✿ Τέμπη
Συντονιστής: Captains
-
- Reactions: 1857
- Δημοσιεύσεις: 3724
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 23, 2011 3:57 pm
- Τοποθεσία: Φθιώτιδα
- Αγαπημένη θέση: SF, PF
- Αγαπημένος παίκτης: Φ.Χριστοδούλου
- Αγαπημένη ομάδα:
- Αγαπημένη ομάδα: Πανιώνιος, Detroit Pistons
- Προειδοποιήσεις:
0
Επίσης, υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να τα βλέπει όλα μπλε μετά τη δαγκωματιά.assistant77 έγραψε: ↑Παρ Μαρ 03, 2023 2:45 pmΑν το κάνεις αμέσως μετά να τρέξεις σ ένα νοσοκομείο να σου αντιμετωπίσουν την οξεία δηλητηρίαση που θα χεις πάθει...
1
1

-
- Reactions: 1659
- Δημοσιεύσεις: 2506
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 21, 2022 10:42 am
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Isiah Thomas
- Αγαπημένη ομάδα:
- Προειδοποιήσεις:
2
Kαλα αν αρχισουμε και τις παρενεργειες της δηλητηριασης δε θα τελειωσουμε ποτε........εγω προσωπικα και στην ηλικια που ειμαι θα αλλαζα πεζοδρομιο.......ετσι κανω και στο χωριο μου το καλοκαιρι.......οπου βλεπω φιδι τρεχω απεναντι.......μπρρρρρρρρ..........ggr έγραψε: ↑Παρ Μαρ 03, 2023 5:52 pmΕπίσης, υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να τα βλέπει όλα μπλε μετά τη δαγκωματιά.assistant77 έγραψε: ↑Παρ Μαρ 03, 2023 2:45 pm
Αν το κάνεις αμέσως μετά να τρέξεις σ ένα νοσοκομείο να σου αντιμετωπίσουν την οξεία δηλητηρίαση που θα χεις πάθει...
0
τελικά είμαστε ένα μικρό χωριό ή δεν εμπιστεύονται άλλους?
Ο Ντογιάκος είχε το γιο του μετακλητό (δικηγόρος) στου Αχιλλέα το υπουργείο με επιμέλεια τον ΟΣΕ.
Εφυγε ο Αχιλλέας και στην θέση του πήγε ο καθηγητής αμπελου και σοφίας Γεραπετρίτης του οποίου ο γαμπρός, ο μπαντζανάκης, ο κάποιος του τεσπα είναι μετοχος στον ΟΣΕ
Πάντως μπορεί ο ποιητής Θανάσης να έλεγε κι εξακολουθεί να λέει στην κοιλάδα των τεμπών.......ο φόβος των μηχανοδηγών, κάποιοι άλλοι ποιητές το ξεκαθαρίζουν
ΥΓ λένε για κάρμα, αν κάνει κάποιος πρόσθεση, ο κούλης το πληρώνει το κάρμα του.
ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΟΥΣ, ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ ΜΑΣ
Ο Ντογιάκος είχε το γιο του μετακλητό (δικηγόρος) στου Αχιλλέα το υπουργείο με επιμέλεια τον ΟΣΕ.
Εφυγε ο Αχιλλέας και στην θέση του πήγε ο καθηγητής αμπελου και σοφίας Γεραπετρίτης του οποίου ο γαμπρός, ο μπαντζανάκης, ο κάποιος του τεσπα είναι μετοχος στον ΟΣΕ
Πάντως μπορεί ο ποιητής Θανάσης να έλεγε κι εξακολουθεί να λέει στην κοιλάδα των τεμπών.......ο φόβος των μηχανοδηγών, κάποιοι άλλοι ποιητές το ξεκαθαρίζουν
ΥΓ λένε για κάρμα, αν κάνει κάποιος πρόσθεση, ο κούλης το πληρώνει το κάρμα του.
ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΟΥΣ, ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ ΜΑΣ
2
1
1


Manager FREE Zone
Old-school For Ever
Old-school For Ever
-
- Reactions: 1659
- Δημοσιεύσεις: 2506
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 21, 2022 10:42 am
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Isiah Thomas
- Αγαπημένη ομάδα:
- Προειδοποιήσεις:
2
Εβαλε τωρα ο Γεραπετριτης στην επιτροπη διερευνησης των διευθυνοντα συμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ 2010-15.....κομματικο στελεχος.........γελαει ο κοσμος........αν βρει λαθη στην τοτε διοικηση θα τα αποδωσει;;;;;;;;;ή θα βρει μονο τα λαθη της επομενης διοικησης που τον αντικατεστησε;;;;;;;;;
Ακομα και τωρα κομματικα;;;;;;;;;μονο αυτο μας νοιαζει;;;;;;;;μονο η πολιτικη ευθυνη;;;;;;;;;.......50κατι ανθρωποι εφυγαν και το μονο που μας νοιαζει ειναι να μην πληγει το κυρος της κυβερνησης;;;;;;;;;;;και απο Δευτερα παλι θα μπαινουμε στα τρενα και απλα θα ελπιζουμε ο χψ σταθμαρχης να γυρισει το κλειδι σωστα;;;;;;;;;;ντρεπομαι..........
Ακομα και τωρα κομματικα;;;;;;;;;μονο αυτο μας νοιαζει;;;;;;;;μονο η πολιτικη ευθυνη;;;;;;;;;.......50κατι ανθρωποι εφυγαν και το μονο που μας νοιαζει ειναι να μην πληγει το κυρος της κυβερνησης;;;;;;;;;;;και απο Δευτερα παλι θα μπαινουμε στα τρενα και απλα θα ελπιζουμε ο χψ σταθμαρχης να γυρισει το κλειδι σωστα;;;;;;;;;;ντρεπομαι..........
0
- Hipster
- Reactions: 1186
- Δημοσιεύσεις: 2919
- Εγγραφή: Παρ Οκτ 21, 2016 2:57 am
- Αγαπημένη θέση: Bench
- Αγαπημένη ομάδα:
- Προειδοποιήσεις:
0
polykos έγραψε: ↑Παρ Μαρ 03, 2023 9:01 pmτελικά είμαστε ένα μικρό χωριό ή δεν εμπιστεύονται άλλους?
Ο Ντογιάκος είχε το γιο του μετακλητό (δικηγόρος) στου Αχιλλέα το υπουργείο με επιμέλεια τον ΟΣΕ.
Εφυγε ο Αχιλλέας και στην θέση του πήγε ο καθηγητής αμπελου και σοφίας Γεραπετρίτης του οποίου ο γαμπρός, ο μπαντζανάκης, ο κάποιος του τεσπα είναι μετοχος στον ΟΣΕ
Πάντως μπορεί ο ποιητής Θανάσης να έλεγε κι εξακολουθεί να λέει στην κοιλάδα των τεμπών.......ο φόβος των μηχανοδηγών, κάποιοι άλλοι ποιητές το ξεκαθαρίζουν
ΥΓ λένε για κάρμα, αν κάνει κάποιος πρόσθεση, ο κούλης το πληρώνει το κάρμα του.
ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΟΥΣ, ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ ΜΑΣ
Οχι αλλους σωληνες μπρο.
0
- Hipster
- Reactions: 1186
- Δημοσιεύσεις: 2919
- Εγγραφή: Παρ Οκτ 21, 2016 2:57 am
- Αγαπημένη θέση: Bench
- Αγαπημένη ομάδα:
- Προειδοποιήσεις:
0
Ο Γερ(κι)πετριτης εχει πεθερο τον αντιπροεδρο της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και εκει δουλευει και η κορη του.polykos έγραψε: ↑Παρ Μαρ 03, 2023 9:01 pmτελικά είμαστε ένα μικρό χωριό ή δεν εμπιστεύονται άλλους?
Ο Ντογιάκος είχε το γιο του μετακλητό (δικηγόρος) στου Αχιλλέα το υπουργείο με επιμέλεια τον ΟΣΕ.
Εφυγε ο Αχιλλέας και στην θέση του πήγε ο καθηγητής αμπελου και σοφίας Γεραπετρίτης του οποίου ο γαμπρός, ο μπαντζανάκης, ο κάποιος του τεσπα είναι μετοχος στον ΟΣΕ
Πάντως μπορεί ο ποιητής Θανάσης να έλεγε κι εξακολουθεί να λέει στην κοιλάδα των τεμπών.......ο φόβος των μηχανοδηγών, κάποιοι άλλοι ποιητές το ξεκαθαρίζουν
ΥΓ λένε για κάρμα, αν κάνει κάποιος πρόσθεση, ο κούλης το πληρώνει το κάρμα του.
ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΟΥΣ, ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ ΜΑΣ
https://www.metaforespress.gr/sidirodro ... %B7%CF%82/
Σοι παει το βασιλειο που λενε. Αριστοι!!!
Και βγηκε και η ανεξαρτητη επιτροπη.
https://thepressproject.gr/o-proin-proe ... rapetriti/
1
1

- GK_23
- Reactions: 2552
- Δημοσιεύσεις: 4487
- Εγγραφή: Τρί Απρ 07, 2009 1:20 am
- Τοποθεσία: Patras, Greece
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: SGA, Andrew Bogut
- Προειδοποιήσεις:
0
Πάρα πολύ ενδιαφέροντα τα άρθρα!golitog7 έγραψε: ↑Πέμ Μαρ 02, 2023 1:53 pmΣτοιχεία σχετικά με τη σύμβαση που υπογράφτηκε για το ξεπούλημα της Τραινοσέ μπορείτε να διαβάσετε αν θέλετε εδώ:
https://www.reportersunited.gr/8019/i-p ... 37T6ka7u1E
Επίσης ενδιαφέρον άρθρο για την σιδηροδρομική πολιτική στην Ευρώπη και στην Ελλάδα εδώ:
https://www.reportersunited.gr/8024/i-a ... N9E2HLO0LE
Περισσότερο έγραψα για τις ευθύνες και το καθεστώς των διαφόρων σιδηροδρομικών φορέων γιατί ακόμα και άνθρωποι που οφείλουν να γνωρίζουν, δείχνουν να μην έχουν ιδέα. Όπως ο παρακάτω αρχηγός κόμματος ο οποίος φαίνεται να αγνοεί ακόμα και σήμερα το γεγονός πως ο ΟΣΕ δεν έχει ιδιωτικοποιηθεί αλλά παραμένει κρατική ΔΕΚΟ:
Η απορία σου είναι εύλογη σχετικά με το τι θα έκανε ο "ιδιώτης" στην Ιταλία αλλά ουδείς γνωρίζει τι προβλέπεται στις συμβάσεις που έχει υπογράψει με το ελληνικό δημόσιο και τι ρήτρες προβλέπονται σε περίπτωση που αρνηθεί να κινήσει τα τραίνα. Άραγε αν ένα λεωφορείο του ΚΤΕΛ, που εκτελεί μια άγονη γραμμή στην οποία γίνονται κατολιθησθήσεις, συγκρουστεί με βράχο που πέφτει και σκοτωθούν επιβάτες, θα φταίει το ΚΤΕΛ ή ο φορέας που είναι υπεύθυνος για την ασφάλεια του δρόμου;
Το πιθανότερο πάντως θα ήταν ο "ιδιώτης" να έκανε ότι γουστάρει στην Ιταλία διότι στην πραγματικότητα η ανώνυμη εταιρεία που κινεί τα τραίνα στην Ελλάδα ανήκει κατά 100% στη Ferrovie dello Stato Italiane που είναι ιταλική ΔΕΚΟ. Στην ουσία δηλαδή η Hellenic Train ανήκει στον ιταλικό ΟΣΕ που με τη σειρά του ανήκει στο ιταλικό κράτος. Μάλιστα στο διαγωνισμό που έγινε για την "ιδιωτικοποίηση" της ΤΡΑΙΝΟΣΕ το 2017, η ιταλική εταιρεία ήταν η μοναδική που κατέθεσε προσφορά! Τα "ιδιώτης" και "ιδιωτικοποίηση" δεν τα έβαλα λοιπόν τυχαία σε εισαγωγικά. Στην ουσία ένα ελληνικό κρατικό μονοπώλιο μετατράπηκε σε ιταλικό κρατικό μονοπώλιο. Το οποίο το ελληνικό κράτος το επιδοτεί και από πάνω.

Είμαι υπέρμαχος της ιδιωτικής πρωτοβουλίας αλλά κάποια αγαθά και υπηρεσίες πρέπει εσαεί να παραμένουν δημόσια είτε για λόγους δημοσίου συμφέροντος και εθνικής ασφάλειας είτε διότι δεν είναι εκ φύσεως κερδοφόρα οπότε δεν προκαλούν το ενδιαφέρον καμίας σοβαρής ιδιωτικής επένδυσης. Άλλη κουβέντα όμως αυτή, πιθανότατα άσχετη με το τραγικό γεγονός των Τεμπών.
1
1

-
- Reactions: 1857
- Δημοσιεύσεις: 3724
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 23, 2011 3:57 pm
- Τοποθεσία: Φθιώτιδα
- Αγαπημένη θέση: SF, PF
- Αγαπημένος παίκτης: Φ.Χριστοδούλου
- Αγαπημένη ομάδα:
- Αγαπημένη ομάδα: Πανιώνιος, Detroit Pistons
- Προειδοποιήσεις:
0
Δύο πράγματα τελευταία.
1) Ο γιος του πρώην προπονητή μου σώθηκε κυριολεκτικά από τύχη. Ήταν να ταξιδέψει με το συγκεκριμένο τρένο (σπουδάζει στη Θεσσαλονίκη) αλλά έφυγε με το προηγούμενο, γιατί είχε μαζί και τον παππού του και δεν ήθελαν να φτάσουν αργά. Άλλος ένας 20χρονος θα μπορούσε να ήταν νεκρός.
2)Ο πατέρας ενός συμμαθητή της κόρης μου υπηρετεί στην ΕΜΑΚ και βρέθηκε στο σημείο του δυστυχήματος ή της "θυσίας" όπως την αποκάλεσε κάποιος "συνάνθρωπός" μας. Παρότι έχει βρεθεί σε πυρκαγιές, σεισμούς κτλ., μου ανέφερε σήμερα ότι αυτό ήταν ό,τι χειρότερο έχει βιώσει μέχρι στιγμής και ότι ακόμη νιώθει μέσα του τη μυρωδιά που αναδυόταν στην περιοχή.
1) Ο γιος του πρώην προπονητή μου σώθηκε κυριολεκτικά από τύχη. Ήταν να ταξιδέψει με το συγκεκριμένο τρένο (σπουδάζει στη Θεσσαλονίκη) αλλά έφυγε με το προηγούμενο, γιατί είχε μαζί και τον παππού του και δεν ήθελαν να φτάσουν αργά. Άλλος ένας 20χρονος θα μπορούσε να ήταν νεκρός.
2)Ο πατέρας ενός συμμαθητή της κόρης μου υπηρετεί στην ΕΜΑΚ και βρέθηκε στο σημείο του δυστυχήματος ή της "θυσίας" όπως την αποκάλεσε κάποιος "συνάνθρωπός" μας. Παρότι έχει βρεθεί σε πυρκαγιές, σεισμούς κτλ., μου ανέφερε σήμερα ότι αυτό ήταν ό,τι χειρότερο έχει βιώσει μέχρι στιγμής και ότι ακόμη νιώθει μέσα του τη μυρωδιά που αναδυόταν στην περιοχή.
1
1

-
- Reactions: 259
- Δημοσιεύσεις: 468
- Εγγραφή: Τρί Δεκ 31, 2019 4:15 pm
- Προειδοποιήσεις:
0
Ελλάδα σκοτώνεις τα παιδιά σου...
Οι επιτυχόντες των πανελλαδικών (χωρίς να σημαίνει αυτό κάτι από μόνο του βέβαια) καταλήγουν να φεύγουν στο εξωτερικό γιατι γενικά οι προοπτικές της χώρας είναι ή ανύπαρκτες ή στην καλύτερη μέτρια πληρωμένες δουλειές για 10ωρο+/μέρα.
Στον ιατρικό κλάδο οι ειδικευόμενοι καταληγουν να δουλεύουν σερί 36ωρα (με 4-5ωρες ύπνο στο ενδιάμεσο στην καλύτερη) 7-8 φορές τον μήνα.
*Με βάση την ευρωπαϊκή οδηγία απαγορεύεται πλέον κάποιος ιατρός να εργάζεται πάνω από 12 συνεχόμενες ώρες. Στην Ελλάδα βέβαια λόγω ηθελημένης διάλυσης του ΕΣΥ, ο νόμος δεν τηρείται αφού οι ειδικευόμενοι και το νοσηλευτικό προσωπικό δεν επαρκούν.
Οι νέοι ιατροί ακόμα στο άνθος της νιότης του έτοιμοι να προσφέρουν πολλαπλά στους ασθενείς, καταλήγουν σωματικά και ψυχολογικά σκιές του εαυτού τους και παραμένουν στα κάτεργα μόνο και μόνο από κάποιο σχεδόν υπερβατικό αίσθημα ανθρωπιάς και καθήκοντος.
Αρκετοί για να μην νιώθουν ότι όλη τους η ύστερη νιότη τελειώνει αποκλειστικά σένα διαλυμένο ΕΣΥ θέλουν και όταν ευκαιρουν να βγουν να ξεσκασουν έχοντας όμως συσσωρεύσει αϋπνία και ψυχοσωματική εξάντληση. Συνδυασμός εν δυνάμει θανατηφόρος..
Δυστυχώς μέσα σαυτο το πλαίσιο το περασμένο φθινόπωρο έχασα τον πιο δικό μου άνθρωπο στη ζωή.. Απο ένα διαλυμένο ΕΣΥ, μια λάθος στροφή και μια σήμανση απαγορευτικου που φυσικά έλλειπε, όπως έλλειπε και ο τηλε-ελεγχος στα τρένα...
Πόνος αβάσταχτος...
Οι νεκροί "δημοσία δαπάνη" είναι δυστυχώς πολλαπλάσιοι των 57.. και τελικά κάποιες φορές δεν είναι απλώς δυσάρεστες ειδήσεις στις ιστοσελίδες...
Οι επιτυχόντες των πανελλαδικών (χωρίς να σημαίνει αυτό κάτι από μόνο του βέβαια) καταλήγουν να φεύγουν στο εξωτερικό γιατι γενικά οι προοπτικές της χώρας είναι ή ανύπαρκτες ή στην καλύτερη μέτρια πληρωμένες δουλειές για 10ωρο+/μέρα.
Στον ιατρικό κλάδο οι ειδικευόμενοι καταληγουν να δουλεύουν σερί 36ωρα (με 4-5ωρες ύπνο στο ενδιάμεσο στην καλύτερη) 7-8 φορές τον μήνα.
*Με βάση την ευρωπαϊκή οδηγία απαγορεύεται πλέον κάποιος ιατρός να εργάζεται πάνω από 12 συνεχόμενες ώρες. Στην Ελλάδα βέβαια λόγω ηθελημένης διάλυσης του ΕΣΥ, ο νόμος δεν τηρείται αφού οι ειδικευόμενοι και το νοσηλευτικό προσωπικό δεν επαρκούν.
Οι νέοι ιατροί ακόμα στο άνθος της νιότης του έτοιμοι να προσφέρουν πολλαπλά στους ασθενείς, καταλήγουν σωματικά και ψυχολογικά σκιές του εαυτού τους και παραμένουν στα κάτεργα μόνο και μόνο από κάποιο σχεδόν υπερβατικό αίσθημα ανθρωπιάς και καθήκοντος.
Αρκετοί για να μην νιώθουν ότι όλη τους η ύστερη νιότη τελειώνει αποκλειστικά σένα διαλυμένο ΕΣΥ θέλουν και όταν ευκαιρουν να βγουν να ξεσκασουν έχοντας όμως συσσωρεύσει αϋπνία και ψυχοσωματική εξάντληση. Συνδυασμός εν δυνάμει θανατηφόρος..
Δυστυχώς μέσα σαυτο το πλαίσιο το περασμένο φθινόπωρο έχασα τον πιο δικό μου άνθρωπο στη ζωή.. Απο ένα διαλυμένο ΕΣΥ, μια λάθος στροφή και μια σήμανση απαγορευτικου που φυσικά έλλειπε, όπως έλλειπε και ο τηλε-ελεγχος στα τρένα...
Πόνος αβάσταχτος...
Οι νεκροί "δημοσία δαπάνη" είναι δυστυχώς πολλαπλάσιοι των 57.. και τελικά κάποιες φορές δεν είναι απλώς δυσάρεστες ειδήσεις στις ιστοσελίδες...
2
1
1


1
1

Manager FREE Zone
Old-school For Ever
Old-school For Ever
-
- Reactions: 1719
- Δημοσιεύσεις: 2767
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 18, 2018 10:46 am
- Αγαπημένος παίκτης: Karl Malone
- Αγαπημένη ομάδα:
- Προειδοποιήσεις:
0
Καλημέρα συμφορουμίτες, με μια δύσκολη ανάρτηση.
Κλείνουμε ένα χρόνο από το έγκλημα στα Τέμπη και για πολλούς λόγους είναι μια καλή στιγμή να δούμε τι έχει γίνει και που βρισκόμαστε.
Δεν θα γράψω πολλά γιατί δεν αντέχω και πραγματικά οι λέξεις χάνουν το νόημα τους από ένα σημείο και μετά. Θα σας βάλω την συνέντευξη της κυρίας Καρυστιανού στον δημοσιογράφο κ. Σαχίνη που θεωρώ από τους καλούς δημοσιογράφους. Είναι συγκλονιστικό αυτό που συμβαίνει σε αυτήν την συνέντευξη. Η αμηχανία του έμπειρου δημοσιογράφου να διαχειριστεί την κατάσταση...και πως να το διαχειριστείς αυτό;
Όποιος έχει το στομάχι ας το δει, εκεί περιγράφει κιόλας το τι έχει συμβεί με την εξεταστική, την παράλληλη διαδικασία της δικαιοσύνης και τους ευρωπαίους εισαγγελείς.
Το ζουμί είναι ότι προφανώς η κυβέρνηση κάνει ό,τι μπορεί για να γλυτώσει από τις ευθύνες της, αλλά παράλληλα φαίνεται πως οι υπεύθυνοι είναι ίσως και οι μόνοι που δεν είναι σε σοκ, δεν έχουν κάνει κάτι επί της ουσίας για να φτιάξουν οι σιδηρόδρομοι. Μπάζωσαν παράνομα τα Τέμπη (μέσα σε 3 μέρες το κράτος βρήκε και ενέκρινε κονδύλι χιλιάδων ευρώ και ολοκλήρωσε «τις εργασίες») και έτσι καταστράφηκαν πολύτιμα στοιχεία για την έρευνα και κυρίως για το γεγονός πως το ένα τρένο προφανώς κουβαλούσε κάτι έφλευκτο που δεν είχε δηλωθεί, πιθανότατα προϊόν λαθρεμπορίου.
Για όποιον δεν δει το βίντεο που επαναλαμβάνω θέλει γερό στομάχι, το σημαντικό σε σχέση με το από δω και πέρα είναι το ψήφισμα που με βάση τον νόμο έχουμε δικαίωμα να εισάγουμε στην βουλή προς συζήτηση. Επισυνάπτω το σχετικό λινκ, ήθελε 500.000 υπογραφές και έχει ήδη 600.000+ αλλά όποιος θέλει να υπογράψει ας το κάνει. Όσες παραπάνω υπογραφές τόσο καλύτερα. Το ψήφισμα αφορά την κατάργηση του νόμου περί ευθύνης υπουργών. Φαντάζομαι ότι από την ώρα που θα παραδοθεί το ψήφισμα, το σύστημα θα προσπαθήσει να το απαξιώσει ως κάτι ανεδαφικό.
Γνώμη μου είναι ότι αν για ένα πράγμα αξίζει να σταθούμε ενωμένοι σε αυτήν την χώρα, είναι να περάσει ένα τέτοιο ψήφισμα. Δεν χρειάζεται να κάνει κανείς κάτι φοβερό (εφόσον συμφωνεί δηλαδή), χρειάζεται μόνο να το συζητήσουμε όλοι με τους δικούς μας ανθρώπους και να συμμετέχουμε διαδικτιακά και με φυσική παρουσία στην «δήλωση» ότι πράγματι απαιτούμε όλοι μαζί να αλλάξει αυτό το πράγμα. Έχει σημασία να αλλάξει κάτι τόσο κομβικό, κόντρα στον θόρυβο που θα δημιουργήσουν τα κανάλια.
Η συνέντευξη:
Η ομιλία της στο Ευρωκοινοβούλιο που είναι επίσης συγκλονιστική:
Παραδοχή του προέδρου ΟΣΕ ότι τα τρένα δεν έχουν ακόμα τηλεδιοίκηση και οι περισσότεροι σταθμοί δεν έχουν καν τοπικό σύστημα χειρισμού για να μπορούν μετά να το βαφτίσουν τηλεδιοίκηση. Είμαστε ακόμα, ένα «ανθρώπινο λάθος» μακριά από ένα δυστύχημα.
https://thepressproject.gr/proedros-ose ... -os-kiato/
Ένα μικρό βίντεο που δείχνει την υποκρισία και τον σταρχιδισμό των υπευθύνων:
Ένα λίγο πιο μεγάλο βίντεο για όποιον θέλει να δει περιεκτικά με μεγαλύτερη λεπτομέρεια.
Τέλος, η ανάρτηση της Κ. Καρυστιανού όταν πια είχαν μαζευτεί 630.000 υπογραφές για το ψήφισμα:
«ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΕΜΑΣ…
Επειδή κάποιοι απαξιώνουν την δύναμη της κοινωνίας…
Επειδή κάποιοι πιστεύουν ότι είναι μάταιο να αγωνίζεσαι για τα δικαιώματα σου….
Επειδή, πιστεύουν ότι εμείς πρέπει να πονάμε βουβά….
Το αρθ.73 παρ. 6 δίνει το ΔΙΚΑΙΩΜΑ στον πολίτη να καταθέσει πρόταση τροποποίησης νόμου. Παρόμοιος νόμος υπάρχει σε όλες τις Ευρωπαϊκές χώρες.
Αλλά μόνο στην Ελλάδα ο απαιτούμενος αριθμός των υπογραφών αγγίζει το τεράστιο σύνολο των 500.000…..
Εμείς όμως το ξεπεράσαμε αυτό το «εμπόδιο» και συνεχίζουμε….
Σύμφωνα λοιπόν με το Νόμο (αρθ.73,Παρ. 6) , οι υπογραφές θα σταλούν στον εισαγγελέα ο οποίος ΟΦΕΙΛΕΙ αμελλητί να τις δώσει στη Βουλή για ψήφιση.
Σε μια δημοκρατική χώρα, η Βουλή είναι υποχρεωμένη να ΣΕΒΑΣΤΕΙ την επιθυμία των πολιτών . Η Βουλή είναι υποχρεωμένη να λειτουργήσει σύμφωνα με τον νόμο και τους δημοκρατικούς θεσμούς. Φωνάζουμε ότι ΔΕΝ υπάρχει κράτος δικαίου. Θα είναι λοιπόν σαφές το αίτημα και πολύ ενδιαφέρουσα η αντιμετώπιση του εν λόγω ψηφίσματος και για μας θα είναι πολύ σημαντική η μέρα που οι εκπρόσωποι μας θα έχουν στα χέρια τους μια τόσο δυνατή κίνηση της κοινωνίας.
Σε κάθε περίπτωση ένα τέτοιο ψήφισμα είναι για μας κέρδος. Το χρειαζόμαστε ως δύναμη και θα χρησιμοποιηθεί στο Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.
Οπότε συνεχίζουμε δυναμικά για να φτάσουμε στο μεγαλύτερο σύνολο υπογραφών που θα μπορούσαμε ποτέ να φανταστούμε!!!!
ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΑΥΤΟΣ Ο ΝΟΜΟΣ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ …. ΔΕΝ ΒΟΛΕΥΕ ……ΗΡΘΕ ΟΜΩΣ Η ΩΡΑ»
Τέλος, το link για όποιον θέλει να υπογράψει το ψήφισμα. Απλώς βάζεις ονοματεπώνυμο και ένα e-mail στο οποίο θα σταλεί ένα link για επιβεβαίωση η οποία αν δεν γίνει δεν μετράει η υπογραφή.
Το σάιτ ζητάει και χρήματα αλλά δεν χρειάζεται κάτι τέτοιο για να υπογράψει κανείς, ούτε έχει σχέση με το ψήφισμα.
https://www.change.org/p/change-the-law ... ion=search
Κλείνουμε ένα χρόνο από το έγκλημα στα Τέμπη και για πολλούς λόγους είναι μια καλή στιγμή να δούμε τι έχει γίνει και που βρισκόμαστε.
Δεν θα γράψω πολλά γιατί δεν αντέχω και πραγματικά οι λέξεις χάνουν το νόημα τους από ένα σημείο και μετά. Θα σας βάλω την συνέντευξη της κυρίας Καρυστιανού στον δημοσιογράφο κ. Σαχίνη που θεωρώ από τους καλούς δημοσιογράφους. Είναι συγκλονιστικό αυτό που συμβαίνει σε αυτήν την συνέντευξη. Η αμηχανία του έμπειρου δημοσιογράφου να διαχειριστεί την κατάσταση...και πως να το διαχειριστείς αυτό;
Όποιος έχει το στομάχι ας το δει, εκεί περιγράφει κιόλας το τι έχει συμβεί με την εξεταστική, την παράλληλη διαδικασία της δικαιοσύνης και τους ευρωπαίους εισαγγελείς.
Το ζουμί είναι ότι προφανώς η κυβέρνηση κάνει ό,τι μπορεί για να γλυτώσει από τις ευθύνες της, αλλά παράλληλα φαίνεται πως οι υπεύθυνοι είναι ίσως και οι μόνοι που δεν είναι σε σοκ, δεν έχουν κάνει κάτι επί της ουσίας για να φτιάξουν οι σιδηρόδρομοι. Μπάζωσαν παράνομα τα Τέμπη (μέσα σε 3 μέρες το κράτος βρήκε και ενέκρινε κονδύλι χιλιάδων ευρώ και ολοκλήρωσε «τις εργασίες») και έτσι καταστράφηκαν πολύτιμα στοιχεία για την έρευνα και κυρίως για το γεγονός πως το ένα τρένο προφανώς κουβαλούσε κάτι έφλευκτο που δεν είχε δηλωθεί, πιθανότατα προϊόν λαθρεμπορίου.
Για όποιον δεν δει το βίντεο που επαναλαμβάνω θέλει γερό στομάχι, το σημαντικό σε σχέση με το από δω και πέρα είναι το ψήφισμα που με βάση τον νόμο έχουμε δικαίωμα να εισάγουμε στην βουλή προς συζήτηση. Επισυνάπτω το σχετικό λινκ, ήθελε 500.000 υπογραφές και έχει ήδη 600.000+ αλλά όποιος θέλει να υπογράψει ας το κάνει. Όσες παραπάνω υπογραφές τόσο καλύτερα. Το ψήφισμα αφορά την κατάργηση του νόμου περί ευθύνης υπουργών. Φαντάζομαι ότι από την ώρα που θα παραδοθεί το ψήφισμα, το σύστημα θα προσπαθήσει να το απαξιώσει ως κάτι ανεδαφικό.
Γνώμη μου είναι ότι αν για ένα πράγμα αξίζει να σταθούμε ενωμένοι σε αυτήν την χώρα, είναι να περάσει ένα τέτοιο ψήφισμα. Δεν χρειάζεται να κάνει κανείς κάτι φοβερό (εφόσον συμφωνεί δηλαδή), χρειάζεται μόνο να το συζητήσουμε όλοι με τους δικούς μας ανθρώπους και να συμμετέχουμε διαδικτιακά και με φυσική παρουσία στην «δήλωση» ότι πράγματι απαιτούμε όλοι μαζί να αλλάξει αυτό το πράγμα. Έχει σημασία να αλλάξει κάτι τόσο κομβικό, κόντρα στον θόρυβο που θα δημιουργήσουν τα κανάλια.
Η συνέντευξη:
Η ομιλία της στο Ευρωκοινοβούλιο που είναι επίσης συγκλονιστική:
Παραδοχή του προέδρου ΟΣΕ ότι τα τρένα δεν έχουν ακόμα τηλεδιοίκηση και οι περισσότεροι σταθμοί δεν έχουν καν τοπικό σύστημα χειρισμού για να μπορούν μετά να το βαφτίσουν τηλεδιοίκηση. Είμαστε ακόμα, ένα «ανθρώπινο λάθος» μακριά από ένα δυστύχημα.
https://thepressproject.gr/proedros-ose ... -os-kiato/
Ένα μικρό βίντεο που δείχνει την υποκρισία και τον σταρχιδισμό των υπευθύνων:
Ένα λίγο πιο μεγάλο βίντεο για όποιον θέλει να δει περιεκτικά με μεγαλύτερη λεπτομέρεια.
Τέλος, η ανάρτηση της Κ. Καρυστιανού όταν πια είχαν μαζευτεί 630.000 υπογραφές για το ψήφισμα:
«ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΕΜΑΣ…
Επειδή κάποιοι απαξιώνουν την δύναμη της κοινωνίας…
Επειδή κάποιοι πιστεύουν ότι είναι μάταιο να αγωνίζεσαι για τα δικαιώματα σου….
Επειδή, πιστεύουν ότι εμείς πρέπει να πονάμε βουβά….
Το αρθ.73 παρ. 6 δίνει το ΔΙΚΑΙΩΜΑ στον πολίτη να καταθέσει πρόταση τροποποίησης νόμου. Παρόμοιος νόμος υπάρχει σε όλες τις Ευρωπαϊκές χώρες.
Αλλά μόνο στην Ελλάδα ο απαιτούμενος αριθμός των υπογραφών αγγίζει το τεράστιο σύνολο των 500.000…..
Εμείς όμως το ξεπεράσαμε αυτό το «εμπόδιο» και συνεχίζουμε….
Σύμφωνα λοιπόν με το Νόμο (αρθ.73,Παρ. 6) , οι υπογραφές θα σταλούν στον εισαγγελέα ο οποίος ΟΦΕΙΛΕΙ αμελλητί να τις δώσει στη Βουλή για ψήφιση.
Σε μια δημοκρατική χώρα, η Βουλή είναι υποχρεωμένη να ΣΕΒΑΣΤΕΙ την επιθυμία των πολιτών . Η Βουλή είναι υποχρεωμένη να λειτουργήσει σύμφωνα με τον νόμο και τους δημοκρατικούς θεσμούς. Φωνάζουμε ότι ΔΕΝ υπάρχει κράτος δικαίου. Θα είναι λοιπόν σαφές το αίτημα και πολύ ενδιαφέρουσα η αντιμετώπιση του εν λόγω ψηφίσματος και για μας θα είναι πολύ σημαντική η μέρα που οι εκπρόσωποι μας θα έχουν στα χέρια τους μια τόσο δυνατή κίνηση της κοινωνίας.
Σε κάθε περίπτωση ένα τέτοιο ψήφισμα είναι για μας κέρδος. Το χρειαζόμαστε ως δύναμη και θα χρησιμοποιηθεί στο Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.
Οπότε συνεχίζουμε δυναμικά για να φτάσουμε στο μεγαλύτερο σύνολο υπογραφών που θα μπορούσαμε ποτέ να φανταστούμε!!!!
ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΑΥΤΟΣ Ο ΝΟΜΟΣ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ …. ΔΕΝ ΒΟΛΕΥΕ ……ΗΡΘΕ ΟΜΩΣ Η ΩΡΑ»
Τέλος, το link για όποιον θέλει να υπογράψει το ψήφισμα. Απλώς βάζεις ονοματεπώνυμο και ένα e-mail στο οποίο θα σταλεί ένα link για επιβεβαίωση η οποία αν δεν γίνει δεν μετράει η υπογραφή.
Το σάιτ ζητάει και χρήματα αλλά δεν χρειάζεται κάτι τέτοιο για να υπογράψει κανείς, ούτε έχει σχέση με το ψήφισμα.
https://www.change.org/p/change-the-law ... ion=search
5
3
2

