Σελίδα 1 από 2

2ος τελικός Λαύριο - Παναθηναικός, 5/6/2021 , 17:00

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 05, 2021 5:19 pm
από irving
ξεκινησε δυνατα το λαυριο, ο παναθηναικος οχι και ετσι οι γηπεδουχοι εχουν προβαδισμα 10 ποντων στα τελη του πρωτου δεκαλεπτου.

αντε να εχει ενδιαφερον τουλαχιστον

Re: 2ος τελικός Λαύριο - Παναθηναικός, 5/6/2021 , 17:00

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 05, 2021 5:22 pm
από vforvendetta85
Όσο θα μπαίνουν τα τρίποντα του Λαυρίου, θα είμαστε πίσω στο σκορ.

Re: 2ος τελικός Λαύριο - Παναθηναικός, 5/6/2021 , 17:00

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 05, 2021 5:56 pm
από BillyPao
vforvendetta85 έγραψε:
Σάβ Ιουν 05, 2021 5:22 pm
Όσο θα μπαίνουν τα τρίποντα του Λαυρίου, θα είμαστε πίσω στο σκορ.
Η ευστοχία του αουτσάιντερ σε συνδυασμό με την αστοχία του φαβορί στα τρίποντα (που συχνά κρίνουν το αποτέλεσμα) είναι ο μόνος (σχεδόν) τρόπος να γίνει κάποια έκπληξη. Το ίδιο είχε συμβεί και στο παιχνίδι του 1ου γύρου στο Λαύριο, για αυτό και το Λαύριο μας είχε κερδίσει.

Re: 2ος τελικός Λαύριο - Παναθηναικός, 5/6/2021 , 17:00

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 05, 2021 6:48 pm
από Tracy Mac
κακη εμφανιση και σημερα. 1vs1 ολη την ωρα και αγιος ο θεος. ειμαστε πολυ μονοτονοι και παλι καλα που εχουν εκλαμψεις καποιοι παικτες μας.

ωραιος και παλι ο καρτερ. δυστηχως ο κατας δεν μπορει να βοηθησει την ομαδα.

ο χεζονια επρεπε να πασαρει, ολοι μονοι τους ήταν

για να δουμε τι θα γινει και στην παραταση.

Re: 2ος τελικός Λαύριο - Παναθηναικός, 5/6/2021 , 17:00

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 05, 2021 6:51 pm
από vforvendetta85
Λαύριο: ο δήμιος των προπονητών του Παναθηναϊκού.

Ανεξάρτητα του αν κερδίσουμε, αυτές δεν είναι σοβαρές εμφανίσεις

Re: 2ος τελικός Λαύριο - Παναθηναικός, 5/6/2021 , 17:00

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 05, 2021 6:55 pm
από BillyPao
Tracy Mac έγραψε:
Σάβ Ιουν 05, 2021 6:48 pm
κακη εμφανιση και σημερα. 1vs1 ολη την ωρα και αγιος ο θεος. ειμαστε πολυ μονοτονοι και παλι καλα που εχουν εκλαμψεις καποιοι παικτες μας.

ωραιος και παλι ο καρτερ. δυστηχως ο κατας δεν μπορει να βοηθησει την ομαδα.

ο χεζονια επρεπε να πασαρει, ολοι μονοι τους ήταν

για να δουμε τι θα γινει και στην παραταση.
Συμφωνώ, αλλά παίζει και ο αντίπαλος μπάσκετ. Με τέτοια ποσοστά που έχουμε στα τρίποντα σε σχέση με το Λαύριο πάλι καλά να λέμε που το ματς πήγε στην παράταση.

Re: 2ος τελικός Λαύριο - Παναθηναικός, 5/6/2021 , 17:00

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 05, 2021 7:03 pm
από Tracy Mac
BillyPao έγραψε:
Σάβ Ιουν 05, 2021 6:55 pm
Tracy Mac έγραψε:
Σάβ Ιουν 05, 2021 6:48 pm
κακη εμφανιση και σημερα. 1vs1 ολη την ωρα και αγιος ο θεος. ειμαστε πολυ μονοτονοι και παλι καλα που εχουν εκλαμψεις καποιοι παικτες μας.

ωραιος και παλι ο καρτερ. δυστηχως ο κατας δεν μπορει να βοηθησει την ομαδα.

ο χεζονια επρεπε να πασαρει, ολοι μονοι τους ήταν

για να δουμε τι θα γινει και στην παραταση.
Συμφωνώ, αλλά παίζει και ο αντίπαλος μπάσκετ. Με τέτοια ποσοστά που έχουμε στα τρίποντα σε σχέση με το Λαύριο πάλι καλά να λέμε που το ματς πήγε στην παράταση.
δηλαδη φταινε οι παικτες που δεν τα βαζουνε, αλλα ο κατας τους εχει δωσει ολο τον χωρο και τροπο για να ειναι ελευθεροι;

ναι και οι αντιπαλοι παιζουν μπασκετ αλλα ειναι τεραστια η διαφορα δυναμικότητας. εγω απο την ομαδα μου ενα τουρλουμπουκι βλεπω που οποιος παρει την μπάλα σουταρει, χωρις πλανο χωρις τιποτα. μιλαμε εχουμε τεραστιο μέγεθος σαν παικτες και μια φορα να ποσταρεινενας με καλες προϋποθέσεις δεν ειδα. ή εστω μια diamond επίθεση ή ενα stagger για να βγαλουμε και μια off ball δραση.

δεν σχολιαζω καν το ροτεισον που κανει! τραγικό. ανα δυο λεπτα βγαζα-βαζει παικτες. εβαλε κασελακη-μακ-παπαγιαννη-ουαιτ στην παραταση και εβγαλε μητο που ηταν ο καλύτερος μας.

πολυ κακο κοουτσαρισμα...

Re: 2ος τελικός Λαύριο - Παναθηναικός, 5/6/2021 , 17:00

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 05, 2021 7:04 pm
από SteveNashidis
Μια ιστορική νίκη για το Λαύριο. Απορώ πως ο Σερέλης έφτιαξε αυτήν την ομάδα να παίζει χωρίς άγχος.

Re: 2ος τελικός Λαύριο - Παναθηναικός, 5/6/2021 , 17:00

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 05, 2021 7:05 pm
από shtarkws
Μπράβο στο Λαύριο, μεγάλη και παλικαρίσια νίκη. Ειλικρινά μακάρι να πάρει το πρωτάθλημα

Re: 2ος τελικός Λαύριο - Παναθηναικός, 5/6/2021 , 17:00

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 05, 2021 7:07 pm
από Anubis
Εγώ πάλι απορώ πώς ο Σερέλης κατάφερε να φτιάξει αυτή την ομάδα με 300 χιλιάρικα και ο παναθηναικός δίνει από 300 σε κατι ογκαστ, μακ, μπρει

Μπραβο στο Λαύριο, καλό κοουτσάρισμα από τον Σερέλη και μπράβο στον Μουράτο γιατί το παιδί έχει κάτσει και έχει δουλέψει.

Re: 2ος τελικός Λαύριο - Παναθηναικός, 5/6/2021 , 17:00

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 05, 2021 7:09 pm
από vforvendetta85
Μπράβο στο Λαύριο για τη νίκη, για τα ψυχικά αποθέματα που βρήκε έπειτα από το - 10 και την πίστη που είχε για τη νίκη.

Για την ομάδα μου τι να πω; not too much.

Re: 2ος τελικός Λαύριο - Παναθηναικός, 5/6/2021 , 17:00

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 05, 2021 7:16 pm
από BillyPao
Αυτά συμβαίνουν όταν στο +10 χαλαρώνεις, στο μπάσκετ δεν επιτρέπεται να χαλαρώνεις ποτέ. Μπράβο στο Λαύριο για τη νίκη και το γεγονός ότι δεν παράτησε το ματς όταν έδειχνε να στραβώνει. Ελπίζω αυτή η νίκη να κάνει άπαντες να καταλάβουν ότι δεν υπάρχει εύκολο παιχνίδι όταν υποτιμάς τον αντίπαλο.

Re: 2ος τελικός Λαύριο - Παναθηναικός, 5/6/2021 , 17:00

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 05, 2021 7:18 pm
από Jimmyrogue84
Το Λαύριο έχει εξαιρετικούς κοντούς και ενα Ντιαλό σπουδαίο, λογικά θα τους χάσει το καλοκαίρι αλλά ας μη γελιόμαστε, βλέπουμε τον ΠΑΟ να χάνει ματς με τέτοιους αντιπάλους, επείδη έχει χάσει σε ποιότητα αρκετά σαν ομάδα!Δίκαια το Λαύριο, ο Παναθηναϊκός πρέπει ν αλλάξει σημαντικά πράγματα για να ξαναπάει στο επίπεδο που ήταν επι Πασκουάλ έστω.

Re: 2ος τελικός Λαύριο - Παναθηναικός, 5/6/2021 , 17:00

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 05, 2021 9:01 pm
από giorgos45
παρτε επιτελους 2 γκαρντ να μπορεσουμε να παιξουμε μπασκετ!ο μπρει εκανε λεει καταπληκτικο παιχνιδι εβαλε 16 ποντοι!δε κανει ο ανθρωπος για ασσος ειναι αργος τον περνουσαν σα σταματημενο!δε μπορει να μαρκαρει ουτε δημιουργει!φανταστειτε στην ευρωλιγκα τι θα γινει δηλ!ολοι οι ξενοι πρεπει να φυγουν μηπως δουμε κατι καλυτερο!

Re: 2ος τελικός Λαύριο - Παναθηναικός, 5/6/2021 , 17:00

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 05, 2021 9:18 pm
από benchwarmer
Νομίζω πως με αυτά που μονολογούσε γνωστός φίλαθλος του Παναθηναϊκού που βρισκόταν στην άκρη του πάγκου του μετά το τέλος του ματς (κολλητός φίλος του γνωστότερου επώνυμου "φιλάθλου" του Παναθηναϊκού γενικότερα), δεν τον βλέπω τον Κάτας να βγάζει το καλοκαίρι.