Παναθηναϊκός - Ολυμπιακός, 2ος τελικός Basket League 2021-22

Συντονιστής: Captains

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
lefpan

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2356
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 29, 2017 10:31 pm
Τοποθεσία: Πειραιάς
Αγαπημένη θέση: SF
Αγαπημένος παίκτης: Ζάρκο, Fast Eddie
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 4

Τρί Ιουν 14, 2022 9:41 pm

Όλο το ζουμί στο σημερινό, μέχρι στιγμής, είναι το τραγικό ποσοστό του Ολυμπιακού στο δίποντο.
Μόλις 15 ή 18%, αντί για το συνηθισμένο μας 60%.

I never thought there were corners in time
Till I was told to stand in one
basket72
Reactions:
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 14, 2022 9:42 pm

tarp7 έγραψε:
Τρί Ιουν 14, 2022 9:39 pm
Μάρτιν δεν παίρνει ριμπάουντ ούτε με αίτηση
5 έχει πάρει σε 11'. Καλά τα πάει σε αυτόν τον τομέα. Στο καλάθι πρέπει να επιτεθεί με περισσότερη ορμή.

Άβαταρ μέλους
PeristeriBCfan

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1196
Εγγραφή: Τετ Δεκ 25, 2019 12:07 am
Τοποθεσία: Περιστερι
Αγαπημένη θέση: PG, SG
Αγαπημένος παίκτης: Kobe Bryant-Kawhi Leonard
Αγαπημένη ομάδα: Peristeri
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 14, 2022 9:43 pm

Βίοι αντίθετοι σε σχέση με το πρώτο ματς,ο μεν ΠΑΟ έχει βρεί ρυθμο, κυκλοφορεί σωστά την μπαλα κι έχει ενέργεια,ο δε ΟΣΦΠ είναι πολύ κακός επιθετικά, ειδικά τώρα που κουράστηκε ο Σλούκας.


Αυτό το play του ΠΑΟ με σκριν κοντων κι πλεονεκτήμα με πλάτη Παπαπέτρου μάλλον το πρότεινε ο RG,που το χρησιμοποιούσε κατά κόρον την σεζόν 2018-2019 στον ΓΣΠ

Favorite players: Kobe Bean Bryant
jazz thrilos
Reactions:
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 14, 2022 9:47 pm

Πρεπει να έχει εκπληκτική θέση στο γήπεδο ο σπικερ. Ειναι τρομαχτική η βεβαιοτητα του οταν αποφαινεται ποιός έχει βγάλει την μπάλα έξω. Πραγματικά ομορφαίνει τον αγώνα το βοηθητικό, μπασκετικό του σχόλιο.

Χωρις Φαλ και Γουοκαπ η άμυνα μας απόψε θα συνεχισει να ειναι χάλια. Αν στο δευτερο καταφερουν να παιξουν αμφοτεροι 15 λεπτά ισως έχουμε τύχη.

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος jazz thrilos την Τρί Ιουν 14, 2022 9:50 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
vforvendetta85
Reactions:
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 14, 2022 9:49 pm

Αυτό το κόλλημα του Βιωιραυμς τον Σίβα δεν το καταλαβαίνω. Δε σκοράρει, δε μαρκάρει, δεν πασάρει.

Άβαταρ μέλους
Coach Periklis

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 5002
Εγγραφή: Τρί Μάιος 27, 2014 3:03 am
Τοποθεσία: Νέα Φιλαδέλφεια
Αγαπημένη θέση: SG
Αγαπημένος παίκτης: Σπανούλης , Kobe Bryant
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 14, 2022 9:49 pm

Ο,τι χειρότερο έχω δει φέτος από τον Ολυμπιακό

Χάνουν τα λευαπ κάτω απ' τη ρακέτα. Αστεία εμφάνιση

"ο Ολυμπιακός δεν αγοράζεται, είναι κάτι τεράστιο, είναι μία ιδέα"
Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16441
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 14, 2022 9:50 pm

ποσα χαμενα λει απ εχουμε?τι φαση τους κουνανε την μπασκετα? :D και οι αλλοι τα πετανε αποπου να ναι και μπαινουν.

Leo_98

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1175
Εγγραφή: Σάβ Ιουν 26, 2021 4:15 pm
Αγαπημένη θέση: SG
Αγαπημένος παίκτης: Michael Jordan
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 14, 2022 9:50 pm

Κάκιστος Ολυμπιακός σε άμυνα και επίθεση.

Ο Παναθηναικός βγάζει μεγάλη ένταση στην άμυνα, κάτι αναμενόμενο βέβαια, συν του ότι ο Βόβορας κατάλαβε ότι με Μέικον + Νέντοβιτς δεν θα κατάφερνε τίποτα και κατεβάζει καλύτερες αμυντικά πεντάδες.

Αλλά η εικόνα του Ολυμπιακού ειδικά μέσα στη ρακέτα είναι αποκαρδιωτική...

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Leo_98 την Τρί Ιουν 14, 2022 9:54 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
tarp7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 6241
Εγγραφή: Παρ Δεκ 07, 2018 12:23 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 14, 2022 9:51 pm

basket72 έγραψε:
Τρί Ιουν 14, 2022 9:42 pm
tarp7 έγραψε:
Τρί Ιουν 14, 2022 9:39 pm
Μάρτιν δεν παίρνει ριμπάουντ ούτε με αίτηση
5 έχει πάρει σε 11'. Καλά τα πάει σε αυτόν τον τομέα. Στο καλάθι πρέπει να επιτεθεί με περισσότερη ορμή.
έχει χάσει 3-4 ριμπάουντ μέσα από τα χέρια του. και στην άμυνα χάλια και επίθεση μια από τα ίδια

Άβαταρ μέλους
Quincy

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 5010
Εγγραφή: Τετ Μαρ 17, 2010 6:28 pm
Τοποθεσία: Σύρος
Αγαπημένος παίκτης: A. Iverson
Αγαπημένη ομάδα: Milwaukee-Bucks
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 14, 2022 9:51 pm

Πολύ κολακευτική η διαφορά. Με 20+ έπρεπε να χάνει αυτός ο Ολυμπιακός σήμερα. Μπρος πίσω τρικυμία

HackerBaby

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1398
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 22, 2012 7:51 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Doncic
Προειδοποιήσεις: 4

Τρί Ιουν 14, 2022 9:51 pm

Πολυ κακη ψυχολογια ο Ολυπιακος , δεν μπορω να το εξηγησω το γιατι .
Τρομακτικα σημαντικη η απωλεια walkup , Fal .
Παπαγιαννης κανει παρτι μεχρι τωρα .

Άβαταρ μέλους
Redfly

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1036
Εγγραφή: Τρί Φεβ 04, 2020 11:23 pm
Αγαπημένος παίκτης: Clyde the Glide
Αγαπημένη ομάδα: Protland-Trail-Blazers
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 14, 2022 9:52 pm

Μεγάλη τρύπα ο Μαρτιν. Υποτίθεται ότι τον κρατάμε για τα καλά του τελειώματα, ε αμα έχει κομπλεξ και δε μπορεί να κάνει ούτε τα αυτονόητα απλά δε κάνει.

Άβαταρ μέλους
Coach Periklis

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 5002
Εγγραφή: Τρί Μάιος 27, 2014 3:03 am
Τοποθεσία: Νέα Φιλαδέλφεια
Αγαπημένη θέση: SG
Αγαπημένος παίκτης: Σπανούλης , Kobe Bryant
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 14, 2022 9:54 pm

Το χαμένο layup κάτω απ' την ρακέτα που οδήγησε σε τρίποντο και φάουλ για τον ΠΑΟ είναι και η περίληψη του πρώτου ημιχρόνου όσον αφορά τον Ολυμπιακό

"ο Ολυμπιακός δεν αγοράζεται, είναι κάτι τεράστιο, είναι μία ιδέα"
Άβαταρ μέλους
j-kidd13

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13036
Εγγραφή: Παρ Σεπ 07, 2007 2:50 pm
Αγαπημένη θέση: SF
Αγαπημένος παίκτης: Jordan,Kidd,Kobe,T-mac
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 14, 2022 9:54 pm

Μέχρι τώρα ο Παναθηναϊκός τα πάει πολύ καλά.Παιζει πολύ καλή άμυνα και έχει βγάλει τον Ολυμπιακό εκτός αγώνα, επιθετικά παίζει σίγουρα με περισσότερη αυτοπεποίθηση, και βρίσκει σκορ,και η διαφορά είναι απολυτα λογική.
Το θέμα είναι ότι πρέπει να συνεχισει στον ίδιο ρυθμό και στο δεύτερο ημίχρονο.

fotis vlachopoulos

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2513
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2017 11:47 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 14, 2022 9:54 pm

lefpan έγραψε:
Τρί Ιουν 14, 2022 9:41 pm
Όλο το ζουμί στο σημερινό, μέχρι στιγμής, είναι το τραγικό ποσοστό του Ολυμπιακού στο δίποντο.
Μόλις 15 ή 18%, αντί για το συνηθισμένο μας 60%.
μετα το "φοβομασταν να κερδισουμε " εχουμε το "φοβομαστε να ευστοχησουμε στο λευ απ"

τα τρια μου μεγαλυτερα ελλατωματα ειναι η αναβλητικοτητα και... τα αλλα δυο θα τα γραψω μια αλλη φορα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Αρχείο Τελικών Α1 και Yποβιβασμένων Ομάδων Α1”