Καταλήξαμε πως ..όχι, αλλά για μη αγωνιστικούς λόγους (στρατοί δημοσιογράφων θα έλεγαν ότι χτυπουν την τσέπη των μπροεδρων μας)
Αλλά το πλάνο ήταν κάπως έτσι:
Ελάχιστο αγωνιστικό μπάτζετ: 1.000.000
Μέγιστο αγωνιστικό μπάτζετ
1.500.000€
(Με εφορία, έξοδα λειτουργίας, ταξίδια κ.α. θα φτάνει περίπου 2.200.000€)
Οι ομάδες έχουν τη δυνατότητα να συνάπτουν μέχρι 17 συμβόλαια με παίκτες, τα οποία θα είναι τα κανονικά της FIBA, όχι οι ομορφιές με τα δίπλα συμβόλαια του ΕΣΑΚΕ.
Διαβάθμιση συμβολαίων:
•Star player , άνω των 300.000€, αν ξεπεραστεί το salary cup, φόρος 15% με ανώτερο όριο τα 100.000€
•Συμβόλαιο Α, 150.000-300.000€ αν ξεπεραστεί το salary cup, φόρος 10% με ανώτερο όριο τα 15.000€
•Συμβόλαιο Β, 30.000-149.999€
•Συμβόλαιο u23, ως 50.000€, δεν μέτρα στο salary,
•Παίκτης homegrown (τουλάχιστον απ' τα 16 στην ομάδα), δεν μέτρα στο salary, & ανεξαρτήτως ποσού, 50% επιστροφή φόρου πολυτελείας
Όλες οι ομάδες θα ήταν υποχρεωμένες να έχουν τουλάχιστον 4 συμβόλαια από την κατηγορία star & A για να ανέβει το επίπεδο του πρωταθλήματος.
Ουσιαστικά στο τέλος της ημέρας θα προέκυπταν φόροι περίπου 2.300.000€
(Περίπου 2Μ από ΠΑΟ & ΟΣΦΠ, +300Κ από ΑΕΚ, Προμηθέα, Πανιώνιο κλπ)
Μέρος των οποίων θα δινόταν ισόποσα στις ομάδες (150κ *12) και το υπόλοιπο στην elite league ή για δράσεις του ΕΣΑΚΕ
Πρακτικά μια ομάδα όπως η ΑΕΚ θα μπορούσε να έχει
1 star player 350Κ €
4 συμβόλαιο Α (4* μ.ο 200Κ=800Κ€) | (1,15Μ€)
8 συμβόλαια Β (8*μ.ο. 75κ=600Κ) | (1,75 Μ€)
2 under 23 -2*40k -δεν μέτρα στο salary-
2 homegrown (2*30k=60k) -δεν μέτρα στο salary-
Θα έπρεπε να πληρώσει φόρο 82.500€
52,5κ για το star contracts +60k για τα Α -30κ για τα homegrown
θεωρώ ότι με το παραπάνω μοντέλο, δεν δημιουργείς πρόβλημα στους Ευρωπαίους, προάγεις την ανάπτυξη νέων παικτών και στηρίζεις και το οικοδόμημα του μπάσκετ με υποστήριξη της Α2 η γενικών δράσεων
Γνώμες;
Θα είχε νόημα σε μια Λίγκα που δεν λειτουργεί απλά και μόνο για τον ΠΑΟ και τον ΟΣΠΦ?








BasketForum – Ιστορικό Αρχείο