Insiders ή outsiders; Τopic με αποκλειστικές πληροφορίες.

Συντονιστής: Captains

BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8075
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Κυρ Ιουν 21, 2026 10:28 pm

kein έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 10:12 pm
Christofis έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 10:08 pm


Για ευρωλιγκα μπορει να εξελιχθει σε τοπ 3 two way guard. Ακουστηκε πολυ για εμας περυσι. Εγω δεν θα το προσεπερνουσα ευκολα παντως φτανει να αποκτηθει και καποιος τοπ με ευρωπαικη εμπειρια
Μου φάνηκε ενδιαφέρον παίχτης πάντως. Βλέπω ότι θα κόλλαγε και δίπλα στον Ναν και δίπλα στον Σλούκα.
Πολύ μέτρια περίπτωση για μένα. Με μπάτζετ όπως το δικό μας, προφανώς δεν πας σε τέτοιες επιλογές.

Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16420
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 21, 2026 10:30 pm

γιατι ρε @nikolas_asteri σου σπασε καμια τζαμαρια? :mrgreen:

χεζονια παρολο που δεν κολλαει ουτε παιζει να γινει εμενα μαρεσει..ας θελουμε και 3 μπαλες μετα :D

Άβαταρ μέλους
nikolas_asteri

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 5995
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
Αγαπημένη ομάδα: New-York-Knicks
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 21, 2026 10:32 pm

shaq7 έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 10:30 pm
γιατι ρε @nikolas_asteri σου σπασε καμια τζαμαρια? :mrgreen:

χεζονια παρολο που δεν κολλαει ουτε παιζει να γινει εμενα μαρεσει..ας θελουμε και 3 μπαλες μετα :D
Άλλος προβληματικός από κει. Ποιος Χεζονια ρε Σακ; Φτιάχνετε σοβαρή ομάδα.

Εικόνα
TuTiS

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 809
Εγγραφή: Δευ Μάιος 27, 2024 3:14 am
Αγαπημένος παίκτης: VSpan
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 21, 2026 10:36 pm

shaq7 έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 10:30 pm
γιατι ρε @nikolas_asteri σου σπασε καμια τζαμαρια? :mrgreen:

χεζονια παρολο που δεν κολλαει ουτε παιζει να γινει εμενα μαρεσει..ας θελουμε και 3 μπαλες μετα :D
Πάντως, αρκετά σερβικά μέσα τον έχουν κλεισμένο από προχθές. Βέβαια δεν παύει να είναι Σέρβοι με ότι αυτό συνεπάγεται. Όπως και να έχει πάντως δεν μου ταιριάζει. Αν παίζει στο 3 θες παίκτη τύπου Bonga στο 4. Με τον Σάσα στο 4 ή άμυνα θα είναι σαν τις πόρτες σε σούπερ μάρκετ.

Άβαταρ μέλους
coach blue

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2891
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 25, 2024 1:48 pm
Τοποθεσία: in the paint
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 21, 2026 10:43 pm

TuTiS έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 10:36 pm
shaq7 έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 10:30 pm
γιατι ρε @nikolas_asteri σου σπασε καμια τζαμαρια? :mrgreen:

χεζονια παρολο που δεν κολλαει ουτε παιζει να γινει εμενα μαρεσει..ας θελουμε και 3 μπαλες μετα :D
Πάντως, αρκετά σερβικά μέσα τον έχουν κλεισμένο από προχθές. Βέβαια δεν παύει να είναι Σέρβοι με ότι αυτό συνεπάγεται. Όπως και να έχει πάντως δεν μου ταιριάζει. Αν παίζει στο 3 θες παίκτη τύπου Bonga στο 4. Με τον Σάσα στο 4 ή άμυνα θα είναι σαν τις πόρτες σε σούπερ μάρκετ.
Δευτερο ροτεισον με μοντερο η μακινταιρ - φουρνιε - χεζονια - οκεκε - ταιρικ δεν φτουραει λες ;

Ας κρατησουν γουολκαπ γουορντ στο πρωτο να δερνουν . Δεν θα τα χαλασουμε εκει .

Άβαταρ μέλους
kein

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3991
Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 21, 2026 10:45 pm

BillyPao έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 10:28 pm
kein έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 10:12 pm


Μου φάνηκε ενδιαφέρον παίχτης πάντως. Βλέπω ότι θα κόλλαγε και δίπλα στον Ναν και δίπλα στον Σλούκα.
Πολύ μέτρια περίπτωση για μένα. Με μπάτζετ όπως το δικό μας, προφανώς δεν πας σε τέτοιες επιλογές.
Μπορεί να έχεις δίκιο μπιλυ μου, δεν παίρνω όρκο. Απλως κάτι μου έκανε κλικ, μου θυμίζει φάση Γκραντ ή ουοκαπ που είναι παίχτες που «δένουν το γλυκό»

:bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball:
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8075
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Κυρ Ιουν 21, 2026 10:46 pm

kein έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 10:45 pm
BillyPao έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 10:28 pm


Πολύ μέτρια περίπτωση για μένα. Με μπάτζετ όπως το δικό μας, προφανώς δεν πας σε τέτοιες επιλογές.
Μπορεί να έχεις δίκιο μπιλυ μου, δεν παίρνω όρκο. Απλως κάτι μου έκανε κλικ, μου θυμίζει φάση Γκραντ ή ουοκαπ που είναι παίχτες που «δένουν το γλυκό»
Μπορεί, εμένα προσωπικά δε με ενθουσιάζει.

Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16420
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 21, 2026 10:52 pm

nikolas_asteri έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 10:32 pm
shaq7 έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 10:30 pm
γιατι ρε @nikolas_asteri σου σπασε καμια τζαμαρια? :mrgreen:

χεζονια παρολο που δεν κολλαει ουτε παιζει να γινει εμενα μαρεσει..ας θελουμε και 3 μπαλες μετα :D
Άλλος προβληματικός από κει. Ποιος Χεζονια ρε Σακ; Φτιάχνετε σοβαρή ομάδα.
we can fix him :D

με προλαβε ο @coach blue και εγω αυτο θα λεγα φερε χεζονια και οκεκε και ολα τα αλλα τα βρισκουμε μετα. :D

RedEmperor

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 931
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 04, 2025 4:01 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Κυρ Ιουν 21, 2026 10:53 pm

TuTiS έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 10:36 pm
shaq7 έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 10:30 pm
γιατι ρε @nikolas_asteri σου σπασε καμια τζαμαρια? :mrgreen:

χεζονια παρολο που δεν κολλαει ουτε παιζει να γινει εμενα μαρεσει..ας θελουμε και 3 μπαλες μετα :D
Πάντως, αρκετά σερβικά μέσα τον έχουν κλεισμένο από προχθές. Βέβαια δεν παύει να είναι Σέρβοι με ότι αυτό συνεπάγεται. Όπως και να έχει πάντως δεν μου ταιριάζει. Αν παίζει στο 3 θες παίκτη τύπου Bonga στο 4. Με τον Σάσα στο 4 ή άμυνα θα είναι σαν τις πόρτες σε σούπερ μάρκετ.
Κολλάει αν πάρεις έναν αμυντικογενη παίχτη σαν τον Οκεκε στο 4

RedEmperor

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 931
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 04, 2025 4:01 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Κυρ Ιουν 21, 2026 10:55 pm

Ο Μπαρτζώκας δεν θα έπαιρνε Χεζονια αλλά αν μας πλευρισε ο ίδιος ο παίχτης ο οποίος έχει εκφράσει την εκτίμηση του στο μπάσκετ Μπαρτζώκα θα αλλάξει γνώμη μιλοντας μαζί του αν τον γλείψει λίγο ότι γουστάρει το μπάσκετ του και θα ακολουθήσει το σύστημα

Erether

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1262
Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2025 10:47 am
Τοποθεσία: Αθηνα
Αγαπημένος παίκτης: Μακκολουμ
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Κυρ Ιουν 21, 2026 11:00 pm

RedEmperor έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 10:55 pm
Ο Μπαρτζώκας δεν θα έπαιρνε Χεζονια αλλά αν μας πλευρισε ο ίδιος ο παίχτης ο οποίος έχει εκφράσει την εκτίμηση του στο μπάσκετ Μπαρτζώκα θα αλλάξει γνώμη μιλοντας μαζί του αν τον γλείψει λίγο ότι γουστάρει το μπάσκετ του και θα ακολουθήσει το σύστημα
Μπορεί, αλλα δεν μου κάθεται το πως θα συνυπάρξει με τον Σάσα. Το να παίζει 15 λεπτά φυσικά το αποκλείουμε. Αν θέλει, παίζει φοβερή άμυνα. Δεν είναι θέμα αυτό.

Έτσι κι αλλιώς με το συγκεκριμένο πρέπει να κρατάει κανείς μικρό καλάθι. Τελείως ανισόρροπος. Πέρυσι δήλωνε την μια βδομάδα ότι κουράστηκε στη Ρεάλ και θέλει Μπάρτσα, υπεγραψε προσυμφωνο και την άλλη το πήρε πίσω και δήλωσε ξανά πιστός Μαδριλένος.

Άβαταρ μέλους
berry

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 7915
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 28, 2006 7:56 pm
Τοποθεσία: Πειραιάς
Αγαπημένη θέση: SF
Αγαπημένος παίκτης: Magic
Αγαπημένη ομάδα: New-York-Knicks
Αγαπημένη ομάδα: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 21, 2026 11:07 pm

Ο Χεζονια ειναι οτι να ναι σαν ατομο .
Δεν χρειαζεται τετοιος .

Επισης στρικι σουτερ και λιγο αψυχολογητος στο παιχνιδι του.

Πολυ καλος παικτης σαφως αλλά δεν ξερω αν κολλαει.

Καλα δεν θα τα βαψω και μαυρα αν ερθει ,ειπαμε

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16420
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 21, 2026 11:13 pm

δεν προκειται να ρθει ετσι χαβαλε κανουμε..ΑΝ τον αφησει η ρεαλ σε καμια ντουμπαι θα παει με 5εκ..δεν νομιζω να το χει ονειρο να παιξει στον ολυμπιακο..σιγα μην παει στον μπαρτζωκα και του πει βαλε οποιο ποσο θες εγω μονο για σενα θελω να παιξω..

TuTiS

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 809
Εγγραφή: Δευ Μάιος 27, 2024 3:14 am
Αγαπημένος παίκτης: VSpan
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 21, 2026 11:14 pm

Erether έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 11:00 pm
RedEmperor έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 10:55 pm
Ο Μπαρτζώκας δεν θα έπαιρνε Χεζονια αλλά αν μας πλευρισε ο ίδιος ο παίχτης ο οποίος έχει εκφράσει την εκτίμηση του στο μπάσκετ Μπαρτζώκα θα αλλάξει γνώμη μιλοντας μαζί του αν τον γλείψει λίγο ότι γουστάρει το μπάσκετ του και θα ακολουθήσει το σύστημα
Μπορεί, αλλα δεν μου κάθεται το πως θα συνυπάρξει με τον Σάσα. Το να παίζει 15 λεπτά φυσικά το αποκλείουμε. Αν θέλει, παίζει φοβερή άμυνα. Δεν είναι θέμα αυτό.

Έτσι κι αλλιώς με το συγκεκριμένο πρέπει να κρατάει κανείς μικρό καλάθι. Τελείως ανισόρροπος. Πέρυσι δήλωνε την μια βδομάδα ότι κουράστηκε στη Ρεάλ και θέλει Μπάρτσα, υπεγραψε προσυμφωνο και την άλλη το πήρε πίσω και δήλωσε ξανά πιστός Μαδριλένος.
Τον χρόνο τον βρίσκει πολύ εύκολα αφού αφήνει 12-15 λεπτά ο Σάσα και μπορεί να πάρει άλλα τόσα στο 3. Αλλά δεν παύει να είναι ΑΣΟΒΑΡΟΣ.

basilis_.kts

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 488
Εγγραφή: Τρί Ιαν 21, 2025 4:32 pm
Προειδοποιήσεις: 4

Κυρ Ιουν 21, 2026 11:28 pm

TuTiS έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 11:14 pm
Erether έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 11:00 pm

Μπορεί, αλλα δεν μου κάθεται το πως θα συνυπάρξει με τον Σάσα. Το να παίζει 15 λεπτά φυσικά το αποκλείουμε. Αν θέλει, παίζει φοβερή άμυνα. Δεν είναι θέμα αυτό.

Έτσι κι αλλιώς με το συγκεκριμένο πρέπει να κρατάει κανείς μικρό καλάθι. Τελείως ανισόρροπος. Πέρυσι δήλωνε την μια βδομάδα ότι κουράστηκε στη Ρεάλ και θέλει Μπάρτσα, υπεγραψε προσυμφωνο και την άλλη το πήρε πίσω και δήλωσε ξανά πιστός Μαδριλένος.
Τον χρόνο τον βρίσκει πολύ εύκολα αφού αφήνει 12-15 λεπτά ο Σάσα και μπορεί να πάρει άλλα τόσα στο 3. Αλλά δεν παύει να είναι ΑΣΟΒΑΡΟΣ.
ο χεζονια ειναι ο μαικ τζειμς των φοργουορντ.ΜΑΚΡΙΑΑΑ
μονο προβληματα μπορει να δημιουργησει και να ειναι μια μονιμη απειλη σταθεροτητας.χιλιες φορες ενας τιμιος κολσον πραγματικα,ακομα και μονος του χωρις καποιο αλλο φοργουορντ συμπληρωματικα
Γενικως τα τελευταια χρονια ακουγεται πολυ αν καποιος παικτης ειναι καλος χαρακτηρας και μπορει να διαταραξει τα αποδυτηρια κλπ...εεε λοιπον οι μονοι 3 ΠΑΙΚΤΕΣ που πραγματικα μπορει να διαταραξουν τα αποδυτηρια απο αυτα που εχω δει ειναι ο χεζονια,ο τζειμς και ο μπαλντγουιν.ειναι ο ορισμος των παικτων η παρτη μου και κανενας αλλος.λεμε για ντορσει για σλουκα ή για ναν οτι ειναι εγωιστες κλπ.ναι ειναι αλλά οι 3 πρωτοι ειναι τοσο εγωιστες που μπορει να χαλασουν τα παντα απλα για να περασει το δικο τους καθε φορα.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”