Παναθηναϊκός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
- steph.larry

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1048
- Εγγραφή: Δευ Φεβ 17, 2025 2:29 pm
- Αγαπημένη θέση: PG, PF
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
Τον Λάιλς!!!TonyTonyChopper έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 10:04 pmΌλοι ακροδεξιοί μέχρι να μπουν στην μέση συμφέροντα. Τι πιο σύνηθες. (λίγο offtopic αλλά δεν αντέχω την τόση υποκρισία).Γι αυτό δεν πρέπει να μιλάς πολύ. Μετά κάνεις κωλοτούμπες. τέλος rant
Όσο για τον Φαλ ελπίζω να μπορεί να παίξει αξιοπρεπώς λόγω ηλικίας και τραυματισμού και περιμένω να δω ποιον θα πάρουν για πρωτο-δεύτερο.
- j-kidd13

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 13028
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 07, 2007 2:50 pm
- Αγαπημένη θέση: SF
- Αγαπημένος παίκτης: Jordan,Kidd,Kobe,T-mac
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Λιγο πανω απο 1.5 θα παρει τον πρωτο χρονο ο Φαλ οπως ειπε ο παπαθιοντορ.
Ειναι οκ το συμβολαιο,γιατι αν ειναι οκ ιατρικα ο Φαλ μπορει να εξελιχθει σε κομβικο παικτη του χρονου,για τον ρολο που θα εχει.
Πολυ αναφερει τον Λαιλς ο παπαθιοντορ, τον βλεπω να ερχεται για 4αρο5αρι,και να ειναι αυτος ο παικτης που θα πλαισιωσει Ματιας-Φαλ στο 5.
Ειναι οκ το συμβολαιο,γιατι αν ειναι οκ ιατρικα ο Φαλ μπορει να εξελιχθει σε κομβικο παικτη του χρονου,για τον ρολο που θα εχει.
Πολυ αναφερει τον Λαιλς ο παπαθιοντορ, τον βλεπω να ερχεται για 4αρο5αρι,και να ειναι αυτος ο παικτης που θα πλαισιωσει Ματιας-Φαλ στο 5.
- plo koon

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1525
- Εγγραφή: Σάβ Φεβ 19, 2011 3:17 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Papaloukas
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
To Lessort - Fall - Mitoglou - Lyles θα έχει τρομερό πρόβλημα στην άμυνα αλλαγών. Πρακτικά δε θα μπορεί να παίξει άλλαγες ο ΠΑΟ.j-kidd13 έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 11:13 pmΛιγο πανω απο 1.5 θα παρει τον πρωτο χρονο ο Φαλ οπως ειπε ο παπαθιοντορ.
Ειναι οκ το συμβολαιο,γιατι αν ειναι οκ ιατρικα ο Φαλ μπορει να εξελιχθει σε κομβικο παικτη του χρονου,για τον ρολο που θα εχει.
Πολυ αναφερει τον Λαιλς ο παπαθιοντορ, τον βλεπω να ερχεται για 4αρο5αρι,και να ειναι αυτος ο παικτης που θα πλαισιωσει Ματιας-Φαλ στο 5.
je suis jazz thrillos 
-
JERIAN GRANDAKOS

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 168
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 29, 2025 3:49 pm
- Τοποθεσία: Kalymnos
- Αγαπημένη θέση: C
- Αγαπημένος παίκτης: Mike Batiste
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
- j-kidd13

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 13028
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 07, 2007 2:50 pm
- Αγαπημένη θέση: SF
- Αγαπημένος παίκτης: Jordan,Kidd,Kobe,T-mac
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Συμφωνω,ενω ειναι παικταρα ο Λαιλς, θελω παικτη στο 5 που να μπορει να παιξει και αμυναplo koon έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 11:19 pmTo Lessort - Fall - Mitoglou - Lyles θα έχει τρομερό πρόβλημα στην άμυνα αλλαγών. Πρακτικά δε θα μπορεί να παίξει άλλαγες ο ΠΑΟ.j-kidd13 έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 11:13 pmΛιγο πανω απο 1.5 θα παρει τον πρωτο χρονο ο Φαλ οπως ειπε ο παπαθιοντορ.
Ειναι οκ το συμβολαιο,γιατι αν ειναι οκ ιατρικα ο Φαλ μπορει να εξελιχθει σε κομβικο παικτη του χρονου,για τον ρολο που θα εχει.
Πολυ αναφερει τον Λαιλς ο παπαθιοντορ, τον βλεπω να ερχεται για 4αρο5αρι,και να ειναι αυτος ο παικτης που θα πλαισιωσει Ματιας-Φαλ στο 5.
- plo koon

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1525
- Εγγραφή: Σάβ Φεβ 19, 2011 3:17 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Papaloukas
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Ναι αυτό λέω. Στο 5 θα πατάνε παίκτες που θα εκτεθούν σε άμυνα αλλαγών. Εκτός αν λες ότι ο ΠΑΟ θα πάρει και άλλο 5αρι που θα μπορεί να παίξει αλλαγές.JERIAN GRANDAKOS έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 11:19 pmΟ Λαιλς θα ειναι στο 4 και θα ανεβαίνει ως 3ος στο 5.Σιγα που θα πάμε με Λαιλς-Λεσσορτ-Φαλ στο 5.ο Φαλ θα είναι μόνο για εγχώριο.
je suis jazz thrillos 
- βήματα εκτός φάσης

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1240
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 16, 2024 10:39 pm
- Αγαπημένη ομάδα: Askatuak
- Προειδοποιήσεις:
0
Οι κωλοτούμπες, ο παρτακισμός και η υιοθέτηση οποιασδήποτε θέσης εξυπηρετεί το αφήγημα της στιγμής είναι ο ορισμός της ακροδεξιάς. Οι εθνικιστικές παρλάτες, ο ρατσισμός και οι λοιπές φιοριτούρες μισανθρωπισμού είναι το επικάλυμμα που χρησιμοποιείται εργαλειακά και μεταμφιέζει τον πολιτικό κυνισμό αυτού του χώρου όχι η βασική ουσία του.TonyTonyChopper έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 10:04 pmΌλοι ακροδεξιοί μέχρι να μπουν στην μέση συμφέροντα. Τι πιο σύνηθες. (λίγο offtopic αλλά δεν αντέχω την τόση υποκρισία).Γι αυτό δεν πρέπει να μιλάς πολύ. Μετά κάνεις κωλοτούμπες. τέλος rant
Όσο για τον Φαλ ελπίζω να μπορεί να παίξει αξιοπρεπώς λόγω ηλικίας και τραυματισμού και περιμένω να δω ποιον θα πάρουν για πρωτο-δεύτερο.
-
Fitz

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1676
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 28, 2013 12:59 am
- Τοποθεσία: Netherlands
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Θεωρητικά ναι, πλην του Λεσορ, κανένας από τους άλλους δε θα μπορεί να κρατήσει στα πόδια εκρηκτικά γκαρντ. Ωστόσο με τις σωστές βοήθειες και περιστροφές, μπορείς να ρισκάρεις το υποκειμενικά πιο ‘εύκολο’ σουτ. Οπότε τραγικό δε το λες, αλλά συμφωνώ ότι θες κάτι πιο πολυδιάστατο.plo koon έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 11:19 pmTo Lessort - Fall - Mitoglou - Lyles θα έχει τρομερό πρόβλημα στην άμυνα αλλαγών. Πρακτικά δε θα μπορεί να παίξει άλλαγες ο ΠΑΟ.j-kidd13 έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 11:13 pmΛιγο πανω απο 1.5 θα παρει τον πρωτο χρονο ο Φαλ οπως ειπε ο παπαθιοντορ.
Ειναι οκ το συμβολαιο,γιατι αν ειναι οκ ιατρικα ο Φαλ μπορει να εξελιχθει σε κομβικο παικτη του χρονου,για τον ρολο που θα εχει.
Πολυ αναφερει τον Λαιλς ο παπαθιοντορ, τον βλεπω να ερχεται για 4αρο5αρι,και να ειναι αυτος ο παικτης που θα πλαισιωσει Ματιας-Φαλ στο 5.
Ο Lyles επίσης δεν είναι πεντάρι, άρα κακώς λογίζεται εκεί. Αλλιώς βάλε και τον Juancho που στις αλλαγές είναι ελίτ.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Fitz την Τετ Ιουν 24, 2026 11:26 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Λοιπον επειδη το ειχα αναφερει πριν τη ληξη της χρονιας για πιθανη τη μετακινηση Φαλ στον ΠΑΟ και τοτε καποιοι παραξενευτηκαν:
1) Εγω δε θα δωσω την κλισε απαντηση, ο Ομπραντοβιτς ξερει καλυτερα. Αν και αν καποιος τη δικαιουται ειναι ο Σερβος κοουτς.
2) Καθαρα σε θεμα χημειας της ομαδας: Φετος ειχε ΤΕΡΑΣΤΙΟ προβλημα στο ριμπαουντ, ενω ολα τα χρονια της νεας εποχης εχει προβλημα στην αμυνα μεσα στη ρακετα. ΑΝ ΜΗ ΤΙ ΑΛΛΟ, ο δεινοσαυρος Φαλ ερχεται για να λυσει ακριβως αυτο το θεμα. Και ειναι απο τις καλυτερες επιλογες. Γιατι ειναι σκιαχτρο κατω απο το καλαθι. Και ταιριαζει με την χαλαρη αμυνα των υπολοιπων. Μονον ετσι μπορει να βγει η αμυνα με το υπαρχον ροστερ...
3) Στην επιθεση, ο Φαλ με το πασινγκ γκειμ του μπορει να εκμεταλευτει πολυ καλα τους σουτερ της ομαδας γιατι εχει δημιουργια απο την κορυφη. Παιχνιδι που ταιριαζει πολυ στον ΠΑΟ, σε οσες φασεις το επαιξε ο Λεσορ (ο μονος απο τους ψηλους που καπως το κανει) το τριποντακι μπηκε.
4) Σαν μεγεθος μεσα στη ρακετα δινει ογκο, ποιοτητα που δεν υπηρχε και προσφερει λυσεις βαθια μεσα στη ρακετα. Λυσεις που ο ΠΑΟ δεν ειχε ποτε. Και παιζει και με πλατη, κατι που κλεινει την αμυνα μεσα και δινει ευχαιρια στους περιφερειακους να βρουν ευκολοτερα το καλαθι. Μπροστα στην αβεβαιοτητα παιχτων απο το NBA, και βαζοντας στη ζυγαρια και το οτι ο Φαλ θα θελει να αποδειξει κατι στην παλια του ομαδα, η μεταγραφη πρεπει να θεωρειται ηδη πετυχημενη.
5) Τελευταιο αφησα το θεμα του διαβατηριου, το οποιο αν αποκτηθει, λυνει αλλο ενα προβλημα των αριθμων των ξενων της ομαδας για τη GBL. Αλλα νομιζω πως ο συγκεκριμενος παιχτης θα επρεπε να αποκτηθει ουτως η αλλως γιατι ειναι αυτο που χρειαζεται ο ΠΑΟ, διαβατηριο ή οχι.
Μπορει καποιοι να ξαφνιαζεστε, εγω παντως καθολου.
Ο Φαλ ειναι ΜΕΤΑΓΡΑΦΑΡΑ για τον ΠΑΟ. Και θα το δειτε συντομα.
1) Εγω δε θα δωσω την κλισε απαντηση, ο Ομπραντοβιτς ξερει καλυτερα. Αν και αν καποιος τη δικαιουται ειναι ο Σερβος κοουτς.
2) Καθαρα σε θεμα χημειας της ομαδας: Φετος ειχε ΤΕΡΑΣΤΙΟ προβλημα στο ριμπαουντ, ενω ολα τα χρονια της νεας εποχης εχει προβλημα στην αμυνα μεσα στη ρακετα. ΑΝ ΜΗ ΤΙ ΑΛΛΟ, ο δεινοσαυρος Φαλ ερχεται για να λυσει ακριβως αυτο το θεμα. Και ειναι απο τις καλυτερες επιλογες. Γιατι ειναι σκιαχτρο κατω απο το καλαθι. Και ταιριαζει με την χαλαρη αμυνα των υπολοιπων. Μονον ετσι μπορει να βγει η αμυνα με το υπαρχον ροστερ...
3) Στην επιθεση, ο Φαλ με το πασινγκ γκειμ του μπορει να εκμεταλευτει πολυ καλα τους σουτερ της ομαδας γιατι εχει δημιουργια απο την κορυφη. Παιχνιδι που ταιριαζει πολυ στον ΠΑΟ, σε οσες φασεις το επαιξε ο Λεσορ (ο μονος απο τους ψηλους που καπως το κανει) το τριποντακι μπηκε.
4) Σαν μεγεθος μεσα στη ρακετα δινει ογκο, ποιοτητα που δεν υπηρχε και προσφερει λυσεις βαθια μεσα στη ρακετα. Λυσεις που ο ΠΑΟ δεν ειχε ποτε. Και παιζει και με πλατη, κατι που κλεινει την αμυνα μεσα και δινει ευχαιρια στους περιφερειακους να βρουν ευκολοτερα το καλαθι. Μπροστα στην αβεβαιοτητα παιχτων απο το NBA, και βαζοντας στη ζυγαρια και το οτι ο Φαλ θα θελει να αποδειξει κατι στην παλια του ομαδα, η μεταγραφη πρεπει να θεωρειται ηδη πετυχημενη.
5) Τελευταιο αφησα το θεμα του διαβατηριου, το οποιο αν αποκτηθει, λυνει αλλο ενα προβλημα των αριθμων των ξενων της ομαδας για τη GBL. Αλλα νομιζω πως ο συγκεκριμενος παιχτης θα επρεπε να αποκτηθει ουτως η αλλως γιατι ειναι αυτο που χρειαζεται ο ΠΑΟ, διαβατηριο ή οχι.
Μπορει καποιοι να ξαφνιαζεστε, εγω παντως καθολου.
Ο Φαλ ειναι ΜΕΤΑΓΡΑΦΑΡΑ για τον ΠΑΟ. Και θα το δειτε συντομα.
-
BillyPao

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 8073
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
- Τοποθεσία: Poitiers
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Αν υποθέσουμε ότι ισχύουν όλα όσα γράφεις, η τελευταία σου πρόταση έχει νόημα μόνο αν ο παίκτης μείνει υγιής. Κάτι που δεν είναι καθόλου σίγουρο με βάση το πρόσφατο ιστορικό του.qspock έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 11:31 pmΛοιπον επειδη το ειχα αναφερει πριν τη ληξη της χρονιας για πιθανη τη μετακινηση Φαλ στον ΠΑΟ και τοτε καποιοι παραξενευτηκαν:
1) Εγω δε θα δωσω την κλισε απαντηση, ο Ομπραντοβιτς ξερει καλυτερα. Αν και αν καποιος τη δικαιουται ειναι ο Σερβος κοουτς.
2) Καθαρα σε θεμα χημειας της ομαδας: Φετος ειχε ΤΕΡΑΣΤΙΟ προβλημα στο ριμπαουντ, ενω ολα τα χρονια της νεας εποχης εχει προβλημα στην αμυνα μεσα στη ρακετα. ΑΝ ΜΗ ΤΙ ΑΛΛΟ, ο δεινοσαυρος Φαλ ερχεται για να λυσει ακριβως αυτο το θεμα. Και ειναι απο τις καλυτερες επιλογες. Γιατι ειναι σκιαχτρο κατω απο το καλαθι. Και ταιριαζει με την χαλαρη αμυνα των υπολοιπων. Μονον ετσι μπορει να βγει η αμυνα με το υπαρχον ροστερ...
3) Στην επιθεση, ο Φαλ με το πασινγκ γκειμ του μπορει να εκμεταλευτει πολυ καλα τους σουτερ της ομαδας γιατι εχει δημιουργια απο την κορυφη. Παιχνιδι που ταιριαζει πολυ στον ΠΑΟ, σε οσες φασεις το επαιξε ο Λεσορ (ο μονος απο τους ψηλους που καπως το κανει) το τριποντακι μπηκε.
4) Σαν μεγεθος μεσα στη ρακετα δινει ογκο, ποιοτητα που δεν υπηρχε και προσφερει λυσεις βαθια μεσα στη ρακετα. Λυσεις που ο ΠΑΟ δεν ειχε ποτε. Και παιζει και με πλατη, κατι που κλεινει την αμυνα μεσα και δινει ευχαιρια στους περιφερειακους να βρουν ευκολοτερα το καλαθι. Μπροστα στην αβεβαιοτητα παιχτων απο το NBA, και βαζοντας στη ζυγαρια και το οτι ο Φαλ θα θελει να αποδειξει κατι στην παλια του ομαδα, η μεταγραφη πρεπει να θεωρειται ηδη πετυχημενη.
5) Τελευταιο αφησα το θεμα του διαβατηριου, το οποιο αν αποκτηθει, λυνει αλλο ενα προβλημα των αριθμων των ξενων της ομαδας για τη GBL. Αλλα νομιζω πως ο συγκεκριμενος παιχτης θα επρεπε να αποκτηθει ουτως η αλλως γιατι ειναι αυτο που χρειαζεται ο ΠΑΟ, διαβατηριο ή οχι.
Μπορει καποιοι να ξαφνιαζεστε, εγω παντως καθολου.
Ο Φαλ ειναι ΜΕΤΑΓΡΑΦΑΡΑ για τον ΠΑΟ. Και θα το δειτε συντομα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος BillyPao την Τετ Ιουν 24, 2026 11:44 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
assistant

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2894
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 21, 2022 10:42 am
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Isiah Thomas
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
ο Φαλ ολα αυτα;;;;;qspock έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 11:31 pmΛοιπον επειδη το ειχα αναφερει πριν τη ληξη της χρονιας για πιθανη τη μετακινηση Φαλ στον ΠΑΟ και τοτε καποιοι παραξενευτηκαν:
1) Εγω δε θα δωσω την κλισε απαντηση, ο Ομπραντοβιτς ξερει καλυτερα. Αν και αν καποιος τη δικαιουται ειναι ο Σερβος κοουτς.
2) Καθαρα σε θεμα χημειας της ομαδας: Φετος ειχε ΤΕΡΑΣΤΙΟ προβλημα στο ριμπαουντ, ενω ολα τα χρονια της νεας εποχης εχει προβλημα στην αμυνα μεσα στη ρακετα. ΑΝ ΜΗ ΤΙ ΑΛΛΟ, ο δεινοσαυρος Φαλ ερχεται για να λυσει ακριβως αυτο το θεμα. Και ειναι απο τις καλυτερες επιλογες. Γιατι ειναι σκιαχτρο κατω απο το καλαθι. Και ταιριαζει με την χαλαρη αμυνα των υπολοιπων. Μονον ετσι μπορει να βγει η αμυνα με το υπαρχον ροστερ...
3) Στην επιθεση, ο Φαλ με το πασινγκ γκειμ του μπορει να εκμεταλευτει πολυ καλα τους σουτερ της ομαδας γιατι εχει δημιουργια απο την κορυφη. Παιχνιδι που ταιριαζει πολυ στον ΠΑΟ, σε οσες φασεις το επαιξε ο Λεσορ (ο μονος απο τους ψηλους που καπως το κανει) το τριποντακι μπηκε.
4) Σαν μεγεθος μεσα στη ρακετα δινει ογκο, ποιοτητα που δεν υπηρχε και προσφερει λυσεις βαθια μεσα στη ρακετα. Λυσεις που ο ΠΑΟ δεν ειχε ποτε. Και παιζει και με πλατη, κατι που κλεινει την αμυνα μεσα και δινει ευχαιρια στους περιφερειακους να βρουν ευκολοτερα το καλαθι. Μπροστα στην αβεβαιοτητα παιχτων απο το NBA, και βαζοντας στη ζυγαρια και το οτι ο Φαλ θα θελει να αποδειξει κατι στην παλια του ομαδα, η μεταγραφη πρεπει να θεωρειται ηδη πετυχημενη.
5) Τελευταιο αφησα το θεμα του διαβατηριου, το οποιο αν αποκτηθει, λυνει αλλο ενα προβλημα των αριθμων των ξενων της ομαδας για τη GBL. Αλλα νομιζω πως ο συγκεκριμενος παιχτης θα επρεπε να αποκτηθει ουτως η αλλως γιατι ειναι αυτο που χρειαζεται ο ΠΑΟ, διαβατηριο ή οχι.
Μπορει καποιοι να ξαφνιαζεστε, εγω παντως καθολου.
Ο Φαλ ειναι ΜΕΤΑΓΡΑΦΑΡΑ για τον ΠΑΟ. Και θα το δειτε συντομα.


BasketForum – Ιστορικό Αρχείο