Ο Ντοζιερ ομως ηρθε μεσουσης της σεζον και ηταν μετριος ενω την επομενη χρονια στην Εφες ηταν πολυ καλυτεροςpan24 έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 7:19 pmΈνα μοντέλο τυπου Ολυμπιακού του Σπανούλη με έναν άσσο σε στυλ Μάντζαρη να περνάει το κέντρο και να δίνει τη μπάλα στο Ναν θα μπορούσε να δουλέψει.kein έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 7:08 pm
Κοίταξε, με βάση αυτά που παραδοσιακά κάνει ο Ζοτς, ο Μπαντιό θα είναι παρτενέρ του Ναν, ως μπολ μουβερ και θα την δίνει μετά σε αυτόν, δηλαδή θα είναι 2ος μπολ χαντλερ στα πικ, γιατί είναι πολύ καλός στο να βγαίνει από τα μαρκαρίσματα και να δίνει βοήθεια στον ναν, το ίδιο έκανε με τον Μοντέρο φέτος, και τα μπλιτς δεν τον εγκλώβιζαν. Ο Γκράντ είναι πολύ κακός σε αυτο το σκιλ. Το ίδιο θα συμβαίνει όταν βρίσκεται στο παρκέ με τον Σλούκα, θα κουβαλάει την μπάλα και θα την δίνει. Επίσης το κατς εν σουτ του είναι καλό για αυτό τον ρόλο, δεν είναι κορυφαίο άλλα από τις γωνίες είναι μια απειλή γιατί μπορεί να σουταρει με αξιπρεπη νούμερα ή να πασάρει ή να μπουκάρει. Θα δώσει αρκετά. Αντικαταστάτης του σορτς θα είναι όχι του Γκρίγκο.
Ωστόσο αυτο προϋποθέτει ότι ο Ναν θα κάνει step up στο decision making και ο Μπαντιό θα έχει καλύτερο σουτ από αυτό που έδειξε φέτος.
Και τα δύο είναι αμφίβολα και εξαιρετικά ρισκαδόρικα.
Όχι ότι ο Ζοτς δεν πήγε να το κάνει στο παρελθόν όταν του έφυγε ο Έξουμ και πήγε με Ντοζίερ σε ρόλο που λες και τον Πάντερ σε ρόλο Ναν.
Όμως νομίζω ήταν από ανάγκη επειδή με το μπάτζετ που είχε και την στενή (ή μήπως στεγνή;; ) αγορά ο Ντοζίερ ήταν ο καλύτερος που μπορούσε να πάρει.
Δε νομίζω να είναι το πλάνο αυτό τώρα.
Παναθηναϊκός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
-
Christofis

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3689
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
- Προειδοποιήσεις:
0
-
manos_89

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 797
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 11, 2012 6:16 pm
- Αγαπημένη θέση: C
- Αγαπημένος παίκτης: Dejan
- Προειδοποιήσεις:
0
Ο Fall μόνο μέτριος δεν είναι. Δίνει ακριβώς αυτά που ήθελε η ομάδα, με ελληνικό διαβατήριο και χωρίς να υπάρχουν εναλλακτικές. Ποιος 7 footer υπάρχει στην αγορά αυτή τη στιγμή; Δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιον έστω κοντά στο επίπεδο του Fall. Ο Valanciunas που θα μπορούσε να έρθει (και δεν έχει βέβαια διαφορετικά χαρκατηριστικά από τον Fall) θα προϋπόθετε τα ίδια με πέρυσι, οπότε πάλι η ομάδα θα μπορούσε κάλλιστα να την πατήσει πάλι.Christofis έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 7:14 pmΠρος το παρον κινησεις με σωστη κατευθυνση απο τον Παο. Δηλαδη παικτες με αμυντικο φιλτρο. Απλα ειναι μετριες επιλογες και οι δυο ενω δαπανηθηκαν πολλα λεφτα
Ο φαλ γιατι δεν ξερουμε πως θα εμφανιστει μετα απο 1 χρονο αποχης
Ο μπαντιο γιατι ειναι πολυ κακος επιθετικα παικτης. Κακα τελειωματα και σουτ που δεν ξερεις αν θα καταληξουν στο Καλαθι η πισω απο την μπασκετα.
Και αντε για τον Φαλ εχει πολλα να κερδισει για τον Μπαντιο περιμενα κατι καλυτερο απο τον Ζοτς.
Θα περιμενω να δω τις επιλογες στο 1 + 5 για να μιλησω παραπανω αλλα περιμενα κατι καλυτερο
Στον Μπάντιο συμφωνώ. Περίμενα κάτι καλύτερο και κάτι από Αμερική ίσως.
-
redcard

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 813
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 19, 2024 2:03 pm
- Τοποθεσία: Λονδίνο
- Αγαπημένος παίκτης: Roy
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Ρε Βασιλη, εφυγε ο Φαλ, πηγε στον Παναθηναικο. Θα τον κυνηγας κι εκει;basilis_.kts έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 7:26 pmτελευταια χρονια του φαλ πριν τον μεγαλο τραυματισμοChristofis έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 7:14 pmΠρος το παρον κινησεις με σωστη κατευθυνση απο τον Παο. Δηλαδη παικτες με αμυντικο φιλτρο. Απλα ειναι μετριες επιλογες και οι δυο ενω δαπανηθηκαν πολλα λεφτα
Ο φαλ γιατι δεν ξερουμε πως θα εμφανιστει μετα απο 1 χρονο αποχης
Ο μπαντιο γιατι ειναι πολυ κακος επιθετικα παικτης. Κακα τελειωματα και σουτ που δεν ξερεις αν θα καταληξουν στο Καλαθι η πισω απο την μπασκετα.
Και αντε για τον Φαλ εχει πολλα να κερδισει για τον Μπαντιο περιμενα κατι καλυτερο απο τον Ζοτς.
Θα περιμενω να δω τις επιλογες στο 1 + 5 για να μιλησω παραπανω αλλα περιμενα κατι καλυτερο
5.8π 2.9ριμπ 1.9ασσιστ
φετινη χρονια μπαντιο
11.2π 2.6ριμπ 2.3ασσιστ
ο μπαντιο ειναι πολυ κακος επιθετικα ενω απο τον φαλ εχει πολλα να κερδισει...
ειλικρινα πως βγαινει αυτο το συμπερασμα δεν το καταλαβαινω
Ειναι και 2.18 ο ανθρωπος, που να βρει τρυπα να κρυφτει να γλιτωσει για να μην τον βρεις;
-
Christofis

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3689
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
- Προειδοποιήσεις:
0
Ο Φαλ θα ειναι ο τριτος στη σειρα , σε μια μορφη ψηλου που δεν ειχε δηλαδη να γεμιζει την ρακετα και καλου αμυντικου σε μορφη ελληνικου διαβατηριου αρα περισσοτερος χωρος για καποιον πρωτου ροτεισιον ξενου να μπει στη δωδεκαδα εναντι δευτερου πενταριου. Αρα ναι αν του βγει υγιης εχει πολλα να κερδισειbasilis_.kts έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 7:26 pmτελευταια χρονια του φαλ πριν τον μεγαλο τραυματισμοChristofis έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 7:14 pmΠρος το παρον κινησεις με σωστη κατευθυνση απο τον Παο. Δηλαδη παικτες με αμυντικο φιλτρο. Απλα ειναι μετριες επιλογες και οι δυο ενω δαπανηθηκαν πολλα λεφτα
Ο φαλ γιατι δεν ξερουμε πως θα εμφανιστει μετα απο 1 χρονο αποχης
Ο μπαντιο γιατι ειναι πολυ κακος επιθετικα παικτης. Κακα τελειωματα και σουτ που δεν ξερεις αν θα καταληξουν στο Καλαθι η πισω απο την μπασκετα.
Και αντε για τον Φαλ εχει πολλα να κερδισει για τον Μπαντιο περιμενα κατι καλυτερο απο τον Ζοτς.
Θα περιμενω να δω τις επιλογες στο 1 + 5 για να μιλησω παραπανω αλλα περιμενα κατι καλυτερο
5.8π 2.9ριμπ 1.9ασσιστ
φετινη χρονια μπαντιο
11.2π 2.6ριμπ 2.3ασσιστ
ο μπαντιο ειναι πολυ κακος επιθετικα ενω απο τον φαλ εχει πολλα να κερδισει...
ειλικρινα πως βγαινει αυτο το συμπερασμα δεν το καταλαβαινω
Ο Μπαντιο τι ποσοστα ειχε. Τον παικτη τον εχεις δει να σουταρει γιατι εσυ τουλαχιστον που κραζεις γουοκαπ δεν μπορω να πιστεψω οτι σου αρεσει ο Μπαντιο
-
Christofis

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3689
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
- Προειδοποιήσεις:
0
Διαβασε τι γραφω καλυτερα βρε μανο. Δεν ειπα μετριο τον Φαλ. Ειπα μετρια επιλογη γιατι δεν ξερεις τι θα σιυ ξημερωσει. Αν σου βγει υγιης και χωρις τραυματισμους ειναι τοπ επιλογη για 3οςmanos_89 έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 7:29 pmΟ Fall μόνο μέτριος δεν είναι. Δίνει ακριβώς αυτά που ήθελε η ομάδα, με ελληνικό διαβατήριο και χωρίς να υπάρχουν εναλλακτικές. Ποιος 7 footer υπάρχει στην αγορά αυτή τη στιγμή; Δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιον έστω κοντά στο επίπεδο του Fall. Ο Valanciunas που θα μπορούσε να έρθει (και δεν έχει βέβαια διαφορετικά χαρκατηριστικά από τον Fall) θα προϋπόθετε τα ίδια με πέρυσι, οπότε πάλι η ομάδα θα μπορούσε κάλλιστα να την πατήσει πάλι.Christofis έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 7:14 pmΠρος το παρον κινησεις με σωστη κατευθυνση απο τον Παο. Δηλαδη παικτες με αμυντικο φιλτρο. Απλα ειναι μετριες επιλογες και οι δυο ενω δαπανηθηκαν πολλα λεφτα
Ο φαλ γιατι δεν ξερουμε πως θα εμφανιστει μετα απο 1 χρονο αποχης
Ο μπαντιο γιατι ειναι πολυ κακος επιθετικα παικτης. Κακα τελειωματα και σουτ που δεν ξερεις αν θα καταληξουν στο Καλαθι η πισω απο την μπασκετα.
Και αντε για τον Φαλ εχει πολλα να κερδισει για τον Μπαντιο περιμενα κατι καλυτερο απο τον Ζοτς.
Θα περιμενω να δω τις επιλογες στο 1 + 5 για να μιλησω παραπανω αλλα περιμενα κατι καλυτερο
Στον Μπάντιο συμφωνώ. Περίμενα κάτι καλύτερο και κάτι από Αμερική ίσως.
- pan24

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 14431
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 25, 2014 11:03 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Μου αρέσει πολύ περισσότερο το φετινό με μεταγραφές ουσίας, παρά το ότι δεν είμαι φαν του Μπαντιό, παρά αυτά τα προηγούμενα καλοκαίρια που φέρναμε ονόματα και σηκώναμε στα χαρτιά την Ευρωλίγκα από τον Ιούλιο.
Η ομάδα έχει σταρ και δύο μάλιστα, τον Ναν και τον Ντέιβις.
Παίκτες που να ταιριάζουν με αυτούς και το πλάνο χρειάζεται.
Εκεί που θα ήθελα και θεωρώ χρειάζεται μεγάλη κίνηση είναι στο 1.
Στα φόργουορντ είμαστε καλά, αν έρθει και ο Μπόνγκα ακόμα καλύτερα αλλά δεν χρειάζεται κάποιο μεγάλο όνομα.
Στο 5 ομοίως δεν χρειάζεται κάποιο τεράστιο όνομα. Οχι οτι με χαλάει να έρθει ένας Νούρκιτς αλλά το πιο σημαντικό είναι να έρθει ένας παίκτης που να στέκεται για 15-20 λεπτά και να έχει χαρακτηριστικά που δεν έχουν οι άλλοι 2.
Η ομάδα έχει σταρ και δύο μάλιστα, τον Ναν και τον Ντέιβις.
Παίκτες που να ταιριάζουν με αυτούς και το πλάνο χρειάζεται.
Εκεί που θα ήθελα και θεωρώ χρειάζεται μεγάλη κίνηση είναι στο 1.
Στα φόργουορντ είμαστε καλά, αν έρθει και ο Μπόνγκα ακόμα καλύτερα αλλά δεν χρειάζεται κάποιο μεγάλο όνομα.
Στο 5 ομοίως δεν χρειάζεται κάποιο τεράστιο όνομα. Οχι οτι με χαλάει να έρθει ένας Νούρκιτς αλλά το πιο σημαντικό είναι να έρθει ένας παίκτης που να στέκεται για 15-20 λεπτά και να έχει χαρακτηριστικά που δεν έχουν οι άλλοι 2.
-
manos_89

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 797
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 11, 2012 6:16 pm
- Αγαπημένη θέση: C
- Αγαπημένος παίκτης: Dejan
- Προειδοποιήσεις:
0
Στο μέτρια επιλογή απαντάω απλά έγραψα εκ παραδρομής μέτριος. Αν οι εναλλακτικές σου για τρίτο σέντερ ήταν οι Κώστας Αντετοκούνμπο ή φτηνός ξένος, τότε ο Φαλ είναι τέλεια επιλογή.Christofis έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 7:35 pmΔιαβασε τι γραφω καλυτερα βρε μανο. Δεν ειπα μετριο τον Φαλ. Ειπα μετρια επιλογη γιατι δεν ξερεις τι θα σιυ ξημερωσει. Αν σου βγει υγιης και χωρις τραυματισμους ειναι τοπ επιλογη για 3οςmanos_89 έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 7:29 pm
Ο Fall μόνο μέτριος δεν είναι. Δίνει ακριβώς αυτά που ήθελε η ομάδα, με ελληνικό διαβατήριο και χωρίς να υπάρχουν εναλλακτικές. Ποιος 7 footer υπάρχει στην αγορά αυτή τη στιγμή; Δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιον έστω κοντά στο επίπεδο του Fall. Ο Valanciunas που θα μπορούσε να έρθει (και δεν έχει βέβαια διαφορετικά χαρκατηριστικά από τον Fall) θα προϋπόθετε τα ίδια με πέρυσι, οπότε πάλι η ομάδα θα μπορούσε κάλλιστα να την πατήσει πάλι.
Στον Μπάντιο συμφωνώ. Περίμενα κάτι καλύτερο και κάτι από Αμερική ίσως.
Για τους τραυματισμούς θέλει διαχείριση προφανώς, αλλά το να έχεις για τρίτο σέντερ κάποιον που στις καλές του βραδιές θα μπορεί να ανέβει πιο ψηλά στο rotation είναι τρομερή πολυτέλεια.
-
Christofis

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3689
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
- Προειδοποιήσεις:
0
Θα ηθελα κατι πιο φρεσκο η αληθεια εφοσν 5 παιζει και ο Μητογλου για Α1 (και που με Ζοτς μην παραξενευτεις να δεις αλλον παίκτη) και που να μην εχει ιστορικο τραυματισμου λογω και του Λεσορ. Καταλαβαινω την αναγκη του διαβατηριου απλα νιωθω οτι μπορει να στοιχισει σε επιπεδο Ευρωλιγκας και να ψαχνεστε παλι μεσουσης της σεζον.manos_89 έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 7:40 pmΣτο μέτρια επιλογή απαντάω απλά έγραψα εκ παραδρομής μέτριος. Αν οι εναλλακτικές σου για τρίτο σέντερ ήταν οι Κώστας Αντετοκούνμπο ή φτηνός ξένος, τότε ο Φαλ είναι τέλεια επιλογή.Christofis έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 7:35 pm
Διαβασε τι γραφω καλυτερα βρε μανο. Δεν ειπα μετριο τον Φαλ. Ειπα μετρια επιλογη γιατι δεν ξερεις τι θα σιυ ξημερωσει. Αν σου βγει υγιης και χωρις τραυματισμους ειναι τοπ επιλογη για 3ος
Για τους τραυματισμούς θέλει διαχείριση προφανώς, αλλά το να έχεις για τρίτο σέντερ κάποιον που στις καλές του βραδιές θα μπορεί να ανέβει πιο ψηλά στο rotation είναι τρομερή πολυτέλεια.
Με τοσα λεφτα επαιρνες Μοτλει, Χειζ, Μπιρχαμ που πηρε η Φενερ παραδειγμα.
Τελοσπαντων για Φαλ δεν διαφωνω οτι αν σας βγει θα ειναι πολυπλευρα τα οφελη
-
Neobasketikos25

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 68
- Εγγραφή: Παρ Μάιος 03, 2024 6:13 pm
- Προειδοποιήσεις:
0
νομίζω οτι ο μπαντιο καλύπτει αρκετά από τα στοιχεία που λείπουν στην περιφέρεια
είναι ταχύτατος, καλός αμυντικός και ριμπάουντερ, καλά στοιχεία ντίμπλας άρα δεν χάνει η ομάδα επιθετικά σε σχέση με τον σορτς (οι ετήσιες απολαβές είναι χαμηλότερες του σορτς btw) ενώ αναβαθμίζεται πολύ αμυντικά. Δεν βλέπω να υστερεί κάπου χωρίς βέβαια να είναι "franchise player" ενώ αν συγκρίνουμε το σουτ που αναφέρεται, με του μοντέρο βλέπω καλύτερο ποσοστό στην EL, με ίδιες προσπάθειες, λιγότερο χρόνο συμμετοχής και μεγαλύτερη αμυντική προσπάθεια.
Για Φαλ εχουν ειπωθεί πολλά ήδη, η ομάδα χρειάζεται περιφερειακο σουτ, άρα όποια προσθήκη επιπλέον γίνει πρεπει να έχει και καλό 3ποντο.
Πιστεύω ότι απο εδώ και μπρος οι μεταγραφές εκτός του 5 θα γίνουν ανάλογα με τις αποχωρήσεις (δύσκολο να μην φύγει κανείς).
είναι ταχύτατος, καλός αμυντικός και ριμπάουντερ, καλά στοιχεία ντίμπλας άρα δεν χάνει η ομάδα επιθετικά σε σχέση με τον σορτς (οι ετήσιες απολαβές είναι χαμηλότερες του σορτς btw) ενώ αναβαθμίζεται πολύ αμυντικά. Δεν βλέπω να υστερεί κάπου χωρίς βέβαια να είναι "franchise player" ενώ αν συγκρίνουμε το σουτ που αναφέρεται, με του μοντέρο βλέπω καλύτερο ποσοστό στην EL, με ίδιες προσπάθειες, λιγότερο χρόνο συμμετοχής και μεγαλύτερη αμυντική προσπάθεια.
Για Φαλ εχουν ειπωθεί πολλά ήδη, η ομάδα χρειάζεται περιφερειακο σουτ, άρα όποια προσθήκη επιπλέον γίνει πρεπει να έχει και καλό 3ποντο.
Πιστεύω ότι απο εδώ και μπρος οι μεταγραφές εκτός του 5 θα γίνουν ανάλογα με τις αποχωρήσεις (δύσκολο να μην φύγει κανείς).
- τουλουμπα

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 13739
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
αν δεις τον μητογλου να ειναι αλλος παιχτης με ζοτς γιατι να μην δεις και τον φαλ?Christofis έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 7:47 pm
Θα ηθελα κατι πιο φρεσκο η αληθεια εφοσν 5 παιζει και ο Μητογλου για Α1 (και που με Ζοτς μην παραξενευτεις να δεις αλλον παίκτη) και που να μην εχει ιστορικο τραυματισμου λογω και του Λεσορ.
ο μητογλου μπορει να μην εχει ιστορικο τραυματισμου αλλα εχει ιστορικο αμπαλιασης
-
manos_89

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 797
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 11, 2012 6:16 pm
- Αγαπημένη θέση: C
- Αγαπημένος παίκτης: Dejan
- Προειδοποιήσεις:
0
Όλοι αυτοί που λες είναι αθλητικοί ψηλοί που δεν μπορούν να ματσάρουν Μιλουτίνοφ, Βαλαντσιούνας (αν καταλήξει στην Ζαλγκίρις) και γενικά όποιον 7 footer έχει φέτος η Ευρωλίγκα. Με εξαίρεση τον Bingham βέβαια που τυπικά είναι 7 footer αλλά όχι ογκώδης.Christofis έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 7:47 pmΘα ηθελα κατι πιο φρεσκο η αληθεια εφοσν 5 παιζει και ο Μητογλου για Α1 (και που με Ζοτς μην παραξενευτεις να δεις αλλον παίκτη) και που να μην εχει ιστορικο τραυματισμου λογω και του Λεσορ. Καταλαβαινω την αναγκη του διαβατηριου απλα νιωθω οτι μπορει να στοιχισει σε επιπεδο Ευρωλιγκας και να ψαχνεστε παλι μεσουσης της σεζον.manos_89 έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 7:40 pm
Στο μέτρια επιλογή απαντάω απλά έγραψα εκ παραδρομής μέτριος. Αν οι εναλλακτικές σου για τρίτο σέντερ ήταν οι Κώστας Αντετοκούνμπο ή φτηνός ξένος, τότε ο Φαλ είναι τέλεια επιλογή.
Για τους τραυματισμούς θέλει διαχείριση προφανώς, αλλά το να έχεις για τρίτο σέντερ κάποιον που στις καλές του βραδιές θα μπορεί να ανέβει πιο ψηλά στο rotation είναι τρομερή πολυτέλεια.
Με τοσα λεφτα επαιρνες Μοτλει, Χειζ, Μπιρχαμ που πηρε η Φενερ παραδειγμα.
Τελοσπαντων για Φαλ δεν διαφωνω οτι αν σας βγει θα ειναι πολυπλευρα τα οφελη
Τέτοιους ψηλούς βρίσκεις εύκολα, ακόμα και από Αμερική. Δεινόσαυρο 7 footer είναι σχεδόν αδύνατο να βρεις όμως. Ειδικά φρέσκο κιόλας δεν ξέρω αν υπάρχει στην Ευρώπη. Είναι κίνηση ξεκάθαρα για να ματσάρει όποιον 7 footer βρεθεί απέναντί μας. Δεν νομίζω δηλαδή ο Fall να χρησιμοποιείται όταν στο παρκέ βρίσκεται ο Tyus Jones απέναντι ή ο οποιοσδήποτε mobile ψηλός (όχι ότι στο παρελθόν δεν έχει αποδείξει ότι μπορεί να ανταπεξέρθει και με αυτούς)
- coach blue

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2906
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 25, 2024 1:48 pm
- Τοποθεσία: in the paint
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Να κρυφτει πισω απο τον καμπατσοredcard έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 7:31 pmΡε Βασιλη, εφυγε ο Φαλ, πηγε στον Παναθηναικο. Θα τον κυνηγας κι εκει;basilis_.kts έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 7:26 pm
τελευταια χρονια του φαλ πριν τον μεγαλο τραυματισμο
5.8π 2.9ριμπ 1.9ασσιστ
φετινη χρονια μπαντιο
11.2π 2.6ριμπ 2.3ασσιστ
ο μπαντιο ειναι πολυ κακος επιθετικα ενω απο τον φαλ εχει πολλα να κερδισει...
ειλικρινα πως βγαινει αυτο το συμπερασμα δεν το καταλαβαινω
Ειναι και 2.18 ο ανθρωπος, που να βρει τρυπα να κρυφτει να γλιτωσει για να μην τον βρεις;![]()
-
Christofis

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3689
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
- Προειδοποιήσεις:
0
Ο Φαλ δεν ηταν ποτε κακος ή μετριος στα ματια μου Τουλουμπα για να περιμενω να δω αλλον Φαλ. Τονθεμα του Φαλ ειναι να μην εχει τραυματιαμους και να μην εχει χασει σωματικα τα γρηγορα ποδια που ειχε για το υψος του.τουλουμπα έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 8:08 pmαν δεις τον μητογλου να ειναι αλλος παιχτης με ζοτς γιατι να μην δεις και τον φαλ?Christofis έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 7:47 pm
Θα ηθελα κατι πιο φρεσκο η αληθεια εφοσν 5 παιζει και ο Μητογλου για Α1 (και που με Ζοτς μην παραξενευτεις να δεις αλλον παίκτη) και που να μην εχει ιστορικο τραυματισμου λογω και του Λεσορ.
ο μητογλου μπορει να μην εχει ιστορικο τραυματισμου αλλα εχει ιστορικο αμπαλιασης![]()
Ο Μητογλου ταλεντο εχει και αρκετο. Δεν ειναι αμπαλιαση που εχει αλλα τεμπελιαση


BasketForum – Ιστορικό Αρχείο