Insiders ή outsiders; Τopic με αποκλειστικές πληροφορίες.
Συντονιστής: Captains
- τουλουμπα

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 13687
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
αυτον δεν το ξερει ουτε η μανα τουberry έγραψε: ↑Κυρ Ιουν 21, 2026 8:02 pm@τουλουμπα
https://www.proballers.com/basketball/p ... ace-keaton
εχει παιξει κατι ελαχισταν παιχνιδια νβα και ολα τα υπολοιπα σε τζι λιγκ
με μπατζετ 50 εκατ θα εχουμε αυτον για βασικη επιλογη στα γκαρντ?
- Knoxville

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 569
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 10, 2025 8:34 pm
- Τοποθεσία: AB
- Αγαπημένος παίκτης: B
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Απο τον διακαή πόθο αρκετών, Ντέιβιντ Τζόουνς-Γκαρσία, έχει παίξει πολλά παραπάνω.τουλουμπα έγραψε: ↑Κυρ Ιουν 21, 2026 8:06 pmαυτον δεν το ξερει ουτε η μανα τουberry έγραψε: ↑Κυρ Ιουν 21, 2026 8:02 pm@τουλουμπα
https://www.proballers.com/basketball/p ... ace-keaton
εχει παιξει κατι ελαχισταν παιχνιδια νβα και ολα τα υπολοιπα σε τζι λιγκ
με μπατζετ 50 εκατ θα εχουμε αυτον για βασικη επιλογη στα γκαρντ?
-
Christofis

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3660
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
- Προειδοποιήσεις:
0
Και ομως ειναι ωραιος παικτης. Αλλα οχι για πρωτος τουλαχιστον την πρωτη χρονια. Θα μπορουσε να ειναι δευτερη επιλογη μαζι με ακομη εναν και τον Σλουκα.τουλουμπα έγραψε: ↑Κυρ Ιουν 21, 2026 8:06 pmαυτον δεν το ξερει ουτε η μανα τουberry έγραψε: ↑Κυρ Ιουν 21, 2026 8:02 pm@τουλουμπα
https://www.proballers.com/basketball/p ... ace-keaton
εχει παιξει κατι ελαχισταν παιχνιδια νβα και ολα τα υπολοιπα σε τζι λιγκ
με μπατζετ 50 εκατ θα εχουμε αυτον για βασικη επιλογη στα γκαρντ?
- kein

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3991
- Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
-
FabrizioOberto

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 346
- Εγγραφή: Κυρ Ιουν 15, 2025 10:10 pm
- Τοποθεσία: Athens
- Αγαπημένος παίκτης: McKissick
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
-
Christofis

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3660
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
- Προειδοποιήσεις:
0
Για ευρωλιγκα μπορει να εξελιχθει σε τοπ 3 two way guard. Ακουστηκε πολυ για εμας περυσι. Εγω δεν θα το προσεπερνουσα ευκολα παντως φτανει να αποκτηθει και καποιος τοπ με ευρωπαικη εμπειρια
- kein

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3991
- Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
Μου φάνηκε ενδιαφέρον παίχτης πάντως. Βλέπω ότι θα κόλλαγε και δίπλα στον Ναν και δίπλα στον Σλούκα.Christofis έγραψε: ↑Κυρ Ιουν 21, 2026 10:08 pmΓια ευρωλιγκα μπορει να εξελιχθει σε τοπ 3 two way guard. Ακουστηκε πολυ για εμας περυσι. Εγω δεν θα το προσεπερνουσα ευκολα παντως φτανει να αποκτηθει και καποιος τοπ με ευρωπαικη εμπειρια
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
- nikolas_asteri

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 5995
- Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0




BasketForum – Ιστορικό Αρχείο