Παναθηναϊκός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

Ποιοι παίκτες του Παναθηναϊκού θέλετε να φύγουν

Σλούκας
9
3%
Γκραντ
26
9%
Σορτς
39
13%
Ναν
11
4%
Τολιόπουλος
4
1%
Γκριγκόνις
60
21%
Καλαϊτζάκης
7
2%
Ρογκαβόπουλος
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Οσμάν
24
8%
Ντέιβις
9
3%
Χουάντσο
6
2%
Μήτογλου
14
5%
Σαμοντούροφ
11
4%
Λεσόρτ
11
4%
Φαρίντ
61
21%
 
Σύνολο ψήφων: 292
Άβαταρ μέλους
nikolas_asteri

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 6020
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
Αγαπημένη ομάδα: New-York-Knicks
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 10:25 pm

BillyPao έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 10:19 pm
Τουλάχιστον επιβεβαίωνομαι για ορισμένα μέλη του φόρουμ ότι απλά ζουν για να γκρινιάζουν... :D
Ε κοίτα, πήραμε τον μετριότατο Φαλ (αλλά πες οκ είναι για 3ος, whatever) και πήραμε έναν πιο αθλητικό Walkup για την περιφέρεια. Θα περιμένουμε να δούμε γιατί έχουμε ακόμα, αλλά προς το παρόν οι κινήσεις είναι σούπερ meh.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13762
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 10:27 pm

TonyTonyChopper έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 10:24 pm
Δεν τον έχω δει, θυμάμαι το όνομά του. Τον έχω ακούσει πρόσφατα από τον hoopfellas που συζητιέται ότι είναι καλός αμυντικός αλλά έχει κακό σουτ. Πάντως αν δεν φύγει κανείς δεν βγαίνει μεγάλη μεταγραφή στο 1. Αν φύγει ο Γκραντ γίνεται μόνο θεωρώ.
παιδια μιλαμε για τον βασικο μας ασσο τι γκραντ και παγιολα τωρα ειμαστε σοβαροι?
δηλαδη παλι θα τα περιμενουμε ολα απτον σλουκα?

Άβαταρ μέλους
kein

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 4030
Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 10:27 pm

Είναι νωρίς ακόμα για προσθήκες από ΝΒΑ, μην αγχωνόσαστε από τώρα ..

:bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball:
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8122
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Παρ Ιουν 26, 2026 10:29 pm

nikolas_asteri έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 10:25 pm
BillyPao έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 10:19 pm
Τουλάχιστον επιβεβαίωνομαι για ορισμένα μέλη του φόρουμ ότι απλά ζουν για να γκρινιάζουν... :D
Ε κοίτα, πήραμε τον μετριότατο Φαλ (αλλά πες οκ είναι για 3ος, whatever) και πήραμε έναν πιο αθλητικό Walkup για την περιφέρεια. Θα περιμένουμε να δούμε γιατί έχουμε ακόμα, αλλά προς το παρόν οι κινήσεις είναι σούπερ meh.
Άρα μας λες έμμεσα ότι ο Ομπράντοβιτς δεν ξέρει τι κάνει; Και στην τελικής, παίκτες "εργαλεία", καλούς στην άμυνα και όχι star δε θέλατε οι περισσότεροι; Νομίζω πως αυτή είναι η λογική των μέχρι τώρα κινήσεων, οι πιο δύσκολες και ακριβές κινήσεις προφανώς θα πάρουν περισσότερο χρόνο για να γίνουν.

Άβαταρ μέλους
TonyTonyChopper

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 175
Εγγραφή: Τρί Ιουν 03, 2025 7:16 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 10:32 pm

τουλουμπα έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 10:27 pm
TonyTonyChopper έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 10:24 pm
Δεν τον έχω δει, θυμάμαι το όνομά του. Τον έχω ακούσει πρόσφατα από τον hoopfellas που συζητιέται ότι είναι καλός αμυντικός αλλά έχει κακό σουτ. Πάντως αν δεν φύγει κανείς δεν βγαίνει μεγάλη μεταγραφή στο 1. Αν φύγει ο Γκραντ γίνεται μόνο θεωρώ.
παιδια μιλαμε για τον βασικο μας ασσο τι γκραντ και παγιολα τωρα ειμαστε σοβαροι?
δηλαδη παλι θα τα περιμενουμε ολα απτον σλουκα?
Αν ο Μπαντιό προορίζεται να παίζει στον άσο με Ναν μάλλον δεν θα υπάρχει ένας βασικός άσος όπως υποτίθεται πέρσι ο Σορτς. Αλλά δεν το ξέρω και ούτε έχω αρκετές γνώσεις να το προβλέψω.

Ελπίζω να έχει τελειώσει το one piece μέχρι να πεθάνω. :bblove:
Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13762
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 10:33 pm

BillyPao έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 10:29 pm


Άρα μας λες έμμεσα ότι ο Ομπράντοβιτς δεν ξέρει τι κάνει;
το ταμειο τον μαιο και το τι τους ετοιμαζει ξεχασες :mrgreen:

manos_89

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 798
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 11, 2012 6:16 pm
Αγαπημένη θέση: C
Αγαπημένος παίκτης: Dejan
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 10:34 pm

Στο μυαλό μου πάντως, όταν μαθεύτηκε ότι θα πάρουμε Ομπράντοβιτς το είχα φανταστεί ότι δεν θα κάνει σούπερ μεταγραφές.
Προφανώς έχει στο μυαλό του ότι η ομάδα είχε το καλύτερο ρόστερ στην Ευρωλίγκα πέρυσι (που είναι αληθές) και απλά είναι ανεκμετάλλευτο εξαιτίας του τρόπου παιχνιδιού του Αταμάν.

Εγώ θα έπαιρνα τούμπανο άσσο που θα είναι καλός δημιουργός και σουτέρ, αλλά νομίζω ότι στο μυαλό του έχει περισσότερο την άμυνα και ότι θα αξιοποιήσει την ομαδική λειτουργία αλλά και παίκτες όπως ο Χέηζ Ντέηβις, ο Οσμάν, ενδεχομένως και ο Φαλ, για τη δημιουργία. Ο Ολυμπιακός τόσα χρόνια έτσι παίζει δηλαδή.

Κάτι άλλο που μπορεί να έπαιξε ρόλο είναι το αποτυχημένο rebuilding της Παρτιζάν. Τώρα φαίνεται ότι οι κινήσεις του είναι περισσότερο παλιού Ομπράντοβιτς παρά του Ομπράντοβιτς των τελευταίων 2 χρόνων.

Οι κινήσεις μέχρι τώρα είναι τρομερά στοχευμένες, ασχέτως αν δεν μου αρέσει ο Μπαντιό.
Τι μας έλειπε πέρυσι;
Μέγεθος στη ρακέτα και defensive stopper στην περιφέρεια. Ε τα πήρε και τα 2 με τις 2 πρώτες μεταγραφές του.

Το μεγάλο κακό, κάτι που το είχαμε και 13 χρόνια στο παρελθόν, είναι ότι αυτή η περίοδος (εκτός από ορισμένες εξαιρέσεις) είναι ξενέρωτη για εμάς τους μεταγραφολάγνους.

t0ny3

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2078
Εγγραφή: Τετ Οκτ 03, 2007 4:09 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 10:36 pm

Ο Παπαθιοντορ μας τα μπερδευει. Λεει οτι δε φευγει κανεις, αλλα θα παρουμε 3-4αρι. ΜΕτα του λενε για Μπονγκα και λεει οχι δεν βγαινουν τα κουκια για τις θεσεις. Μετα λεει αν ερθει ο Μπονγκα θα πρεπει να φυγει ενας. Μετα λεει οτι θα ερξατηθει αν θα φυγει καποιος με το ποιος θα ερθει. Αρα δηλαδη θα παρουμε και εκει εναν ρολιστα;

Μετα ειπε οτι το σχειδο ειναι για 5 μεταγραφες, αλλα αν γινει αυτο το σχεδιο δε γινεται να μεινουν ολοι. Ενω πριν λιγο ειχε κανει ενα προλογο για το ποσο σημαντικος ειναι ο Οσμαν και πως δεν πρεπι να φυγει και ποσο καλο παιδι ειναι και ποσο αξιαγαπητος και εχει να προσφερει κτλ. Ενω ταυτοχρονα εχει πει σε προηγουμενες εκπομπες για Χουαντσο οτι προοριζεται για επομενος αρχηγος.

Πραγματικα γριφος....

Άβαταρ μέλους
berry

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 7975
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 28, 2006 7:56 pm
Τοποθεσία: Πειραιάς
Αγαπημένη θέση: SF
Αγαπημένος παίκτης: Magic
Αγαπημένη ομάδα: New-York-Knicks
Αγαπημένη ομάδα: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 10:37 pm

Το καλυτερο θα ταν να σπαγατε συμβολαιο Καρλικ Τζοουνς αλλά δεν νομιζω οτι ειναι ευκολο .

Εικόνα
t0ny3

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2078
Εγγραφή: Τετ Οκτ 03, 2007 4:09 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 10:40 pm

TonyTonyChopper έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 10:24 pm
Δεν τον έχω δει, θυμάμαι το όνομά του. Τον έχω ακούσει πρόσφατα από τον hoopfellas που συζητιέται ότι είναι καλός αμυντικός αλλά έχει κακό σουτ. Πάντως αν δεν φύγει κανείς δεν βγαίνει μεγάλη μεταγραφή στο 1. Αν φύγει ο Γκραντ γίνεται μόνο θεωρώ.
Απο οτι καταλαβα το ιδιο ισχυει και για τα φοργουορντ. Αν προχωρησει του Μπονγκα τοτε εχουμε αποχωρηση. Γιατι θα εχουμε Οσμαν, Ρογκα Μπονγκα, Χουαντσο, Χειζ και Ντινο (αν και αυτος θα παταει και 5 λογικα) για 2 θεσεις.

Βεβαια στα γκαρντ τον ειδα πιο σιγουρο οτι παμε για 6 κοντους για 2 θεσεις.

Άβαταρ μέλους
TonyTonyChopper

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 175
Εγγραφή: Τρί Ιουν 03, 2025 7:16 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 10:41 pm

t0ny3 έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 10:40 pm
TonyTonyChopper έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 10:24 pm
Δεν τον έχω δει, θυμάμαι το όνομά του. Τον έχω ακούσει πρόσφατα από τον hoopfellas που συζητιέται ότι είναι καλός αμυντικός αλλά έχει κακό σουτ. Πάντως αν δεν φύγει κανείς δεν βγαίνει μεγάλη μεταγραφή στο 1. Αν φύγει ο Γκραντ γίνεται μόνο θεωρώ.
Απο οτι καταλαβα το ιδιο ισχυει και για τα φοργουορντ. Αν προχωρησει του Μπονγκα τοτε εχουμε αποχωρηση. Γιατι θα εχουμε Οσμαν, Ρογκα Μπονγκα, Χουαντσο, Χειζ και Ντινο (αν και αυτος θα παταει και 5 λογικα) για 2 θεσεις.

Βεβαια στα γκαρντ τον ειδα πιο σιγουρο οτι παμε για 6 κοντους για 2 θεσεις.
Με γρίφους μιλάει ο γέροντας

Ελπίζω να έχει τελειώσει το one piece μέχρι να πεθάνω. :bblove:
Άβαταρ μέλους
kein

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 4030
Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 10:42 pm

Το ξεκαθάρισε στο τέλος, αν αποκτηθεί ο Μπονγκα ή κάποιος αντίστοιχος, θα φύγει παίχτης.

:bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball:
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
t0ny3

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2078
Εγγραφή: Τετ Οκτ 03, 2007 4:09 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 10:42 pm

TonyTonyChopper έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 10:32 pm
τουλουμπα έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 10:27 pm


παιδια μιλαμε για τον βασικο μας ασσο τι γκραντ και παγιολα τωρα ειμαστε σοβαροι?
δηλαδη παλι θα τα περιμενουμε ολα απτον σλουκα?
Αν ο Μπαντιό προορίζεται να παίζει στον άσο με Ναν μάλλον δεν θα υπάρχει ένας βασικός άσος όπως υποτίθεται πέρσι ο Σορτς. Αλλά δεν το ξέρω και ούτε έχω αρκετές γνώσεις να το προβλέψω.
Το Μπαντιο Ναν ειναι απαγορευτικο. Δεν εχεις δημιουργια καθολου. Θες μετα δημιουργια απο φοργουορντ ή σεντερ.

t0ny3

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2078
Εγγραφή: Τετ Οκτ 03, 2007 4:09 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 10:44 pm

τουλουμπα έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 10:27 pm
TonyTonyChopper έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 10:24 pm
Δεν τον έχω δει, θυμάμαι το όνομά του. Τον έχω ακούσει πρόσφατα από τον hoopfellas που συζητιέται ότι είναι καλός αμυντικός αλλά έχει κακό σουτ. Πάντως αν δεν φύγει κανείς δεν βγαίνει μεγάλη μεταγραφή στο 1. Αν φύγει ο Γκραντ γίνεται μόνο θεωρώ.
παιδια μιλαμε για τον βασικο μας ασσο τι γκραντ και παγιολα τωρα ειμαστε σοβαροι?
δηλαδη παλι θα τα περιμενουμε ολα απτον σλουκα?
Πες τα ρε φιλε. Δε γινεται να παμε σε ρολιστα ή απλα καλο παικτη για τον βασικο μας ασσο. Δε γινεται να καψουμε αλλη μια χρονια κανοντας τον σταυρο μας ο Σλουκας να ειναι καλα. Θες να πας να παρεις Ευρωλιγκα, πρεπει να παρεις Γκαρντ επιπεδου Φρανσισκο, Μοντερο!

BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8122
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Παρ Ιουν 26, 2026 10:44 pm

t0ny3 έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 10:44 pm
τουλουμπα έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 10:27 pm


παιδια μιλαμε για τον βασικο μας ασσο τι γκραντ και παγιολα τωρα ειμαστε σοβαροι?
δηλαδη παλι θα τα περιμενουμε ολα απτον σλουκα?
Πες τα ρε φιλε. Δε γινεται να παμε σε ρολιστα ή απλα καλο παικτη για τον βασικο μας ασσο. Δε γινεται να καψουμε αλλη μια χρονια κανοντας τον σταυρο μας ο Σλουκας να ειναι καλα. Θες να πας να παρεις Ευρωλιγκα, πρεπει να παρεις Γκαρντ επιπεδου Φρανσισκο, Μοντερο!
Εντωμεταξύ κανένας δεν είπε ότι θα πάμε σε ρολίστα.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”