Παναθηναϊκός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

Ποιοι παίκτες του Παναθηναϊκού θέλετε να φύγουν

Σλούκας
9
3%
Γκραντ
26
9%
Σορτς
39
13%
Ναν
11
4%
Τολιόπουλος
4
1%
Γκριγκόνις
60
21%
Καλαϊτζάκης
7
2%
Ρογκαβόπουλος
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Οσμάν
24
8%
Ντέιβις
9
3%
Χουάντσο
6
2%
Μήτογλου
14
5%
Σαμοντούροφ
11
4%
Λεσόρτ
11
4%
Φαρίντ
61
21%
 
Σύνολο ψήφων: 292
Άβαταρ μέλους
TonyTonyChopper

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 173
Εγγραφή: Τρί Ιουν 03, 2025 7:16 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 10:00 pm

Αν υπάρχει κάποιος, ειδικά ψηλός με μέγεθος, και πολύ καλός στην οργάνωση νέος και ανερχόμενος θα είχε ενδιαφέρον πιστεύω. Ούτως ή άλλως με Σλούκα, Γκραντ, Ναν, Μπαντιό μένουν 10-20 λεπτά στο 1-2 αν οι προηγούμενοι πέρα του Ναν παίζουν 15 λεπτά.

Ελπίζω να έχει τελειώσει το one piece μέχρι να πεθάνω. :bblove:
Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13751
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 10:04 pm

TonyTonyChopper έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 10:00 pm
Αν υπάρχει κάποιος, ειδικά ψηλός με μέγεθος, και πολύ καλός στην οργάνωση νέος και ανερχόμενος θα είχε ενδιαφέρον πιστεύω. Ούτως ή άλλως με Σλούκα, Γκραντ, Ναν, Μπαντιό μένουν 10-20 λεπτά στο 1-2 αν οι προηγούμενοι πέρα του Ναν παίζουν 15 λεπτά.
θα δουμε ποιον θα φερουν αλλα περισσοτερο τι θα δειξουν στο παρκε την καινουργια χρονια

xavier

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 468
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 13, 2006 12:50 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 10:11 pm

τυπου παγιολα δλδ? εκτος αν παρουν παλι κανεναν απο αυτους που εφυγαν απο τον ολυμπιακο. μορις, τζοσεφ κτλ.

Neobasketikos25

 sophomore
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 69
Εγγραφή: Παρ Μάιος 03, 2024 6:13 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 10:12 pm

πρέπει να φυγει καποιος για να έρθει άλλος
με τον playmaker θα ειναι 6 παικτες στο 1-2
ας περιμενουμε αν θα φυγει καποιος, ειναι μακρυ το καλοκαιρι

Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13751
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 10:13 pm

xavier έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 10:11 pm
τυπου παγιολα δλδ?
γελαει ο κοσμος με το ονομα του παγιολα

στο τουιτερ εχουν πεθανει στα γελια

Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13751
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 10:14 pm

μαρεσει που καποιοι εγραφαν οτι δεν κανει ο μπατλερ,ε παρτε τον παγιολα τωρα να στανιαρετε :mrgreen:

t0ny3

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2078
Εγγραφή: Τετ Οκτ 03, 2007 4:09 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 10:15 pm

TonyTonyChopper έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 10:00 pm
Αν υπάρχει κάποιος, ειδικά ψηλός με μέγεθος, και πολύ καλός στην οργάνωση νέος και ανερχόμενος θα είχε ενδιαφέρον πιστεύω. Ούτως ή άλλως με Σλούκα, Γκραντ, Ναν, Μπαντιό μένουν 10-20 λεπτά στο 1-2 αν οι προηγούμενοι πέρα του Ναν παίζουν 15 λεπτά.
O Σλουκας ειδες ομως ελειψε απο ολο το φιναλε της σεζον στα κρισημα και επισης δεν ξερεις πως θα εμφανιστει του χρονου. Εγω τον βλεπω περισσοτερο σε συμπληρωματικο ρολο οπως ο Γιουλ στη Ρεαλ. Απο περυσι ηδη επρεπε ο ασσος που πηραμε (Σορτς) να ειναι ο βασικςο μας πλειμεικερ. Φετος ειναια κομη πιο αναγκαιο. Και ο Γκραντ ερχεται απο κακιστη σεζον και ενα χρονο μεγαλυτερος.

Επισης σκεφτειτε απεναντι θα εχουν Μοντερο, Μακινταιρ, Γουοκαπ, Ντορσει, Φουρνιε. Τοσα χρονια λεγαμε για το ατου της ομαδας μας στην ολ σταρ περιφερεια. Πλεον ειμαστε σαφως υποδεεστεροι.

Ας δουμε βεβαι ποιον θα αποκτησουμε. Απλα δεν μου αρεσε αυτο που ειπε ο Παπαθιοντορ.

Άβαταρ μέλους
nikolas_asteri

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 6020
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
Αγαπημένη ομάδα: New-York-Knicks
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 10:16 pm

Δώσαμε 1.5εκ μπάι αουτ για τον Μπαντιο και ο Ολυ έδωσε 600κ για Μοντερο; :shock:

Τι τους ετοιμάσαμε πάλι…

Εικόνα
BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8111
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Παρ Ιουν 26, 2026 10:16 pm

Neobasketikos25 έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 10:12 pm
πρέπει να φυγει καποιος για να έρθει άλλος
με τον playmaker θα ειναι 6 παικτες στο 1-2
ας περιμενουμε αν θα φυγει καποιος, ειναι μακρυ το καλοκαιρι
Δε θα φύγει κάποιος άλλος γκαρντ, γιατί έφυγε ήδη ο Σορτς και ο άσσος που θα έρθει θα είναι ο αντικαταστάτης του.

BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8111
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Παρ Ιουν 26, 2026 10:17 pm

nikolas_asteri έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 10:16 pm
Δώσαμε 1.5εκ μπάι αουτ για τον Μπαντιο και ο Ολυ έδωσε 600κ για Μοντερο; :shock:

Τι τους ετοιμάσαμε πάλι…
Προφανώς ο Μοντέρο είχε ζητήσει να μπει μικρό buy out για να μείνει στη Βαλένθια.

Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13751
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 10:18 pm

nikolas_asteri έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 10:16 pm
Δώσαμε 1.5εκ μπάι αουτ για τον Μπαντιο και ο Ολυ έδωσε 600κ για Μοντερο; :shock:

Τι τους ετοιμάσαμε πάλι…
ο μοντερο πιαστηκε το μεγαλυτερο κοροιδο στην φετινη μπασκετικη ευρωπη

ο μανατζερ του πρεπει να ειναι πολυ ανοιχτοματης

BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8111
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Παρ Ιουν 26, 2026 10:19 pm

Τουλάχιστον επιβεβαίωνομαι για ορισμένα μέλη του φόρουμ ότι απλά ζουν για να γκρινιάζουν... :D

xavier

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 468
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 13, 2006 12:50 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 10:20 pm

τουλουμπα έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 10:13 pm
xavier έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 10:11 pm
τυπου παγιολα δλδ?
γελαει ο κοσμος με το ονομα του παγιολα

στο τουιτερ εχουν πεθανει στα γελια
εγω συμφωνω με αυτο , για γελια είναι αλλα ποιον θα παρει...ο μπαντιο δεν μπορει να παιξει μαζι με τον ναν.

Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13751
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 10:21 pm

xavier έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 10:20 pm
τουλουμπα έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 10:13 pm


γελαει ο κοσμος με το ονομα του παγιολα

στο τουιτερ εχουν πεθανει στα γελια
εγω συμφωνω με αυτο , για γελια είναι αλλα ποιον θα παρει...ο μπαντιο δεν μπορει να παιξει μαζι με τον ναν.
το ειναι στεγνη η αγορα με το να παρουν τον παγιολα εχει μια μικρη διαφορα νομιζω :mrgreen:

Άβαταρ μέλους
TonyTonyChopper

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 173
Εγγραφή: Τρί Ιουν 03, 2025 7:16 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 10:24 pm

Δεν τον έχω δει, θυμάμαι το όνομά του. Τον έχω ακούσει πρόσφατα από τον hoopfellas που συζητιέται ότι είναι καλός αμυντικός αλλά έχει κακό σουτ. Πάντως αν δεν φύγει κανείς δεν βγαίνει μεγάλη μεταγραφή στο 1. Αν φύγει ο Γκραντ γίνεται μόνο θεωρώ.

Ελπίζω να έχει τελειώσει το one piece μέχρι να πεθάνω. :bblove:
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”