Παναθηναϊκός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

Ποιοι παίκτες του Παναθηναϊκού θέλετε να φύγουν

Σλούκας
9
3%
Γκραντ
26
9%
Σορτς
39
13%
Ναν
11
4%
Τολιόπουλος
4
1%
Γκριγκόνις
60
21%
Καλαϊτζάκης
7
2%
Ρογκαβόπουλος
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Οσμάν
24
8%
Ντέιβις
9
3%
Χουάντσο
6
2%
Μήτογλου
14
5%
Σαμοντούροφ
11
4%
Λεσόρτ
11
4%
Φαρίντ
60
21%
 
Σύνολο ψήφων: 291
Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16416
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 10:20 pm

Kwstantino έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 10:15 pm
πρωτη φορα το ξανακανει... :roofl: :roofl: :roofl: πραγματικα δεν υπαρχει φορα να μην εχει πει δινω 0% και να μην γινει το αναποδο.. :obey:

Άβαταρ μέλους
steph.larry

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1048
Εγγραφή: Δευ Φεβ 17, 2025 2:29 pm
Αγαπημένη θέση: PG, PF
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 10:24 pm

shaq7 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 10:20 pm
Kwstantino έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 10:15 pm
πρωτη φορα το ξανακανει... :roofl: :roofl: :roofl: πραγματικα δεν υπαρχει φορα να μην εχει πει δινω 0% και να μην γινει το αναποδο.. :obey:
Και εξακολουθούν να έχουν μούτρα και να βγαίνουν να μιλάνε με στόμφο και ύφος χιλίων καρδιναλίων. Το κάνουν διάφοροι, όχι μόνο ο Μελάγιες.

Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13687
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 10:25 pm

3.4 για 2 χρονια και οψιον της ομαδας για τον τριτο

MOZZARTDR

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 237
Εγγραφή: Τρί Ιουν 27, 2023 11:55 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 10:26 pm

TonyTonyChopper έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 10:04 pm
Όλοι ακροδεξιοί μέχρι να μπουν στην μέση συμφέροντα. Τι πιο σύνηθες. (λίγο offtopic αλλά δεν αντέχω την τόση υποκρισία).Γι αυτό δεν πρέπει να μιλάς πολύ. Μετά κάνεις κωλοτούμπες. τέλος rant
Όσο για τον Φαλ ελπίζω να μπορεί να παίξει αξιοπρεπώς λόγω ηλικίας και τραυματισμού και περιμένω να δω ποιον θα πάρουν για πρωτο-δεύτερο.
Τον Λάιλς!!!

Άβαταρ μέλους
j-kidd13

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13028
Εγγραφή: Παρ Σεπ 07, 2007 2:50 pm
Αγαπημένη θέση: SF
Αγαπημένος παίκτης: Jordan,Kidd,Kobe,T-mac
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 11:13 pm

Λιγο πανω απο 1.5 θα παρει τον πρωτο χρονο ο Φαλ οπως ειπε ο παπαθιοντορ.
Ειναι οκ το συμβολαιο,γιατι αν ειναι οκ ιατρικα ο Φαλ μπορει να εξελιχθει σε κομβικο παικτη του χρονου,για τον ρολο που θα εχει.

Πολυ αναφερει τον Λαιλς ο παπαθιοντορ, τον βλεπω να ερχεται για 4αρο5αρι,και να ειναι αυτος ο παικτης που θα πλαισιωσει Ματιας-Φαλ στο 5.

Άβαταρ μέλους
plo koon

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1525
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 19, 2011 3:17 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Papaloukas
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Τετ Ιουν 24, 2026 11:19 pm

j-kidd13 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:13 pm
Λιγο πανω απο 1.5 θα παρει τον πρωτο χρονο ο Φαλ οπως ειπε ο παπαθιοντορ.
Ειναι οκ το συμβολαιο,γιατι αν ειναι οκ ιατρικα ο Φαλ μπορει να εξελιχθει σε κομβικο παικτη του χρονου,για τον ρολο που θα εχει.

Πολυ αναφερει τον Λαιλς ο παπαθιοντορ, τον βλεπω να ερχεται για 4αρο5αρι,και να ειναι αυτος ο παικτης που θα πλαισιωσει Ματιας-Φαλ στο 5.
To Lessort - Fall - Mitoglou - Lyles θα έχει τρομερό πρόβλημα στην άμυνα αλλαγών. Πρακτικά δε θα μπορεί να παίξει άλλαγες ο ΠΑΟ.

:hammer: je suis jazz thrillos :hammer:
JERIAN GRANDAKOS

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 168
Εγγραφή: Δευ Δεκ 29, 2025 3:49 pm
Τοποθεσία: Kalymnos
Αγαπημένη θέση: C
Αγαπημένος παίκτης: Mike Batiste
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 11:19 pm

Ο Λαιλς θα ειναι στο 4 και θα ανεβαίνει ως 3ος στο 5.Σιγα που θα πάμε με Λαιλς-Λεσσορτ-Φαλ στο 5.ο Φαλ θα είναι μόνο για εγχώριο.

Άβαταρ μέλους
j-kidd13

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13028
Εγγραφή: Παρ Σεπ 07, 2007 2:50 pm
Αγαπημένη θέση: SF
Αγαπημένος παίκτης: Jordan,Kidd,Kobe,T-mac
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 11:20 pm

plo koon έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:19 pm
j-kidd13 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:13 pm
Λιγο πανω απο 1.5 θα παρει τον πρωτο χρονο ο Φαλ οπως ειπε ο παπαθιοντορ.
Ειναι οκ το συμβολαιο,γιατι αν ειναι οκ ιατρικα ο Φαλ μπορει να εξελιχθει σε κομβικο παικτη του χρονου,για τον ρολο που θα εχει.

Πολυ αναφερει τον Λαιλς ο παπαθιοντορ, τον βλεπω να ερχεται για 4αρο5αρι,και να ειναι αυτος ο παικτης που θα πλαισιωσει Ματιας-Φαλ στο 5.
To Lessort - Fall - Mitoglou - Lyles θα έχει τρομερό πρόβλημα στην άμυνα αλλαγών. Πρακτικά δε θα μπορεί να παίξει άλλαγες ο ΠΑΟ.
Συμφωνω,ενω ειναι παικταρα ο Λαιλς, θελω παικτη στο 5 που να μπορει να παιξει και αμυνα

Άβαταρ μέλους
plo koon

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1525
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 19, 2011 3:17 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Papaloukas
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Τετ Ιουν 24, 2026 11:21 pm

JERIAN GRANDAKOS έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:19 pm
Ο Λαιλς θα ειναι στο 4 και θα ανεβαίνει ως 3ος στο 5.Σιγα που θα πάμε με Λαιλς-Λεσσορτ-Φαλ στο 5.ο Φαλ θα είναι μόνο για εγχώριο.
Ναι αυτό λέω. Στο 5 θα πατάνε παίκτες που θα εκτεθούν σε άμυνα αλλαγών. Εκτός αν λες ότι ο ΠΑΟ θα πάρει και άλλο 5αρι που θα μπορεί να παίξει αλλαγές.

:hammer: je suis jazz thrillos :hammer:
Άβαταρ μέλους
βήματα εκτός φάσης

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1240
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 16, 2024 10:39 pm
Αγαπημένη ομάδα: Askatuak
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 11:21 pm

TonyTonyChopper έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 10:04 pm
Όλοι ακροδεξιοί μέχρι να μπουν στην μέση συμφέροντα. Τι πιο σύνηθες. (λίγο offtopic αλλά δεν αντέχω την τόση υποκρισία).Γι αυτό δεν πρέπει να μιλάς πολύ. Μετά κάνεις κωλοτούμπες. τέλος rant
Όσο για τον Φαλ ελπίζω να μπορεί να παίξει αξιοπρεπώς λόγω ηλικίας και τραυματισμού και περιμένω να δω ποιον θα πάρουν για πρωτο-δεύτερο.
Οι κωλοτούμπες, ο παρτακισμός και η υιοθέτηση οποιασδήποτε θέσης εξυπηρετεί το αφήγημα της στιγμής είναι ο ορισμός της ακροδεξιάς. Οι εθνικιστικές παρλάτες, ο ρατσισμός και οι λοιπές φιοριτούρες μισανθρωπισμού είναι το επικάλυμμα που χρησιμοποιείται εργαλειακά και μεταμφιέζει τον πολιτικό κυνισμό αυτού του χώρου όχι η βασική ουσία του.

Fitz

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1676
Εγγραφή: Δευ Ιαν 28, 2013 12:59 am
Τοποθεσία: Netherlands
Αγαπημένη ομάδα: Utah-Jazz
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 11:25 pm

plo koon έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:19 pm
j-kidd13 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:13 pm
Λιγο πανω απο 1.5 θα παρει τον πρωτο χρονο ο Φαλ οπως ειπε ο παπαθιοντορ.
Ειναι οκ το συμβολαιο,γιατι αν ειναι οκ ιατρικα ο Φαλ μπορει να εξελιχθει σε κομβικο παικτη του χρονου,για τον ρολο που θα εχει.

Πολυ αναφερει τον Λαιλς ο παπαθιοντορ, τον βλεπω να ερχεται για 4αρο5αρι,και να ειναι αυτος ο παικτης που θα πλαισιωσει Ματιας-Φαλ στο 5.
To Lessort - Fall - Mitoglou - Lyles θα έχει τρομερό πρόβλημα στην άμυνα αλλαγών. Πρακτικά δε θα μπορεί να παίξει άλλαγες ο ΠΑΟ.
Θεωρητικά ναι, πλην του Λεσορ, κανένας από τους άλλους δε θα μπορεί να κρατήσει στα πόδια εκρηκτικά γκαρντ. Ωστόσο με τις σωστές βοήθειες και περιστροφές, μπορείς να ρισκάρεις το υποκειμενικά πιο ‘εύκολο’ σουτ. Οπότε τραγικό δε το λες, αλλά συμφωνώ ότι θες κάτι πιο πολυδιάστατο.
Ο Lyles επίσης δεν είναι πεντάρι, άρα κακώς λογίζεται εκεί. Αλλιώς βάλε και τον Juancho που στις αλλαγές είναι ελίτ.

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Fitz την Τετ Ιουν 24, 2026 11:26 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Άβαταρ μέλους
kein

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3991
Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 11:25 pm

Σε αγωνιστικά δεδομένα : η κίνηση Φαλ, δείχνει ότι η επομένη κίνηση στο 5 θα είναι παίχτης τύπου Καμπενγκέλε-Ουτούρου. Ο Ζοτς ευτυχώς έχει πλάνο και θα την βρει την άκρη.

:bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball:
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
Άβαταρ μέλους
qspock

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3934
Εγγραφή: Τρί Απρ 12, 2005 4:14 pm
Προειδοποιήσεις: 1

Τετ Ιουν 24, 2026 11:31 pm

Λοιπον επειδη το ειχα αναφερει πριν τη ληξη της χρονιας για πιθανη τη μετακινηση Φαλ στον ΠΑΟ και τοτε καποιοι παραξενευτηκαν:

1) Εγω δε θα δωσω την κλισε απαντηση, ο Ομπραντοβιτς ξερει καλυτερα. Αν και αν καποιος τη δικαιουται ειναι ο Σερβος κοουτς.

2) Καθαρα σε θεμα χημειας της ομαδας: Φετος ειχε ΤΕΡΑΣΤΙΟ προβλημα στο ριμπαουντ, ενω ολα τα χρονια της νεας εποχης εχει προβλημα στην αμυνα μεσα στη ρακετα. ΑΝ ΜΗ ΤΙ ΑΛΛΟ, ο δεινοσαυρος Φαλ ερχεται για να λυσει ακριβως αυτο το θεμα. Και ειναι απο τις καλυτερες επιλογες. Γιατι ειναι σκιαχτρο κατω απο το καλαθι. Και ταιριαζει με την χαλαρη αμυνα των υπολοιπων. Μονον ετσι μπορει να βγει η αμυνα με το υπαρχον ροστερ...

3) Στην επιθεση, ο Φαλ με το πασινγκ γκειμ του μπορει να εκμεταλευτει πολυ καλα τους σουτερ της ομαδας γιατι εχει δημιουργια απο την κορυφη. Παιχνιδι που ταιριαζει πολυ στον ΠΑΟ, σε οσες φασεις το επαιξε ο Λεσορ (ο μονος απο τους ψηλους που καπως το κανει) το τριποντακι μπηκε.

4) Σαν μεγεθος μεσα στη ρακετα δινει ογκο, ποιοτητα που δεν υπηρχε και προσφερει λυσεις βαθια μεσα στη ρακετα. Λυσεις που ο ΠΑΟ δεν ειχε ποτε. Και παιζει και με πλατη, κατι που κλεινει την αμυνα μεσα και δινει ευχαιρια στους περιφερειακους να βρουν ευκολοτερα το καλαθι. Μπροστα στην αβεβαιοτητα παιχτων απο το NBA, και βαζοντας στη ζυγαρια και το οτι ο Φαλ θα θελει να αποδειξει κατι στην παλια του ομαδα, η μεταγραφη πρεπει να θεωρειται ηδη πετυχημενη.

5) Τελευταιο αφησα το θεμα του διαβατηριου, το οποιο αν αποκτηθει, λυνει αλλο ενα προβλημα των αριθμων των ξενων της ομαδας για τη GBL. Αλλα νομιζω πως ο συγκεκριμενος παιχτης θα επρεπε να αποκτηθει ουτως η αλλως γιατι ειναι αυτο που χρειαζεται ο ΠΑΟ, διαβατηριο ή οχι.

Μπορει καποιοι να ξαφνιαζεστε, εγω παντως καθολου.

Ο Φαλ ειναι ΜΕΤΑΓΡΑΦΑΡΑ για τον ΠΑΟ. Και θα το δειτε συντομα.

BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8073
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Τετ Ιουν 24, 2026 11:36 pm

qspock έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:31 pm
Λοιπον επειδη το ειχα αναφερει πριν τη ληξη της χρονιας για πιθανη τη μετακινηση Φαλ στον ΠΑΟ και τοτε καποιοι παραξενευτηκαν:

1) Εγω δε θα δωσω την κλισε απαντηση, ο Ομπραντοβιτς ξερει καλυτερα. Αν και αν καποιος τη δικαιουται ειναι ο Σερβος κοουτς.

2) Καθαρα σε θεμα χημειας της ομαδας: Φετος ειχε ΤΕΡΑΣΤΙΟ προβλημα στο ριμπαουντ, ενω ολα τα χρονια της νεας εποχης εχει προβλημα στην αμυνα μεσα στη ρακετα. ΑΝ ΜΗ ΤΙ ΑΛΛΟ, ο δεινοσαυρος Φαλ ερχεται για να λυσει ακριβως αυτο το θεμα. Και ειναι απο τις καλυτερες επιλογες. Γιατι ειναι σκιαχτρο κατω απο το καλαθι. Και ταιριαζει με την χαλαρη αμυνα των υπολοιπων. Μονον ετσι μπορει να βγει η αμυνα με το υπαρχον ροστερ...

3) Στην επιθεση, ο Φαλ με το πασινγκ γκειμ του μπορει να εκμεταλευτει πολυ καλα τους σουτερ της ομαδας γιατι εχει δημιουργια απο την κορυφη. Παιχνιδι που ταιριαζει πολυ στον ΠΑΟ, σε οσες φασεις το επαιξε ο Λεσορ (ο μονος απο τους ψηλους που καπως το κανει) το τριποντακι μπηκε.

4) Σαν μεγεθος μεσα στη ρακετα δινει ογκο, ποιοτητα που δεν υπηρχε και προσφερει λυσεις βαθια μεσα στη ρακετα. Λυσεις που ο ΠΑΟ δεν ειχε ποτε. Και παιζει και με πλατη, κατι που κλεινει την αμυνα μεσα και δινει ευχαιρια στους περιφερειακους να βρουν ευκολοτερα το καλαθι. Μπροστα στην αβεβαιοτητα παιχτων απο το NBA, και βαζοντας στη ζυγαρια και το οτι ο Φαλ θα θελει να αποδειξει κατι στην παλια του ομαδα, η μεταγραφη πρεπει να θεωρειται ηδη πετυχημενη.

5) Τελευταιο αφησα το θεμα του διαβατηριου, το οποιο αν αποκτηθει, λυνει αλλο ενα προβλημα των αριθμων των ξενων της ομαδας για τη GBL. Αλλα νομιζω πως ο συγκεκριμενος παιχτης θα επρεπε να αποκτηθει ουτως η αλλως γιατι ειναι αυτο που χρειαζεται ο ΠΑΟ, διαβατηριο ή οχι.

Μπορει καποιοι να ξαφνιαζεστε, εγω παντως καθολου.

Ο Φαλ ειναι ΜΕΤΑΓΡΑΦΑΡΑ για τον ΠΑΟ. Και θα το δειτε συντομα.
Αν υποθέσουμε ότι ισχύουν όλα όσα γράφεις, η τελευταία σου πρόταση έχει νόημα μόνο αν ο παίκτης μείνει υγιής. Κάτι που δεν είναι καθόλου σίγουρο με βάση το πρόσφατο ιστορικό του.

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος BillyPao την Τετ Ιουν 24, 2026 11:44 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
assistant

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2894
Εγγραφή: Τρί Ιουν 21, 2022 10:42 am
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Isiah Thomas
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 11:39 pm

qspock έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:31 pm
Λοιπον επειδη το ειχα αναφερει πριν τη ληξη της χρονιας για πιθανη τη μετακινηση Φαλ στον ΠΑΟ και τοτε καποιοι παραξενευτηκαν:

1) Εγω δε θα δωσω την κλισε απαντηση, ο Ομπραντοβιτς ξερει καλυτερα. Αν και αν καποιος τη δικαιουται ειναι ο Σερβος κοουτς.

2) Καθαρα σε θεμα χημειας της ομαδας: Φετος ειχε ΤΕΡΑΣΤΙΟ προβλημα στο ριμπαουντ, ενω ολα τα χρονια της νεας εποχης εχει προβλημα στην αμυνα μεσα στη ρακετα. ΑΝ ΜΗ ΤΙ ΑΛΛΟ, ο δεινοσαυρος Φαλ ερχεται για να λυσει ακριβως αυτο το θεμα. Και ειναι απο τις καλυτερες επιλογες. Γιατι ειναι σκιαχτρο κατω απο το καλαθι. Και ταιριαζει με την χαλαρη αμυνα των υπολοιπων. Μονον ετσι μπορει να βγει η αμυνα με το υπαρχον ροστερ...

3) Στην επιθεση, ο Φαλ με το πασινγκ γκειμ του μπορει να εκμεταλευτει πολυ καλα τους σουτερ της ομαδας γιατι εχει δημιουργια απο την κορυφη. Παιχνιδι που ταιριαζει πολυ στον ΠΑΟ, σε οσες φασεις το επαιξε ο Λεσορ (ο μονος απο τους ψηλους που καπως το κανει) το τριποντακι μπηκε.

4) Σαν μεγεθος μεσα στη ρακετα δινει ογκο, ποιοτητα που δεν υπηρχε και προσφερει λυσεις βαθια μεσα στη ρακετα. Λυσεις που ο ΠΑΟ δεν ειχε ποτε. Και παιζει και με πλατη, κατι που κλεινει την αμυνα μεσα και δινει ευχαιρια στους περιφερειακους να βρουν ευκολοτερα το καλαθι. Μπροστα στην αβεβαιοτητα παιχτων απο το NBA, και βαζοντας στη ζυγαρια και το οτι ο Φαλ θα θελει να αποδειξει κατι στην παλια του ομαδα, η μεταγραφη πρεπει να θεωρειται ηδη πετυχημενη.

5) Τελευταιο αφησα το θεμα του διαβατηριου, το οποιο αν αποκτηθει, λυνει αλλο ενα προβλημα των αριθμων των ξενων της ομαδας για τη GBL. Αλλα νομιζω πως ο συγκεκριμενος παιχτης θα επρεπε να αποκτηθει ουτως η αλλως γιατι ειναι αυτο που χρειαζεται ο ΠΑΟ, διαβατηριο ή οχι.

Μπορει καποιοι να ξαφνιαζεστε, εγω παντως καθολου.

Ο Φαλ ειναι ΜΕΤΑΓΡΑΦΑΡΑ για τον ΠΑΟ. Και θα το δειτε συντομα.
ο Φαλ ολα αυτα;;;;; :roulette:

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”