Σελίδα 1 από 2
11η Αγωνιστική Basket League: Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ-ΑΕΚ
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 10, 2021 4:39 pm
από vforvendetta85
Το πρώτο μεγάλο ντέρμπι του 2021 για την κανονική περίοδο της Basket League σήμερα, 10/1/2020 και ώρα 20:00) στο ΟΑΚΑ με τον Παναθηναϊκό ΟΠΑΠ, τυπικά γηπεδούχο, να υποδέχεται την ΑΕΚ. Αμφότεροι έχασαν το αήττητο τους στις προηγούμενες δύο αγωνιστικές στο Λαύριο αλλά παραμένουν στις πρώτες θέσεις της βαθμολογίας, οπότε η νίκη θα διατηρήσει εκεί την ομάδα που θα την κατακτήσει. Οι «πράσινοι» προέρχονται από την ήττα από το Λαύριο Megabolt και το «διαζύγιο» με τον Γιώργο Βόβορα, ενώ ο Δικέφαλος επέστρεψε στις επιτυχίες με την επικράτηση του επί του Κολοσσού H Hotels.
Για την ΑΕΚ πέραν του Σλότερ, θα απουσιάσουν οι Ζήσης & Κατσίβελης λόγω τραυματισμών.
Ζωντανή μετάδοση από την ΕΡΤ3 HD και διαδικτυακά από το Ertflix.gr. Επίσης, για όποιον ζει στο εξωτερικό:
Arena Sport 1 (Serbia-Montenegro-Croatia)
SportKlub 6 Slovenia
Cytavision sports 6
Re: 11η Αγωνιστική Basket League: Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ-ΑΕΚ
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 10, 2021 8:33 pm
από PeristeriBCfan
Νεντοβιτς εναντίον Αεκ είναι στην ουσία...
Οι 3 άσοι του Παο είναι επιπέδου BCL κι πραγματικά χολαινει στην θέση 1
Η Αεκ απέκτησε άλλη ενέργεια με την είσοδο του Moses κ το γύρισε .
Re: 11η Αγωνιστική Basket League: Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ-ΑΕΚ
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 10, 2021 8:38 pm
από τουλουμπα
PeristeriBCfan έγραψε: ↑Κυρ Ιαν 10, 2021 8:33 pm
Οι 3 άσοι του Παο είναι επιπέδου BCL
το προβλημα δεν ειναι η ποιοτητα των παιχτων το προβλημα ειναι οτι παιζουν στην ευρωλιγκα
τα λεγαμε εμεις απτο καλοκαιρι
Re: 11η Αγωνιστική Basket League: Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ-ΑΕΚ
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 10, 2021 8:41 pm
από PeristeriBCfan
τουλουμπα έγραψε: ↑Κυρ Ιαν 10, 2021 8:38 pm
PeristeriBCfan έγραψε: ↑Κυρ Ιαν 10, 2021 8:33 pm
Οι 3 άσοι του Παο είναι επιπέδου BCL
το προβλημα δεν ειναι η ποιοτητα των παιχτων το προβλημα ειναι οτι παιζουν στην ευρωλιγκα
τα λεγαμε εμεις απτο καλοκαιρι
Ναι, προφανώς δεν είναι για επίπεδο Euroleague. Βέβαια ο Παο άλλαξε 3 άσσους σε 4 μήνες, κάτι που δεν ήταν κ ιδανικό.
Re: 11η Αγωνιστική Basket League: Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ-ΑΕΚ
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 10, 2021 8:44 pm
από ssoulliss
Ο Γκίκας είναι κακός, πολύ καλύτερη η εικόνα με Μωραϊτη στον άσο για την ΑΕΚ.
Re: 11η Αγωνιστική Basket League: Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ-ΑΕΚ
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 10, 2021 8:46 pm
από τουλουμπα
PeristeriBCfan έγραψε: ↑Κυρ Ιαν 10, 2021 8:41 pm
τουλουμπα έγραψε: ↑Κυρ Ιαν 10, 2021 8:38 pm
το προβλημα δεν ειναι η ποιοτητα των παιχτων το προβλημα ειναι οτι παιζουν στην ευρωλιγκα
τα λεγαμε εμεις απτο καλοκαιρι
Ναι, προφανώς δεν είναι για επίπεδο Euroleague. Βέβαια ο Παο άλλαξε 3 άσσους σε 4 μήνες, κάτι που δεν ήταν κ ιδανικό.
οταν δεν υπαρχει ευρω ουτε για τυροπιτα οσους και να αλλαξει οσους και να φερει τα ιδια θα βλεπουμε,αντε να μην ειναι 15ος να ειναι 10ος
αν και το μεγαλυτερο εγκλημα δεν εγινε στους παιχτες εγινε στην επιλογη προπονητη
Re: 11η Αγωνιστική Basket League: Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ-ΑΕΚ
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 10, 2021 8:47 pm
από shtarkws
Ωραίο παιχνίδι μέχρι τώρα ,μακάρι να μείνει ντέρμπι μέχρι το τέλος.
Μακάρι να δούμε περισσότερο Μωραΐτη και Καλαιτζακη. Με τον Ματζουκα τι γίνεται;
Re: 11η Αγωνιστική Basket League: Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ-ΑΕΚ
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 10, 2021 8:51 pm
από PeristeriBCfan
τουλουμπα έγραψε: ↑Κυρ Ιαν 10, 2021 8:46 pm
PeristeriBCfan έγραψε: ↑Κυρ Ιαν 10, 2021 8:41 pm
Ναι, προφανώς δεν είναι για επίπεδο Euroleague. Βέβαια ο Παο άλλαξε 3 άσσους σε 4 μήνες, κάτι που δεν ήταν κ ιδανικό.
οταν δεν υπαρχει ευρω ουτε για τυροπιτα οσους και να αλλαξει οσους και να φερει τα ιδια θα βλεπουμε,αντε να μην ειναι 15ος να ειναι 10ος
αν και το μεγαλυτερο εγκλημα δεν εγινε στους παιχτες εγινε στην επιλογη προπονητη
Σίγουρα άλλο σχεδιασμό ειχαν για τον ασσο (Lorenzo Brown-Laprovitola) κι σε άλλο κατέληξαν...
Re: 11η Αγωνιστική Basket League: Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ-ΑΕΚ
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 10, 2021 8:52 pm
από ssoulliss
shtarkws έγραψε: ↑Κυρ Ιαν 10, 2021 8:47 pm
Ωραίο παιχνίδι μέχρι τώρα ,μακάρι να μείνει ντέρμπι μέχρι το τέλος.
Μακάρι να δούμε περισσότερο Μωραΐτη και Καλαιτζακη. Με τον Ματζουκα τι γίνεται;
Δεν πρέπει να έχει δικαίωμα συμμετοχής. Από την επόμενη αγωνιστική, λογικά.
Re: 11η Αγωνιστική Basket League: Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ-ΑΕΚ
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 10, 2021 9:00 pm
από vforvendetta85
Ωραίο παιχνίδι, με ρυθμό, παρά τα πολλά φάουλ, ως Παναθηναϊκός σηκώνω απογοητευμένος για ακόμα ένα παιχνιδι, για τη δε ΑΕΚ, μου φάνηκε κουλό που απέναντι στον Παπαγιαννη έπαιξε πικ εν ρολ και της βγήκε.
Re: 11η Αγωνιστική Basket League: Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ-ΑΕΚ
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 10, 2021 9:02 pm
από SARAS1989
Αυτός ο σαντρος έχει νόημα να συνεχίζει να παίζει;
Re: 11η Αγωνιστική Basket League: Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ-ΑΕΚ
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 10, 2021 9:10 pm
από τουλουμπα
παπαγιαννης

Re: 11η Αγωνιστική Basket League: Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ-ΑΕΚ
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 10, 2021 9:12 pm
από shtarkws
Σήμερα βλέπουμε αρκετά Μητογκου και μάλιστα στο 4, που με κάνει να πιστεύω ότι το συγκεκριμένο σίγουρα έπαιξε ρόλο στην σχέση Παναθηναϊκού Βοβορα. Ειδικά όταν ο Ντίνος το καλοκαίρι μένει ελεύθερος
Ps. Η συνεχής αναφορά των ίδιων πραγμάτων απαγορεύεται από τους κανονισμούς του φόρουμ
Re: 11η Αγωνιστική Basket League: Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ-ΑΕΚ
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 10, 2021 9:22 pm
από τουλουμπα
ποσες φορες εχει βαλει καλαθη η αεκ κανοντας αυτο το απλο πικ ν ρολ ελεος
Re: 11η Αγωνιστική Basket League: Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ-ΑΕΚ
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 10, 2021 9:25 pm
από gkostas37
Πόσο τίμιος παίκτης ο Μορέιρα; Δλδ τι ταλέντο θέλει για να βρούμε έναν τέτοιο παίκτη πίσω από τον Παπαγιάννη αντί για κάτι περίεργους τύπου Ογκαστ κλπ;