Ξεκάθαρο είναι το μήνυμα ! ή θα το κόψει αριστερά για Σερβία ή δεξιά για Αθήνα, δεν πάει δηλαδή αλλού ο Ζοτς ! όπως λέμε ή θα βρέξει ή δεν θα βρέξει ...SteveNashidis έγραψε: ↑Παρ Ιουν 19, 2026 6:38 pmΚουιζακια;
Σταυρόλεξα;
Μάντεψε ποιος;
Μονόπολι.
Απίστευτος είναι οι imsiders.
Τι εννοεί ο ποιητής; Ότι θα κατέβουν από Σερβία για διακοπές τουρίστες;












BasketForum – Ιστορικό Αρχείο