Προημιτελικός - Ισπανία vs Φινλανδία

Συντονιστής: Captains

Νικητής

Το δημοψήφισμα λήγει την Τετ Σεπ 14, 2022 11:59 pm

Ισπανία
8
44%
Φινλανδία
10
56%
 
Σύνολο ψήφων: 18
Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16444
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Σεπ 13, 2022 7:59 pm

δεν μπορει να μην σε εκνευρισει αυτος ο τυπος παντως :roofl: Μακαρι να τους ποδοπατησουμε να το χαρουμε αλλα αυτοι σιγουρα θα παιξουν ζωνη ολο το ματς,ηδη το προπονουνε...αν χτισουμε παλι νεο γηπεδο να δω πως θα τους κερδισουμε..

Άβαταρ μέλους
pan24

Moderator
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 14437
Εγγραφή: Τετ Ιουν 25, 2014 11:03 am
Αγαπημένη ομάδα: Milwaukee-Bucks
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Σεπ 13, 2022 8:00 pm

Όσο και αν είναι αντιπαθέστατος ένα τεράστιο ρισπέκτ στον Ρούντι

JohnnyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 6829
Εγγραφή: Τετ Ιουν 06, 2018 10:06 pm
Αγαπημένη θέση: SG
Αγαπημένος παίκτης: Bogdan Bogdanovic
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 4

Τρί Σεπ 13, 2022 8:01 pm

Απίστευτος Ρούντι Φερναντεζ... τον βλέπεις να σουταρει στο τελευταίο 2λεπτο του ματς και λες είναι σίγουρα μέσα.

whoever81

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 530
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 17, 2009 2:02 am
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Luka Magic
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Σεπ 13, 2022 8:02 pm

pan24 έγραψε:
Τρί Σεπ 13, 2022 8:00 pm
Όσο και αν είναι αντιπαθέστατος ένα τεράστιο ρισπέκτ στον Ρούντι
Προφανώς, είναι μεγάλος παίκτης ο Ρούντι. Ποτέ όμως δεν θα συμπαθήσω τη στραβόφατσα του.

tarp7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 6252
Εγγραφή: Παρ Δεκ 07, 2018 12:23 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Σεπ 13, 2022 8:05 pm

whoever81 έγραψε:
Τρί Σεπ 13, 2022 8:02 pm
pan24 έγραψε:
Τρί Σεπ 13, 2022 8:00 pm
Όσο και αν είναι αντιπαθέστατος ένα τεράστιο ρισπέκτ στον Ρούντι
Προφανώς, είναι μεγάλος παίκτης ο Ρούντι. Ποτέ όμως δεν θα συμπαθήσω τη στραβόφατσα του.
Πολλές φορές έκανε χαζομάρες. θυμάμαι το τελικό του φ4 που τους κερδίσαμε κι έκανε επικίνδυνα φάουλ στον Σπανούλη. Σήμερα όμως ήταν μαχητής

Άβαταρ μέλους
antonispgs

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 581
Εγγραφή: Κυρ Απρ 15, 2007 5:52 pm
Αγαπημένη θέση: PG, Bench
Αγαπημένος παίκτης: Nick Galis
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Σεπ 13, 2022 8:08 pm

Ρούντι δίνει πόνο ακόμα και στα 37. Μεγάλος παίκτης. Κρίμα για τη Φινλανδία, δεν ήθελα την Ισπανία αλλά τι να πω, ας κερδίσουμε τους Γερμανούς και να πάρουμε επιτέλους εκδίκηση.

thory

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1029
Εγγραφή: Τετ Οκτ 17, 2012 7:33 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Σεπ 13, 2022 8:08 pm

Το μόνο αποτέλεσμα που δεν έχω πετύχει σε αυτό το Ευρωμπάσκετ ήταν η ήττα της Σερβίας από την Ιταλία. Οπότε συνεχίζουμε δυναμικά.
Προφανώς και θα πέρναγε η Ισπανία. Μόνο σεβασμός για αυτή την ομάδα!
Οπότε έχουμε, νίκη δική μας το βράδυ με τους Γερμανούς και αποκλείουμε Παρασκευή Ισπανούς.

joibest

 
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 20, 2022 8:29 am
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Σεπ 13, 2022 8:09 pm

Εγώ ένα flop το περίμενα στο τέλος. Δεν μου έλειψε, αλλα το περίμενα...

Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16444
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Σεπ 13, 2022 8:09 pm

o rudy ειναι bad loser αλλα ακομα χειροτερος winner... σε προκαλει υπερβολικα..τι να πεις ομως για το ταλεντο του..και παλια που ηταν και αθλητικος ηταν το καλυτερο 3ρι που κυκλοφορουσε..

Άβαταρ μέλους
GK_23

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 5276
Εγγραφή: Τρί Απρ 07, 2009 1:20 am
Τοποθεσία: Patras, Greece
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: SGA, Andrew Bogut
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Σεπ 13, 2022 8:09 pm

Η απειρία των Φινλανδών γκαρντ κόστισε το παιχνίδι στους Φινλανδούς. Η Ισπανία άσκησε τρομακτική αμυντική πίεση στο τρίτο δεκάλεπτο και οι Maxhuni-Little ήπιαν θάλασσα. Τα 8 από τα 19 συνολικά λάθη των Φινλανδών τα έκαναν οι δυο τους.

Πανάξια οι Ισπανοί στην τετράδα. Δεν ξέρω αν άλλη ομάδα του Ευρωμπάσκετ θα μπορούσε να κάνει τέτοια ανατροπή σε νοκ-άουτ ματς.

Για το αγέραστο σκυλί που ακούει στο όνομα Rudy Fernandez, δεν υπάρχουν λόγια :obey:

Η Φινλανδία ολοκληρώνει ένα super πετυχημένο καλοκαίρι. Μπήκε στην 8άδα του Ευρωμπάσκετ και έγινε επίσης η πρώτη ευρωπαϊκή ομάδα που προκρίθηκε στο Παγκόσμιο Κύπελλο του 2023 :bball:

BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8125
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Τρί Σεπ 13, 2022 8:10 pm

Τα πράγματα είναι πάρα πολύ απλά. Αποκλείουμε τη Γερμανία, ύστερα την Ισπανία και πάμε για μετάλλιο. Οτιδήποτε λιγότερο, θα είναι αποτυχία. Όπως τα λέει ο Reaper, με λίγα λόγια. :wink:

Άβαταρ μέλους
ssoulliss

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 7366
Εγγραφή: Τρί Απρ 19, 2011 10:38 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Φάνης Χριστοδούλου
Αγαπημένη ομάδα: Detroit-Pistons
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Σεπ 13, 2022 8:15 pm

Σκεφτείτε σκηνικό σήμερα να βλέπει από κάπου ο Zubac το παιχνίδι και να μονολογεί :@#$: για τον Mulaomerovic που αποφάσισε να παίξει γύρω-γύρω όλοι στο προηγούμενο παιχνίδι :P . Κάτι που έχει περάσει στα ψιλά είναι ότι ο Garuba στα δύο παιχνίδια με Λιθουανία και σήμερα, έχει δώσει την αμυντική ώθηση με την παρουσία του στη ρακέτα. Επίσης έχω τη γνώμη ότι η Ισπανία θα δώσει καλύτερο ημιτελικό από ότι θα έδινε η Φινλανδία αν περναγε, όχι ότι θα είναι φαβορί αλλά σίγουρα θα κοντράρει περισσότερο.

* Δε θέλώ "ου" για τον Scariolo ξανά, πάλι σήμερα κέρδισε τη μάχη των πάγκων!

Άβαταρ μέλους
antonispgs

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 581
Εγγραφή: Κυρ Απρ 15, 2007 5:52 pm
Αγαπημένη θέση: PG, Bench
Αγαπημένος παίκτης: Nick Galis
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Σεπ 13, 2022 8:25 pm

Η διαφορά σκαριολο και μουλα είναι ο λόγος που η Ισπανία πέρασε ενώ η Κροατία όχι. Ήθελα να το αναφέρω και εγώ. Ο σκαριολο είναι αλεπού, παίρνει το 110% από τους παίκτες του.

Άβαταρ μέλους
reignman

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 6012
Εγγραφή: Παρ Σεπ 29, 2006 7:23 pm
Αγαπημένος παίκτης: delete me
Αγαπημένη ομάδα: Chicago-Bulls
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Σεπ 13, 2022 11:14 pm

60-65% τριποντα τα γερμανα.

αυτη τη φορα δεν μας πηγε καλα το "μπαινουμε χαλαρα στο 1ο ημιχρονο και φορτσαρουμε αμυντικα στο 2ο"

για να δουμε χρονος υπαρχει. ψυχη και ορεξη απο τους περισσοτερους δεν βλεπω να υπαρχει.

Καλα και σουτ δεν υπαρχει αλλα αυτο ειναι διαχρονικο. Ειπαμε στην Ελλαδα μαθαινουμε σκεπτομενο μπασκέ πρωτα για να νικαμε στις μικρες ομαδες.. και μετα ξυλο.
Σουτ, τριπλα (να μπορεις δηλαδη να κατεβασεις την μπαλα χωρις να χρειαστει να γυρισεις κωλο/ποσταρεις απο το κεντρο του γηπεδου) και πασα ειναι για ασχετους οχι για νικητες σαν και εμας.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Εurobasket 2022”