Παναθηναϊκός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
Γενικα ο Παπαθεοδωρου ευιπε οτι ο 2ος ψηλος θα ειναι παικτης με σουτ. Αναφερθηκε παλια ρκετα το ονομα του Λαιλς και συνεχιστηκαν οι αναφορες σε Μπαντιο και Μπονγκα.
Παντως και οι 3 παικτες μου δημιουργουν σκεψεις περιεργες για την στελεχωση. Περιμενα πολυ πιο καθαρες τις κινησεις, δηλαδη αντι Σορτς, αντι Γκριγκο, αντι Φαριντ και αντι Χολμς/Γιουρτσος, συν ισως αντι Σαμο.
Τωρα ομως ο Μπονγκα κουτουλαει με Οσμαν και Ρογκα.
Ο Μπαντιο με τον Γκραντ, ποσο μαλλον αν παρουμε και Μπονγκα πχ. Αρα που θα χωρεσει μετα ο ασσος;
Ο Λαιλς κουτουλαει με Χουαντσο και Χειζ Ντειβις, κι αν μαλιστα λογιζεται για σεντερ πισω απο τον Λεσορτ, γιατι ο Παπαθεοδωρου ελεγε οτι ο Ζοτς ψαχνει τον νεο Μπατιστ, τοτε θα εχει θεματα παλι η γραμμη των ψηλων μας.
Πολυ πιο περιπλοκο το φετινο παζλ, σε σχεση με τα δυο προηγουμενα χροναι που ουσιαστικα ψαχναμε δυο παικτε ςκαι ποτε δεν καταφεραμε να τους βρουμε.
Παντως και οι 3 παικτες μου δημιουργουν σκεψεις περιεργες για την στελεχωση. Περιμενα πολυ πιο καθαρες τις κινησεις, δηλαδη αντι Σορτς, αντι Γκριγκο, αντι Φαριντ και αντι Χολμς/Γιουρτσος, συν ισως αντι Σαμο.
Τωρα ομως ο Μπονγκα κουτουλαει με Οσμαν και Ρογκα.
Ο Μπαντιο με τον Γκραντ, ποσο μαλλον αν παρουμε και Μπονγκα πχ. Αρα που θα χωρεσει μετα ο ασσος;
Ο Λαιλς κουτουλαει με Χουαντσο και Χειζ Ντειβις, κι αν μαλιστα λογιζεται για σεντερ πισω απο τον Λεσορτ, γιατι ο Παπαθεοδωρου ελεγε οτι ο Ζοτς ψαχνει τον νεο Μπατιστ, τοτε θα εχει θεματα παλι η γραμμη των ψηλων μας.
Πολυ πιο περιπλοκο το φετινο παζλ, σε σχεση με τα δυο προηγουμενα χροναι που ουσιαστικα ψαχναμε δυο παικτε ςκαι ποτε δεν καταφεραμε να τους βρουμε.
- Conan1982

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 9363
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
- Τοποθεσία: Κρήτη
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
Για τα ριμπάουντ δεν λύνει ιδιαίτερα το θέμα πάντως, το 2024-2025 (γιατί δεν μπορεί να κριθεί για περυσι) δεν πήγαινε δυνατά στα ριμπάουντ, δεν βλέπω πως θα εχει βελτιωθεί μετά από ενα χρόνο απραξίας.
Μπορεί να βοηθήσει κυρίως στην ροή της επίθεσης και στο να αξιοποιηθεί στην άμυνα.
Δεν νομίζω να προόριζεται πάντως για 2ος ψηλός παραειναι μεγάλο το ρίσκο, για τρίτος είναι και φυσικα στο Ελληνικό πρωτάθλημα.
Μπορεί να βοηθήσει κυρίως στην ροή της επίθεσης και στο να αξιοποιηθεί στην άμυνα.
Δεν νομίζω να προόριζεται πάντως για 2ος ψηλός παραειναι μεγάλο το ρίσκο, για τρίτος είναι και φυσικα στο Ελληνικό πρωτάθλημα.
-
BillyPao

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 8079
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
- Τοποθεσία: Poitiers
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Για 3ος έρχεται, αν δεν αναμενόταν να πάρει σύντομα διαβατήριο δε νομίζω ότι θα ερχόταν ποτέ.Conan1982 έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 11:43 pmΓια τα ριμπάουντ δεν λύνει ιδιαίτερα το θέμα πάντως, το 2024-2025 (γιατί δεν μπορεί να κριθεί για περυσι) δεν πήγαινε δυνατά στα ριμπάουντ, δεν βλέπω πως θα εχει βελτιωθεί μετά από ενα χρόνο απραξίας.
Μπορεί να βοηθήσει κυρίως στην ροή της επίθεσης και στο να αξιοποιηθεί στην άμυνα.
Δεν νομίζω να προόριζεται πάντως για 2ος ψηλός παραειναι μεγάλο το ρίσκο, για τρίτος είναι και φυσικα στο Ελληνικό πρωτάθλημα.
-
JERIAN GRANDAKOS

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 168
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 29, 2025 3:49 pm
- Τοποθεσία: Kalymnos
- Αγαπημένη θέση: C
- Αγαπημένος παίκτης: Mike Batiste
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
- βήματα εκτός φάσης

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1240
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 16, 2024 10:39 pm
- Αγαπημένη ομάδα: Askatuak
- Προειδοποιήσεις:
0
Ο τρόπος για να αποδώσει ο Φαλ μέσα στο παρκέ είναι να παίξει και μόσιον ο Παναθηναϊκός. Αν τον βάλει ο Ομπράντοβιτς να παίζει το αγαπημένο του πικ εν ρολ και να τον έχει να κάνει σκριν στην κορυφή της ρακέτας και μετά να περιμένει το γρήγορο βύθισμά του προς το καλάθι θα έχει θεματάκια. Αμυντικά εφόσον διατηρεί τα πολύ καλά πλάγια βήματά του μπορεί να προσφέρει αρκετά κυρίως σε ομαδικές άμυνες που στοχεύουν να παγιδέψουν γκαρντ με γρήγορα πόδια και έφεση στο σουτ μέσης απόστασης. Καλώς εχόντων των πραγμάτων (για τον Παναθηναϊκό) Μοντέρο, Ντόρσεϊ και Φουρνιέ θα υποφέρουν αρκετά απέναντι στην κάλυψη που θα δίνει ο κροκόδειλος σε άμυνες ντροπ όπως υπέφερε σε αρκετές περιπτώσεις ο Ναν το '24 και το '25.
- EL_Insider

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 176
- Εγγραφή: Δευ Φεβ 16, 2026 9:37 pm
- Προειδοποιήσεις:
0
Βλέπω τον χουαντσο τον εξαφανισες ήδη. Για κάντε τον μια αποδέσμευσηJERIAN GRANDAKOS έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 11:48 pmΓια εγχώριο μας βλέπω με:
ΒΑΣΙΚΟΣ ΑΣΣΟΣ ΞΕΝΟΣ να παιζει και αμυνα - Σλουκας-Τολιοπουλος
NUNN- BADIO
BONGA-Ρογκαβοπουλος-Καλαιτζακης
LYLES η HAYES DAVIS-Μιτογλου
ΒΑΣΙΚΟ 5ΑΡΙ ΞΕΝΟΣ η LESSORT - Φαλ
- nikolas_asteri

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 5995
- Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Ρε ‘σύ βήματα ποιος Μοντέρο θα έχει θέμα με τον Φαλ; Ούτε να βλεφαρίσει δεν θα προλάβει ο Μουσταφα και θα τον χαιρετάει ο Μοντέρο στον δρόμο για το καλάθι όπως ο Μπίπ-Μπίπ χαιρετάει το κογιότ.βήματα εκτός φάσης έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 11:50 pmΚαλώς εχόντων των πραγμάτων (για τον Παναθηναϊκό) Μοντέρο, Ντόρσεϊ και Φουρνιέ θα υποφέρουν αρκετά απέναντι στην κάλυψη που θα δίνει ο κροκόδειλος σε άμυνες ντροπ όπως υπέφερε σε αρκετές περιπτώσεις ο Ναν το '24 και το '25.

- kein

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3991
- Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
Ο Ζοτς στήνει πικ και με 4άρια και με τριάρια, όχι μόνο με Σέντερ, ενώ με δεινοσαύρους παραδοσιακά όταν στήνει πικ, αν ο ψηλός έχει ύψος και καλή πασα τον κρατάει ψηλά για μοιράσει παιχνίδι με βίζιον από την κορυφή. Κλασικό πλέι του Ζοτς που ίσως το δούμε αρκετά, στα όσα λεπτά πάρει ο Γάλλος.Στην άμυνα πάλι με τέτοια κορμιά, παίζει με τους υπόλοιπους 4 αλλαγές και τον ψηλο καρφωμένο βαθιά στη ρακέτα.βήματα εκτός φάσης έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 11:50 pmΟ τρόπος για να αποδώσει ο Φαλ μέσα στο παρκέ είναι να παίξει και μόσιον ο Παναθηναϊκός. Αν τον βάλει ο Ομπράντοβιτς να παίζει το αγαπημένο του πικ εν ρολ και να τον έχει να κάνει σκριν στην κορυφή της ρακέτας και μετά να περιμένει το γρήγορο βύθισμά του προς το καλάθι θα έχει θεματάκια. Αμυντικά εφόσον διατηρεί τα πολύ καλά πλάγια βήματά του μπορεί να προσφέρει αρκετά κυρίως σε ομαδικές άμυνες που στοχεύουν να παγιδέψουν γκαρντ με γρήγορα πόδια και έφεση στο σουτ μέσης απόστασης. Καλώς εχόντων των πραγμάτων (για τον Παναθηναϊκό) Μοντέρο, Ντόρσεϊ και Φουρνιέ θα υποφέρουν αρκετά απέναντι στην κάλυψη που θα δίνει ο κροκόδειλος σε άμυνες ντροπ όπως υπέφερε σε αρκετές περιπτώσεις ο Ναν το '24 και το '25.
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
Αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι για αρχή μέχρι να πάρει τα πατήματά του λόγω αποχής 1,5 χρόνου θα παίζει GBL και αργότερα αν και εφόσον συνεχίσει να είναι υγιής και αναβαίνει η απόδοση του τότε πολύ πιαθνο να τον δούμε και Euroleague σε συγκεκριμένα ματς όπου η παρουσία του θα είναι αναγκαία.Ο gsqock έκανε ωραία ανάλυση των χαρακτηριστικών του και συμφωνώ σε όσα είπε,αρκεί να είναι υγιής.Δε με χαλάει καθόλου όταν θα σφίγγουν τα γάλατα και θα υπάρχει αστοχία από την περιφέρεια και η άμυνες θα κλείνουν να μπαίνει για 2-3 λεπτά να ξεμπλοκαρει την επίθεση ή να ματσαρει στην άμυνα για λίγο π.χ τον Ταβάρες ή κάποιον άλλο δεινόσαυρο.Μονο για χαζό δεν τον έχω τον Ζότς να πάει να δώσει 1,7 εκ το χρόνο για παίκτη που θα λογίζεται λογικά ως 3ος και να μην έχει στο μυαλό του πως θα το χρησιμοποιήσει.Παρε και Παπαγιάννη για να μην ξαναυπαρξει θέμα με τα διαβατήρια και ας παίζουν Παπαγιάννης -Φαλ-Μητογλου GBL και ο Ματίας να ξεκουράζεται στα εγχώρια.βήματα εκτός φάσης έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 11:50 pmΟ τρόπος για να αποδώσει ο Φαλ μέσα στο παρκέ είναι να παίξει και μόσιον ο Παναθηναϊκός. Αν τον βάλει ο Ομπράντοβιτς να παίζει το αγαπημένο του πικ εν ρολ και να τον έχει να κάνει σκριν στην κορυφή της ρακέτας και μετά να περιμένει το γρήγορο βύθισμά του προς το καλάθι θα έχει θεματάκια. Αμυντικά εφόσον διατηρεί τα πολύ καλά πλάγια βήματά του μπορεί να προσφέρει αρκετά κυρίως σε ομαδικές άμυνες που στοχεύουν να παγιδέψουν γκαρντ με γρήγορα πόδια και έφεση στο σουτ μέσης απόστασης. Καλώς εχόντων των πραγμάτων (για τον Παναθηναϊκό) Μοντέρο, Ντόρσεϊ και Φουρνιέ θα υποφέρουν αρκετά απέναντι στην κάλυψη που θα δίνει ο κροκόδειλος σε άμυνες ντροπ όπως υπέφερε σε αρκετές περιπτώσεις ο Ναν το '24 και το '25.
- βήματα εκτός φάσης

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1240
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 16, 2024 10:39 pm
- Αγαπημένη ομάδα: Askatuak
- Προειδοποιήσεις:
0
Θεωρητικά θα πρέπει να περιμένουμε μια τέτοια τακτική. Αν θα αποδώσει πρακτικά και απέναντι σε ποιους θα το δούμε εν καιρώ. Μιλάμε φυσικά για τον Φαλ του '26-'27 μετά από τραυματισμό που τον άφησε εκτός για μια σεζόν και λογικά θα πρέπει να κρατάμε μικρό καλάθι, δεν διαφωνώ.nikolas_asteri έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 11:54 pmΡε ‘σύ βήματα ποιος Μοντέρο θα έχει θέμα με τον Φαλ; Ούτε να βλεφαρίσει δεν θα προλάβει ο Μουσταφα και θα τον χαιρετάει ο Μοντέρο στον δρόμο για το καλάθι όπως ο Μπίπ-Μπίπ χαιρετάει το κογιότ.βήματα εκτός φάσης έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 11:50 pmΚαλώς εχόντων των πραγμάτων (για τον Παναθηναϊκό) Μοντέρο, Ντόρσεϊ και Φουρνιέ θα υποφέρουν αρκετά απέναντι στην κάλυψη που θα δίνει ο κροκόδειλος σε άμυνες ντροπ όπως υπέφερε σε αρκετές περιπτώσεις ο Ναν το '24 και το '25.
-
JERIAN GRANDAKOS

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 168
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 29, 2025 3:49 pm
- Τοποθεσία: Kalymnos
- Αγαπημένη θέση: C
- Αγαπημένος παίκτης: Mike Batiste
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Με Bonga στο 3-4 ειναι περιττος ο Χουαντσο στο εγχωριοEL_Insider έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 11:52 pmΒλέπω τον χουαντσο τον εξαφανισες ήδη. Για κάντε τον μια αποδέσμευσηJERIAN GRANDAKOS έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 11:48 pmΓια εγχώριο μας βλέπω με:
ΒΑΣΙΚΟΣ ΑΣΣΟΣ ΞΕΝΟΣ να παιζει και αμυνα - Σλουκας-Τολιοπουλος
NUNN- BADIO
BONGA-Ρογκαβοπουλος-Καλαιτζακης
LYLES η HAYES DAVIS-Μιτογλου
ΒΑΣΙΚΟ 5ΑΡΙ ΞΕΝΟΣ η LESSORT - Φαλ![]()
- βήματα εκτός φάσης

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1240
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 16, 2024 10:39 pm
- Αγαπημένη ομάδα: Askatuak
- Προειδοποιήσεις:
0
kein έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 11:56 pmΟ Ζοτς στήνει πικ και με 4άρια και με τριάρια, όχι μόνο με Σέντερ, ενώ με δεινοσαύρους παραδοσιακά όταν στήνει πικ, αν ο ψηλός έχει ύψος και καλή πασα τον κρατάει ψηλά για μοιράσει παιχνίδι με βίζιον από την κορυφή. Κλασικό πλέι του Ζοτς που ίσως το δούμε αρκετά, στα όσα λεπτά πάρει ο Γάλλος.Στην άμυνα πάλι με τέτοια κορμιά, παίζει με τους υπόλοιπους 4 αλλαγές και τον ψηλο καρφωμένο βαθιά στη ρακέτα.
Για να έδωσε το ΟΚ ο Ζοτς έχει σίγουρα κάτι στο μυαλό του για να εκμεταλλευτεί τον παίκτη. Υποθέτω ότι σε πρώτη φάση ο ρόλος αυτός θα είναι αμυντικός. Αν ο παίκτης τραβήξει και δεν βγάλει θέματα φυσικής κατάστασης, ταχύτητας, αντοχής κλπ, θα διευρυνθεί ο ρόλος του και στην άλλη πλευρά του παρκέ. Μέχρι να γίνει αυτό θα τραβήξει γερό κουπί ο Ματίας...MOZZARTDR έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 12:01 amΑυτό που καταλαβαίνω είναι ότι για αρχή μέχρι να πάρει τα πατήματά του λόγω αποχής 1,5 χρόνου θα παίζει GBL και αργότερα αν και εφόσον συνεχίσει να είναι υγιής και αναβαίνει η απόδοση του τότε πολύ πιαθνο να τον δούμε και Euroleague σε συγκεκριμένα ματς όπου η παρουσία του θα είναι αναγκαία.Ο gsqock έκανε ωραία ανάλυση των χαρακτηριστικών του και συμφωνώ σε όσα είπε,αρκεί να είναι υγιής.Δε με χαλάει καθόλου όταν θα σφίγγουν τα γάλατα και θα υπάρχει αστοχία από την περιφέρεια και η άμυνες θα κλείνουν να μπαίνει για 2-3 λεπτά να ξεμπλοκαρει την επίθεση ή να ματσαρει στην άμυνα για λίγο π.χ τον Ταβάρες ή κάποιον άλλο δεινόσαυρο.Μονο για χαζό δεν τον έχω τον Ζότς να πάει να δώσει 1,7 εκ το χρόνο για παίκτη που θα λογίζεται λογικά ως 3ος και να μην έχει στο μυαλό του πως θα το χρησιμοποιήσει.Παρε και Παπαγιάννη για να μην ξαναυπαρξει θέμα με τα διαβατήρια και ας παίζουν Παπαγιάννης -Φαλ-Μητογλου GBL και ο Ματίας να ξεκουράζεται στα εγχώρια.
- No Center-No Party

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 487
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 09, 2020 10:59 am
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: 3D-Larry-Kukoc
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Βγάζει νόημα η απόκτηση του Φαλ, ελπίζω να είναι υγιής.Θα ήθελα την τριάδα να κλείσει ο Λαντειλ ή κάποιος άλλος με τέτοια χαρακτηριστικά και όχι ο Λαιλς που είναι 4 που δεν κόβει ούτε με βαλε κοντά στο καλάθι.
Μπονγκα- Μπαντιο που ακούγονται είναι στην σωστή κατεύθυνση, μακάρι να έρθουν.
Έχω μεγάλη περιέργεια να δω ποιον θα πάρει ο Ζοτς για βασικό pg.
Μπονγκα- Μπαντιο που ακούγονται είναι στην σωστή κατεύθυνση, μακάρι να έρθουν.
Έχω μεγάλη περιέργεια να δω ποιον θα πάρει ο Ζοτς για βασικό pg.
Εγώ καλά σου τα'λεγα και τ'ακουγες παράλογα!




BasketForum – Ιστορικό Αρχείο