Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
- tokalytero3d

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3162
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 17, 2022 10:04 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Προειδοποιήσεις:
2
τουλουμπα έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 7:59 pmtokalytero3d έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 7:54 pm
Γράφεις χωρίς ροη και με κουράζει να διαβάζω όλο το μήνυμα.
![]()
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
- tokalytero3d

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3162
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 17, 2022 10:04 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Προειδοποιήσεις:
2
Τώρα πρέπει να περιμένω 35 λεπτάτουλουμπα έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 7:59 pmtokalytero3d έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 7:54 pm
Γράφεις χωρίς ροη και με κουράζει να διαβάζω όλο το μήνυμα.
![]()
- shaq7

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 16392
- Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
- Αγαπημένη θέση: SG, C
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
στεναχωρο που δεν θα χουμε σακ και πιτερς την νεα χρονια αλλα αποτιι φαινεται η ομαδα πλεον λειτουργει επαγγελματικα η χωρις συναισθημα παρτε το οπως θελετε..
να κανω μια διευκρινηση που νομιζω οτι χρειαζεται..Εμεις εδω λεμε καμια βλακεια να περναει η ωρα δεν επηρεαζουμε τις εξελιξεις
Τι πω εγω η ο κοναν η ο 3Δ η ο ταδε δεν θα αλλαξει την κινηση των αφων..γιατι μερικοι το παρουσιαζεται α ρε αχαριστοι θα σας φυγει ο γουοκαπ η ο ντορσει και θα κλαιτε.. εντωμεταξυ οι περισσοτεροι αν οχι ολοι που τα λετε τσαντιζεστε αν δειτε κατι αρνητικο για μπαρτζωκα και αφους.. Να ξερετε οτι αυτοι ειναι που αποφασιζουν για τα λεφτα και τους παικτες οποτε στην ουσια αυτους δεν εμπιστευεστε 
να κανω μια διευκρινηση που νομιζω οτι χρειαζεται..Εμεις εδω λεμε καμια βλακεια να περναει η ωρα δεν επηρεαζουμε τις εξελιξεις
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος shaq7 την Τετ Ιουν 24, 2026 8:16 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- τουλουμπα

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 13675
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
ενταξει ρε παιδια δεν πεθαναν κιολας οι ανθρωποι για να τους κλαιτεJeight έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 8:15 pmΜε παινει μγαλη θλιψη να βλεπω τοσους παικτης που ταυτιστηκε ο κοσμος να αποχωρουν. Πιστευα οτι ο Σακ θα εμενε και φετος και θα ηταν ο πρωτος ξενος που θα εκλεινε την καριερα του στον Ολυμπιακο.
Δεν ξερω, μου επεσε βαρυ ολο αυτο με Μους, Σακ μεσα σε μια βδομαδα...
-
Jeight

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1869
- Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2025 2:14 pm
- Τοποθεσία: Chania
- Αγαπημένος παίκτης: Kobe
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
- Προειδοποιήσεις:
1
Ρε συ τουλουμπα οταν αποχωρησουν και σε σενα απο την ομαδα σου παιχτες που ηταν 5 και 6 χρονια θα τα πουμε. Ειπα οτι με επιασε μια στενοχωρια, δεν καλεσα και μοιρολογιστρες...τουλουμπα έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 8:16 pmενταξει ρε παιδια δεν πεθαναν κιολας οι ανθρωποι για να τους κλαιτεJeight έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 8:15 pmΜε παινει μγαλη θλιψη να βλεπω τοσους παικτης που ταυτιστηκε ο κοσμος να αποχωρουν. Πιστευα οτι ο Σακ θα εμενε και φετος και θα ηταν ο πρωτος ξενος που θα εκλεινε την καριερα του στον Ολυμπιακο.
Δεν ξερω, μου επεσε βαρυ ολο αυτο με Μους, Σακ μεσα σε μια βδομαδα...
Σακ, παπ, Σασα, Μους, Γουοκαπ, Λαρυ ειναι 5-6+ εδω. Τι θελεις να κανουμε ακριβως?
-
basilis_.kts

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 483
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 21, 2025 4:32 pm
- Προειδοποιήσεις:
4
εσυ δεν ξερεις με ποιον χρηστη συνομιλεις καθε φορα και τι εχεις πει στο προηγουμενο μηνυμα οποτε δεν νομιζω να αποτελεσουν τελικα προβλημα τα 35 λεπτα αναμονης
καλα αν παμε σε αναλυση ροστερ αστο καθως νομιζω δυσκολα θα μπορεσεις να ανταποκριθεις στην δυσκολη ροη που δινω στον λογο οποτε ας περιοριστουμε στην συγκριση γουοκαπ-μπουρνελε αφου αυτο καταλαβες
- shaq7

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 16392
- Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
- Αγαπημένη θέση: SG, C
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Αμα το σκεφτειτε ορθολογικα ειναι κατι πολυ θετικο αυτο που κανουν μπαρτζωκας και αφοι... Πηραμε ευρωλιγκα,κλεινει ενας κυκλος ομορφα πρεπει να φτιαξουμε τον επομενο κορμο τωρα..
τον σακ και τον φαλ και τον γουοκαπ τους αγαπαει πανω απο ολα ο μπαρτζωκας..για μενα πολυ @@ κινηση αυτη που κανει..φτιαχνει τον νεο ολυμπιακο την χρονια με την λιγοτερη πιεση..Μπραβο τους οσο και αν ποναει.
τον σακ και τον φαλ και τον γουοκαπ τους αγαπαει πανω απο ολα ο μπαρτζωκας..για μενα πολυ @@ κινηση αυτη που κανει..φτιαχνει τον νεο ολυμπιακο την χρονια με την λιγοτερη πιεση..Μπραβο τους οσο και αν ποναει.
- Knoxville

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 556
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 10, 2025 8:34 pm
- Τοποθεσία: AB
- Αγαπημένος παίκτης: B
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Σας εγκαλώ στην τάξη.basilis_.kts έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 8:21 pmεσυ δεν ξερεις με ποιον χρηστη συνομιλεις καθε φορα και τι εχεις πει στο προηγουμενο μηνυμα οποτε δεν νομιζω να αποτελεσουν τελικα προβλημα τα 35 λεπτα αναμονης![]()
καλα αν παμε σε αναλυση ροστερ αστο καθως νομιζω δυσκολα θα μπορεσεις να ανταποκριθεις στην δυσκολη ροη που δινω στον λογο οποτε ας περιοριστουμε στην συγκριση γουοκαπ-μπουρνελε αφου αυτο καταλαβες![]()
Επόμενο βήμα να φωνάξω την φρουρά.
- τουλουμπα

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 13675
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
ενταξει αλλο να στεναχωρεθεις για 10 λεπτα αντε 1 ωρα και αλλο να τους μοιρολογειτε και να τους κλαιτε

εγω ας πουμε οταν εμαθα οτι θα σταματησει ο διαμαντιδης μπορει να στεναχωρεθηκα και μιση ωρα
- Knoxville

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 556
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 10, 2025 8:34 pm
- Τοποθεσία: AB
- Αγαπημένος παίκτης: B
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Έτσι είναι τα πράγματα, χτίζεις για την επόμενη μέρα.shaq7 έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 8:21 pmΑμα το σκεφτειτε ορθολογικα ειναι κατι πολυ θετικο αυτο που κανουν μπαρτζωκας και αφοι... Πηραμε ευρωλιγκα,κλεινει ενας κυκλος ομορφα πρεπει να φτιαξουμε τον επομενο κορμο τωρα..
τον σακ και τον φαλ και τον γουοκαπ τους αγαπαει πανω απο ολα ο μπαρτζωκας..για μενα πολυ @@ κινηση αυτη που κανει..φτιαχνει τον νεο ολυμπιακο την χρονια με την λιγοτερη πιεση..Μπραβο τους οσο και αν ποναει.
Δεν γίνεται να συνεχίζεις με 4-5-6 βετεράνους στο ρόστερ. Πρέπει να μπει φρέσκο αίμα, να ποτιστεί στην νοοτροπία της ομάδας, να μάθει με την σειρά του να κερδίζει και να δημιουργηθεί ο επόμενος κύκλος.



BasketForum – Ιστορικό Αρχείο