Παναθηναϊκός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

Απάντηση

Ποιοι παίκτες του Παναθηναϊκού θέλετε να φύγουν

Σλούκας
9
3%
Γκραντ
26
9%
Σορτς
39
13%
Ναν
11
4%
Τολιόπουλος
4
1%
Γκριγκόνις
60
21%
Καλαϊτζάκης
7
2%
Ρογκαβόπουλος
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Οσμάν
24
8%
Ντέιβις
9
3%
Χουάντσο
6
2%
Μήτογλου
14
5%
Σαμοντούροφ
11
4%
Λεσόρτ
11
4%
Φαρίντ
60
21%
 
Σύνολο ψήφων: 291
Άβαταρ μέλους
pan24

Moderator
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 14418
Εγγραφή: Τετ Ιουν 25, 2014 11:03 am
Αγαπημένη ομάδα: Milwaukee-Bucks
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 7:53 pm

Ο Μαμουκελασβίλι στην Ευρώπη θα είναι βασικά καθαρό 5 που υπό προυποθέσεις σε ψηλό σχήμα πάει 4, στο nba τον έχουν για 4-5αρι.
Εκεί σε σύγκριση ο Βέσελι και ο Μπατίστ ακόμα ήταν 3-4.

Ωστόσο δεν έρχεται ευρώπη. Ενω έχει δική του option προβλέπεται να κάνει opt out για να υπογράψει νέο συμβόλαιο με περισσότερα λεφτά.

Παίκτης 27 χρονών που έπαιξε 87 παιχνίδια nba (80 regular 7 playoffs) 22 λεπτά με 11 πόντους 5 ριμπάουντ και ένα 39% τρίποντο για να σκεφτεί έστω την Ευρώπη πρέπει να του δώσεις κάτι τρελό, θα έπρεπε να του προσφέρεις να γίνει ο πιο ακριβοπληρωμένος της ομάδας με μεγάλη διαφορά και πάλι πιθανότατα οχι θα έλεγε.

MOZZARTDR

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 238
Εγγραφή: Τρί Ιουν 27, 2023 11:55 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 8:01 pm

tokalytero3d έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 6:42 pm
Ο στραζελ έχει κλείσει κάπου;
Η Εφές έχει ενδιαφερθεί και του δίνει 2ετες συμβόλαιο.

Stam Tziant

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1413
Εγγραφή: Τρί Ιουν 25, 2024 4:16 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 8:03 pm

pan24 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 7:53 pm
Ο Μαμουκελασβίλι στην Ευρώπη θα είναι βασικά καθαρό 5 που υπό προυποθέσεις σε ψηλό σχήμα πάει 4, στο nba τον έχουν για 4-5αρι.
Εκεί σε σύγκριση ο Βέσελι και ο Μπατίστ ακόμα ήταν 3-4.

Ωστόσο δεν έρχεται ευρώπη. Ενω έχει δική του option προβλέπεται να κάνει opt out για να υπογράψει νέο συμβόλαιο με περισσότερα λεφτά.

Παίκτης 27 χρονών που έπαιξε 87 παιχνίδια nba (80 regular 7 playoffs) 22 λεπτά με 11 πόντους 5 ριμπάουντ και ένα 39% τρίποντο για να σκεφτεί έστω την Ευρώπη πρέπει να του δώσεις κάτι τρελό, θα έπρεπε να του προσφέρεις να γίνει ο πιο ακριβοπληρωμένος της ομάδας με μεγάλη διαφορά και πάλι πιθανότατα οχι θα έλεγε.
Έχουν αλλάξει αυτά πλέον στο ΝΒΑ. Ο Γιαμπουσέλε που ήταν 4 στην Ευρώπη, στο ΝΒΑ θεωρείται οριακά 5 που παίζει και 4.
Πάνε οι εποχές που ερχόντουσαν 3-4άρια του ΝΒΑ να παίξουν στο 5.

Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13720
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 8:03 pm

πηγε εφες αυτος οπως και ο λαρκιν πηγε στην φενερ

assistant

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2895
Εγγραφή: Τρί Ιουν 21, 2022 10:42 am
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Isiah Thomas
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 8:19 pm

τουλουμπα έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 7:06 pm
TonyTonyChopper έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 7:00 pm


Η λογική του είναι ότι με Λεσορ και Φαλ υγιείς με κάποιον σαν τον Λάιλς προσθέτεις περισσότερη ποικιλομορφία σε σχέση με κάποιον πιο καθαρό σέντερ. Αν και με τόσες επιλογές που δεν πέτυχαν όλοι φοβούνται.
ναι αλλα αυτοι οι 2 τωρα επανερχονται απτους σοβαρους τραυματισμους τους
αν πχ ο λεσορ δεν ξαναπιασει τα παλια του στανταρ η ο φαλ,κατι που δεν ειναι και απιθανο
τι θα γινει?
μην εισαι αρνητικος ρε συ......σκεψου αντιθετα να πιασει ο Φαλ τα παλια του στανταρ.......

Άβαταρ μέλους
pan24

Moderator
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 14418
Εγγραφή: Τετ Ιουν 25, 2014 11:03 am
Αγαπημένη ομάδα: Milwaukee-Bucks
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 8:50 pm

τουλουμπα έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 7:06 pm
TonyTonyChopper έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 7:00 pm


Η λογική του είναι ότι με Λεσορ και Φαλ υγιείς με κάποιον σαν τον Λάιλς προσθέτεις περισσότερη ποικιλομορφία σε σχέση με κάποιον πιο καθαρό σέντερ. Αν και με τόσες επιλογές που δεν πέτυχαν όλοι φοβούνται.
ναι αλλα αυτοι οι 2 τωρα επανερχονται απτους σοβαρους τραυματισμους τους
αν πχ ο λεσορ δεν ξαναπιασει τα παλια του στανταρ η ο φαλ,κατι που δεν ειναι και απιθανο
τι θα γινει?
Υπάρχει και η ανάποδη ανάγνωση ότι αν ο Λεσόρ και ο Φαλ πιάσουν τα παλιά τους στάνταρ και έχεις και έναν καλό ψηλό ακόμα θα έχεις με διαφορά τη καλύτερη γραμμή ψηλών στη διοργάνωση.

Πιθανότατα αυτό δε θα γίνει αλλά ακόμα και στο σενάριο που ο Φαλ δεν είναι για κατι περισσότερο από 3ος και ο Λεσόρ είναι στην περσινή κατάσταση αρα για 15-20 λεπτά μαξ δεν είναι καταστροφή.

Με έναν ακόμα ανω του μετρίου ψηλό θα είσαι καλά. Δε θα έχεις την τοπ γραμμή ψηλών αλλά δε θα είναι και για να κάνουν όλοι πάρτι όπως τη περασμένη χρονιά.

Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13720
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 9:00 pm

pan24 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 8:50 pm
τουλουμπα έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 7:06 pm


ναι αλλα αυτοι οι 2 τωρα επανερχονται απτους σοβαρους τραυματισμους τους
αν πχ ο λεσορ δεν ξαναπιασει τα παλια του στανταρ η ο φαλ,κατι που δεν ειναι και απιθανο
τι θα γινει?
Υπάρχει και η ανάποδη ανάγνωση ότι αν ο Λεσόρ και ο Φαλ πιάσουν τα παλιά τους στάνταρ και έχεις και έναν καλό ψηλό ακόμα θα έχεις με διαφορά τη καλύτερη γραμμή ψηλών στη διοργάνωση.

Πιθανότατα αυτό δε θα γίνει αλλά ακόμα και στο σενάριο που ο Φαλ δεν είναι για κατι περισσότερο από 3ος και ο Λεσόρ είναι στην περσινή κατάσταση αρα για 15-20 λεπτά μαξ δεν είναι καταστροφή.

Με έναν ακόμα ανω του μετρίου ψηλό θα είσαι καλά. Δε θα έχεις την τοπ γραμμή ψηλών αλλά δε θα είναι και για να κάνουν όλοι πάρτι όπως τη περασμένη χρονιά.
το μαθημα που επρεπε να μας γινει παθημα ειναι να μην πηγαινουμε με σεναρια αν και θα αλλα να βαδισουμε σε πιο σιγουρα μονοπατια

αν ειναι και φετος να ζησουμε με τα αν τα θα τα μπορει ας κρατουσαν και τον σορτς μην σου πω και τον αταμαν

Άβαταρ μέλους
pan24

Moderator
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 14418
Εγγραφή: Τετ Ιουν 25, 2014 11:03 am
Αγαπημένη ομάδα: Milwaukee-Bucks
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 9:07 pm

τουλουμπα έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 9:00 pm
pan24 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 8:50 pm

Υπάρχει και η ανάποδη ανάγνωση ότι αν ο Λεσόρ και ο Φαλ πιάσουν τα παλιά τους στάνταρ και έχεις και έναν καλό ψηλό ακόμα θα έχεις με διαφορά τη καλύτερη γραμμή ψηλών στη διοργάνωση.

Πιθανότατα αυτό δε θα γίνει αλλά ακόμα και στο σενάριο που ο Φαλ δεν είναι για κατι περισσότερο από 3ος και ο Λεσόρ είναι στην περσινή κατάσταση αρα για 15-20 λεπτά μαξ δεν είναι καταστροφή.

Με έναν ακόμα ανω του μετρίου ψηλό θα είσαι καλά. Δε θα έχεις την τοπ γραμμή ψηλών αλλά δε θα είναι και για να κάνουν όλοι πάρτι όπως τη περασμένη χρονιά.
το μαθημα που επρεπε να μας γινει παθημα ειναι να μην πηγαινουμε με σεναρια αν και θα αλλα να βαδισουμε σε πιο σιγουρα μονοπατια

αν ειναι και φετος να ζησουμε με τα αν τα θα τα μπορει ας κρατουσαν και τον σορτς μην σου πω και τον αταμαν
Διαλέγεις με τι σενάριο θα ζήσεις δεν υπάρχει χωρίς αν.

Το ένα είναι αυτό.
Το άλλο πιθανό αν είναι αν κάποιος που δε ξέρει που πέφτει η Ευρώπη στο χάρτη θα μπορέσει να προσαρμοστεί.
Ένα άλλο αν είναι αν κάποιος από χαμηλότερο επίπεδο θα μπορέσει να ανταποκριθεί.

Δεν έχουν βγει και πολλοί τοπ ψηλοί στην αγορά.
Ο Λάιλς που είναι 4-5αρι είναι το καλύτερο διαθέσιμο 5αρι αυτή τη στιγμή.
Ακόμα και ο Βαλα που έχει συμφωνήσει με τη Ζαλγκίρις είναι υπο τη προϋπόθεση να μείνει ελεύθερος, ακόμα και αυτός τώρα δεν είναι ελεύθερος.

BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8092
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Πέμ Ιουν 25, 2026 9:07 pm

τουλουμπα έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 9:00 pm
pan24 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 8:50 pm

Υπάρχει και η ανάποδη ανάγνωση ότι αν ο Λεσόρ και ο Φαλ πιάσουν τα παλιά τους στάνταρ και έχεις και έναν καλό ψηλό ακόμα θα έχεις με διαφορά τη καλύτερη γραμμή ψηλών στη διοργάνωση.

Πιθανότατα αυτό δε θα γίνει αλλά ακόμα και στο σενάριο που ο Φαλ δεν είναι για κατι περισσότερο από 3ος και ο Λεσόρ είναι στην περσινή κατάσταση αρα για 15-20 λεπτά μαξ δεν είναι καταστροφή.

Με έναν ακόμα ανω του μετρίου ψηλό θα είσαι καλά. Δε θα έχεις την τοπ γραμμή ψηλών αλλά δε θα είναι και για να κάνουν όλοι πάρτι όπως τη περασμένη χρονιά.
το μαθημα που επρεπε να μας γινει παθημα ειναι να μην πηγαινουμε με σεναρια αν και θα αλλα να βαδισουμε σε πιο σιγουρα μονοπατια

αν ειναι και φετος να ζησουμε με τα αν τα θα τα μπορει ας κρατουσαν και τον σορτς μην σου πω και τον αταμαν
Σίγουρα μονοπάτια και εγγυημένες επιλογές δεν υπάρχουν πουθενά τουλούμπα μου.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”