Σελίδα 1 από 1

Μακαμπι- Παναθηναϊκός 1996

Δημοσιεύτηκε: Δευ Φεβ 15, 2021 11:47 pm
από shtarkws
Το πρώτο διπλό του Παναθηναϊκού στην έδρα της Μακαμπι με έναν τρομερό Οικονόμου που έβαλε 35 πόντους και εναν εξαιρετικό Ντομινίκ που έβαλε 28.

Εντωμεταξύ για τον Ντομινίκ δεν υπήρχε ούτε ένα σύστημα στην επίθεση :drunk:


Re: Μακαμπι- Παναθηναϊκός 1996

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 16, 2021 12:39 am
από ssoulliss
Dominique εναντίον Chambers, μια κόντρα δύο εκ των εντυπωσιακότερων και καλύτερων φόργουορντ της δεκαετίας του '80 στο ΝΒΑ που οι δρόμοι τους διασταυρώθηκαν και στην Ευρώπη.

Γιαννάκης εναντίον Jamchi με διαφορετική ομάδα ο "Δράκος" και φυσικά ο προπονητής "Sherf" με την οδοντογλυφίδα στο στόμα (πάντα). :P :lol:

* Τζέηκ Φιλιππούση πόσο χρονών είσαι; :D :P

Re: Μακαμπι- Παναθηναϊκός 1996

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 16, 2021 7:54 am
από shtarkws
Ο Παναθηναϊκός έδωσε γη και ύδωρ για να πάρει έναν παίκτη που ήταν άπιαστος στο ανοικτό γήπεδο, για να τον βάλει στην ομάδα του Μαλκοβιτς που έπαιζε με χαμηλό τέμπο και συντηρητικό τρόπο.

Που σημαίνει ότι από τότε δεν ήξερε να διαλέγει ξενους :shot:

Ο καημένος σε κάποιες φάσεις τρέχει εδώ και κει ζητώντας μάταια την μπάλα. Πραγματικός παικταράς που στα κρίσιμα πήρε όλες τις επιθέσεις πάνω του.

Ο Γιαννάκης ζωντανός θρύλος αλλά με τον Κατας τα είδε όλα. Πολύ βαρύς και αργός, μόλις μπήκε ο κορφας ο Παναθηναϊκός κατευθείαν αλλαξε τέμπο

Αλβέρτης λίγα πράγματα ενώ πήρε πολύ χρόνο.

Να ξαναπώ ότι 2 από τις καλύτερες αλλαγές στο μπάσκετ ήταν τα 24 δευτερόλεπτα κυρίως και η αύξηση του χώρου μέσα από το τρίποντο