NBA - Σενάρια, Trades, Offseason 2026/27

Συντονιστής: Captains

Άβαταρ μέλους
ggr

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 4389
Εγγραφή: Τετ Φεβ 23, 2011 3:57 pm
Τοποθεσία: Φθιώτιδα
Αγαπημένη θέση: SF, PF
Αγαπημένος παίκτης: Φ.Χριστοδούλου
Αγαπημένη ομάδα: Panionios
Αγαπημένη ομάδα: Πανιώνιος, Detroit Pistons
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 5:32 pm

ssoulliss έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 5:04 pm
ggr έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 4:46 pm
https://www.espn.com/nba/story/_/id/491 ... reid-picks

O Ball στη Μινεσότα
Δηλαδή έδωσαν τον Reid για να φέρουν τον LaMelo;;;;;; Δεν έκαναν ανταλλαγή για τον Γιάννη - με τον φόβο μην τραυματίζεται - και έφεραν τον μια παίζω-δύο κάθομαι;

@Andre_Miller ζεις; :P :D
Για μένα ο Ball αντιπροσωπεύει το πρόβλημα του σημερινού μπάσκετ. Ακατανόητη κίνηση για τη Μινεσότα.

Άβαταρ μέλους
ssoulliss

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 7363
Εγγραφή: Τρί Απρ 19, 2011 10:38 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Φάνης Χριστοδούλου
Αγαπημένη ομάδα: Detroit-Pistons
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 5:41 pm

ggr έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 5:32 pm
ssoulliss έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 5:04 pm


Δηλαδή έδωσαν τον Reid για να φέρουν τον LaMelo;;;;;; Δεν έκαναν ανταλλαγή για τον Γιάννη - με τον φόβο μην τραυματίζεται - και έφεραν τον μια παίζω-δύο κάθομαι;

@Andre_Miller ζεις; :P :D
Για μένα ο Ball αντιπροσωπεύει το πρόβλημα του σημερινού μπάσκετ. Ακατανόητη κίνηση για τη Μινεσότα.
Έτσι ακριβώς. Στο play-in κόντρα στους Heat είχε 12/31 σουτ, 2/16 τρίπόντα. Να τα κάνει αυτά στους Wolves να τον κυνηγάει ο Edwards στις γύρω-γύρω λίμνες! :P

Άβαταρ μέλους
ggr

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 4389
Εγγραφή: Τετ Φεβ 23, 2011 3:57 pm
Τοποθεσία: Φθιώτιδα
Αγαπημένη θέση: SF, PF
Αγαπημένος παίκτης: Φ.Χριστοδούλου
Αγαπημένη ομάδα: Panionios
Αγαπημένη ομάδα: Πανιώνιος, Detroit Pistons
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 5:44 pm

ssoulliss έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 5:41 pm
ggr έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 5:32 pm


Για μένα ο Ball αντιπροσωπεύει το πρόβλημα του σημερινού μπάσκετ. Ακατανόητη κίνηση για τη Μινεσότα.
Έτσι ακριβώς. Στο play-in κόντρα στους Heat είχε 12/31 σουτ, 2/16 τρίπόντα. Να τα κάνει αυτά στους Wolves να τον κυνηγάει ο Edwards στις γύρω-γύρω λίμνες! :P
Αν τον κυνηγάει μόνο ο Edwards καλά θα είναι! Κοίτα μην αναλάβει δράση ο team ambassador, o Kevin Garnett, και γίνει λύκος με αυτά που θα δει!

Άβαταρ μέλους
berry

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 7966
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 28, 2006 7:56 pm
Τοποθεσία: Πειραιάς
Αγαπημένη θέση: SF
Αγαπημένος παίκτης: Magic
Αγαπημένη ομάδα: New-York-Knicks
Αγαπημένη ομάδα: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 11:24 pm

Εικόνα

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
mixalisgate7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 6761
Εγγραφή: Τρί Δεκ 04, 2012 1:08 am
Αγαπημένος παίκτης: Michael Jordan
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 3:02 am

Ο Mark Williams θα υπογράψει νέο συμβόλαιο με τους Σανς.


Andre_Miller

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 525
Εγγραφή: Τρί Αύγ 06, 2024 4:04 pm
Τοποθεσία: Αθηνα
Αγαπημένος παίκτης: Φανης, Λουκα
Αγαπημένη ομάδα: Minnesota-timberwolves
Αγαπημένη ομάδα: Minnesota Timberwolves
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 5:08 pm

ssoulliss έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 5:04 pm
ggr έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 4:46 pm
https://www.espn.com/nba/story/_/id/491 ... reid-picks

O Ball στη Μινεσότα
Δηλαδή έδωσαν τον Reid για να φέρουν τον LaMelo;;;;;; Δεν έκαναν ανταλλαγή για τον Γιάννη - με τον φόβο μην τραυματίζεται - και έφεραν τον μια παίζω-δύο κάθομαι;

@Andre_Miller ζεις; :P :D
Είναι δυσαρεστημένος ο Αντ μετά τη φυγή του Ταουνς και απειλεί πως θα φύγει για αυτό έγινε αυτή η πολύ τζογαδόρικη κίνηση. Αν μας βγει, δηλαδή ο Λαμέλο παίξει κατά μέσο όρο 60-65 παιχνίδια και κυρίως είναι διαθέσιμος στα πλεϊοφς, έχουμε στο ρόστερ μας κάτι που μας έλειπε εμφανώς, έναν υψηλού επιπέδου πλεϊμεϊκερ και δεύτερο σταρ. Το τι δυνατότητες θα έχει η ομάδα θα εξαρτηθεί πέρα από τη διαθεσιμότητα του Λαμέλο από τις υπόλοιπες κινήσεις που θα κάνει η ομάδα, μετά τη φυγή πρώτα του Τάουνς και τώρα των Ραντλ, Ριντ χάσαμε το μέγεθος στην φροντ λαϊν που μας χαρακτήριζε τα τελευταία χρόνια. Χρειαζόμαστε ένα καλό 4αρι να αμύνεται και να σουτάρει ο Πι Τζεϊ Γουάσιγκτον θα ήταν ιδανική κίνηση αλλά τον κόβω να καταλήγει στους Σπερς.

Άβαταρ μέλους
ggr

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 4389
Εγγραφή: Τετ Φεβ 23, 2011 3:57 pm
Τοποθεσία: Φθιώτιδα
Αγαπημένη θέση: SF, PF
Αγαπημένος παίκτης: Φ.Χριστοδούλου
Αγαπημένη ομάδα: Panionios
Αγαπημένη ομάδα: Πανιώνιος, Detroit Pistons
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 5:26 pm

Andre_Miller έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 5:08 pm
ssoulliss έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 5:04 pm


Δηλαδή έδωσαν τον Reid για να φέρουν τον LaMelo;;;;;; Δεν έκαναν ανταλλαγή για τον Γιάννη - με τον φόβο μην τραυματίζεται - και έφεραν τον μια παίζω-δύο κάθομαι;

@Andre_Miller ζεις; :P :D
Είναι δυσαρεστημένος ο Αντ μετά τη φυγή του Ταουνς και απειλεί πως θα φύγει για αυτό έγινε αυτή η πολύ τζογαδόρικη κίνηση. Αν μας βγει, δηλαδή ο Λαμέλο παίξει κατά μέσο όρο 60-65 παιχνίδια και κυρίως είναι διαθέσιμος στα πλεϊοφς, έχουμε στο ρόστερ μας κάτι που μας έλειπε εμφανώς, έναν υψηλού επιπέδου πλεϊμεϊκερ και δεύτερο σταρ. Το τι δυνατότητες θα έχει η ομάδα θα εξαρτηθεί πέρα από τη διαθεσιμότητα του Λαμέλο από τις υπόλοιπες κινήσεις που θα κάνει η ομάδα, μετά τη φυγή πρώτα του Τάουνς και τώρα των Ραντλ, Ριντ χάσαμε στην φροντ λαϊν που μας χαρακτήριζε τα τελευταία χρόνια. Χρειαζόμαστε ένα καλό 4αρι να αμύνεται και να σουτάρει ο Πι Τζεϊ Γουάσιγκτον θα ήταν ιδανική κίνηση αλλά τον κόβω να καταλήγει στους Σπερς.
OK. Καταλαβαίνω το σκεπτικό ως ένα σημείο αλλά θεωρείς ότι μπορεί ο Ball να βοηθήσει; Ο τύπος είναι η έννοια του τσίρκου, παίρνει αψυχολογητα σουτ και στην άμυνα είναι ανύπαρκτος. Η Μινεσότα βασιζόταν στη σκληραδα της τα τελευταία χρόνια. Το να αναβαθμίσουν τον άσο ήταν μια καλή ιδέα αλλά ο Ball είναι αναβάθμιση;

Andre_Miller

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 525
Εγγραφή: Τρί Αύγ 06, 2024 4:04 pm
Τοποθεσία: Αθηνα
Αγαπημένος παίκτης: Φανης, Λουκα
Αγαπημένη ομάδα: Minnesota-timberwolves
Αγαπημένη ομάδα: Minnesota Timberwolves
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 5:50 pm

ggr έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 5:26 pm
Andre_Miller έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 5:08 pm

Είναι δυσαρεστημένος ο Αντ μετά τη φυγή του Ταουνς και απειλεί πως θα φύγει για αυτό έγινε αυτή η πολύ τζογαδόρικη κίνηση. Αν μας βγει, δηλαδή ο Λαμέλο παίξει κατά μέσο όρο 60-65 παιχνίδια και κυρίως είναι διαθέσιμος στα πλεϊοφς, έχουμε στο ρόστερ μας κάτι που μας έλειπε εμφανώς, έναν υψηλού επιπέδου πλεϊμεϊκερ και δεύτερο σταρ. Το τι δυνατότητες θα έχει η ομάδα θα εξαρτηθεί πέρα από τη διαθεσιμότητα του Λαμέλο από τις υπόλοιπες κινήσεις που θα κάνει η ομάδα, μετά τη φυγή πρώτα του Τάουνς και τώρα των Ραντλ, Ριντ χάσαμε στην φροντ λαϊν που μας χαρακτήριζε τα τελευταία χρόνια. Χρειαζόμαστε ένα καλό 4αρι να αμύνεται και να σουτάρει ο Πι Τζεϊ Γουάσιγκτον θα ήταν ιδανική κίνηση αλλά τον κόβω να καταλήγει στους Σπερς.
OK. Καταλαβαίνω το σκεπτικό ως ένα σημείο αλλά θεωρείς ότι μπορεί ο Ball να βοηθήσει; Ο τύπος είναι η έννοια του τσίρκου, παίρνει αψυχολογητα σουτ και στην άμυνα είναι ανύπαρκτος. Η Μινεσότα βασιζόταν στη σκληραδα της τα τελευταία χρόνια. Το να αναβαθμίσουν τον άσο ήταν μια καλή ιδέα αλλά ο Ball είναι αναβάθμιση;
Πληρώνουμε το κακό τρεϊντ του Γκομπερτ και εν συνέχεια το ακόμα χειρότερο τρειντ του Τάουνς, αντί να κάνουμε τράμπα Γκομπερτ- Ραντλ τους χαρίσαμε τον Κατ :roulette:
Άσε με λοιπόν στις ψευδαισθήσεις μου! Ο Λαμέλο μπορεί να μας βγει και άλλοι παίκτες ήταν ότι να ναι στην αρχή της καριέρας τους αλλά στρώσανε :P

Άβαταρ μέλους
mixalisgate7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 6761
Εγγραφή: Τρί Δεκ 04, 2012 1:08 am
Αγαπημένος παίκτης: Michael Jordan
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 6:12 pm

Οι Πίστονς απέκτησαν με ανταλλαγή τον Isaiah Joe.


Άβαταρ μέλους
ggr

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 4389
Εγγραφή: Τετ Φεβ 23, 2011 3:57 pm
Τοποθεσία: Φθιώτιδα
Αγαπημένη θέση: SF, PF
Αγαπημένος παίκτης: Φ.Χριστοδούλου
Αγαπημένη ομάδα: Panionios
Αγαπημένη ομάδα: Πανιώνιος, Detroit Pistons
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 6:20 pm

mixalisgate7 έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 6:12 pm
Οι Πίστονς απέκτησαν με ανταλλαγή τον Isaiah Joe.
Καλή κίνηση.

Άβαταρ μέλους
Knoxville

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: Τρί Ιουν 10, 2025 8:34 pm
Τοποθεσία: AB
Αγαπημένος παίκτης: B
Αγαπημένη ομάδα: Detroit-Pistons
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 6:34 pm



Εμείς να δεις πόσο αντεργουέλμντ είμασταν με τις εμφανίσεις σου τα πλέι-οφς Τζέιλεν.

Άβαταρ μέλους
ggr

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 4389
Εγγραφή: Τετ Φεβ 23, 2011 3:57 pm
Τοποθεσία: Φθιώτιδα
Αγαπημένη θέση: SF, PF
Αγαπημένος παίκτης: Φ.Χριστοδούλου
Αγαπημένη ομάδα: Panionios
Αγαπημένη ομάδα: Πανιώνιος, Detroit Pistons
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 6:38 pm

Knoxville έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 6:34 pm


Εμείς να δεις πόσο αντεργουέλμντ είμασταν με τις εμφανίσεις σου τα πλέι-οφς Τζέιλεν.
Το περίμενα ότι θα είχαμε πρόβλημα με δαυτον λόγω των εμφανίσεων στα πλέι οφ. Το είχαμε συζητήσει και με τον ssoulliss. Είναι δύσκολη η απόφαση, γιατί από τη μία είναι μικρός ηλικιακά με περιθώρια βελτίωσης αλλά από την άλλη είχε μεγάλη πτώση στα πλέι οφ.

Άβαταρ μέλους
Knoxville

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: Τρί Ιουν 10, 2025 8:34 pm
Τοποθεσία: AB
Αγαπημένος παίκτης: B
Αγαπημένη ομάδα: Detroit-Pistons
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 7:09 pm

ggr έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 6:38 pm
Knoxville έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 6:34 pm


Εμείς να δεις πόσο αντεργουέλμντ είμασταν με τις εμφανίσεις σου τα πλέι-οφς Τζέιλεν.
Το περίμενα ότι θα είχαμε πρόβλημα με δαυτον λόγω των εμφανίσεων στα πλέι οφ. Το είχαμε συζητήσει και με τον ssoulliss. Είναι δύσκολη η απόφαση, γιατί από τη μία είναι μικρός ηλικιακά με περιθώρια βελτίωσης αλλά από την άλλη είχε μεγάλη πτώση στα πλέι οφ.
Eίχε 14 παιχνίδια περιθώριο... ήταν κακός καθόλη τη διαδρομή. Δεν ήταν απλή πτώση, ήταν χωρίς αλεξίπτωτο.
Νετ νέγκατιβ.

Πέρσι, στα πλέι-οφς, ήταν καλύτερος και ας έπαιρνε λιγότερες προσπάθειες. Η ρέγκιουλαρ που έκανε μου φαίνεται έκανε τα μυαλά του να πάρουν αέρα.

Άβαταρ μέλους
ggr

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 4389
Εγγραφή: Τετ Φεβ 23, 2011 3:57 pm
Τοποθεσία: Φθιώτιδα
Αγαπημένη θέση: SF, PF
Αγαπημένος παίκτης: Φ.Χριστοδούλου
Αγαπημένη ομάδα: Panionios
Αγαπημένη ομάδα: Πανιώνιος, Detroit Pistons
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 7:21 pm

Knoxville έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 7:09 pm
ggr έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 6:38 pm


Το περίμενα ότι θα είχαμε πρόβλημα με δαυτον λόγω των εμφανίσεων στα πλέι οφ. Το είχαμε συζητήσει και με τον ssoulliss. Είναι δύσκολη η απόφαση, γιατί από τη μία είναι μικρός ηλικιακά με περιθώρια βελτίωσης αλλά από την άλλη είχε μεγάλη πτώση στα πλέι οφ.
Eίχε 14 παιχνίδια περιθώριο... ήταν κακός καθόλη τη διαδρομή. Δεν ήταν απλή πτώση, ήταν χωρίς αλεξίπτωτο.
Νετ νέγκατιβ.

Πέρσι, στα πλέι-οφς, ήταν καλύτερος και ας έπαιρνε λιγότερες προσπάθειες. Η ρέγκιουλαρ που έκανε μου φαίνεται έκανε τα μυαλά του να πάρουν αέρα.
Δεν διαφωνώ, απλά θα προβάλλει την κανονική περίοδο και το νεαρό της ηλικίας για να πάρει πιο καλό συμβόλαιο.

Άβαταρ μέλους
ssoulliss

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 7363
Εγγραφή: Τρί Απρ 19, 2011 10:38 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Φάνης Χριστοδούλου
Αγαπημένη ομάδα: Detroit-Pistons
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 8:56 pm

Andre_Miller έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 5:08 pm
ssoulliss έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 5:04 pm


Δηλαδή έδωσαν τον Reid για να φέρουν τον LaMelo;;;;;; Δεν έκαναν ανταλλαγή για τον Γιάννη - με τον φόβο μην τραυματίζεται - και έφεραν τον μια παίζω-δύο κάθομαι;

@Andre_Miller ζεις; :P :D
Είναι δυσαρεστημένος ο Αντ μετά τη φυγή του Ταουνς και απειλεί πως θα φύγει για αυτό έγινε αυτή η πολύ τζογαδόρικη κίνηση. Αν μας βγει, δηλαδή ο Λαμέλο παίξει κατά μέσο όρο 60-65 παιχνίδια και κυρίως είναι διαθέσιμος στα πλεϊοφς, έχουμε στο ρόστερ μας κάτι που μας έλειπε εμφανώς, έναν υψηλού επιπέδου πλεϊμεϊκερ και δεύτερο σταρ. Το τι δυνατότητες θα έχει η ομάδα θα εξαρτηθεί πέρα από τη διαθεσιμότητα του Λαμέλο από τις υπόλοιπες κινήσεις που θα κάνει η ομάδα, μετά τη φυγή πρώτα του Τάουνς και τώρα των Ραντλ, Ριντ χάσαμε το μέγεθος στην φροντ λαϊν που μας χαρακτήριζε τα τελευταία χρόνια. Χρειαζόμαστε ένα καλό 4αρι να αμύνεται και να σουτάρει ο Πι Τζεϊ Γουάσιγκτον θα ήταν ιδανική κίνηση αλλά τον κόβω να καταλήγει στους Σπερς.
Αυτό δεν έγινε πρόπερσι; :-? Τώρα δυσαρεστήθηκε, ύστερα από 2 χρόνια με μια πολύ πετυχημένη περυσινή πορεία στα Play-offs και μια καλή φέτος;

Πάντως, η ομάδα έχει αποψιλωθεί. Δεν είναι μόνο οι απώλειες στους ψηλούς οι οποίοι ήταν το σημείο αναφοράς της ομάδας είναι και η φυγή του Alexander-Walker σε συνδυασμό με τον φετεινό τραυματισμό του DiVincenzo. Αν τα βάλεις κάτω πάλι τσαντισμένος θα είναι ο Edwards.

Να βάλω και την πιπεράτη πινελιά μου... :mrgreen: :P Δύο παίκτες υπάρχουν σε ομάδες άγονης γραμμής (Cunningham & Edwards) και παρατηρώ ότι εντός και εκτός κάθε ομάδας έχουν βάλθεί να τις διαλύσουν. Και μιλάμε για ομάδες που χτιστήκαν, δεν αγοράστηκαν. :wink:

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”