Α2 , Αγωνιστική Περίοδος 2026-2027

Συντονιστής: Captains

Άβαταρ μέλους
gspara

Moderator
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 12840
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 12, 2012 11:48 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Λεωνιδας Ζουπας
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 1:54 pm

gspara έγραψε:
Τετ Ιουν 10, 2026 12:25 pm
SteveNashidis έγραψε:
Τετ Ιουν 03, 2026 7:37 am

WILD CARD (?)
Νομίζω μπορούμε να προσθέσουμε το Αρκαλοχώρι και επίσημα.
:wink:

Άβαταρ μέλους
SteveNashidis

Site Admin
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 10070
Εγγραφή: Τρί Σεπ 21, 2010 2:36 am
Τοποθεσία: Arizona
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Steve Nash, Devin Booker
Αγαπημένη ομάδα: Phoenix-Suns
Αγαπημένη ομάδα: Εθνική Ελλάδας
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 1:57 pm

gspara έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 1:54 pm
gspara έγραψε:
Τετ Ιουν 10, 2026 12:25 pm


Νομίζω μπορούμε να προσθέσουμε το Αρκαλοχώρι και επίσημα.
:wink:
gspara από Top insider σε μεταγραφές ανέλαβες και διοικητικό ρεπορτάζ. :D :D
Μεγάλο respect.
Περιμένουμε με αγωνία τις υπόλοιπες wild cards :) :)

Steve Nash. 2× NBA ΜVP (2005, 2006)SSOL- Seven Second or Less Len - 2006-07 : True champions
Εικόνα
Basketforum Fantasy Champion 2025-26🏆
Άβαταρ μέλους
st4this

 
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: Παρ Απρ 26, 2024 12:49 am
Αγαπημένος παίκτης: ΜΠΑΝΕ ΠΡΕΛΕΒΙΤΣ
Αγαπημένη ομάδα: Paok
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 3:55 pm

Σου ζητάνε wc ο Απόλλων Πατρών και ο Σπορτινγκ, 2 ιστορικοί σύλλογοι, και πας και τη δίνεις σε κάποια Αναγέννηση..

N.I.2022

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 775
Εγγραφή: Τετ Οκτ 19, 2022 4:26 pm
Τοποθεσία: P. Faliro
Αγαπημένη θέση: SG
Αγαπημένος παίκτης: Eddie Johnson
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: OSFP
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 4:26 pm

st4this έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 3:55 pm
Σου ζητάνε wc ο Απόλλων Πατρών και ο Σπορτινγκ, 2 ιστορικοί σύλλογοι, και πας και τη δίνεις σε κάποια Αναγέννηση..
Δηλαδή εσύ το θεωρείς λογικό να πάρει wild card ο Σπόρτιγκ και να ανέβει από τη Β' ΕΣΚΑ!!!! στην Elite League; Δηλαδή τέσσερις (4) κατηγορίες πάνω;!!! Τι λέμε τώρα; :banghead:

Η wild card θα έπρεπε να δίνεται για άνοδο μίας κατηγορίας, άντε σε πολύ εξαιρετική περίπτωση δύο κατηγοριών.
Στην περίπτωση του Σπόρτιγκ, το πολύ να τον πήγαιναν στη National League 2 (Γ' Εθνική).
Aν εκει φανει οτι είναι τόσο άνετα για παραπάνω και έπαιρνε την άνοδο αγωνιστικά για National League 1 , τοτε ας παρει και wild card για την Elite League.

Άβαταρ μέλους
st4this

 
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: Παρ Απρ 26, 2024 12:49 am
Αγαπημένος παίκτης: ΜΠΑΝΕ ΠΡΕΛΕΒΙΤΣ
Αγαπημένη ομάδα: Paok
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 11:01 pm

Τον Σπορτινγκ τον ανεφερα γιατι ζητησε και αυτος, ο Απολλων Πατρων δηλαδη δεν αξιζε την καρτα? Για την ιστορια ο Απολλωνας επαιξε και PlayOffs σε αντιθεση με το Αρκαλοχωρι που δεν περασε καν.. Αν και γενικοτερα διαφωνω με καθε ειδους wc.

Γιαννης

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1092
Εγγραφή: Τρί Αύγ 25, 2020 3:56 pm
Αγαπημένη ομάδα: Psyxiko
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 11:38 pm

ΣΤΗΝ Α2 όπως εξελίσσεται συναντάς όλες τις φυλές του Ισραήλ.Υπαρχουν ομαδες που χρησιμοποίησαν wc για να φτάσουν εκεί πηδώντας μια, δυο και τρεις κατηγορίες.
ΚΑι υπάρχουν ομάδες που έπαιξαν για τις ανόδους τους στο παρκέ μέχρι τέλους.Ασε που το ΨΥΧΙΚΟ όταν πήρε την άνοδο στην Α2 ανταγωνιστικε την ΑΕΚ και την άφησε δεύτερη. Τι να λέμε.......

Άβαταρ μέλους
big_lebowski

Moderator
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1727
Εγγραφή: Παρ Ιουν 20, 2008 10:51 am
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Μποντιρογκα
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 11:53 am

Για όσους από εμάς δε ξέρουμε υπάρχει κάποιος βασιμος λόγος για τον οποίον η Αναγέννηση Αρκαλοχωριου πήρε wc έναντι του Απόλλωνα η του Σπόρτινγκ?

Εννοώ υπάρχει κάποιο master plan,χορηγος/οι ,εγγύηση για μπάτζετ, γήπεδο .Ποια είναι τα κριτήρια επιλογής?

Fournie94

 
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 25, 2025 8:57 am
Αγαπημένη ομάδα: MegaridaBC
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 12:07 pm

Δεν ξέρω πόσο λάθος ή σωστό είναι η wild στη Κρήτη… αλλά σίγουρα θα ήταν αστείο να δινόταν στον Σπορτιγκ σε άνοδο ασανσέρ…ας περιμένει…λίγο υπομονή δεν έβλαψε … έχει ιστορία ο Σπορτιγκ ας αγωνιστεί να στηθεί, να πάρει 2κανονικες ανόδους και να μπει μετά στο ασανσέρ…όχι επειδή αποφάσισαν κάποιοι του συστήματος να εμπλακούν και βρέθηκε κ ένας με χρήματα κατευθείαν να παίξει ψηλά…ας στάξει και λίγο ιδρώτας…
Τώρα ένα άλλο θέμα ενδιαφέρον θα είναι οι μετακινήσεις και τα έξοδα… όταν θα πάει το Αρκαλοχώρι στην Κομοτηνή και το ανάποδο…με διαιτησία από Πελοπόνησσο-Ρόδο και Κεντρική Μακεδονία….αυτα τα παιχνίδια σε έξοδα θα ξεπερνάνε τα 10Κ….δηλαδη ένας μέτριος προς καλός παίκτης για μια ομάδα της κατηγορίας ή ένα ποσόν που θα σου προσφέρει η διαδικασία σε ένα χρόνο από σήμερα εάν βγεις 8ος…από το τρομερό και αξιοκρατικό (πλάκα κάνω φυσικά) σύστημα που αποφάσισε το Σύστημα…(επιδότηση από GBL σε Elite League για να ανεβαίνει η 1η ομάδα μόνο)….

Αυτά για απόψε…& συνεχίζουμε….

Σε άλλα νέα βλέπω πολύ λίγες κινήσεις από όλες τις ομάδες της Α2….και τα νούμερα που ακούγονται ότι ζητάνε οι αθλητές με την βοήθεια των managers τους ΑΡΡΩΣΤΑ ΕΝΤΕΛΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΧΟΡΗΓΙΩΝ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΑΓΡΟ ΕΠΙΠΕΔΟ…

ΓΙΑ ΜΑΖΕΥΤΕΙΤΕ ΛΙΓΟ ΠΑΙΚΤΑΡΑΔΕΣ ΜΕ ΜΟΝΕΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΧΑΒΑΛΕ ΣΕ ΕΝΑ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΗΣ elite ΝΑ ΖΗΤΑΤΕ ΣΑΝ ΜΙΣΘΟΦΟΡΟΙ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΑΥΞΗΣΕΙΣ 30-50% ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΧΡΟΝΙΑ…

Γίνατε όλοι NBAers….

Άβαταρ μέλους
yorgos

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 11463
Εγγραφή: Τρί Οκτ 20, 2009 1:55 am
Τοποθεσία: Αβάνα
Αγαπημένη θέση: SF
Αγαπημένος παίκτης: Στηβ Νας
Αγαπημένη ομάδα: Peristeri
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 12:36 pm

Επβεβαιώνω τα περί καλού μπάτζετ στου Παπάγου. Το παίρνουν ζεστά φαίνεται. Αλλά από εβδομάδα οι αποφάσεις.

Πώς είσαι έτσι VS Πώς έγινες έτσι / Πακιστάν vs Κίνα

https://tinyurl.com/t2mmucpt
BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8122
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Πέμ Ιουν 25, 2026 12:40 pm

big_lebowski έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 11:53 am
Για όσους από εμάς δε ξέρουμε υπάρχει κάποιος βασιμος λόγος για τον οποίον η Αναγέννηση Αρκαλοχωριου πήρε wc έναντι του Απόλλωνα η του Σπόρτινγκ?

Εννοώ υπάρχει κάποιο master plan,χορηγος/οι ,εγγύηση για μπάτζετ, γήπεδο .Ποια είναι τα κριτήρια επιλογής?
Σίγουρα η ΕΟΚ (δηλαδή ο Λιόλιος) δε θα έδινε την wild card στον Απόλλωνα, που είναι ο μισητός εχθρός του Προμηθέα. Από εκεί και πέρα, προφανώς ο λόγος είναι πολιτικός, δηλαδή η κάρτα πήγε σε ομάδα από την Κρήτη λόγω Αυγενάκη.

Άβαταρ μέλους
big_lebowski

Moderator
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1727
Εγγραφή: Παρ Ιουν 20, 2008 10:51 am
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Μποντιρογκα
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 12:46 pm

Δε ξέρω εγώ δε μπαίνω σε αυτό το σχολιασμό.
Η μάλλον για να μπω πρέπει πρώτα να ξέρω αυτά τα κριτήρια που επικαλείται η ΕΟΚ στην ανακοίνωση της ώστε να ξέρω αν είναι η όχι διαβλητό το σύστημα

Η EL πχ έχει ως κριτήριο τη συμμετοχή προηγουμένως με επιτυχία στο Eurocup (οπότε τα περι ασανσέρ του Σπόρτινγκ θα μπορούσαν να έχουν βάση εάν είναι στα προαπαιτουμενα η συμμετοχή σε μια ψηλότερη κατηγορία πριν) αλλά έχει ΚΑΙ την οικονομική βιωσιμότητα, το ελάχιστο μπάτζετ, την εμπορικότητα της αγοράς,τα χρήματα που είναι διατεθειμένη να ξοδέψει μια ομάδα κλπ.

Δλδ να βάλεις ας πούμε το Αρκαλοχωρι και να μη μπορεί να ανταπεξέλθει σε ταξίδια η να μη μπορεί να είναι ανταγωνιστικο δεν έχει νοημα

manhac

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 526
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 19, 2013 2:21 am
Προειδοποιήσεις: 3

Πέμ Ιουν 25, 2026 1:40 pm

BillyPao έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 12:40 pm
big_lebowski έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 11:53 am
Για όσους από εμάς δε ξέρουμε υπάρχει κάποιος βασιμος λόγος για τον οποίον η Αναγέννηση Αρκαλοχωριου πήρε wc έναντι του Απόλλωνα η του Σπόρτινγκ?

Εννοώ υπάρχει κάποιο master plan,χορηγος/οι ,εγγύηση για μπάτζετ, γήπεδο .Ποια είναι τα κριτήρια επιλογής?
Σίγουρα η ΕΟΚ (δηλαδή ο Λιόλιος) δε θα έδινε την wild card στον Απόλλωνα, που είναι ο μισητός εχθρός του Προμηθέα. Από εκεί και πέρα, προφανώς ο λόγος είναι πολιτικός, δηλαδή η κάρτα πήγε σε ομάδα από την Κρήτη λόγω Αυγενάκη.
Υπάρχει και η απλή απάντηση. Στην elite league συμμετέχει ο Γλαύκος από Πάτρα και ο παραδίπλα Κόροιβος Αμαλιάδας. Απο Κρήτη δεν υπάρχει ούτε μια ομάδα, σε μια περιφέρεια μάλιστα που το μπάσκετ έχει δυναμική. Συν ότι η Αναγέννηση παραγοντικά δείχνει αρκετά αξιόπιστη.

nextplay

 sophomore
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: Παρ Δεκ 26, 2025 12:52 am
Τοποθεσία: Athens
Αγαπημένος παίκτης: Papaloukas
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: New York
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 3:56 pm

Αν το πάμε αυστηρά με τα κριτήρια που πρέπει να λάβει υπόψιν η επιτροπή τότε η wc πήγε σωστά στο Αρκαλοχώρι μια ομάδα που προσπαθεί χρόνια στην Β εθνική η περιφέρεια της Κρήτης δεν έχει ομάδα οπότε ναι συμφωνώ με Αρκαλοχώρι..
Ο ιστορικός Απολλωνας καλύτερα για μένα να πάρει την άνοδο στο γήπεδο να προσπαθήσει άλλη μια χρονιά και να μην κάνει τραγικές επιλογές μισθοφόρων να διεκδικήσει το πρωτάθλημα και να ανέβει στο γήπεδο μαζί με τον κόσμο του...
Πιστεύω αυτό θα του κάνει καλό,θα δείξει την δυναμική του και σημάδια επιστροφής...
Καμία μεταγραφή έχουμε παιδιά;;;;;;;;;;;
Εδώ στα πεύκα ακούω για Σλαφτσακη!

Άβαταρ μέλους
kojito

Captain
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 9203
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 20, 2007 10:25 pm
Αγαπημένη θέση: PF
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 4:23 pm

big_lebowski έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 11:53 am
Για όσους από εμάς δε ξέρουμε υπάρχει κάποιος βασιμος λόγος για τον οποίον η Αναγέννηση Αρκαλοχωριου πήρε wc έναντι του Απόλλωνα η του Σπόρτινγκ?

Εννοώ υπάρχει κάποιο master plan,χορηγος/οι ,εγγύηση για μπάτζετ, γήπεδο .Ποια είναι τα κριτήρια επιλογής?
Απόλλωνας για προφανή λόγο (Λιόλιος+δεύτερη ομάδα της Πάτρας ήδη στην Α2) δεν προκρίθηκε. Για Σπόρτιγκ επίσης φαντάζομαι δεν ήθελαν για να μην προκαλέσουν τόσο ανεβάζοντας μια ομάδα 4 κατηγορίες. Τώρα και για Αρκαλοχώρι σίγουρα βοήθησε και η πίεση από τοπικούς πολιτικούς παράγοντες (Αυγενάκης-Αρναουτάκης).

Απάντηση

Επιστροφή στο “A2 Εθνική-Elite League”