλληνες πρέπει να παίζουν επειδή κάτι δείχνουν αγωνιστικά, όχι επειδή είναι Έλληνες. Γιατί όταν κάποιοι έχουν σίγουρη θέση λόγω διαβατηρίου, δεν έχουν κίνητρο να βελτιωθούν και επαναπαύονται.

Sivas-hoop
Reactions:
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Φεβ 02, 2025 6:14 pm

Δεν λέω να μην παίζουν οι 2 ευρωλιγκατοι, το ακριβώς αντίθετο μάλιστα, να πληρώνουν penalty επειδή ξεπερνούν το όριο του salary cap.

Ο ΠΑΟ και ο Ολυμπιακός θα είχαν +1.000.000€ penalty έκαστος λόγω του μπάτζετ τους.

Πιστέψτε με, έχει χρόνια να εμφανιστεί ομάδα με καθαρό αγωνιστικο άνω του 1,700.000€ (γύρω στα 2.5Μ συνολικό) με την εξαίρεση του Περιστερίου (και της ΑΕΚ που το είχε στα λόγια & απληρωτο), το νούμερο είναι αρκετά ρεαλιστικό για τις δυνατότητες του ελληνικού πρωταθλήματος

Το δύσκολο είναι το κατώτερο όριο , όχι το προς τα πάνω και για αυτό θα έπαιρναν και το +150Κ από το penalty των ευρωλιγκατων

Edit: το νούμερο του 1Μ ακούγεται μεγάλο, αλλά δεν είναι, απομυζούν τα τηλεοπτικά και τα εμπορικά της λίγκας, δεν παίζουν μόνοι τους, υπάρχουν άλλες 10 ομάδες

Tsilarxos

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 780
Εγγραφή: Τετ Ιουν 19, 2024 10:16 am
Τοποθεσία: Πράγα
Αγαπημένος παίκτης: Σπανούλης
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Olympiakos
Προειδοποιήσεις: 5

Κυρ Φεβ 02, 2025 7:20 pm

Sivas-hoop έγραψε:
Κυρ Φεβ 02, 2025 6:14 pm
Δεν λέω να μην παίζουν οι 2 ευρωλιγκατοι, το ακριβώς αντίθετο μάλιστα, να πληρώνουν penalty επειδή ξεπερνούν το όριο του salary cap.

Ο ΠΑΟ και ο Ολυμπιακός θα είχαν +1.000.000€ penalty έκαστος λόγω του μπάτζετ τους.

Πιστέψτε με, έχει χρόνια να εμφανιστεί ομάδα με καθαρό αγωνιστικο άνω του 1,700.000€ (γύρω στα 2.5Μ συνολικό) με την εξαίρεση του Περιστερίου (και της ΑΕΚ που το είχε στα λόγια & απληρωτο), το νούμερο είναι αρκετά ρεαλιστικό για τις δυνατότητες του ελληνικού πρωταθλήματος

Το δύσκολο είναι το κατώτερο όριο , όχι το προς τα πάνω και για αυτό θα έπαιρναν και το +150Κ από το penalty των ευρωλιγκατων

Edit: το νούμερο του 1Μ ακούγεται μεγάλο, αλλά δεν είναι, απομυζούν τα τηλεοπτικά και τα εμπορικά της λίγκας, δεν παίζουν μόνοι τους, υπάρχουν άλλες 10 ομάδες
Δεν καταλαβαίνεις ότι και το μπάτζετ που έχουν αυτη την στιγμή οι υπόλοιπες ομάδες οφείλεται στον Ολυμπιακό και τον Παναθηναϊκό. Αν αύριο πουν αυτοί οι 2 φεύγω από την Α1 τα έσοδα της λίγκας θα πέσουν στο 1/10.

Ουσιαστικά εσύ λες να πληρώνουν ο Ολυμπιακός και ο Παναθηναϊκός τους άλλους επειδή δεν θέλουν η δεν μπορούν να επενδύσουν οι πρόεδροι τους λεφτά. Δεκαετία 90 είχαμε δυνατό πρωτάθλημα γιατί πέρα από Ολυμπιακό και Παο έριχναν λεφτά και έφερναν καλούς παίχτες και ο Άρης και ο Παοκ και ο Πανιώνιος και το περιστέρι κτλ κτλ. Όχι επειδή υπήρχε σαλαρι καπ και πρόστιμα.

Το μπάσκετ χρειάζεται επενδυτές και να βάζεις το χέρι στην τσέπη σαν πρόεδρος. Μόνο έτσι θα γίνει ανταγωνιστικό πάλι. Έμειναν 2 που βάζουν λεφτά. Αν βρεθούν ακόμα 2-3 τότε θα ανέβει το προϊόν και τα έσοδα.

Sivas-hoop
Reactions:
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Φεβ 02, 2025 8:11 pm

Tsilarxos έγραψε:
Κυρ Φεβ 02, 2025 7:20 pm
Sivas-hoop έγραψε:
Κυρ Φεβ 02, 2025 6:14 pm
Δεν λέω να μην παίζουν οι 2 ευρωλιγκατοι, το ακριβώς αντίθετο μάλιστα, να πληρώνουν penalty επειδή ξεπερνούν το όριο του salary cap.

Ο ΠΑΟ και ο Ολυμπιακός θα είχαν +1.000.000€ penalty έκαστος λόγω του μπάτζετ τους.

Πιστέψτε με, έχει χρόνια να εμφανιστεί ομάδα με καθαρό αγωνιστικο άνω του 1,700.000€ (γύρω στα 2.5Μ συνολικό) με την εξαίρεση του Περιστερίου (και της ΑΕΚ που το είχε στα λόγια & απληρωτο), το νούμερο είναι αρκετά ρεαλιστικό για τις δυνατότητες του ελληνικού πρωταθλήματος

Το δύσκολο είναι το κατώτερο όριο , όχι το προς τα πάνω και για αυτό θα έπαιρναν και το +150Κ από το penalty των ευρωλιγκατων

Edit: το νούμερο του 1Μ ακούγεται μεγάλο, αλλά δεν είναι, απομυζούν τα τηλεοπτικά και τα εμπορικά της λίγκας, δεν παίζουν μόνοι τους, υπάρχουν άλλες 10 ομάδες
Δεν καταλαβαίνεις ότι και το μπάτζετ που έχουν αυτη την στιγμή οι υπόλοιπες ομάδες οφείλεται στον Ολυμπιακό και τον Παναθηναϊκό. Αν αύριο πουν αυτοί οι 2 φεύγω από την Α1 τα έσοδα της λίγκας θα πέσουν στο 1/10.

Ουσιαστικά εσύ λες να πληρώνουν ο Ολυμπιακός και ο Παναθηναϊκός τους άλλους επειδή δεν θέλουν η δεν μπορούν να επενδύσουν οι πρόεδροι τους λεφτά. Δεκαετία 90 είχαμε δυνατό πρωτάθλημα γιατί πέρα από Ολυμπιακό και Παο έριχναν λεφτά και έφερναν καλούς παίχτες και ο Άρης και ο Παοκ και ο Πανιώνιος και το περιστέρι κτλ κτλ. Όχι επειδή υπήρχε σαλαρι καπ και πρόστιμα.

Το μπάσκετ χρειάζεται επενδυτές και να βάζεις το χέρι στην τσέπη σαν πρόεδρος. Μόνο έτσι θα γίνει ανταγωνιστικό πάλι. Έμειναν 2 που βάζουν λεφτά. Αν βρεθούν ακόμα 2-3 τότε θα ανέβει το προϊόν και τα έσοδα.
Νομίζω ότι στην πράξη ισχύει το ακριβώς αντίθετο από αυτό που λες.

Οι 2 μεγάλοι καταστρέφουν τους υπόλοιπους, διαλύοντας τον ανταγωνισμό.
Αυτός είναι και ο λόγος που πάντα έχουν δορυφόρους και πότε δεν μπορεί να λειτουργήσει ενιαία το μπλοκ των μικρών και των μεσαίων.

Παίρνουν τα περισσότερα λεφτά απ' τα τηλεοπτικά, τα περισσότερα απ' τα εμπορικά, κ.ο.κ.

Και δεν είναι δικά τους τα λεφτά, δεν μιλάμε για τα εισιτήρια τους και τις διαφημίσεις τους, αλλά για τα κοινά χρήματα της λίγκας. Που ακούστηκε να κλείνει ο καθείς μόνος του τηλεοπτικό; Για να παίρνει 5 μύρια ο ΠΑΟ και 300 χιλιάδες το Μαρούσι;

Ας αποχωρήσουν αν τολμούν, ας πάνε Αδριατική Λίγκα ή στο Λιβυκό πέλαγος, ο Παναθηναϊκός και Ολυμπιακός ζουν με τα πρωταθλήματα, Ευρωλίγκα βλέπουν αραιά και που (στην καλή περίοδο του ελληνικού μπάσκετ, από το το 90 μέχρι σήμερα έχουν πάρει 10 σε 35 χρόνια, αυτό που τους κρατά είναι ο εγχώριος ανταγωνισμός).

Οι ομάδες δεν πρόκειται ποτέ να ανταγωνίζονται ισότιμα, ο ΠΑΟ και ο ΟΣΦΠ έχουν 4.000.000 οπαδούς, η Καρδίτσα 15.000.

Αλλά δεν γίνεται η ανισότητα να υποστηρίζεται και συστημικά, κάτι πρέπει να αλλάξει στο μοντέλο της λίγκας.

Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13785
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Φεβ 02, 2025 8:17 pm

το σαλαρυ καπ στην ελλαδα δεν μπορει να εφαρμοστει γιατι παο οσφπ εχουν μπατζετ 20 εκατ και οι υπολοιπες ομαδες η καθεμια 1 εκατ το πολυ

ουσιαστικα αυτο που ζητανε οι υπολοιποι ειναι ο παο οσφπ να πληρωνουν προστιμο επειδη επενδυουν λεφτα και αυτο το προστιμο να το μοιραζονται οι υπολοιποι!

Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικά Θέματα Α1”