Insiders ή outsiders; Τopic με αποκλειστικές πληροφορίες.

Συντονιστής: Captains

Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16421
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 19, 2026 11:58 pm

εχει παει 38 χρονων αυτος τι να το κανουμε το καπη

redcard

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 795
Εγγραφή: Τετ Ιουν 19, 2024 2:03 pm
Τοποθεσία: Λονδίνο
Αγαπημένος παίκτης: Roy
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 20, 2026 12:18 am

Στα 38 αν δε κανω λαθος ειχε ερθει ο Μπαιρον Σκοτ, τρις πρωταθλητης ΝΒΑ.

Να μια ωραια ερωτηση για τους μπασκετικους Σωτηρακοπουλους του φορουμ. Υπαρχει παιχτης που να ηρθε να παιξει στην Ευρωπη απο το ΝΒΑ και οταν ηρθε να ειχε περισσοτερα απο 3 δαχτυλιδια;

Άβαταρ μέλους
coach blue

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2891
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 25, 2024 1:48 pm
Τοποθεσία: in the paint
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 20, 2026 12:24 am

redcard έγραψε:
Σάβ Ιουν 20, 2026 12:18 am
Στα 38 αν δε κανω λαθος ειχε ερθει ο Μπαιρον Σκοτ, τρις πρωταθλητης ΝΒΑ.

Να μια ωραια ερωτηση για τους μπασκετικους Σωτηρακοπουλους του φορουμ. Υπαρχει παιχτης που να ηρθε να παιξει στην Ευρωπη απο το ΝΒΑ και οταν ηρθε να ειχε περισσοτερα απο 3 δαχτυλιδια;
σκοτι πιπεν

Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16421
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 20, 2026 12:40 am

νταξει ο πιπεν πηγε να παιξει 3 ματς στην σουηδια 45 χρονων δεν νομιζω να πιανεται..και ο ματζικ τζονσον ειχε κανει κατι τετοιο.

TuTiS

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 809
Εγγραφή: Δευ Μάιος 27, 2024 3:14 am
Αγαπημένος παίκτης: VSpan
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 20, 2026 12:48 am

redcard έγραψε:
Σάβ Ιουν 20, 2026 12:18 am
Στα 38 αν δε κανω λαθος ειχε ερθει ο Μπαιρον Σκοτ, τρις πρωταθλητης ΝΒΑ.

Να μια ωραια ερωτηση για τους μπασκετικους Σωτηρακοπουλους του φορουμ. Υπαρχει παιχτης που να ηρθε να παιξει στην Ευρωπη απο το ΝΒΑ και οταν ηρθε να ειχε περισσοτερα απο 3 δαχτυλιδια;
McAdoo με την Μιλάνο.

Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16421
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 20, 2026 12:54 am

2 εχει ο μακαντου

Άβαταρ μέλους
Knoxville

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 569
Εγγραφή: Τρί Ιουν 10, 2025 8:34 pm
Τοποθεσία: AB
Αγαπημένος παίκτης: B
Αγαπημένη ομάδα: Detroit-Pistons
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 20, 2026 3:18 am

Το 2011-12(?) με το λοκ αουτ είχε έρθει ο Τόνι Πάρκερ και έπαιξε στην Βιλερμπάν.

Άβαταρ μέλους
SteveNashidis

Site Admin
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 10061
Εγγραφή: Τρί Σεπ 21, 2010 2:36 am
Τοποθεσία: Arizona
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Steve Nash, Devin Booker
Αγαπημένη ομάδα: Phoenix-Suns
Αγαπημένη ομάδα: Εθνική Ελλάδας
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 20, 2026 10:04 am

Knoxville έγραψε:
Σάβ Ιουν 20, 2026 3:18 am
Το 2011-12(?) με το λοκ αουτ είχε έρθει ο Τόνι Πάρκερ και έπαιξε στην Βιλερμπάν.
Μετράτε το πρωτάθλημα των Σπερς του 2007; :argument:

Για αυτό μπερδεύτηκαν τα παιδιά.

Steve Nash. 2× NBA ΜVP (2005, 2006)SSOL- Seven Second or Less Len - 2006-07 : True champions
Εικόνα
Basketforum Fantasy Champion 2025-26🏆
Άβαταρ μέλους
Knoxville

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 569
Εγγραφή: Τρί Ιουν 10, 2025 8:34 pm
Τοποθεσία: AB
Αγαπημένος παίκτης: B
Αγαπημένη ομάδα: Detroit-Pistons
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 20, 2026 4:00 pm

SteveNashidis έγραψε:
Σάβ Ιουν 20, 2026 10:04 am
Knoxville έγραψε:
Σάβ Ιουν 20, 2026 3:18 am
Το 2011-12(?) με το λοκ αουτ είχε έρθει ο Τόνι Πάρκερ και έπαιξε στην Βιλερμπάν.
Μετράτε το πρωτάθλημα των Σπερς του 2007; :argument:

Για αυτό μπερδεύτηκαν τα παιδιά.
Φυσικά και το μετράμε, γιατί όχι? Σκούπα και φαράσι!

Άβαταρ μέλους
berry

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 7915
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 28, 2006 7:56 pm
Τοποθεσία: Πειραιάς
Αγαπημένη θέση: SF
Αγαπημένος παίκτης: Magic
Αγαπημένη ομάδα: New-York-Knicks
Αγαπημένη ομάδα: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 20, 2026 6:20 pm

Red Factor🔴⚪️
@Red_Factor7
🚨ΜΕΤΑΓΡΑΦΙΚΑ ΝΕΑ🚨

💥Επειδή βλέπω μια σύγχυση και μια αμφισβήτηση (σε μένα) πάμε να τα βάλουμε στη σειρά:

📌Μπονγκα: Φοβερός παίχτης, ψάχτηκε ο Ολυμπιακός και υπήρχε συμφωνία με τον παίχτη και την ομάδα. Ο μάνατζερ χάλασε τη μεταγραφή γιατί προτιμάει ΝΒΑ και τώρα μπήκε και ο Παναθηναϊκός δυνατά.

📌Μπράνξτον Κι: Παίχτης που άρεσε στον κοουτς. Υπήρξε ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ συμφωνία με τον παίχτη. Θα υλοποιηθεί ΑΝ δεν βρει κάτι καλύτερο ο Ολυμπιακός σαν συμπληρωματικός στη θέση «3/4».

📌Μπονζι Κόλσον: Απασχόλησε και στην έναρξη της μεταγραφικής περιόδου τον Ολυμπιακό. Γίνονται συζητήσεις σε ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΚΛΙΜΑ αλλά τίποτα το οριστικό έως τώρα!!

📌Άλφα Ντιαλό: ΠΑΙΧΤΑΡΑΣ!! Του κάναμε κρούση πριν το φ4 και υπήρξαν θετικές συζητήσεις. Υπέγραψε προσύμφωνο με την #DubaiBC με την οποία θα αγωνίζεται (κατά 99%) από την νέα σεζόν.

📌Τσούμα Οκεκε: Ο λεγόμενος «Παίχτης Μπαρτζώκα». Σε περίπτωση που μείνει ελεύθερος από την Ρεάλ, σίγουρα ο #OlympiacosBC θα κινηθεί για την απόκτησή του.

📌Σιμόνε Φοντεκιο: Έχουν γίνει συζητήσεις με τον παίχτη και είναι θετικός στην μετακόμισή του στον Πειραιά από το καλοκαίρι. Αυτό προϋποθέτει, ο παίχτης να μην βρει στο ΝΒΑ το συμβόλαιο που ζητάει.

📌ΠΑΙΧΤΗΣ ΒΟΜΒΑ: Πληροφορίες θέλουν τον #OlympiacosBC να έχει βρει έναν ΠΑΙΧΤΑΡΑ στη θέση «3» όπου το όνομα του ΔΕΝ ΘΑ ΒΓΕΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΞΩ λόγω της τρομερής καριέρας του και τις λεπτές κινήσεις της ομάδας.

Υ.Γ1 Όλες αυτές οι πληροφορίες, έρχονται μέσα από την ΚΑΕ!!! Τίποτα δεν είναι σενάριο και εικασία.

Υ.Γ2 Κάποιοι πάλι με λέτε παπατζη, επειδή απλά χθες δεν ανέβασα πρώτος για Οκεκε… να σας ζητήσω συγγνώμη που δούλευα!!

THE END💥 #OlympiacosBC
Εικόνα

https://x.com/Red_Factor7/status/206832 ... 27385?s=20

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
berry

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 7915
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 28, 2006 7:56 pm
Τοποθεσία: Πειραιάς
Αγαπημένη θέση: SF
Αγαπημένος παίκτης: Magic
Αγαπημένη ομάδα: New-York-Knicks
Αγαπημένη ομάδα: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 20, 2026 6:23 pm



Εικόνα
Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13687
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 20, 2026 6:25 pm

berry έγραψε:
Σάβ Ιουν 20, 2026 6:23 pm
και καποιοι κοροιδευαν το αρενα

τελικα δεν πινιες νερου πινιες βιλουδο

Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16421
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 20, 2026 6:27 pm

berry έγραψε:
Σάβ Ιουν 20, 2026 6:20 pm
Red Factor🔴⚪️
@Red_Factor7
🚨ΜΕΤΑΓΡΑΦΙΚΑ ΝΕΑ🚨

💥Επειδή βλέπω μια σύγχυση και μια αμφισβήτηση (σε μένα) πάμε να τα βάλουμε στη σειρά:

📌Μπονγκα: Φοβερός παίχτης, ψάχτηκε ο Ολυμπιακός και υπήρχε συμφωνία με τον παίχτη και την ομάδα. Ο μάνατζερ χάλασε τη μεταγραφή γιατί προτιμάει ΝΒΑ και τώρα μπήκε και ο Παναθηναϊκός δυνατά.

📌Μπράνξτον Κι: Παίχτης που άρεσε στον κοουτς. Υπήρξε ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ συμφωνία με τον παίχτη. Θα υλοποιηθεί ΑΝ δεν βρει κάτι καλύτερο ο Ολυμπιακός σαν συμπληρωματικός στη θέση «3/4».

📌Μπονζι Κόλσον: Απασχόλησε και στην έναρξη της μεταγραφικής περιόδου τον Ολυμπιακό. Γίνονται συζητήσεις σε ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΚΛΙΜΑ αλλά τίποτα το οριστικό έως τώρα!!

📌Άλφα Ντιαλό: ΠΑΙΧΤΑΡΑΣ!! Του κάναμε κρούση πριν το φ4 και υπήρξαν θετικές συζητήσεις. Υπέγραψε προσύμφωνο με την #DubaiBC με την οποία θα αγωνίζεται (κατά 99%) από την νέα σεζόν.

📌Τσούμα Οκεκε: Ο λεγόμενος «Παίχτης Μπαρτζώκα». Σε περίπτωση που μείνει ελεύθερος από την Ρεάλ, σίγουρα ο #OlympiacosBC θα κινηθεί για την απόκτησή του.

📌Σιμόνε Φοντεκιο: Έχουν γίνει συζητήσεις με τον παίχτη και είναι θετικός στην μετακόμισή του στον Πειραιά από το καλοκαίρι. Αυτό προϋποθέτει, ο παίχτης να μην βρει στο ΝΒΑ το συμβόλαιο που ζητάει.

📌ΠΑΙΧΤΗΣ ΒΟΜΒΑ: Πληροφορίες θέλουν τον #OlympiacosBC να έχει βρει έναν ΠΑΙΧΤΑΡΑ στη θέση «3» όπου το όνομα του ΔΕΝ ΘΑ ΒΓΕΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΞΩ λόγω της τρομερής καριέρας του και τις λεπτές κινήσεις της ομάδας.

Υ.Γ1 Όλες αυτές οι πληροφορίες, έρχονται μέσα από την ΚΑΕ!!! Τίποτα δεν είναι σενάριο και εικασία.

Υ.Γ2 Κάποιοι πάλι με λέτε παπατζη, επειδή απλά χθες δεν ανέβασα πρώτος για Οκεκε… να σας ζητήσω συγγνώμη που δούλευα!!

THE END💥 #OlympiacosBC
Εικόνα

https://x.com/Red_Factor7/status/206832 ... 27385?s=20
υπαρχει σεναριο που δεν πεφτει μεσα?μονο αν παρουμε τον ντιαλο αλλιως ειπε ολα τα ενδεχομενα.μπας και ειναι ο ζερβας? :roofl:

Christofis

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3660
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 20, 2026 6:29 pm

shaq7 έγραψε:
Σάβ Ιουν 20, 2026 6:27 pm
berry έγραψε:
Σάβ Ιουν 20, 2026 6:20 pm
Red Factor🔴⚪️
@Red_Factor7
🚨ΜΕΤΑΓΡΑΦΙΚΑ ΝΕΑ🚨

💥Επειδή βλέπω μια σύγχυση και μια αμφισβήτηση (σε μένα) πάμε να τα βάλουμε στη σειρά:

📌Μπονγκα: Φοβερός παίχτης, ψάχτηκε ο Ολυμπιακός και υπήρχε συμφωνία με τον παίχτη και την ομάδα. Ο μάνατζερ χάλασε τη μεταγραφή γιατί προτιμάει ΝΒΑ και τώρα μπήκε και ο Παναθηναϊκός δυνατά.

📌Μπράνξτον Κι: Παίχτης που άρεσε στον κοουτς. Υπήρξε ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ συμφωνία με τον παίχτη. Θα υλοποιηθεί ΑΝ δεν βρει κάτι καλύτερο ο Ολυμπιακός σαν συμπληρωματικός στη θέση «3/4».

📌Μπονζι Κόλσον: Απασχόλησε και στην έναρξη της μεταγραφικής περιόδου τον Ολυμπιακό. Γίνονται συζητήσεις σε ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΚΛΙΜΑ αλλά τίποτα το οριστικό έως τώρα!!

📌Άλφα Ντιαλό: ΠΑΙΧΤΑΡΑΣ!! Του κάναμε κρούση πριν το φ4 και υπήρξαν θετικές συζητήσεις. Υπέγραψε προσύμφωνο με την #DubaiBC με την οποία θα αγωνίζεται (κατά 99%) από την νέα σεζόν.

📌Τσούμα Οκεκε: Ο λεγόμενος «Παίχτης Μπαρτζώκα». Σε περίπτωση που μείνει ελεύθερος από την Ρεάλ, σίγουρα ο #OlympiacosBC θα κινηθεί για την απόκτησή του.

📌Σιμόνε Φοντεκιο: Έχουν γίνει συζητήσεις με τον παίχτη και είναι θετικός στην μετακόμισή του στον Πειραιά από το καλοκαίρι. Αυτό προϋποθέτει, ο παίχτης να μην βρει στο ΝΒΑ το συμβόλαιο που ζητάει.

📌ΠΑΙΧΤΗΣ ΒΟΜΒΑ: Πληροφορίες θέλουν τον #OlympiacosBC να έχει βρει έναν ΠΑΙΧΤΑΡΑ στη θέση «3» όπου το όνομα του ΔΕΝ ΘΑ ΒΓΕΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΞΩ λόγω της τρομερής καριέρας του και τις λεπτές κινήσεις της ομάδας.

Υ.Γ1 Όλες αυτές οι πληροφορίες, έρχονται μέσα από την ΚΑΕ!!! Τίποτα δεν είναι σενάριο και εικασία.

Υ.Γ2 Κάποιοι πάλι με λέτε παπατζη, επειδή απλά χθες δεν ανέβασα πρώτος για Οκεκε… να σας ζητήσω συγγνώμη που δούλευα!!

THE END💥 #OlympiacosBC
Εικόνα

https://x.com/Red_Factor7/status/206832 ... 27385?s=20
υπαρχει σεναριο που δεν πεφτει μεσα?μονο αν παρουμε τον ντιαλο αλλιως ειπε ολα τα ενδεχομενα.μπας και ειναι ο ζερβας? :roofl:
Νομιζω εχει βαλει ολα τα ενδεχομενα μεσα!! Ωραιος στα λεγακιας ο τυπος. Θα αρχισω να τον ακολουθω :wave:

Άβαταρ μέλους
berry

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 7915
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 28, 2006 7:56 pm
Τοποθεσία: Πειραιάς
Αγαπημένη θέση: SF
Αγαπημένος παίκτης: Magic
Αγαπημένη ομάδα: New-York-Knicks
Αγαπημένη ομάδα: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 20, 2026 6:37 pm

Ποιον λενε για βομβα ρε ;

Τον Μιντλτον;

Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”