Α1 2022-2023, 4ος Τελικός Παναθηναϊκός-Ολυμπιακός

Συντονιστής: Captains

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
shtarkws

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 7801
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 13, 2010 12:22 am
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 15, 2023 11:08 pm

HackerBaby έγραψε:
Πέμ Ιουν 15, 2023 11:03 pm
shtarkws έγραψε:
Πέμ Ιουν 15, 2023 11:01 pm
Ευτυχώς δεν ζει ο Παύλος και ο Θανάσης να δουν αυτά τα χάλια.

Εντωμεταξύ στο γήπεδο έβρισαν τους πάντες εκτός από έναν.

Καταλάβαμε.
παντως ειναι ενα κατορθωμα αυτο που εχει καταφερει ο DPG , δεν ηταν ευκολο να διαλυσει τοσο γρηγορα την ομαδα
Ε όχι και γρήγορα, 12 χρόνια την καταστρέφει.

Θα περίμενα από τον ευεργετημένο όσο κανένα Παναθηναικάρα Νίκο Παππά, να εκμεταλλευτεί την ευκαιρία και να είναι η τελευταία εικόνα του στο γήπεδο κάτι υπεράνω προσπαθώντας να ηρεμήσει τους ανεγκέφαλους.

Λίγος, ελάχιστος, επαναστάτης της φακής και υπαλληλάκος του κύριου Δημήτρη μέχρι το τέλος

Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς

Oι κανονισμοί του forum

Οδηγίες για ένα καλό post

https://dragon.mochahosted.com/basketfo ... index.html
NikBot

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 450
Εγγραφή: Τετ Αύγ 14, 2013 12:47 am
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 15, 2023 11:13 pm

kein έγραψε:
Πέμ Ιουν 15, 2023 10:57 pm
Καληνύχτα ελληνικό μπάσκετ ...
Θα έλεγα όχι ελληνικό μπάσκετ αλλά ελληνικό πρωτάθλημα.

Αν ήταν αγώνας Euroleague με την ίδια ακριβώς εξέλιξη θα γινόταν αυτό? Σε καμία περίπτωση. Πρέπει λοιπόν να βρούμε γιατί δεν θα γινόταν και να το εφαρμόσουμε κι εδώ.

Άβαταρ μέλους
kein

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 4033
Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 15, 2023 11:14 pm

jazz thrilos έγραψε:
Πέμ Ιουν 15, 2023 11:06 pm
kein έγραψε:
Πέμ Ιουν 15, 2023 10:57 pm
Καληνύχτα ελληνικό μπάσκετ ...
Είναι μεγάλη κουβέντα αυτό, δεν είναι για απόψε. Αλλά να θυμησω οτι παλαιοτερα χρόνια που κάναμε τις ίδιες γελοιότητες στο ΣΕΦ εμείς, οι γύρω γύρω (δημοσιογράφοι, θεσμικοί του μπασκετ, οπαδοί άλλων ομαδων) δεν καληνύχτιζαν το άθλημα αλλά μίλαγαν για την καταπληκτική εκπροσώπηση του ελληνικού μπασκετ στην Ευρώπη. Και σωστά θα πω εγώ.
Δεν διαχωρίζω τις καφρίλες σε πράσινες και κόκκινες , καληνύχτα μπάσκετ θα έγραφα και αν γινόταν (σε σεναριονεπιστημονικησ Φαντασίας για πέμπτο τελικό!) μια εβδομάδα αργότερα στο ΣΕΦ

:bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball:
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
thory

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1029
Εγγραφή: Τετ Οκτ 17, 2012 7:33 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 15, 2023 11:20 pm

Στο εξωτερικό με τόση διακοπή θα νομίζουν ότι γίνονται ετοιμασίες για την απονομή :lol:

Άβαταρ μέλους
lefpan

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2356
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 29, 2017 10:31 pm
Τοποθεσία: Πειραιάς
Αγαπημένη θέση: SF
Αγαπημένος παίκτης: Ζάρκο, Fast Eddie
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 4

Πέμ Ιουν 15, 2023 11:22 pm

Dedalos έγραψε:
Πέμ Ιουν 15, 2023 11:03 pm
Αγώνας που διακόπτεται για πάνω από 15 λεπτά πρέπει να διακόπτεται οριστικά.
Αν ξεκινήσει μετά από 30-40 λεπτά μπορεί να έχει αλλάξει και το μομεντουμ. Στη συγκεκριμένη περίπτωση η διαφορά είναι τεράστια ,αλλά αν ήταν πχ 15 πόντοι, σε 13 λεπτά , γυρνάει.
Καλομελέτα κι έρχεται!

I never thought there were corners in time
Till I was told to stand in one
glenrice90

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 502
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 23, 2021 11:21 pm
Προειδοποιήσεις: 1

Πέμ Ιουν 15, 2023 11:23 pm

Είδαν το σπάσιμο της 35αρας να ρχεται οι Νομπελιστες

tarp7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 6241
Εγγραφή: Παρ Δεκ 07, 2018 12:23 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 15, 2023 11:23 pm

NikBot έγραψε:
Πέμ Ιουν 15, 2023 11:13 pm
kein έγραψε:
Πέμ Ιουν 15, 2023 10:57 pm
Καληνύχτα ελληνικό μπάσκετ ...
Θα έλεγα όχι ελληνικό μπάσκετ αλλά ελληνικό πρωτάθλημα.

Αν ήταν αγώνας Euroleague με την ίδια ακριβώς εξέλιξη θα γινόταν αυτό? Σε καμία περίπτωση. Πρέπει λοιπόν να βρούμε γιατί δεν θα γινόταν και να το εφαρμόσουμε κι εδώ.
Καλά δεν είναι και πολύ δύσκολο να το βρούμε. Στην Ευρωλίγκα σε τέτοιες περιπτώσεις ο πέλεκυς για τις ομάδες θα είναι βαρύς και οι ομάδες θα χάσουν πολλά χρήματα , εκεί οι διοικήσεις δεν αφήνουν περιθώρια για μ@@@. Επίσης είναι διαφορετικός ο κόσμος στις καλές θέσεις στην κερκίδα; από το πρωτάθλημα, είναι ακριβά τα εισιτήρια

Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16440
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 15, 2023 11:25 pm

εχουνε μπουκαρει μεσα τωρα τσακωνονται με τα ματ...ξυλωνουν και τα καθισματα για να βαλουν τα πρασινα του χρονου..
Τι νοημα εχει να συνεχισει το ματς τωρα 2 ωρες μετα? Ειναι θανατος για τους παικτες αυτο.

nikkal

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1183
Εγγραφή: Παρ Οκτ 23, 2020 11:45 am
Αγαπημένη θέση: C
Αγαπημένος παίκτης: Stojan Vrankovic
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 15, 2023 11:26 pm

Κι όπως είπαν σε γνωστή ιστοσελίδα...
"Κι ενώ την επόμενη χρονιά έχεις την εκμετάλλευση του γηπέδου και κάνεις μια νέα αρχή με έναν καταξιωμένο προπονητή και αυξημένο budget, πλέον θα είσαι αναγκασμένος να παίξεις κάμποσα παιχνίδια εντός έδρας κεκλεισμένων των θυρών"...

Άβαταρ μέλους
Coach Periklis

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 5001
Εγγραφή: Τρί Μάιος 27, 2014 3:03 am
Τοποθεσία: Νέα Φιλαδέλφεια
Αγαπημένη θέση: SG
Αγαπημένος παίκτης: Σπανούλης , Kobe Bryant
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 15, 2023 11:28 pm

ε, αφού για κάποιους είναι πιο σημαντικό να μην φας 30-35 πόντους από το να χαρείς την προσπάθεια της νέας σεζόν.......

"ο Ολυμπιακός δεν αγοράζεται, είναι κάτι τεράστιο, είναι μία ιδέα"
Άβαταρ μέλους
Reaper

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3336
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 29, 2019 8:55 pm
Αγαπημένη θέση: SG, Bench
Αγαπημένος παίκτης: Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 15, 2023 11:28 pm

Μετα απο μια μετριοτατη σειρα τελικων απ την ομαδα στα 3 πρωτα ματς, σημερα παιξαμε στο επιπεδο που πρεπει και ειχαμε τη διαφορα εκει που επρεπε εως οτου διακοπει το ματς.

Κριμα που δεν θα γραψει η ιστορια τη διαφορα (θα γραψει 0-20 το ματς), αλλα δεν πειραζει, ειναι μια ευχαριστη νοτα σε μια σεζον που μετα τον Μαρτιο ειχε εκτροχιαστει γενικως.

Για τα επεισοδια, δεν καταλαβαινω γιατι εκπλησσεται κανεις. Εγω τα περιμενα σε περιπτωση που καναμε τα δεοντα εντος παρκε και ειχαμε τετοιου επιπεδου διαφορα.

Noone remembers how. Everyone remembers if you won or you lost.
Άβαταρ μέλους
shtarkws

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 7801
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 13, 2010 12:22 am
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 15, 2023 11:30 pm

Προς διακοπή το ματς. Και δικαίως.

Καλό καλοκαίρι σε όλους, ραντεβού στα μεταγραφικά.

Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς

Oι κανονισμοί του forum

Οδηγίες για ένα καλό post

https://dragon.mochahosted.com/basketfo ... index.html
Απάντηση

Επιστροφή στο “Αρχείο Τελικών Α1 και Yποβιβασμένων Ομάδων Α1”