Παναθηναϊκός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

Ποιοι παίκτες του Παναθηναϊκού θέλετε να φύγουν

Σλούκας
9
3%
Γκραντ
26
9%
Σορτς
39
13%
Ναν
11
4%
Τολιόπουλος
4
1%
Γκριγκόνις
60
21%
Καλαϊτζάκης
7
2%
Ρογκαβόπουλος
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Οσμάν
24
8%
Ντέιβις
9
3%
Χουάντσο
6
2%
Μήτογλου
14
5%
Σαμοντούροφ
11
4%
Λεσόρτ
11
4%
Φαρίντ
60
21%
 
Σύνολο ψήφων: 291
Άβαταρ μέλους
Knoxville

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 569
Εγγραφή: Τρί Ιουν 10, 2025 8:34 pm
Τοποθεσία: AB
Αγαπημένος παίκτης: B
Αγαπημένη ομάδα: Detroit-Pistons
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 11:42 pm

shaq7 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 10:20 pm
Kwstantino έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 10:15 pm
πρωτη φορα το ξανακανει... :roofl: :roofl: :roofl: πραγματικα δεν υπαρχει φορα να μην εχει πει δινω 0% και να μην γινει το αναποδο.. :obey:
Μπορεί να έκοψε το νερό πάλι.

Ξέχασε τις συνέπειες στον οργανισμό μας εάν αντικαταστήσουμε το νεράκι με άλλα ανθρακούχα ποτά?

t0ny3

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2059
Εγγραφή: Τετ Οκτ 03, 2007 4:09 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 11:43 pm

Γενικα ο Παπαθεοδωρου ευιπε οτι ο 2ος ψηλος θα ειναι παικτης με σουτ. Αναφερθηκε παλια ρκετα το ονομα του Λαιλς και συνεχιστηκαν οι αναφορες σε Μπαντιο και Μπονγκα.

Παντως και οι 3 παικτες μου δημιουργουν σκεψεις περιεργες για την στελεχωση. Περιμενα πολυ πιο καθαρες τις κινησεις, δηλαδη αντι Σορτς, αντι Γκριγκο, αντι Φαριντ και αντι Χολμς/Γιουρτσος, συν ισως αντι Σαμο.

Τωρα ομως ο Μπονγκα κουτουλαει με Οσμαν και Ρογκα.
Ο Μπαντιο με τον Γκραντ, ποσο μαλλον αν παρουμε και Μπονγκα πχ. Αρα που θα χωρεσει μετα ο ασσος;
Ο Λαιλς κουτουλαει με Χουαντσο και Χειζ Ντειβις, κι αν μαλιστα λογιζεται για σεντερ πισω απο τον Λεσορτ, γιατι ο Παπαθεοδωρου ελεγε οτι ο Ζοτς ψαχνει τον νεο Μπατιστ, τοτε θα εχει θεματα παλι η γραμμη των ψηλων μας.

Πολυ πιο περιπλοκο το φετινο παζλ, σε σχεση με τα δυο προηγουμενα χροναι που ουσιαστικα ψαχναμε δυο παικτε ςκαι ποτε δεν καταφεραμε να τους βρουμε.

Άβαταρ μέλους
Conan1982

Site Admin
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 9363
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
Τοποθεσία: Κρήτη
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 11:43 pm

Για τα ριμπάουντ δεν λύνει ιδιαίτερα το θέμα πάντως, το 2024-2025 (γιατί δεν μπορεί να κριθεί για περυσι) δεν πήγαινε δυνατά στα ριμπάουντ, δεν βλέπω πως θα εχει βελτιωθεί μετά από ενα χρόνο απραξίας.
Μπορεί να βοηθήσει κυρίως στην ροή της επίθεσης και στο να αξιοποιηθεί στην άμυνα.
Δεν νομίζω να προόριζεται πάντως για 2ος ψηλός παραειναι μεγάλο το ρίσκο, για τρίτος είναι και φυσικα στο Ελληνικό πρωτάθλημα.

BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8079
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Τετ Ιουν 24, 2026 11:45 pm

Conan1982 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:43 pm
Για τα ριμπάουντ δεν λύνει ιδιαίτερα το θέμα πάντως, το 2024-2025 (γιατί δεν μπορεί να κριθεί για περυσι) δεν πήγαινε δυνατά στα ριμπάουντ, δεν βλέπω πως θα εχει βελτιωθεί μετά από ενα χρόνο απραξίας.
Μπορεί να βοηθήσει κυρίως στην ροή της επίθεσης και στο να αξιοποιηθεί στην άμυνα.
Δεν νομίζω να προόριζεται πάντως για 2ος ψηλός παραειναι μεγάλο το ρίσκο, για τρίτος είναι και φυσικα στο Ελληνικό πρωτάθλημα.
Για 3ος έρχεται, αν δεν αναμενόταν να πάρει σύντομα διαβατήριο δε νομίζω ότι θα ερχόταν ποτέ.

JERIAN GRANDAKOS

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 168
Εγγραφή: Δευ Δεκ 29, 2025 3:49 pm
Τοποθεσία: Kalymnos
Αγαπημένη θέση: C
Αγαπημένος παίκτης: Mike Batiste
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 11:48 pm

Για εγχώριο μας βλέπω με:

ΒΑΣΙΚΟΣ ΑΣΣΟΣ ΞΕΝΟΣ να παιζει και αμυνα - Σλουκας-Τολιοπουλος
NUNN- BADIO
BONGA-Ρογκαβοπουλος-Καλαιτζακης
LYLES η HAYES DAVIS-Μιτογλου
ΒΑΣΙΚΟ 5ΑΡΙ ΞΕΝΟΣ η LESSORT - Φαλ

Άβαταρ μέλους
βήματα εκτός φάσης

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1240
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 16, 2024 10:39 pm
Αγαπημένη ομάδα: Askatuak
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 11:50 pm

Ο τρόπος για να αποδώσει ο Φαλ μέσα στο παρκέ είναι να παίξει και μόσιον ο Παναθηναϊκός. Αν τον βάλει ο Ομπράντοβιτς να παίζει το αγαπημένο του πικ εν ρολ και να τον έχει να κάνει σκριν στην κορυφή της ρακέτας και μετά να περιμένει το γρήγορο βύθισμά του προς το καλάθι θα έχει θεματάκια. Αμυντικά εφόσον διατηρεί τα πολύ καλά πλάγια βήματά του μπορεί να προσφέρει αρκετά κυρίως σε ομαδικές άμυνες που στοχεύουν να παγιδέψουν γκαρντ με γρήγορα πόδια και έφεση στο σουτ μέσης απόστασης. Καλώς εχόντων των πραγμάτων (για τον Παναθηναϊκό) Μοντέρο, Ντόρσεϊ και Φουρνιέ θα υποφέρουν αρκετά απέναντι στην κάλυψη που θα δίνει ο κροκόδειλος σε άμυνες ντροπ όπως υπέφερε σε αρκετές περιπτώσεις ο Ναν το '24 και το '25.

Άβαταρ μέλους
EL_Insider

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 176
Εγγραφή: Δευ Φεβ 16, 2026 9:37 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 11:52 pm

JERIAN GRANDAKOS έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:48 pm
Για εγχώριο μας βλέπω με:

ΒΑΣΙΚΟΣ ΑΣΣΟΣ ΞΕΝΟΣ να παιζει και αμυνα - Σλουκας-Τολιοπουλος
NUNN- BADIO
BONGA-Ρογκαβοπουλος-Καλαιτζακης
LYLES η HAYES DAVIS-Μιτογλου
ΒΑΣΙΚΟ 5ΑΡΙ ΞΕΝΟΣ η LESSORT - Φαλ
Βλέπω τον χουαντσο τον εξαφανισες ήδη. Για κάντε τον μια αποδέσμευση 😂

Άβαταρ μέλους
nikolas_asteri

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 5995
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
Αγαπημένη ομάδα: New-York-Knicks
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 11:54 pm

βήματα εκτός φάσης έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:50 pm
Καλώς εχόντων των πραγμάτων (για τον Παναθηναϊκό) Μοντέρο, Ντόρσεϊ και Φουρνιέ θα υποφέρουν αρκετά απέναντι στην κάλυψη που θα δίνει ο κροκόδειλος σε άμυνες ντροπ όπως υπέφερε σε αρκετές περιπτώσεις ο Ναν το '24 και το '25.
Ρε ‘σύ βήματα ποιος Μοντέρο θα έχει θέμα με τον Φαλ; Ούτε να βλεφαρίσει δεν θα προλάβει ο Μουσταφα και θα τον χαιρετάει ο Μοντέρο στον δρόμο για το καλάθι όπως ο Μπίπ-Μπίπ χαιρετάει το κογιότ.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
kein

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3991
Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 11:56 pm

βήματα εκτός φάσης έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:50 pm
Ο τρόπος για να αποδώσει ο Φαλ μέσα στο παρκέ είναι να παίξει και μόσιον ο Παναθηναϊκός. Αν τον βάλει ο Ομπράντοβιτς να παίζει το αγαπημένο του πικ εν ρολ και να τον έχει να κάνει σκριν στην κορυφή της ρακέτας και μετά να περιμένει το γρήγορο βύθισμά του προς το καλάθι θα έχει θεματάκια. Αμυντικά εφόσον διατηρεί τα πολύ καλά πλάγια βήματά του μπορεί να προσφέρει αρκετά κυρίως σε ομαδικές άμυνες που στοχεύουν να παγιδέψουν γκαρντ με γρήγορα πόδια και έφεση στο σουτ μέσης απόστασης. Καλώς εχόντων των πραγμάτων (για τον Παναθηναϊκό) Μοντέρο, Ντόρσεϊ και Φουρνιέ θα υποφέρουν αρκετά απέναντι στην κάλυψη που θα δίνει ο κροκόδειλος σε άμυνες ντροπ όπως υπέφερε σε αρκετές περιπτώσεις ο Ναν το '24 και το '25.
Ο Ζοτς στήνει πικ και με 4άρια και με τριάρια, όχι μόνο με Σέντερ, ενώ με δεινοσαύρους παραδοσιακά όταν στήνει πικ, αν ο ψηλός έχει ύψος και καλή πασα τον κρατάει ψηλά για μοιράσει παιχνίδι με βίζιον από την κορυφή. Κλασικό πλέι του Ζοτς που ίσως το δούμε αρκετά, στα όσα λεπτά πάρει ο Γάλλος.Στην άμυνα πάλι με τέτοια κορμιά, παίζει με τους υπόλοιπους 4 αλλαγές και τον ψηλο καρφωμένο βαθιά στη ρακέτα.

:bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball:
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
MOZZARTDR

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 237
Εγγραφή: Τρί Ιουν 27, 2023 11:55 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 12:01 am

βήματα εκτός φάσης έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:50 pm
Ο τρόπος για να αποδώσει ο Φαλ μέσα στο παρκέ είναι να παίξει και μόσιον ο Παναθηναϊκός. Αν τον βάλει ο Ομπράντοβιτς να παίζει το αγαπημένο του πικ εν ρολ και να τον έχει να κάνει σκριν στην κορυφή της ρακέτας και μετά να περιμένει το γρήγορο βύθισμά του προς το καλάθι θα έχει θεματάκια. Αμυντικά εφόσον διατηρεί τα πολύ καλά πλάγια βήματά του μπορεί να προσφέρει αρκετά κυρίως σε ομαδικές άμυνες που στοχεύουν να παγιδέψουν γκαρντ με γρήγορα πόδια και έφεση στο σουτ μέσης απόστασης. Καλώς εχόντων των πραγμάτων (για τον Παναθηναϊκό) Μοντέρο, Ντόρσεϊ και Φουρνιέ θα υποφέρουν αρκετά απέναντι στην κάλυψη που θα δίνει ο κροκόδειλος σε άμυνες ντροπ όπως υπέφερε σε αρκετές περιπτώσεις ο Ναν το '24 και το '25.
Αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι για αρχή μέχρι να πάρει τα πατήματά του λόγω αποχής 1,5 χρόνου θα παίζει GBL και αργότερα αν και εφόσον συνεχίσει να είναι υγιής και αναβαίνει η απόδοση του τότε πολύ πιαθνο να τον δούμε και Euroleague σε συγκεκριμένα ματς όπου η παρουσία του θα είναι αναγκαία.Ο gsqock έκανε ωραία ανάλυση των χαρακτηριστικών του και συμφωνώ σε όσα είπε,αρκεί να είναι υγιής.Δε με χαλάει καθόλου όταν θα σφίγγουν τα γάλατα και θα υπάρχει αστοχία από την περιφέρεια και η άμυνες θα κλείνουν να μπαίνει για 2-3 λεπτά να ξεμπλοκαρει την επίθεση ή να ματσαρει στην άμυνα για λίγο π.χ τον Ταβάρες ή κάποιον άλλο δεινόσαυρο.Μονο για χαζό δεν τον έχω τον Ζότς να πάει να δώσει 1,7 εκ το χρόνο για παίκτη που θα λογίζεται λογικά ως 3ος και να μην έχει στο μυαλό του πως θα το χρησιμοποιήσει.Παρε και Παπαγιάννη για να μην ξαναυπαρξει θέμα με τα διαβατήρια και ας παίζουν Παπαγιάννης -Φαλ-Μητογλου GBL και ο Ματίας να ξεκουράζεται στα εγχώρια.

Άβαταρ μέλους
βήματα εκτός φάσης

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1240
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 16, 2024 10:39 pm
Αγαπημένη ομάδα: Askatuak
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 12:01 am

nikolas_asteri έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:54 pm
βήματα εκτός φάσης έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:50 pm
Καλώς εχόντων των πραγμάτων (για τον Παναθηναϊκό) Μοντέρο, Ντόρσεϊ και Φουρνιέ θα υποφέρουν αρκετά απέναντι στην κάλυψη που θα δίνει ο κροκόδειλος σε άμυνες ντροπ όπως υπέφερε σε αρκετές περιπτώσεις ο Ναν το '24 και το '25.
Ρε ‘σύ βήματα ποιος Μοντέρο θα έχει θέμα με τον Φαλ; Ούτε να βλεφαρίσει δεν θα προλάβει ο Μουσταφα και θα τον χαιρετάει ο Μοντέρο στον δρόμο για το καλάθι όπως ο Μπίπ-Μπίπ χαιρετάει το κογιότ.
Θεωρητικά θα πρέπει να περιμένουμε μια τέτοια τακτική. Αν θα αποδώσει πρακτικά και απέναντι σε ποιους θα το δούμε εν καιρώ. Μιλάμε φυσικά για τον Φαλ του '26-'27 μετά από τραυματισμό που τον άφησε εκτός για μια σεζόν και λογικά θα πρέπει να κρατάμε μικρό καλάθι, δεν διαφωνώ.

JERIAN GRANDAKOS

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 168
Εγγραφή: Δευ Δεκ 29, 2025 3:49 pm
Τοποθεσία: Kalymnos
Αγαπημένη θέση: C
Αγαπημένος παίκτης: Mike Batiste
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 12:03 am

EL_Insider έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:52 pm
JERIAN GRANDAKOS έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:48 pm
Για εγχώριο μας βλέπω με:

ΒΑΣΙΚΟΣ ΑΣΣΟΣ ΞΕΝΟΣ να παιζει και αμυνα - Σλουκας-Τολιοπουλος
NUNN- BADIO
BONGA-Ρογκαβοπουλος-Καλαιτζακης
LYLES η HAYES DAVIS-Μιτογλου
ΒΑΣΙΚΟ 5ΑΡΙ ΞΕΝΟΣ η LESSORT - Φαλ
Βλέπω τον χουαντσο τον εξαφανισες ήδη. Για κάντε τον μια αποδέσμευση 😂
Με Bonga στο 3-4 ειναι περιττος ο Χουαντσο στο εγχωριο

Άβαταρ μέλους
βήματα εκτός φάσης

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1240
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 16, 2024 10:39 pm
Αγαπημένη ομάδα: Askatuak
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 12:12 am

kein έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:56 pm
Ο Ζοτς στήνει πικ και με 4άρια και με τριάρια, όχι μόνο με Σέντερ, ενώ με δεινοσαύρους παραδοσιακά όταν στήνει πικ, αν ο ψηλός έχει ύψος και καλή πασα τον κρατάει ψηλά για μοιράσει παιχνίδι με βίζιον από την κορυφή. Κλασικό πλέι του Ζοτς που ίσως το δούμε αρκετά, στα όσα λεπτά πάρει ο Γάλλος.Στην άμυνα πάλι με τέτοια κορμιά, παίζει με τους υπόλοιπους 4 αλλαγές και τον ψηλο καρφωμένο βαθιά στη ρακέτα.
MOZZARTDR έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 12:01 am
Αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι για αρχή μέχρι να πάρει τα πατήματά του λόγω αποχής 1,5 χρόνου θα παίζει GBL και αργότερα αν και εφόσον συνεχίσει να είναι υγιής και αναβαίνει η απόδοση του τότε πολύ πιαθνο να τον δούμε και Euroleague σε συγκεκριμένα ματς όπου η παρουσία του θα είναι αναγκαία.Ο gsqock έκανε ωραία ανάλυση των χαρακτηριστικών του και συμφωνώ σε όσα είπε,αρκεί να είναι υγιής.Δε με χαλάει καθόλου όταν θα σφίγγουν τα γάλατα και θα υπάρχει αστοχία από την περιφέρεια και η άμυνες θα κλείνουν να μπαίνει για 2-3 λεπτά να ξεμπλοκαρει την επίθεση ή να ματσαρει στην άμυνα για λίγο π.χ τον Ταβάρες ή κάποιον άλλο δεινόσαυρο.Μονο για χαζό δεν τον έχω τον Ζότς να πάει να δώσει 1,7 εκ το χρόνο για παίκτη που θα λογίζεται λογικά ως 3ος και να μην έχει στο μυαλό του πως θα το χρησιμοποιήσει.Παρε και Παπαγιάννη για να μην ξαναυπαρξει θέμα με τα διαβατήρια και ας παίζουν Παπαγιάννης -Φαλ-Μητογλου GBL και ο Ματίας να ξεκουράζεται στα εγχώρια.
Για να έδωσε το ΟΚ ο Ζοτς έχει σίγουρα κάτι στο μυαλό του για να εκμεταλλευτεί τον παίκτη. Υποθέτω ότι σε πρώτη φάση ο ρόλος αυτός θα είναι αμυντικός. Αν ο παίκτης τραβήξει και δεν βγάλει θέματα φυσικής κατάστασης, ταχύτητας, αντοχής κλπ, θα διευρυνθεί ο ρόλος του και στην άλλη πλευρά του παρκέ. Μέχρι να γίνει αυτό θα τραβήξει γερό κουπί ο Ματίας...

Άβαταρ μέλους
No Center-No Party

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 487
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 09, 2020 10:59 am
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: 3D-Larry-Kukoc
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 12:13 am

Βγάζει νόημα η απόκτηση του Φαλ, ελπίζω να είναι υγιής.Θα ήθελα την τριάδα να κλείσει ο Λαντειλ ή κάποιος άλλος με τέτοια χαρακτηριστικά και όχι ο Λαιλς που είναι 4 που δεν κόβει ούτε με βαλε κοντά στο καλάθι.
Μπονγκα- Μπαντιο που ακούγονται είναι στην σωστή κατεύθυνση, μακάρι να έρθουν.
Έχω μεγάλη περιέργεια να δω ποιον θα πάρει ο Ζοτς για βασικό pg.

Εγώ καλά σου τα'λεγα και τ'ακουγες παράλογα!
Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13688
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 12:19 am

μια χαρα ελληνικα μιλαει ο φαλ



Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”