Γερμανία

Συντονιστής: Captains

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
shtarkws

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 7801
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 13, 2010 12:22 am
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Σεπ 01, 2022 9:35 pm

Εικόνα

Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς

Oι κανονισμοί του forum

Οδηγίες για ένα καλό post

https://dragon.mochahosted.com/basketfo ... index.html
Άβαταρ μέλους
Zoys

Moderator
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 5306
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 09, 2010 6:31 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Σεπ 02, 2022 9:43 pm

Είναι αργά για να μπω στο βαγόνι; :P Συνδυασμός ταλέντου από NBA και Ευρωλίγκα, φόργουορντ που εκτελούν καλά από την περιφέρεια, η λατρεία Franz Wagner και οι Schroder και Lo να κάνουν χθες γιογιό τον Okobo είναι μερικά από τα χαρακτηριστικά που μ' αρέσουν. Θα είναι το dark horse ή ήταν απλώς ένα fail των Γάλλων το χθεσινό;

Άβαταρ μέλους
Reaper

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3336
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 29, 2019 8:55 pm
Αγαπημένη θέση: SG, Bench
Αγαπημένος παίκτης: Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Σεπ 05, 2022 1:01 am

Το γραφω τωρα που εχουν 3-0.

Καποιος πρεπει να τραβηξει το αυτακι του Σρεντερ και να του πει οτι δεν ειναι ο Νοβιτσκι στη Γερμανια του 2005. Νομιζει οτι ειναι πολυ πολυ καλυτερος απ οτι ειναι, παει να κανει κατι συνθετα πραματα χωρις λογο, ενω στην 1η παραταση πηρε σχεδον ολες τις επιθεσεις παροτι ο Βαγκνερ μεχρι τοτε εκανε θραυση.

Συνολικα τα πανε εξαιρετικα ως τωρα οι Γερμανοι, απ τις θετικες εκπληξεις του τουρνουα (ξερω οτι ηταν στους Ολυμπιακους, αλλα ενταξει, τη Βραζιλια εκοψε για να παει εκει και στον ομιλο νικησε μονο τη Νιγηρια).

Noone remembers how. Everyone remembers if you won or you lost.
McRae

 sophomore
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 81
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 07, 2021 10:26 am
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Σεπ 05, 2022 1:11 am

Πλακα πλακα αν επειθαν τον Χαρτενσταιν και τον Κλεμπερ θα ηταν απο τα γκραν φαβορι με οσα εχουν δειξει ως τωρα και με το οτι παιζουν στην εδρα τους.Γιατι μονη χτυπητη αδυναμια βλεπω το βαθος στους ψηλους.

Άβαταρ μέλους
ssoulliss

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 7366
Εγγραφή: Τρί Απρ 19, 2011 10:38 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Φάνης Χριστοδούλου
Αγαπημένη ομάδα: Detroit-Pistons
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Σεπ 05, 2022 1:23 am

McRae έγραψε:
Δευ Σεπ 05, 2022 1:11 am
Πλακα πλακα αν επειθαν τον Χαρτενσταιν και τον Κλεμπερ θα ηταν απο τα γκραν φαβορι με οσα εχουν δειξει ως τωρα και με το οτι παιζουν στην εδρα τους.Γιατι μονη χτυπητη αδυναμια βλεπω το βαθος στους ψηλους.
Αυτοί οι δύο δεν ήθελαν να παίξουν και μάλλον δύσκολα θα αγωνιστούν ξανά, όσο βρίσκονται στις ΗΠΑ :) . Αν δεν τους τραυματιζόντουσαν ο Wagner και ο Bonga νομίζω θα ήταν κομπλέ και ακόμη πιο σκληροί στην άμυνα.

whoever81

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 530
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 17, 2009 2:02 am
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Luka Magic
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Σεπ 05, 2022 1:32 am

Zoys έγραψε:
Παρ Σεπ 02, 2022 9:43 pm
Θα είναι το dark horse ή ήταν απλώς ένα fail των Γάλλων το χθεσινό;
Νομίζω αυτό απαντήθηκε εμφατικά σήμερα 🤠

Άβαταρ μέλους
GK_23

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 5276
Εγγραφή: Τρί Απρ 07, 2009 1:20 am
Τοποθεσία: Patras, Greece
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: SGA, Andrew Bogut
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Σεπ 05, 2022 1:34 pm

Reaper έγραψε:
Δευ Σεπ 05, 2022 1:01 am
Το γραφω τωρα που εχουν 3-0.

Καποιος πρεπει να τραβηξει το αυτακι του Σρεντερ και να του πει οτι δεν ειναι ο Νοβιτσκι στη Γερμανια του 2005. Νομιζει οτι ειναι πολυ πολυ καλυτερος απ οτι ειναι, παει να κανει κατι συνθετα πραματα χωρις λογο, ενω στην 1η παραταση πηρε σχεδον ολες τις επιθεσεις παροτι ο Βαγκνερ μεχρι τοτε εκανε θραυση.
Το ίδιο ακριβώς σκέφτηκα και εγώ στην παράταση, όχι μόνο για τον Schroder αλλά και για τον Maodo Lo. Ο οποίος ναι μεν έσταξε 2 μεγάλα τρίποντα στη 2η παράταση αλλά είναι αδιανόητο όταν υπάρχει ο Wagner στην ομάδα, οι κρίσιμες επιθέσεις να πηγαίνουν σε Schroder και Lo. Και στην τελευταία επίθεση της κανονικής διάρκειας, η μπάλα έπρεπε να πάει στον Wagner.
McRae έγραψε:
Δευ Σεπ 05, 2022 1:11 am
Πλακα πλακα αν επειθαν τον Χαρτενσταιν και τον Κλεμπερ θα ηταν απο τα γκραν φαβορι με οσα εχουν δειξει ως τωρα και με το οτι παιζουν στην εδρα τους.Γιατι μονη χτυπητη αδυναμια βλεπω το βαθος στους ψηλους.
'Ηθελα να γράψω αυτό που έγραψε ο ssoulliss. Ότι δηλαδή ο extra ψηλός θα ήταν ο μεγάλος αδερφός Wagner, ο οποίος όμως τραυματίστηκε κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας. Χθες καθόταν ακριβώς πίσω από τον πάγκο της Γερμανία και τον έδειξε πολλές φορές η κάμερα να παρακολουθεί το ματς με μεγάλη αγωνία.

Weekendman

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 5780
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 30, 2008 7:52 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Σεπ 05, 2022 2:41 pm

Υπάρχει μια αντίφαση στην Γερμανική ομάδα, αυτήν την φορά έχουν μια πιο πλήρη περιφέρεια από ότι μας έχουν συνηθίσει με Σρεντερ, Babb και Λο, επίσης όμως όσο αφορά την οργάνωση του παιχνιδιού ο Σρεντερ είναι ο πιο κανονικός άσσος. Και από τους υπολοίπους ο Babb μόλις φέτος άρχισε να παίζει στην θέση του ποιντ-γκαρντ , λόγω και όσων προέκυψαν στην Μπάγιερν από απουσίες. Και ο Λο έδειξε πέρσι στην Ολυμπιάδα ότι μόνος του ως πλει-μεικερ είναι μια πηγή αρκετών λαθών, που ακόμα και αν από πλευράς πόντων δίνει λύσεις στην Εθνική, είναι σαφώς πιο βολικό να έχει καλό χειριστή δίπλα του.

Άβαταρ μέλους
ssoulliss

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 7366
Εγγραφή: Τρί Απρ 19, 2011 10:38 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Φάνης Χριστοδούλου
Αγαπημένη ομάδα: Detroit-Pistons
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Σεπ 18, 2022 8:25 pm

Καλό φινάλε για τη Γερμανία που κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο νικώντας την Πολωνία με 82-69. Η ομάδα έχει παρόν, έχει μέλλον και μπορεί να συνεχίσει τα επόμενα χρόνια στις διοργάνωσεις της FIBA. Αν είχαν και λιγότερες απουσίες, νομίζω θα έπαιζαν τελικό ενώ φαίνεται η επιλογή του Babb να είναι στη σωστή κατεύθυνση. Ο Voigtmann εκλεισε αρκετά καλά ένα κακό για εκείνον τουρνουά ενώ ο Schröder ήταν ο κορυφαίος παίκτης της ομάδας.

Άβαταρ μέλους
GK_23

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 5276
Εγγραφή: Τρί Απρ 07, 2009 1:20 am
Τοποθεσία: Patras, Greece
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: SGA, Andrew Bogut
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Σεπ 18, 2022 8:26 pm

Χάλκινο μετάλλιο για τη Γερμανία, που το άξιζε 100% με βάση τις εμφανίσεις της.

Είναι η πρώτη φορά μετά το 2005 και μετά τον Dirk που οι Γερμανοί ανεβαίνουν στο βάθρο.

Εκτός από το μετάλλιο στο Ευρωμπάσκετ, οι Γερμανοί τον τελευταίο μήνα πέτυχαν νίκες επί των:
- Σλοβενίας (προκριματικά Παγκοσμίου Κυπέλλου)
- Γαλλίας (όμιλος Ευρωμπάσκετ)
- Λιθουανίας (όμιλος Ευρωμπάσκετ)
- Ελλάδας (προημιτελικά Ευρωμπάσκετ)

Και το μέλλον διαγράφεται αρκετά ευοίωνο μιας και υπάρχουν αρκετοί πολύ καλοί Γερμανοί παίκτες (που δεν έπαιξαν σε αυτό Ευρωμπάσκετ) σε νεαρή ηλικία όπως οι Mo Wagner, Bonga, Da Silva, Hartenstein και Hukporti.

Weekendman

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 5780
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 30, 2008 7:52 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Σεπ 19, 2022 1:32 pm

Πραγματικά είναι πολύ δύσκολο για τους Γερμανούς να διαλέξουν στους ψηλούς με τόσες πολλές επιλογές. Να πάνε στον Κλέμπερ για να συμπληρώσει τους Ταις, Τίμαν και Φοιγκτμαν, στο πλαίσιο του πακέτου των καλών αμυντικών ψηλών με σουτ; ή να διαλέξουν κάτι πιο αυτόφωτο από τους υπάρχοντες σαν τον Da Silva και τον Mo Wagner; Γιατί η αλήθεια είναι ότι στις θέσεις 4 και 5, τους έλλειψε ένας τέτοιου είδους παίκτης, αν και είχαν ατομικό παιχνίδι από τις υπόλοιπες θέσεις της πεντάδας. Και τον Βάγκνερ να προσφέρει την επιθετική του κλάση και ως power forward.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Εurobasket 2022”