✿ Τέμπη

Συντονιστής: Captains

Άβαταρ μέλους
GK_23

allstar
Reactions: 1735
Δημοσιεύσεις: 3923
Εγγραφή: Δευ Απρ 06, 2009 10:20 pm
Τοποθεσία: Patras, Greece
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Andrew Bogut
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Μαρ 02, 2023 11:21 am

old boy έγραψε:
Πέμ Μαρ 02, 2023 10:37 am
Είναι φανερό τι έχει γίνει εδώ, στο όνομα του κέρδους αφέθηκε η ασφάλεια των επιβατών σε δεύτερη μοίρα. Να ξηλωθούν όλοι απ τον πρώτο ως τον τελευταίο υπαίτιο και να πληρώσουν. Και οι ιδιώτες που έχουν την σύμβαση και οι αρμόδιοι της κυβέρνησης. Αν δεν γίνει, τότε εμείς πρέπει να το επιβάλουμε - με μποϋκοτάζ στην ιδιωτική εταιρία και με την μη ψήφο στους πολιτικούς.
Η ιδιωτική ιταλική εταιρεία που εξαγόρασε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ (πλέον ονομάζεται Hellenic Train) έχει την εμπορική εκμετάλλευση των τραίνων και ευθύνεται για τα δρομολόγια, την έκδοση εισιτηρίων και τις αμαξοστοιχίες. Δεν έχω ιδέα για την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρει, ούτε γνωρίζω αν η συγκεκριμένη ιδιωτικοποίηση έγινε με καλούς όρους για το δημόσιο.

Η ευθύνη της διαχείρισης και λειτουργίας του δικτύου ανήκει εξ'ολοκλήρου στον ΟΣΕ που είναι ΔΕΚΟ. Θυγατρική του ΟΣΕ είναι η ΕΡΓΟΣΕ που σχεδιάζει και επιβλέπει την κατασκευή έργων στο δίκτου. ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ ανήκουν κατά 100% στο ελληνικό δημόσιο.

Επομένως, η ιδιωτικοποίηση των τραίνων δεν αφορά τη σιδηροδρομική γραμμή και τις υποδομές αλλά μόνο την εμπορική εκμετάλλευση. Η ιδιωτική Hellenic Train μάλλον δεν έχει καμία ευθύνη για ότι συνέβη στα Τέμπη.

1
1 Εικόνα
Άβαταρ μέλους
golitog7

 euroleague
Reactions: 860
Δημοσιεύσεις: 1543
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2017 9:18 am
Τοποθεσία: Munich
Αγαπημένη θέση: Bench
Αγαπημένος παίκτης: Spanoulis, Diamantidis
Αγαπημένη ομάδα: BayernMunich
Προειδοποιήσεις: 1

Πέμ Μαρ 02, 2023 11:53 am

GK_23 έγραψε:
Πέμ Μαρ 02, 2023 11:21 am
old boy έγραψε:
Πέμ Μαρ 02, 2023 10:37 am
Είναι φανερό τι έχει γίνει εδώ, στο όνομα του κέρδους αφέθηκε η ασφάλεια των επιβατών σε δεύτερη μοίρα. Να ξηλωθούν όλοι απ τον πρώτο ως τον τελευταίο υπαίτιο και να πληρώσουν. Και οι ιδιώτες που έχουν την σύμβαση και οι αρμόδιοι της κυβέρνησης. Αν δεν γίνει, τότε εμείς πρέπει να το επιβάλουμε - με μποϋκοτάζ στην ιδιωτική εταιρία και με την μη ψήφο στους πολιτικούς.
Η ιδιωτική ιταλική εταιρεία που εξαγόρασε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ (πλέον ονομάζεται Hellenic Train) έχει την εμπορική εκμετάλλευση των τραίνων και ευθύνεται για τα δρομολόγια, την έκδοση εισιτηρίων και τις αμαξοστοιχίες. Δεν έχω ιδέα για την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρει, ούτε γνωρίζω αν η συγκεκριμένη ιδιωτικοποίηση έγινε με καλούς όρους για το δημόσιο.

Η ευθύνη της διαχείρισης και λειτουργίας του δικτύου ανήκει εξ'ολοκλήρου στον ΟΣΕ που είναι ΔΕΚΟ. Θυγατρική του ΟΣΕ είναι η ΕΡΓΟΣΕ που σχεδιάζει και επιβλέπει την κατασκευή έργων στο δίκτου. ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ ανήκουν κατά 100% στο ελληνικό δημόσιο.

Επομένως, η ιδιωτικοποίηση των τραίνων δεν αφορά τη σιδηροδρομική γραμμή και τις υποδομές αλλά μόνο την εμπορική εκμετάλλευση. Η ιδιωτική Hellenic Train μάλλον δεν έχει καμία ευθύνη για ότι συνέβη στα Τέμπη.
Στοιχεία σχετικά με τη σύμβαση που υπογράφτηκε για το ξεπούλημα της Τραινοσέ μπορείτε να διαβάσετε αν θέλετε εδώ:

https://www.reportersunited.gr/8019/i-p ... 37T6ka7u1E

Επίσης ενδιαφέρον άρθρο για την σιδηροδρομική πολιτική στην Ευρώπη και στην Ελλάδα εδώ:

https://www.reportersunited.gr/8024/i-a ... N9E2HLO0LE

Αν ο Κούλης πάντως αντί να παρακολουθεί τηλέφωνα παρακολουθούσε τρένα τώρα δεν θα είχαν κλείσει 50 οικογένειες (το είδα στο τουίτερ και νομίζω τα περιγράφει όλα).

4
1 Εικόνα 3 Εικόνα
assistant77

 nba
Reactions: 1331
Δημοσιεύσεις: 2154
Εγγραφή: Τρί Ιουν 21, 2022 7:42 am
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Isiah Thomas
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 2

Πέμ Μαρ 02, 2023 11:56 am

Δυστυχως αυτοι ηταν ατυχοι.......
Εμεις ειμαστε τυχεροι που ειμαστε ακομα ζωντανοι σ αυτην την ταλαιπωρη χωρα.....

Οικογενειοκρατια,Ρουσφετι,Ωχαδερφισμος,Κομματολαγνεια,Αναξιοκρατια,Αναπτυξη για τις τσεπες των λιγων.......Δεν ελπιζω σε πολλα.....Κριμα γι αυτους τους ανθρωπους που εφυγαν τοσο αδικα,τοσο ματαια.......Τα ειλικρινη μου συλλυπητηρια στις οικογενειες τους.......Μακαρι να ειναι οι τελευταιοι που φευγουν ετσι αλλα δεν ειμαι καθολου βεβαιος οτι θα ειναι............

1
1 Εικόνα
tarp7

allstar
Reactions: 1399
Δημοσιεύσεις: 3561
Εγγραφή: Παρ Δεκ 07, 2018 10:23 am
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Μαρ 02, 2023 12:07 pm

N.I.2022 έγραψε:
Πέμ Μαρ 02, 2023 10:55 am
tarp7 έγραψε:
Πέμ Μαρ 02, 2023 8:03 am
Από το τοίχο της Έλενας Ακρίτας:
Δηλαδή αν ένας σταθμάρχης πάθει συγκοπή, οι επιβάτες σκοτώνονται; Άλλα μέτρα ασφαλείας δεν υπάρχουν;
Αυτό μόνο!!!!!!!!!!
Ακόμα μια εξυπνάδα της Ακρίτας, να μας πει το αυτονόητο!
Λες και δεν καταλάβαμε ότι στη χώρα μας τα τραίνα κινούνται σε συνθήκες 1930 !
Τουλάχιστον τρεις δικλίδες ασφαλείας θα έπρεπε να υπάρχουν στο σιδηροδρομικό δίκτυο που η τελευταία θα έπρεπε να έχει δυνατότητα να σταματά τα τραίνα αυτόματα.

Απεχθάνομαι την Ακρίτα όπως και άλλους δήθεν αριστερούς με τις βαθιές δεξιές τσέπες (λέγε με Γιανη) την θεωρώ άτομο που η άποψη της για κάθε θέμα είναι ανάλογη αν αυτό αφορά φίλο η εχθρό της (προσωπικό η από τον πολιτικό χώρο).

Κυριά Ακρίτα και εσύ αν πάθεις καρδιακή ανακοπή όταν οδηγείς και πέσεις σε λεωφορείο μπορεί να γίνει τραγωδία.
Εδώ έχουμε έναν άνθρωπο με ελλιπή υπευθυνότητα και εκπαίδευση που κάποιοί του ανέθεσαν μια πολύ υπεύθυνη θέση … το μερίδιο ευθύνης που αντιστοιχεί στον καθένα δεν είναι δουλειά μου να το εκτιμήσω.
Γιατί είναι εξυπνάδα;
Ζούμε στο 2023 και επαφίεται σε έναν και μόνο άνθρωπο η κίνηση των τρένων;; Ειναι ποτέ δυνατόν; Ο σταθμάρχης είναι σαν τον ελεγκτή εναέριας κυκλοφορίας, από τις αποφάσεις του κρέμονται εκατοντάδες ζωές και δεν υπάρχουν δικλείδες ασφαλείας; Φαντάζομαι στους πύργους ελέγχου υπάρχουν, γιατί και το λάθος ανθρώπινο είναι , και η κακιά στιγμή υπάρχει και η υγεία προδίδει καμιά φορά πάνω στη δουλειά (αν πάθει ένα ισχαιμικό ο ελεγκτής πχ θα πέφτουν τα αεροπλάνα, είναι δυνατόν;
το 2020 η ανθρώπινη τεχνολογία έχει εξελιχθεί αρκετά ώστε να βοηθά την ανθρώπινη κρίση. Ακριβώς επειδή ο κάθε ανθρώπινος παράγοντας μπορεί ανά πάσα στιγμή να αστοχήσει, πρέπει να διαθέτεις μέσα ελέγχου και αποτροπής.
Δεν ισχυρίζομαι βέβαια ότι δεν φτάει ο σταθμάρχεις αλλά εδώ δεν υπάρχει καμία δικλείδα ασφαλείας

1
1 Εικόνα
tarp7

allstar
Reactions: 1399
Δημοσιεύσεις: 3561
Εγγραφή: Παρ Δεκ 07, 2018 10:23 am
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Μαρ 02, 2023 12:22 pm

GK_23 έγραψε:
Πέμ Μαρ 02, 2023 11:21 am
old boy έγραψε:
Πέμ Μαρ 02, 2023 10:37 am
Είναι φανερό τι έχει γίνει εδώ, στο όνομα του κέρδους αφέθηκε η ασφάλεια των επιβατών σε δεύτερη μοίρα. Να ξηλωθούν όλοι απ τον πρώτο ως τον τελευταίο υπαίτιο και να πληρώσουν. Και οι ιδιώτες που έχουν την σύμβαση και οι αρμόδιοι της κυβέρνησης. Αν δεν γίνει, τότε εμείς πρέπει να το επιβάλουμε - με μποϋκοτάζ στην ιδιωτική εταιρία και με την μη ψήφο στους πολιτικούς.
Η ιδιωτική ιταλική εταιρεία που εξαγόρασε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ (πλέον ονομάζεται Hellenic Train) έχει την εμπορική εκμετάλλευση των τραίνων και ευθύνεται για τα δρομολόγια, την έκδοση εισιτηρίων και τις αμαξοστοιχίες. Δεν έχω ιδέα για την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρει, ούτε γνωρίζω αν η συγκεκριμένη ιδιωτικοποίηση έγινε με καλούς όρους για το δημόσιο.

Η ευθύνη της διαχείρισης και λειτουργίας του δικτύου ανήκει εξ'ολοκλήρου στον ΟΣΕ που είναι ΔΕΚΟ. Θυγατρική του ΟΣΕ είναι η ΕΡΓΟΣΕ που σχεδιάζει και επιβλέπει την κατασκευή έργων στο δίκτου. ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ ανήκουν κατά 100% στο ελληνικό δημόσιο.

Επομένως, η ιδιωτικοποίηση των τραίνων δεν αφορά τη σιδηροδρομική γραμμή και τις υποδομές αλλά μόνο την εμπορική εκμετάλλευση. Η ιδιωτική Hellenic Train μάλλον δεν έχει καμία ευθύνη για ότι συνέβη στα Τέμπη.
ο ιδιώτης πως δέχτηκε να κινήσει τους σιδηροδρόμους χωρίς εγκατεστημένο και δοκιμασμένο σύστημα τηλεκίνησης και τηλεπαρακολούθησης; Θα το έκανε αυτό στην Ιταλία;

Ήταν ακριβώς έναν χρόνο πριν όταν το Investigate Europe έγραφε ένα άρθρο, το οποίο σήμερα αποδεικνύεται προφητικό. Ειδικά μετά από τα όσα τραγικά έγιναν στα Τέμπη.

Υπό τον τίτλο ««Το μόνο που μπορώ να πω είναι καλή τύχη»: Πώς τα τρένα που καταργήθηκαν από την Ελβετία επιστρέφουν στην Ελλάδα», η αρθρογράφος του IE περιγράφει πώς ο «μεγαλύτερος ελβετικός πονοκέφαλος» έγινε δεκτός με ενθουσιασμό στην Ελλάδα.

«Καθυστερήσεις, βλάβες, ακυρώσεις… Για χρόνια, τα τρένα ETR 470 ήταν ο μεγαλύτερος πονοκέφαλος των ελβετικών σιδηροδρόμων. Στο τέλος οι Ελβετοί τα έστειλαν για σκραπ. Αλλά οι ιταλικοί σιδηρόδρομοι —οι οποίοι εκτελούν όλες τις ελληνικές επιβατικές αμαξοστοιχίες από το 2017— παρουσίασαν τα ίδια τρένα ως υπερσύγχρονα» έγραφε χαρακτηριστικά έναν χρόνο πριν, επικαλούμενο μάλιστα στελέχη που τα γνωρίζουν από πρώτο χέρι, να φωνάζουν τότε: «Μείνετε μακριά από αυτά τα τρένα!».
https://www.ot.gr/2023/03/01/epikairoth ... in-ellada/

0
Άβαταρ μέλους
shtarkws

Site Admin
Reactions: 2601
Δημοσιεύσεις: 7778
Εγγραφή: Σάβ Ιουν 12, 2010 9:22 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Μαρ 02, 2023 12:24 pm

Και ο σταθμάρχης φταίει που έκανε λάθος

Και το σύστημα φταίει που δεν έχει δικλείδες ασφαλείας για να μην εξαρτώνται ζωές από ένα λάθος

Και κυρίως ΟΛΕΣ οι κυβερνήσεις από το 2000 που βλέπουν τον σιδηρόδρομο όχι σαν κάτι που μπορεί να βελτιώσει το επίπεδο της χώρας αλλά σαν πεδίο στο οποίο μπορούν να ασκήσουν τις πελατειακές τους υποχρεώσεις.

Φταινε πάρα πολλοί που φτάσαμε ως εδώ αλλά δεν πρέπει να αναλωθούμε μόνο στο ποιος φταίει, αλλά στο τι πρέπει να γίνει από δω και πέρα για να αλλάξει επιτέλους η κατάσταση.

Ps οποίος χρησιμοποιεί τέτοια συμβάντα για προσωπικό ή κομματικό όφελος είναι ψυχικά άρρωστος.

0
Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς

Oι κανονισμοί του forum

Οδηγίες για ένα καλό post

https://dragon.mochahosted.com/basketfo ... index.html
tarp7

allstar
Reactions: 1399
Δημοσιεύσεις: 3561
Εγγραφή: Παρ Δεκ 07, 2018 10:23 am
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Μαρ 02, 2023 12:28 pm

shtarkws έγραψε:
Πέμ Μαρ 02, 2023 12:24 pm
Και ο σταθμάρχης φταίει που έκανε λάθος

Και το σύστημα φταίει που δεν έχει δικλείδες ασφαλείας για να μην εξαρτώνται ζωές από ένα λάθος

Και κυρίως ΟΛΕΣ οι κυβερνήσεις από το 2000 που βλέπουν τον σιδηρόδρομο όχι σαν κάτι που μπορεί να βελτιώσει το επίπεδο της χώρας αλλά σαν πεδίο στο οποίο μπορούν να ασκήσουν τις πελατειακές τους υποχρεώσεις.

Φταινε πάρα πολλοί που φτάσαμε ως εδώ αλλά δεν πρέπει να αναλωθούμε μόνο στο ποιος φταίει, αλλά στο τι πρέπει να γίνει από δω και πέρα για να αλλάξει επιτέλους η κατάσταση.

Ps οποίος χρησιμοποιεί τέτοια συμβάντα για προσωπικό ή κομματικό όφελος είναι ψυχικά άρρωστος.
Συμφωνώ ότι θα πρέπει να δούμε πως δεν θα ξαναέχουμε άλλα τέτοια ατυχήματα αλλά αν δεν τιμωρηθούν οι υπέυθυνοι και οι επόμενοι τα ίδια θα κάνουν ανεξαρτήτως κόμματος. Και οι υπεύθυνοι έχουν ενημερωθεί εγγράφως από ότι μαθαίνουμε.

0
N.I.2022

 a1greece
Reactions: 241
Δημοσιεύσεις: 639
Εγγραφή: Τετ Οκτ 19, 2022 1:26 pm
Τοποθεσία: P. Faliro
Αγαπημένη θέση: SG
Αγαπημένος παίκτης: Eddie Johnson
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: OSFP
Προειδοποιήσεις: 2

Πέμ Μαρ 02, 2023 1:14 pm

tarp7 έγραψε:
Πέμ Μαρ 02, 2023 12:07 pm
N.I.2022 έγραψε:
Πέμ Μαρ 02, 2023 10:55 am


Ακόμα μια εξυπνάδα της Ακρίτας, να μας πει το αυτονόητο!
Λες και δεν καταλάβαμε ότι στη χώρα μας τα τραίνα κινούνται σε συνθήκες 1930 !
Τουλάχιστον τρεις δικλίδες ασφαλείας θα έπρεπε να υπάρχουν στο σιδηροδρομικό δίκτυο που η τελευταία θα έπρεπε να έχει δυνατότητα να σταματά τα τραίνα αυτόματα.

Απεχθάνομαι την Ακρίτα όπως και άλλους δήθεν αριστερούς με τις βαθιές δεξιές τσέπες (λέγε με Γιανη) την θεωρώ άτομο που η άποψη της για κάθε θέμα είναι ανάλογη αν αυτό αφορά φίλο η εχθρό της (προσωπικό η από τον πολιτικό χώρο).

Κυριά Ακρίτα και εσύ αν πάθεις καρδιακή ανακοπή όταν οδηγείς και πέσεις σε λεωφορείο μπορεί να γίνει τραγωδία.
Εδώ έχουμε έναν άνθρωπο με ελλιπή υπευθυνότητα και εκπαίδευση που κάποιοί του ανέθεσαν μια πολύ υπεύθυνη θέση … το μερίδιο ευθύνης που αντιστοιχεί στον καθένα δεν είναι δουλειά μου να το εκτιμήσω.
Γιατί είναι εξυπνάδα;
Ζούμε στο 2023 και επαφίεται σε έναν και μόνο άνθρωπο η κίνηση των τρένων;; Ειναι ποτέ δυνατόν; Ο σταθμάρχης είναι σαν τον ελεγκτή εναέριας κυκλοφορίας, από τις αποφάσεις του κρέμονται εκατοντάδες ζωές και δεν υπάρχουν δικλείδες ασφαλείας; Φαντάζομαι στους πύργους ελέγχου υπάρχουν, γιατί και το λάθος ανθρώπινο είναι , και η κακιά στιγμή υπάρχει και η υγεία προδίδει καμιά φορά πάνω στη δουλειά (αν πάθει ένα ισχαιμικό ο ελεγκτής πχ θα πέφτουν τα αεροπλάνα, είναι δυνατόν;
το 2020 η ανθρώπινη τεχνολογία έχει εξελιχθεί αρκετά ώστε να βοηθά την ανθρώπινη κρίση. Ακριβώς επειδή ο κάθε ανθρώπινος παράγοντας μπορεί ανά πάσα στιγμή να αστοχήσει, πρέπει να διαθέτεις μέσα ελέγχου και αποτροπής.
Δεν ισχυρίζομαι βέβαια ότι δεν φτάει ο σταθμάρχεις αλλά εδώ δεν υπάρχει καμία δικλείδα ασφαλείας
Αυτό κατάλαβες??
θεωρώ εξυπνάδα ότι κάνει θέμα το αυτονόητο, για να ακουστεί και εδώ!!
Όπως γραφώ και πιο κάτω μετα την ανθρώπινη απόφαση έπρεπε να υπάρχουν πολλαπλές δικλίδες ασφαλείας … δεν είναι το θέμα αν πάθει καρδιακή προσβολή!
Το ότι δεν υπάρχουν φταίνε διαχρονικά πολλοί!
Φυσικά και στους πύργους ελέγχου πέρα από τους εκλεκτές και τα συστήματα ασφάλειας υπάρχει και ο υπεύθυνος προϊστάμενος για να καθοδηγήσει και οι εξετάσεις πιστοποίησης είναι πολύ απαιτητικές!

Αλλά δεν είναι άνευ ευθηνών αυτός που αναλαμβάνει να κάνει μια δουλειά χωρίς να είναι απολυτά συνειδητοποιημένος ότι έχει ζωές ανθρώπων στα χεριά του.
Σίγουρα μπορεί να έχει το μικρότερο μερίδιο ευθύνης σε αυτή την περίπτωση … αλλά δεν μπορούμε να θεωρούμε λογικό ότι κάποιος μπορεί να έβαλε δυο αντίθετα κινούμενα τρένα στην ιδιά γραμμή!

0
Άβαταρ μέλους
golitog7

 euroleague
Reactions: 860
Δημοσιεύσεις: 1543
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2017 9:18 am
Τοποθεσία: Munich
Αγαπημένη θέση: Bench
Αγαπημένος παίκτης: Spanoulis, Diamantidis
Αγαπημένη ομάδα: BayernMunich
Προειδοποιήσεις: 1

Πέμ Μαρ 02, 2023 4:06 pm

shtarkws έγραψε:
Πέμ Μαρ 02, 2023 12:24 pm
Και ο σταθμάρχης φταίει που έκανε λάθος

Και το σύστημα φταίει που δεν έχει δικλείδες ασφαλείας για να μην εξαρτώνται ζωές από ένα λάθος

Και κυρίως ΟΛΕΣ οι κυβερνήσεις από το 2000 που βλέπουν τον σιδηρόδρομο όχι σαν κάτι που μπορεί να βελτιώσει το επίπεδο της χώρας αλλά σαν πεδίο στο οποίο μπορούν να ασκήσουν τις πελατειακές τους υποχρεώσεις.

Φταινε πάρα πολλοί που φτάσαμε ως εδώ αλλά δεν πρέπει να αναλωθούμε μόνο στο ποιος φταίει, αλλά στο τι πρέπει να γίνει από δω και πέρα για να αλλάξει επιτέλους η κατάσταση.

Ps οποίος χρησιμοποιεί τέτοια συμβάντα για προσωπικό ή κομματικό όφελος είναι ψυχικά άρρωστος.
Έτσι ακριβως είναι. Αν θες να δεις ψυχικά άρρωστους άνοιξε την τηλεόραση και βάλε Σκαι.
Για το τι κάνουμε από δω και πέρα είναι δύσκολο να απαντήσεις. Μεγάλη κουβέντα πραγματικά που βρίσκει συνέχεια σε αδιέξοδο. Μια πρώτη κίνηση θα ήταν όπου πετυχαίνουμε αυτά τα πουλημένα τομάρια τους δημοσιογράφους, αυτά τα άπληστα σκυλιά να τα φτύνουμε και να τα πλακώνουμε στις μάπες. Να μην μπορούν να κυκλοφορήσουν. Ξέρω ότι είναι ημίμετρο και ότι είναι σα να φταίει ο γάιδαρος και εμεις να χτυπάμε το σαμάρι αλλά από κάπου θα πρέπει να ξεκινήσουμε.

Δε γίνεται ρε ελλεεινά τομάρια μανάδες να κλαίνε τα παιδιά τους και εσάς να σας νοιάζει αν θα έχει πολιτικό κόστος η κυβέρνηση και πως θα το περιορίσει.

ΞΥΛΟ ΟΠΟΥ ΤΟΥΣ ΒΡΕΙΤΕ

4
3 Εικόνα 1 Εικόνα
Fitz

 euroleague
Reactions: 246
Δημοσιεύσεις: 1384
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 27, 2013 10:59 pm
Τοποθεσία: Netherlands
Αγαπημένη ομάδα: Utah-Jazz
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Μαρ 02, 2023 4:27 pm

Η μόνη λογική εξήγηση για να δει κάποιος ΣΚΑΙ η mega κλπ. είναι για να προσπαθήσει να κατανοήσει ακόμα καλύτερα το πως αυτά τα γελοία υποκείμενα μεταφέρουν το αφήγημα της κυβέρνησης. Πως έχουν πάρει αμέσως σήμα να πουν ό,τι χρειάζεται να πουν οι διεφθαρμένοι πολιτικοί.
Είναι συγκλονιστικό το πως τέτοια σκουπίδια έχουν βήμα και τολμάνε να μιλάνε στο βωμό αδικοχαμένων ψυχών για να υπηρετήσουν αυτούς που τους πληρώνουν.

Πρέπει να ξενέρωσαν πάρα πολύ στη ΝΔ που συνέβη αυτό ακριβώς πριν τις εκλογές.

Το άσχημο είναι πως μάλλον δυστυχώς δε θα αποδοθεί καμία ευθύνη εκεί που πραγματικά πρέπει, ειδικά λόγω του ότι ακολουθούν οι εκλογές και θα κρυφτούν όλα ξανά κάτω από το χαλί και απλά θα περιμένουμε να δούμε ποιο θα είναι το αμέσως επόμενο δυστύχημα.

3
3 Εικόνα
Άβαταρ μέλους
shtarkws

Site Admin
Reactions: 2601
Δημοσιεύσεις: 7778
Εγγραφή: Σάβ Ιουν 12, 2010 9:22 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Μαρ 02, 2023 5:11 pm

Παρακαλω να μην ξεφευγουμε με τους χαρακτηρισμους

0
Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς

Oι κανονισμοί του forum

Οδηγίες για ένα καλό post

https://dragon.mochahosted.com/basketfo ... index.html
jazz thrilos
Reactions:
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Μαρ 02, 2023 7:04 pm

Κάποια στιγμή σε αυτή τη χώρα πρέπει να καταργηθεί από το λεξιλογιο η έκφραση "πολιτική ευθύνη". Δεν εξηγείται τίποτα, δεν βοηθά πρακτικά σε τίποτα, δεν λύνει κανένα πρόβλημα. Απεναντίας, έχει γίνει όχημα υπεκφυγής από τα αληθινά προβλήματα και τις αντικειμενικες ευθύνες που προκύπτουν μετά από εγκλήματα όπως αυτό που βιώνουμε τις τελευταίες ημέρες.

Ελπιζω η αυθεντική, συλλογική μας θλίψη, ο τρόπος που βιώνουμε ως κοινότητα την απώλεια των νέων συνανθρώπων μας να δώσει μια ελάχιστη δύναμη και λίγο κουράγιο παραπάνω στις οικογένειες των θυμάτων.

Άβαταρ μέλους
Redfly

 euroleague
Reactions: 404
Δημοσιεύσεις: 1012
Εγγραφή: Τρί Φεβ 04, 2020 9:23 pm
Αγαπημένος παίκτης: Clyde the Glide
Αγαπημένη ομάδα: Protland-Trail-Blazers
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Μαρ 02, 2023 7:54 pm

golitog7 έγραψε:
Πέμ Μαρ 02, 2023 4:06 pm
shtarkws έγραψε:
Πέμ Μαρ 02, 2023 12:24 pm
Και ο σταθμάρχης φταίει που έκανε λάθος

Και το σύστημα φταίει που δεν έχει δικλείδες ασφαλείας για να μην εξαρτώνται ζωές από ένα λάθος

Και κυρίως ΟΛΕΣ οι κυβερνήσεις από το 2000 που βλέπουν τον σιδηρόδρομο όχι σαν κάτι που μπορεί να βελτιώσει το επίπεδο της χώρας αλλά σαν πεδίο στο οποίο μπορούν να ασκήσουν τις πελατειακές τους υποχρεώσεις.

Φταινε πάρα πολλοί που φτάσαμε ως εδώ αλλά δεν πρέπει να αναλωθούμε μόνο στο ποιος φταίει, αλλά στο τι πρέπει να γίνει από δω και πέρα για να αλλάξει επιτέλους η κατάσταση.

Ps οποίος χρησιμοποιεί τέτοια συμβάντα για προσωπικό ή κομματικό όφελος είναι ψυχικά άρρωστος.
Έτσι ακριβως είναι. Αν θες να δεις ψυχικά άρρωστους άνοιξε την τηλεόραση και βάλε Σκαι.
Για το τι κάνουμε από δω και πέρα είναι δύσκολο να απαντήσεις. Μεγάλη κουβέντα πραγματικά που βρίσκει συνέχεια σε αδιέξοδο. Μια πρώτη κίνηση θα ήταν όπου πετυχαίνουμε αυτά τα πουλημένα τομάρια τους δημοσιογράφους, αυτά τα άπληστα σκυλιά να τα φτύνουμε και να τα πλακώνουμε στις μάπες. Να μην μπορούν να κυκλοφορήσουν. Ξέρω ότι είναι ημίμετρο και ότι είναι σα να φταίει ο γάιδαρος και εμεις να χτυπάμε το σαμάρι αλλά από κάπου θα πρέπει να ξεκινήσουμε.

Δε γίνεται ρε ελλεεινά τομάρια μανάδες να κλαίνε τα παιδιά τους και εσάς να σας νοιάζει αν θα έχει πολιτικό κόστος η κυβέρνηση και πως θα το περιορίσει.

ΞΥΛΟ ΟΠΟΥ ΤΟΥΣ ΒΡΕΙΤΕ
Αγαπητέ, μπορώ να καταλάβω πως γράφεις ότι γράφει, συναισθηματικά φορτισμένος, αλλά δε παύει να γράφεις σε δημόσιο φόρουμ. Δεν είναι πολύ δημοκρατικό αυτό που περιγράφεις και δεν συνάδει με το ότι συμμετέχεις ενεργά και στις εκλογές κάθε είδους. Είναι απόψεις καθαρά συγκεκριμένης ομάδας, που δρα εξωκοινοβουλευτικά αλλά δυστυχώς ή ευτυχώς έχουμε άλλο πολίτευμα. Αν θεωρείς ότι είμαστε έτοιμοι για την μεγάλη επανάσταση και η πλειοψηφία του κόσμου είναι έτοιμη για θυσίες πάω πάσο, αλλά δυστυχώς κάποια κόμματα ενώ είναι κάτι άλλο χρησιμοποιούν την αριστερά και γυρίζουν τον κόσμο δεκαετίες πίσω. Τέτοιες αντιδράσεις που περιγράφεις, είναι και αυτές υπαίτιες και συμβάλουν το ίδιο σοβαρά στο να απομακρύνεται ο κόσμος από τα κοινά.

Στο θέμα μας τώρα, επειδή ως μηχανικός μελετητής έχω συμμετάσχει ενεργά στον σχεδιασμό της γραμμής αυτής όσο και της οινόης - χαλκίδας, το σύστημα επικοινωνίας των σταθμών είναι έτοιμο από το 13. Το authority της γραμμής τοπικά μπορεί να γίνει αφού πρώτα αιτηθεί χειρισμό ο τοπικός χειριστής. Δε θυμάμαι και ακριβώς τη λειτουργία, πρέπει να δω τα αρχεία μου, αλλά αυτό που ξέρω είναι ότι η σύμβαση που είχε η εταιρεία μου υλοποιήθηκε, το έργο μάλιστα έγινε δύο φορές, διότι με κάποιον μαγικό τρόπο , γύφτοι έκλεβαν τον χαλκό από τους υποσταθμούς, χωρίς να υπάρχει βοήθεια από μέσα, γνώριζαν τα σχήματα προστασίας της γραμμής, (ας γκουγκλάρει κάποιος τη λέξη autorecloser) για να μην πάθει ηλεκτροπληξία και άλλα πολλά με τους γύφτους ηλεκτρολόγους. Προσωπικά δε πρόλαβα να δω το τρένο να δουλεύει έτσι όπως το κατασκευάσαμε μέχρι το 16 που έφυγα από εκεί που δούλευα. Δε ξέρω σε τι κατάσταση ήταν , από τότε. Το τραγικό της υπόθεσης, είναι ότι στο Σκα, είχαν μία οθόνη 10 τετραγωνικά μέτρα, αλλά έβλεπαν τα τρένα από εφαρμογή του διαδικτύου σε οθόνη 14αρα γιατί δεν ήξεραν. Εύχομαι από το 16 να έχουν αλλάξει τα πράγματα.

1
1 Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Hipster

 nba
Reactions: 1188
Δημοσιεύσεις: 2919
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 20, 2016 11:57 pm
Αγαπημένη θέση: Bench
Αγαπημένη ομάδα: Panionios
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Μαρ 03, 2023 9:01 am

Ας δουμε καποια "ανθρωπινα λαθη" που δουλευουν στην ελληνικη τηλεοραση.

Αυριο θα βγουν οι ιδιοι και θα μας μιλανε για τοξικοτητα.
Ρε τι ζουμε !!!!

Ειδικα ο Τσιμας εγραψε ιστορια με την π@π@ρι@ που ξεστομισε

4
1 Εικόνα 3 Εικόνα
Άβαταρ μέλους
golitog7

 euroleague
Reactions: 860
Δημοσιεύσεις: 1543
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2017 9:18 am
Τοποθεσία: Munich
Αγαπημένη θέση: Bench
Αγαπημένος παίκτης: Spanoulis, Diamantidis
Αγαπημένη ομάδα: BayernMunich
Προειδοποιήσεις: 1

Παρ Μαρ 03, 2023 11:57 am

Εγώ πάντως το ομολογώ, δεν έχω φτάσει ακόμα στο επίπεδο πνευματικής καλλιέργειας και ωριμότητας ώστε να πετύχω τον Πορτοσαλτε και να μην του δαγκώσω τα αυτιά. ΄Εχει δίκιο ο φίλος παραπάνω που λέει ότι έτσι δε λύνεται τίποτα αλλά πραγματικά δεν θα μπορούσα.

0
Απάντηση

Επιστροφή στο “News”