Προημιτελικός - Ισπανία vs Φινλανδία
Συντονιστής: Captains
- benchwarmer

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 8331
- Εγγραφή: Κυρ Δεκ 23, 2007 7:50 pm
- Αγαπημένη θέση: Bench
- Προειδοποιήσεις:
0
- Reaper

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3336
- Εγγραφή: Κυρ Δεκ 29, 2019 8:55 pm
- Αγαπημένη θέση: SG, Bench
- Αγαπημένος παίκτης: Luka Doncic
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Ο μεγαλυτερος ημιτελικος μετα τον δικο μας.
Η Φινλανδια μετα την επιβλητικη εμφανιση με την Κροατια, εχει προκληση...μεταλλιου μπροστα της. Η Ισπανια δεν τρομαζει, αλλα εχει το κοκκαλακι της νυχτεριδας. Αλλα ταιριαζει πολυ περισσοτερο ως αντιπαλος στους Φινλανδους απ τη ΛΙθουανια (αν περναγε αυτη).
Πιστευω οτι ο Markkannen θα κανει αλλη μια τεραστια εμφανιση, και αν βγουν και παλι μπροστα 1-2 ακομα Φινλανδοι στο σουτ, εχουν σοβαροτατες πιθανοτητες να φτασουν στην 4αδα.
Η Φινλανδια μετα την επιβλητικη εμφανιση με την Κροατια, εχει προκληση...μεταλλιου μπροστα της. Η Ισπανια δεν τρομαζει, αλλα εχει το κοκκαλακι της νυχτεριδας. Αλλα ταιριαζει πολυ περισσοτερο ως αντιπαλος στους Φινλανδους απ τη ΛΙθουανια (αν περναγε αυτη).
Πιστευω οτι ο Markkannen θα κανει αλλη μια τεραστια εμφανιση, και αν βγουν και παλι μπροστα 1-2 ακομα Φινλανδοι στο σουτ, εχουν σοβαροτατες πιθανοτητες να φτασουν στην 4αδα.
Noone remembers how. Everyone remembers if you won or you lost.
- Giwrgos_AEK

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3008
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 16, 2016 12:16 pm
- Αγαπημένη θέση: PF
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
- Crash95

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 735
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 03, 2016 4:56 pm
- Αγαπημένη θέση: PF
- Αγαπημένος παίκτης: LynnGreer,Printezis,Scola
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Πάνθηρες Καβάλας,Ολυμπιακός,ΣικάγοΜπουλς
- Προειδοποιήσεις:
0
Εκτός απ'τον Crash Bandicoot που αγαπώ όπως καταλάβατε, λατρεύω και το μπασκετ!!! Αγαπημένες ομάδες Πάνθηρες Καβάλας, Ολυμπιακός, Σικάγο Μπουλς, Εθνική Ελλάδος και Εθνική Αργεντινής (μεγάλη καψούρα με τους γκαούτσος)!!!
-
HackerBaby

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1398
- Εγγραφή: Σάβ Σεπ 22, 2012 7:51 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Doncic
- Προειδοποιήσεις:
4
- Giwrgos_AEK

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3008
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 16, 2016 12:16 pm
- Αγαπημένη θέση: PF
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
- antonispgs

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 581
- Εγγραφή: Κυρ Απρ 15, 2007 5:52 pm
- Αγαπημένη θέση: PG, Bench
- Αγαπημένος παίκτης: Nick Galis
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
-
whoever81

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 530
- Εγγραφή: Πέμ Σεπ 17, 2009 2:02 am
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Luka Magic
- Προειδοποιήσεις:
0
Εγω δεν καταλαβαίνω το "λίγο respect στην ομαδάρα". Πήρε άπειρο respect όλα αυτά τα χρόνια αλλά πλέον δεν είναι ομαδάρα. Μίσος δεν υπάρχει για κανέναν, ελπίζω...antonispgs έγραψε: ↑Τρί Σεπ 13, 2022 5:11 pmΔεν καταλαβαίνω το μίσος για την Ισπανία. Προφανώς και εγώ θέλω λόγω μαρκανεν και για να έχουμε πιο εύκολο έργο στον ημιτελικό να περάσει η Φινλανδία, αλλά λίγο respect στην ομαδάρα που για δεκαπέντε περίπου χρόνια κατάφερε απίστευτα πράγματα.






BasketForum – Ιστορικό Αρχείο