Παναθηναϊκός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
- nikolas_asteri

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 6020
- Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0

- τουλουμπα

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 13762
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
παιδια μιλαμε για τον βασικο μας ασσο τι γκραντ και παγιολα τωρα ειμαστε σοβαροι?TonyTonyChopper έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 10:24 pmΔεν τον έχω δει, θυμάμαι το όνομά του. Τον έχω ακούσει πρόσφατα από τον hoopfellas που συζητιέται ότι είναι καλός αμυντικός αλλά έχει κακό σουτ. Πάντως αν δεν φύγει κανείς δεν βγαίνει μεγάλη μεταγραφή στο 1. Αν φύγει ο Γκραντ γίνεται μόνο θεωρώ.
δηλαδη παλι θα τα περιμενουμε ολα απτον σλουκα?
-
BillyPao

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 8122
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
- Τοποθεσία: Poitiers
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Άρα μας λες έμμεσα ότι ο Ομπράντοβιτς δεν ξέρει τι κάνει; Και στην τελικής, παίκτες "εργαλεία", καλούς στην άμυνα και όχι star δε θέλατε οι περισσότεροι; Νομίζω πως αυτή είναι η λογική των μέχρι τώρα κινήσεων, οι πιο δύσκολες και ακριβές κινήσεις προφανώς θα πάρουν περισσότερο χρόνο για να γίνουν.nikolas_asteri έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 10:25 pmΕ κοίτα, πήραμε τον μετριότατο Φαλ (αλλά πες οκ είναι για 3ος, whatever) και πήραμε έναν πιο αθλητικό Walkup για την περιφέρεια. Θα περιμένουμε να δούμε γιατί έχουμε ακόμα, αλλά προς το παρόν οι κινήσεις είναι σούπερ meh.
- TonyTonyChopper

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 175
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 03, 2025 7:16 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Αν ο Μπαντιό προορίζεται να παίζει στον άσο με Ναν μάλλον δεν θα υπάρχει ένας βασικός άσος όπως υποτίθεται πέρσι ο Σορτς. Αλλά δεν το ξέρω και ούτε έχω αρκετές γνώσεις να το προβλέψω.τουλουμπα έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 10:27 pmπαιδια μιλαμε για τον βασικο μας ασσο τι γκραντ και παγιολα τωρα ειμαστε σοβαροι?TonyTonyChopper έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 10:24 pmΔεν τον έχω δει, θυμάμαι το όνομά του. Τον έχω ακούσει πρόσφατα από τον hoopfellas που συζητιέται ότι είναι καλός αμυντικός αλλά έχει κακό σουτ. Πάντως αν δεν φύγει κανείς δεν βγαίνει μεγάλη μεταγραφή στο 1. Αν φύγει ο Γκραντ γίνεται μόνο θεωρώ.
δηλαδη παλι θα τα περιμενουμε ολα απτον σλουκα?
Ελπίζω να έχει τελειώσει το one piece μέχρι να πεθάνω. 
-
manos_89

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 798
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 11, 2012 6:16 pm
- Αγαπημένη θέση: C
- Αγαπημένος παίκτης: Dejan
- Προειδοποιήσεις:
0
Στο μυαλό μου πάντως, όταν μαθεύτηκε ότι θα πάρουμε Ομπράντοβιτς το είχα φανταστεί ότι δεν θα κάνει σούπερ μεταγραφές.
Προφανώς έχει στο μυαλό του ότι η ομάδα είχε το καλύτερο ρόστερ στην Ευρωλίγκα πέρυσι (που είναι αληθές) και απλά είναι ανεκμετάλλευτο εξαιτίας του τρόπου παιχνιδιού του Αταμάν.
Εγώ θα έπαιρνα τούμπανο άσσο που θα είναι καλός δημιουργός και σουτέρ, αλλά νομίζω ότι στο μυαλό του έχει περισσότερο την άμυνα και ότι θα αξιοποιήσει την ομαδική λειτουργία αλλά και παίκτες όπως ο Χέηζ Ντέηβις, ο Οσμάν, ενδεχομένως και ο Φαλ, για τη δημιουργία. Ο Ολυμπιακός τόσα χρόνια έτσι παίζει δηλαδή.
Κάτι άλλο που μπορεί να έπαιξε ρόλο είναι το αποτυχημένο rebuilding της Παρτιζάν. Τώρα φαίνεται ότι οι κινήσεις του είναι περισσότερο παλιού Ομπράντοβιτς παρά του Ομπράντοβιτς των τελευταίων 2 χρόνων.
Οι κινήσεις μέχρι τώρα είναι τρομερά στοχευμένες, ασχέτως αν δεν μου αρέσει ο Μπαντιό.
Τι μας έλειπε πέρυσι;
Μέγεθος στη ρακέτα και defensive stopper στην περιφέρεια. Ε τα πήρε και τα 2 με τις 2 πρώτες μεταγραφές του.
Το μεγάλο κακό, κάτι που το είχαμε και 13 χρόνια στο παρελθόν, είναι ότι αυτή η περίοδος (εκτός από ορισμένες εξαιρέσεις) είναι ξενέρωτη για εμάς τους μεταγραφολάγνους.
Προφανώς έχει στο μυαλό του ότι η ομάδα είχε το καλύτερο ρόστερ στην Ευρωλίγκα πέρυσι (που είναι αληθές) και απλά είναι ανεκμετάλλευτο εξαιτίας του τρόπου παιχνιδιού του Αταμάν.
Εγώ θα έπαιρνα τούμπανο άσσο που θα είναι καλός δημιουργός και σουτέρ, αλλά νομίζω ότι στο μυαλό του έχει περισσότερο την άμυνα και ότι θα αξιοποιήσει την ομαδική λειτουργία αλλά και παίκτες όπως ο Χέηζ Ντέηβις, ο Οσμάν, ενδεχομένως και ο Φαλ, για τη δημιουργία. Ο Ολυμπιακός τόσα χρόνια έτσι παίζει δηλαδή.
Κάτι άλλο που μπορεί να έπαιξε ρόλο είναι το αποτυχημένο rebuilding της Παρτιζάν. Τώρα φαίνεται ότι οι κινήσεις του είναι περισσότερο παλιού Ομπράντοβιτς παρά του Ομπράντοβιτς των τελευταίων 2 χρόνων.
Οι κινήσεις μέχρι τώρα είναι τρομερά στοχευμένες, ασχέτως αν δεν μου αρέσει ο Μπαντιό.
Τι μας έλειπε πέρυσι;
Μέγεθος στη ρακέτα και defensive stopper στην περιφέρεια. Ε τα πήρε και τα 2 με τις 2 πρώτες μεταγραφές του.
Το μεγάλο κακό, κάτι που το είχαμε και 13 χρόνια στο παρελθόν, είναι ότι αυτή η περίοδος (εκτός από ορισμένες εξαιρέσεις) είναι ξενέρωτη για εμάς τους μεταγραφολάγνους.
Ο Παπαθιοντορ μας τα μπερδευει. Λεει οτι δε φευγει κανεις, αλλα θα παρουμε 3-4αρι. ΜΕτα του λενε για Μπονγκα και λεει οχι δεν βγαινουν τα κουκια για τις θεσεις. Μετα λεει αν ερθει ο Μπονγκα θα πρεπει να φυγει ενας. Μετα λεει οτι θα ερξατηθει αν θα φυγει καποιος με το ποιος θα ερθει. Αρα δηλαδη θα παρουμε και εκει εναν ρολιστα;
Μετα ειπε οτι το σχειδο ειναι για 5 μεταγραφες, αλλα αν γινει αυτο το σχεδιο δε γινεται να μεινουν ολοι. Ενω πριν λιγο ειχε κανει ενα προλογο για το ποσο σημαντικος ειναι ο Οσμαν και πως δεν πρεπι να φυγει και ποσο καλο παιδι ειναι και ποσο αξιαγαπητος και εχει να προσφερει κτλ. Ενω ταυτοχρονα εχει πει σε προηγουμενες εκπομπες για Χουαντσο οτι προοριζεται για επομενος αρχηγος.
Πραγματικα γριφος....
Μετα ειπε οτι το σχειδο ειναι για 5 μεταγραφες, αλλα αν γινει αυτο το σχεδιο δε γινεται να μεινουν ολοι. Ενω πριν λιγο ειχε κανει ενα προλογο για το ποσο σημαντικος ειναι ο Οσμαν και πως δεν πρεπι να φυγει και ποσο καλο παιδι ειναι και ποσο αξιαγαπητος και εχει να προσφερει κτλ. Ενω ταυτοχρονα εχει πει σε προηγουμενες εκπομπες για Χουαντσο οτι προοριζεται για επομενος αρχηγος.
Πραγματικα γριφος....
Απο οτι καταλαβα το ιδιο ισχυει και για τα φοργουορντ. Αν προχωρησει του Μπονγκα τοτε εχουμε αποχωρηση. Γιατι θα εχουμε Οσμαν, Ρογκα Μπονγκα, Χουαντσο, Χειζ και Ντινο (αν και αυτος θα παταει και 5 λογικα) για 2 θεσεις.TonyTonyChopper έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 10:24 pmΔεν τον έχω δει, θυμάμαι το όνομά του. Τον έχω ακούσει πρόσφατα από τον hoopfellas που συζητιέται ότι είναι καλός αμυντικός αλλά έχει κακό σουτ. Πάντως αν δεν φύγει κανείς δεν βγαίνει μεγάλη μεταγραφή στο 1. Αν φύγει ο Γκραντ γίνεται μόνο θεωρώ.
Βεβαια στα γκαρντ τον ειδα πιο σιγουρο οτι παμε για 6 κοντους για 2 θεσεις.
- TonyTonyChopper

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 175
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 03, 2025 7:16 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Με γρίφους μιλάει ο γέρονταςt0ny3 έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 10:40 pmΑπο οτι καταλαβα το ιδιο ισχυει και για τα φοργουορντ. Αν προχωρησει του Μπονγκα τοτε εχουμε αποχωρηση. Γιατι θα εχουμε Οσμαν, Ρογκα Μπονγκα, Χουαντσο, Χειζ και Ντινο (αν και αυτος θα παταει και 5 λογικα) για 2 θεσεις.TonyTonyChopper έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 10:24 pmΔεν τον έχω δει, θυμάμαι το όνομά του. Τον έχω ακούσει πρόσφατα από τον hoopfellas που συζητιέται ότι είναι καλός αμυντικός αλλά έχει κακό σουτ. Πάντως αν δεν φύγει κανείς δεν βγαίνει μεγάλη μεταγραφή στο 1. Αν φύγει ο Γκραντ γίνεται μόνο θεωρώ.
Βεβαια στα γκαρντ τον ειδα πιο σιγουρο οτι παμε για 6 κοντους για 2 θεσεις.
Ελπίζω να έχει τελειώσει το one piece μέχρι να πεθάνω. 
Το Μπαντιο Ναν ειναι απαγορευτικο. Δεν εχεις δημιουργια καθολου. Θες μετα δημιουργια απο φοργουορντ ή σεντερ.TonyTonyChopper έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 10:32 pmΑν ο Μπαντιό προορίζεται να παίζει στον άσο με Ναν μάλλον δεν θα υπάρχει ένας βασικός άσος όπως υποτίθεται πέρσι ο Σορτς. Αλλά δεν το ξέρω και ούτε έχω αρκετές γνώσεις να το προβλέψω.
Πες τα ρε φιλε. Δε γινεται να παμε σε ρολιστα ή απλα καλο παικτη για τον βασικο μας ασσο. Δε γινεται να καψουμε αλλη μια χρονια κανοντας τον σταυρο μας ο Σλουκας να ειναι καλα. Θες να πας να παρεις Ευρωλιγκα, πρεπει να παρεις Γκαρντ επιπεδου Φρανσισκο, Μοντερο!τουλουμπα έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 10:27 pmπαιδια μιλαμε για τον βασικο μας ασσο τι γκραντ και παγιολα τωρα ειμαστε σοβαροι?TonyTonyChopper έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 10:24 pmΔεν τον έχω δει, θυμάμαι το όνομά του. Τον έχω ακούσει πρόσφατα από τον hoopfellas που συζητιέται ότι είναι καλός αμυντικός αλλά έχει κακό σουτ. Πάντως αν δεν φύγει κανείς δεν βγαίνει μεγάλη μεταγραφή στο 1. Αν φύγει ο Γκραντ γίνεται μόνο θεωρώ.
δηλαδη παλι θα τα περιμενουμε ολα απτον σλουκα?
-
BillyPao

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 8122
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
- Τοποθεσία: Poitiers
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Εντωμεταξύ κανένας δεν είπε ότι θα πάμε σε ρολίστα.t0ny3 έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 10:44 pmΠες τα ρε φιλε. Δε γινεται να παμε σε ρολιστα ή απλα καλο παικτη για τον βασικο μας ασσο. Δε γινεται να καψουμε αλλη μια χρονια κανοντας τον σταυρο μας ο Σλουκας να ειναι καλα. Θες να πας να παρεις Ευρωλιγκα, πρεπει να παρεις Γκαρντ επιπεδου Φρανσισκο, Μοντερο!




BasketForum – Ιστορικό Αρχείο