golitog7 έγραψε: ↑Πέμ Μαρ 02, 2023 4:06 pm
shtarkws έγραψε: ↑Πέμ Μαρ 02, 2023 12:24 pm
Και ο σταθμάρχης φταίει που έκανε λάθος
Και το σύστημα φταίει που δεν έχει δικλείδες ασφαλείας για να μην εξαρτώνται ζωές από ένα λάθος
Και κυρίως ΟΛΕΣ οι κυβερνήσεις από το 2000 που βλέπουν τον σιδηρόδρομο όχι σαν κάτι που μπορεί να βελτιώσει το επίπεδο της χώρας αλλά σαν πεδίο στο οποίο μπορούν να ασκήσουν τις πελατειακές τους υποχρεώσεις.
Φταινε πάρα πολλοί που φτάσαμε ως εδώ αλλά δεν πρέπει να αναλωθούμε μόνο στο ποιος φταίει, αλλά στο τι πρέπει να γίνει από δω και πέρα για να αλλάξει επιτέλους η κατάσταση.
Ps οποίος χρησιμοποιεί τέτοια συμβάντα για προσωπικό ή κομματικό όφελος είναι ψυχικά άρρωστος.
Έτσι ακριβως είναι. Αν θες να δεις ψυχικά άρρωστους άνοιξε την τηλεόραση και βάλε Σκαι.
Για το τι κάνουμε από δω και πέρα είναι δύσκολο να απαντήσεις. Μεγάλη κουβέντα πραγματικά που βρίσκει συνέχεια σε αδιέξοδο. Μια πρώτη κίνηση θα ήταν όπου πετυχαίνουμε αυτά τα πουλημένα τομάρια τους δημοσιογράφους, αυτά τα άπληστα σκυλιά να τα φτύνουμε και να τα πλακώνουμε στις μάπες. Να μην μπορούν να κυκλοφορήσουν. Ξέρω ότι είναι ημίμετρο και ότι είναι σα να φταίει ο γάιδαρος και εμεις να χτυπάμε το σαμάρι αλλά από κάπου θα πρέπει να ξεκινήσουμε.
Δε γίνεται ρε ελλεεινά τομάρια μανάδες να κλαίνε τα παιδιά τους και εσάς να σας νοιάζει αν θα έχει πολιτικό κόστος η κυβέρνηση και πως θα το περιορίσει.
ΞΥΛΟ ΟΠΟΥ ΤΟΥΣ ΒΡΕΙΤΕ
Αγαπητέ, μπορώ να καταλάβω πως γράφεις ότι γράφει, συναισθηματικά φορτισμένος, αλλά δε παύει να γράφεις σε δημόσιο φόρουμ. Δεν είναι πολύ δημοκρατικό αυτό που περιγράφεις και δεν συνάδει με το ότι συμμετέχεις ενεργά και στις εκλογές κάθε είδους. Είναι απόψεις καθαρά συγκεκριμένης ομάδας, που δρα εξωκοινοβουλευτικά αλλά δυστυχώς ή ευτυχώς έχουμε άλλο πολίτευμα. Αν θεωρείς ότι είμαστε έτοιμοι για την μεγάλη επανάσταση και η πλειοψηφία του κόσμου είναι έτοιμη για θυσίες πάω πάσο, αλλά δυστυχώς κάποια κόμματα ενώ είναι κάτι άλλο χρησιμοποιούν την αριστερά και γυρίζουν τον κόσμο δεκαετίες πίσω. Τέτοιες αντιδράσεις που περιγράφεις, είναι και αυτές υπαίτιες και συμβάλουν το ίδιο σοβαρά στο να απομακρύνεται ο κόσμος από τα κοινά.
Στο θέμα μας τώρα, επειδή ως μηχανικός μελετητής έχω συμμετάσχει ενεργά στον σχεδιασμό της γραμμής αυτής όσο και της οινόης - χαλκίδας, το σύστημα επικοινωνίας των σταθμών είναι έτοιμο από το 13. Το authority της γραμμής τοπικά μπορεί να γίνει αφού πρώτα αιτηθεί χειρισμό ο τοπικός χειριστής. Δε θυμάμαι και ακριβώς τη λειτουργία, πρέπει να δω τα αρχεία μου, αλλά αυτό που ξέρω είναι ότι η σύμβαση που είχε η εταιρεία μου υλοποιήθηκε, το έργο μάλιστα έγινε δύο φορές, διότι με κάποιον μαγικό τρόπο , γύφτοι έκλεβαν τον χαλκό από τους υποσταθμούς, χωρίς να υπάρχει βοήθεια από μέσα, γνώριζαν τα σχήματα προστασίας της γραμμής, (ας γκουγκλάρει κάποιος τη λέξη autorecloser) για να μην πάθει ηλεκτροπληξία και άλλα πολλά με τους γύφτους ηλεκτρολόγους. Προσωπικά δε πρόλαβα να δω το τρένο να δουλεύει έτσι όπως το κατασκευάσαμε μέχρι το 16 που έφυγα από εκεί που δούλευα. Δε ξέρω σε τι κατάσταση ήταν , από τότε. Το τραγικό της υπόθεσης, είναι ότι στο Σκα, είχαν μία οθόνη 10 τετραγωνικά μέτρα, αλλά έβλεπαν τα τρένα από εφαρμογή του διαδικτύου σε οθόνη 14αρα γιατί δεν ήξεραν. Εύχομαι από το 16 να έχουν αλλάξει τα πράγματα.