τον πραιμ φαλ τον εκανε γιογιο ο μισιτς στα ποδια..ακομα και ο σλουκας στα γεραματα τον περναγε..δεν ηταν ποτε προσον του αυτο για να ειναι τωρα στα γεραματα.nikolas_asteri έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 11:54 pmΡε ‘σύ βήματα ποιος Μοντέρο θα έχει θέμα με τον Φαλ; Ούτε να βλεφαρίσει δεν θα προλάβει ο Μουσταφα και θα τον χαιρετάει ο Μοντέρο στον δρόμο για το καλάθι όπως ο Μπίπ-Μπίπ χαιρετάει το κογιότ.βήματα εκτός φάσης έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 11:50 pmΚαλώς εχόντων των πραγμάτων (για τον Παναθηναϊκό) Μοντέρο, Ντόρσεϊ και Φουρνιέ θα υποφέρουν αρκετά απέναντι στην κάλυψη που θα δίνει ο κροκόδειλος σε άμυνες ντροπ όπως υπέφερε σε αρκετές περιπτώσεις ο Ναν το '24 και το '25.
Παναθηναϊκός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
- shaq7

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 16425
- Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
- Αγαπημένη θέση: SG, C
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
-
GreenLantern

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 438
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 18, 2016 12:10 pm
- Προειδοποιήσεις:
0
Βλέπω Ολυμπιακούς να μας κράζουν για Φολ. Να θυμίσω ότι τα διαβατήρια δε βγαίνουν και φέτος παίζαμε με έναν μόνο ψηλό στους τελικούς και έχουμε φάει στη μάπα τον Ντινο σα σέντερ και το Μιλου να κάνει πάρτυ πάνω του. Ανάγκη και κόψιμο έχουμε το Φολ με ελληνικό διαβατήριο. Διαβασμένη κίνηση ουσίας. Πέρυσι είχαμε Κουζέλογλου έλληνα τρίτο ψηλό φέτος το Φολ, το λες και αναβάθμιση.
-
GreenLantern

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 438
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 18, 2016 12:10 pm
- Προειδοποιήσεις:
0
-
basilis_.kts

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 489
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 21, 2025 4:32 pm
- Προειδοποιήσεις:
4
- Καρβουνιάρης

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 331
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
- Προειδοποιήσεις:
0
Καλή κίνηση. Το είχα γράψει πριν λίγες μέρες ότι δεν υπάρχουν 7footer στην αγορά και γι'αυτό ο Βαλαντσιούνας ήταν must κίνηση.
Ακόμα κι αν αυτό σήμαινε ότι ο 3ος σέντερ θα ήταν τύπου Γκάμπριελ.
Η ομάδα και ο Ζοτς από ότι φαίνεται προτίμησαν για τρίτο ψηλό τον Φαλ με ελληνικό διαβατήριο και για πρώτο ψηλό θα τα σκάσουμε και θα έχουμε μεγαλύτερη ευελιξία.
Πολύ καλή και λογικότατη κίνηση.
Ακόμα κι αν αυτό σήμαινε ότι ο 3ος σέντερ θα ήταν τύπου Γκάμπριελ.
Η ομάδα και ο Ζοτς από ότι φαίνεται προτίμησαν για τρίτο ψηλό τον Φαλ με ελληνικό διαβατήριο και για πρώτο ψηλό θα τα σκάσουμε και θα έχουμε μεγαλύτερη ευελιξία.
Πολύ καλή και λογικότατη κίνηση.
- shaq7

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 16425
- Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
- Αγαπημένη θέση: SG, C
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Ο Γιώργος Παπαγιάννης απολαμβάνει και... επίσημα την κορυφή σε δύο στατιστικές κατηγορίες καθότι αναδείχθηκε πρώτος σε ριμπάουντ και τάπες!
Μπορεί ο Έλληνας σέντερ να θέλει να ξεχάσει γρήγορα τη χρονιά του Παναθηναϊκού στην EuroLeague, αλλά σίγουρα θα θυμάται την... δική του σεζόν!
Μετά και την ολοκλήρωση της τελευταίας αγωνιστικής στην κορυφαία διασυλλογική διοργάνωση, ο Γιώργος Παπαγιάννης απολαμβάνει την κορυφή σε δύο βασικές στατιστικές κατηγορίες, αφήνοντας πίσω τον Έντι Ταβάρες!
- τουλουμπα

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 13688
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
αποτι φαινεται η αποφαση ειναι το τριτο σεντερ να εχει διαβατηριο
οποτε η εναλλακτικη ηταν ο παπαγιαννης οποτε ειμαστε θετικοι
αν η αποφαση ηταν να μην εχει διαβατηριο δεν νομιζω οτι θα τον περναμε
η ενσταση μου εμενα θα ηταν στην κατασταση που βρισκεται μετα τον τραυματισμο οχι τοσο στην ηλικια του



BasketForum – Ιστορικό Αρχείο