Παναθηναϊκός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
- pan24

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 14399
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 25, 2014 11:03 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Με αυτό εδώ ταιριάζουν οι φήμες για Λάιλς, Μπόνγκα και ενδεχομένως Μπαντιό. Λέω ενδεχομένως γιατί τελευταία δεν ακούγεται δε ξέρω αν τον θέλει ο Ζοτς ή είχαμε ρωτήσει χωρίς να ξέρουμε σίγουρα αν θα έρθει.MOZZARTDR έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 9:23 pmΕίναι σίγουρο ότι αν έγραφε ακόμα ο JohnnyPao θα είχε σίγουρα ανεβάσει το συγκεκριμένο άρθρο του Hoopfellas το οποίο εξηγεί τι είδους παίκτες θέλει ο Ζέλικο στην ομάδα.
Θέλει παίκτες:
1)Με αντίληψη και όχι μόνο απαραίτητο μπασκετικό ΙQ.
2)Να γνωρίζουν 3-4 θέσεις.
3)Rim protection για τους 2 ψηλούς
4)Αθλητικότητα και μέγεθος σε όλες τις θέσεις που θα του επιτρέψει να παίξει aggressive μπάσκετ.
Οι θέσεις που θα ψάξει η ομάδα παίκτες είναι:
2 5αρια(ο ένας από τους δυο να παίζει 4-5)
2 guard
1 παίκτης στη θέση 3
https://www.gazzetta.gr/basketball/2548 ... nontes-toy
Είμαι αρκετά περίεργος αν το τρίτο σέντερ θα είναι τελικά ο Παπαγιάννης ή οχι.
Βέβαια μη ξεχνάμε ότι ο Παπαγιάννης έχει συμβόλαιο με την Εφές. Σε αντίθεση με τον Πουαριέ που ανακοινώθηκε ότι φεύγει για αυτόν δεν έχει ακουστεί κάτι ακόμα.
-
JERIAN GRANDAKOS

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 150
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 29, 2025 3:49 pm
- Τοποθεσία: Kalymnos
- Αγαπημένη θέση: C
- Αγαπημένος παίκτης: Mike Batiste
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
- pan24

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 14399
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 25, 2014 11:03 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Έτσι κ αλλιώς δεν είναι άσσος ποτέ δεν ήταν.JERIAN GRANDAKOS έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 10:33 pmΜπογκντανοβιτς πάντως όχι... τουλάχιστον φέτος.
Τώρα που μεγάλωσε πιο πιθανό είναι να παίζει πολύ στο 3 παρά να παει στο 1.
-
TuTiS

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 796
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 27, 2024 3:14 am
- Αγαπημένος παίκτης: VSpan
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Μόνο ο Σρέντερ μου κάνει κλικ επειδή αρχίζει και τον ξεβράζει το NBA λόγω χαρακτήρα.JERIAN GRANDAKOS έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 10:40 pmΑυτοί που βλέπουν ΝΒΑ και ξέρουν τα ροστερ τους να μας δώσουν τα φώτα τους. Για να μιλάνε για το μεγαλύτερο συμβόλαιο στην Ευρώπη μάλλον θα είναι κάτι στα 6 μύρια περίπου. Λογικά θα έχει κάποια ηλικία.
-
JERIAN GRANDAKOS

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 150
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 29, 2025 3:49 pm
- Τοποθεσία: Kalymnos
- Αγαπημένη θέση: C
- Αγαπημένος παίκτης: Mike Batiste
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
- τουλουμπα

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 13595
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
ουτε σαν 3 να μην ερθει να κατσει στο νβα να παρει την ιατρικη περιθαλψη γιατι εδω με αδωνι υπουργο θα παει απατοςpan24 έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 10:42 pmΈτσι κ αλλιώς δεν είναι άσσος ποτέ δεν ήταν.JERIAN GRANDAKOS έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 10:33 pm
Μπογκντανοβιτς πάντως όχι... τουλάχιστον φέτος.
Τώρα που μεγάλωσε πιο πιθανό είναι να παίζει πολύ στο 3 παρά να παει στο 1.
- kojito

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 9182
- Εγγραφή: Πέμ Δεκ 20, 2007 10:25 pm
- Αγαπημένη θέση: PF
- Προειδοποιήσεις:
0
Κι εγώ για Schroeder σκέφτομαι. Έχει γίνει γυρολόγος εκεί, κάθε χρόνο αλλάζει ομάδα (πολλές φορές και 2-3 ομάδες μέσα στην σεζόν), έχει φτάσει ήδη τα 33, αλλά για Ευρώπη όπως έχει δείξει και με την Γερμανία θα ήταν παικταράς και μπορεί να παίξει μπάσκετ υψηλού επιπέδου για μια διετία τουλάχιστον.JERIAN GRANDAKOS έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 10:40 pmΑυτοί που βλέπουν ΝΒΑ και ξέρουν τα ροστερ τους να μας δώσουν τα φώτα τους. Για να μιλάνε για το μεγαλύτερο συμβόλαιο στην Ευρώπη μάλλον θα είναι κάτι στα 6 μύρια περίπου. Λογικά θα έχει κάποια ηλικία.
Αλλιώς αν μιλάμε για άσσους μόνο, σκέφτομαι είτε Tyus Jones (βέβαια προέρχεται από μέτρια χρονιά και 6 εκατομμύρια δεν αξίζει με τίποτα), είτε Bruce Brown (πιο πολύ δυάρι παρά άσος είναι αυτός πάντως).
Nickeil Alexander-Walker που γράφτηκε πιο πάνω μου φαίνεται απίθανο να έρθει Ευρώπη. Προέρχεται από σεζόν καριέρας όπου βγήκε και most improved player. Dosunmu ίσως πιο εφικτή περίπτωση, όπως και ο Alvarado για παράδειγμα.
Εκτός αν τρελάθηκε ο ΔΠΓ και πάει να φέρει κανέναν Bradley Beal
-
BillyPao

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 8044
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
- Τοποθεσία: Poitiers
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Κάποιος είχε γράψει ένα όνομα παίκτη από το NBA, αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ ποιος, πού και ποιο ήταν το όνομα του παίκτη. Θα προσπαθήσω να το ψάξω.MOZZARTDR έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 11:01 pmΔύο παίκτες που θα μπορούσαν να υπηρετήσουν το μπάσκετ που θέλει ο Ζότς είναι πακέτο:
1)ayo dosunmu
2)Nickeil Alexander-Walker
Συνδυάζουν:μέγεθος, αθλητικοτητα,άμυνα υψηλού επιπέδου και υψηλό μπασκετικό IQ αλλά καλύτερα ας μας τα πουν οι ειδικοί σε θέματα NBA(Berry,Pan24 κλπ)
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος BillyPao την Δευ Ιουν 22, 2026 11:05 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.


BasketForum – Ιστορικό Αρχείο