Παναθηναϊκός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
- TonyTonyChopper

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 173
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 03, 2025 7:16 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Ελπίζω να έχει τελειώσει το one piece μέχρι να πεθάνω. 
- τουλουμπα

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 13751
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
θα δουμε ποιον θα φερουν αλλα περισσοτερο τι θα δειξουν στο παρκε την καινουργια χρονιαTonyTonyChopper έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 10:00 pmΑν υπάρχει κάποιος, ειδικά ψηλός με μέγεθος, και πολύ καλός στην οργάνωση νέος και ανερχόμενος θα είχε ενδιαφέρον πιστεύω. Ούτως ή άλλως με Σλούκα, Γκραντ, Ναν, Μπαντιό μένουν 10-20 λεπτά στο 1-2 αν οι προηγούμενοι πέρα του Ναν παίζουν 15 λεπτά.
-
Neobasketikos25

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 69
- Εγγραφή: Παρ Μάιος 03, 2024 6:13 pm
- Προειδοποιήσεις:
0
O Σλουκας ειδες ομως ελειψε απο ολο το φιναλε της σεζον στα κρισημα και επισης δεν ξερεις πως θα εμφανιστει του χρονου. Εγω τον βλεπω περισσοτερο σε συμπληρωματικο ρολο οπως ο Γιουλ στη Ρεαλ. Απο περυσι ηδη επρεπε ο ασσος που πηραμε (Σορτς) να ειναι ο βασικςο μας πλειμεικερ. Φετος ειναια κομη πιο αναγκαιο. Και ο Γκραντ ερχεται απο κακιστη σεζον και ενα χρονο μεγαλυτερος.TonyTonyChopper έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 10:00 pmΑν υπάρχει κάποιος, ειδικά ψηλός με μέγεθος, και πολύ καλός στην οργάνωση νέος και ανερχόμενος θα είχε ενδιαφέρον πιστεύω. Ούτως ή άλλως με Σλούκα, Γκραντ, Ναν, Μπαντιό μένουν 10-20 λεπτά στο 1-2 αν οι προηγούμενοι πέρα του Ναν παίζουν 15 λεπτά.
Επισης σκεφτειτε απεναντι θα εχουν Μοντερο, Μακινταιρ, Γουοκαπ, Ντορσει, Φουρνιε. Τοσα χρονια λεγαμε για το ατου της ομαδας μας στην ολ σταρ περιφερεια. Πλεον ειμαστε σαφως υποδεεστεροι.
Ας δουμε βεβαι ποιον θα αποκτησουμε. Απλα δεν μου αρεσε αυτο που ειπε ο Παπαθιοντορ.
- nikolas_asteri

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 6020
- Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
-
BillyPao

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 8111
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
- Τοποθεσία: Poitiers
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Δε θα φύγει κάποιος άλλος γκαρντ, γιατί έφυγε ήδη ο Σορτς και ο άσσος που θα έρθει θα είναι ο αντικαταστάτης του.Neobasketikos25 έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 10:12 pmπρέπει να φυγει καποιος για να έρθει άλλος
με τον playmaker θα ειναι 6 παικτες στο 1-2
ας περιμενουμε αν θα φυγει καποιος, ειναι μακρυ το καλοκαιρι
-
BillyPao

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 8111
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
- Τοποθεσία: Poitiers
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Προφανώς ο Μοντέρο είχε ζητήσει να μπει μικρό buy out για να μείνει στη Βαλένθια.nikolas_asteri έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 10:16 pmΔώσαμε 1.5εκ μπάι αουτ για τον Μπαντιο και ο Ολυ έδωσε 600κ για Μοντερο;
Τι τους ετοιμάσαμε πάλι…
- τουλουμπα

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 13751
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
ο μοντερο πιαστηκε το μεγαλυτερο κοροιδο στην φετινη μπασκετικη ευρωπηnikolas_asteri έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 10:16 pmΔώσαμε 1.5εκ μπάι αουτ για τον Μπαντιο και ο Ολυ έδωσε 600κ για Μοντερο;
Τι τους ετοιμάσαμε πάλι…
ο μανατζερ του πρεπει να ειναι πολυ ανοιχτοματης
- TonyTonyChopper

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 173
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 03, 2025 7:16 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Ελπίζω να έχει τελειώσει το one piece μέχρι να πεθάνω. 



BasketForum – Ιστορικό Αρχείο