Πολύ μέτρια περίπτωση για μένα. Με μπάτζετ όπως το δικό μας, προφανώς δεν πας σε τέτοιες επιλογές.kein έγραψε: ↑Κυρ Ιουν 21, 2026 10:12 pmΜου φάνηκε ενδιαφέρον παίχτης πάντως. Βλέπω ότι θα κόλλαγε και δίπλα στον Ναν και δίπλα στον Σλούκα.Christofis έγραψε: ↑Κυρ Ιουν 21, 2026 10:08 pm
Για ευρωλιγκα μπορει να εξελιχθει σε τοπ 3 two way guard. Ακουστηκε πολυ για εμας περυσι. Εγω δεν θα το προσεπερνουσα ευκολα παντως φτανει να αποκτηθει και καποιος τοπ με ευρωπαικη εμπειρια
Insiders ή outsiders; Τopic με αποκλειστικές πληροφορίες.
Συντονιστής: Captains
-
BillyPao

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 8075
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
- Τοποθεσία: Poitiers
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
- nikolas_asteri

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 5995
- Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
- coach blue

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2891
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 25, 2024 1:48 pm
- Τοποθεσία: in the paint
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Δευτερο ροτεισον με μοντερο η μακινταιρ - φουρνιε - χεζονια - οκεκε - ταιρικ δεν φτουραει λες ;TuTiS έγραψε: ↑Κυρ Ιουν 21, 2026 10:36 pmΠάντως, αρκετά σερβικά μέσα τον έχουν κλεισμένο από προχθές. Βέβαια δεν παύει να είναι Σέρβοι με ότι αυτό συνεπάγεται. Όπως και να έχει πάντως δεν μου ταιριάζει. Αν παίζει στο 3 θες παίκτη τύπου Bonga στο 4. Με τον Σάσα στο 4 ή άμυνα θα είναι σαν τις πόρτες σε σούπερ μάρκετ.
Ας κρατησουν γουολκαπ γουορντ στο πρωτο να δερνουν . Δεν θα τα χαλασουμε εκει .
- shaq7

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 16420
- Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
- Αγαπημένη θέση: SG, C
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
we can fix himnikolas_asteri έγραψε: ↑Κυρ Ιουν 21, 2026 10:32 pmΆλλος προβληματικός από κει. Ποιος Χεζονια ρε Σακ; Φτιάχνετε σοβαρή ομάδα.
με προλαβε ο @coach blue και εγω αυτο θα λεγα φερε χεζονια και οκεκε και ολα τα αλλα τα βρισκουμε μετα.
-
RedEmperor

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 931
- Εγγραφή: Παρ Ιούλ 04, 2025 4:01 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Κολλάει αν πάρεις έναν αμυντικογενη παίχτη σαν τον Οκεκε στο 4TuTiS έγραψε: ↑Κυρ Ιουν 21, 2026 10:36 pmΠάντως, αρκετά σερβικά μέσα τον έχουν κλεισμένο από προχθές. Βέβαια δεν παύει να είναι Σέρβοι με ότι αυτό συνεπάγεται. Όπως και να έχει πάντως δεν μου ταιριάζει. Αν παίζει στο 3 θες παίκτη τύπου Bonga στο 4. Με τον Σάσα στο 4 ή άμυνα θα είναι σαν τις πόρτες σε σούπερ μάρκετ.
-
RedEmperor

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 931
- Εγγραφή: Παρ Ιούλ 04, 2025 4:01 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
-
Erether

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1262
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2025 10:47 am
- Τοποθεσία: Αθηνα
- Αγαπημένος παίκτης: Μακκολουμ
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Μπορεί, αλλα δεν μου κάθεται το πως θα συνυπάρξει με τον Σάσα. Το να παίζει 15 λεπτά φυσικά το αποκλείουμε. Αν θέλει, παίζει φοβερή άμυνα. Δεν είναι θέμα αυτό.RedEmperor έγραψε: ↑Κυρ Ιουν 21, 2026 10:55 pmΟ Μπαρτζώκας δεν θα έπαιρνε Χεζονια αλλά αν μας πλευρισε ο ίδιος ο παίχτης ο οποίος έχει εκφράσει την εκτίμηση του στο μπάσκετ Μπαρτζώκα θα αλλάξει γνώμη μιλοντας μαζί του αν τον γλείψει λίγο ότι γουστάρει το μπάσκετ του και θα ακολουθήσει το σύστημα
Έτσι κι αλλιώς με το συγκεκριμένο πρέπει να κρατάει κανείς μικρό καλάθι. Τελείως ανισόρροπος. Πέρυσι δήλωνε την μια βδομάδα ότι κουράστηκε στη Ρεάλ και θέλει Μπάρτσα, υπεγραψε προσυμφωνο και την άλλη το πήρε πίσω και δήλωσε ξανά πιστός Μαδριλένος.
-
TuTiS

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 809
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 27, 2024 3:14 am
- Αγαπημένος παίκτης: VSpan
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Τον χρόνο τον βρίσκει πολύ εύκολα αφού αφήνει 12-15 λεπτά ο Σάσα και μπορεί να πάρει άλλα τόσα στο 3. Αλλά δεν παύει να είναι ΑΣΟΒΑΡΟΣ.Erether έγραψε: ↑Κυρ Ιουν 21, 2026 11:00 pmΜπορεί, αλλα δεν μου κάθεται το πως θα συνυπάρξει με τον Σάσα. Το να παίζει 15 λεπτά φυσικά το αποκλείουμε. Αν θέλει, παίζει φοβερή άμυνα. Δεν είναι θέμα αυτό.RedEmperor έγραψε: ↑Κυρ Ιουν 21, 2026 10:55 pmΟ Μπαρτζώκας δεν θα έπαιρνε Χεζονια αλλά αν μας πλευρισε ο ίδιος ο παίχτης ο οποίος έχει εκφράσει την εκτίμηση του στο μπάσκετ Μπαρτζώκα θα αλλάξει γνώμη μιλοντας μαζί του αν τον γλείψει λίγο ότι γουστάρει το μπάσκετ του και θα ακολουθήσει το σύστημα
Έτσι κι αλλιώς με το συγκεκριμένο πρέπει να κρατάει κανείς μικρό καλάθι. Τελείως ανισόρροπος. Πέρυσι δήλωνε την μια βδομάδα ότι κουράστηκε στη Ρεάλ και θέλει Μπάρτσα, υπεγραψε προσυμφωνο και την άλλη το πήρε πίσω και δήλωσε ξανά πιστός Μαδριλένος.
-
basilis_.kts

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 488
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 21, 2025 4:32 pm
- Προειδοποιήσεις:
4
ο χεζονια ειναι ο μαικ τζειμς των φοργουορντ.ΜΑΚΡΙΑΑΑTuTiS έγραψε: ↑Κυρ Ιουν 21, 2026 11:14 pmΤον χρόνο τον βρίσκει πολύ εύκολα αφού αφήνει 12-15 λεπτά ο Σάσα και μπορεί να πάρει άλλα τόσα στο 3. Αλλά δεν παύει να είναι ΑΣΟΒΑΡΟΣ.Erether έγραψε: ↑Κυρ Ιουν 21, 2026 11:00 pm
Μπορεί, αλλα δεν μου κάθεται το πως θα συνυπάρξει με τον Σάσα. Το να παίζει 15 λεπτά φυσικά το αποκλείουμε. Αν θέλει, παίζει φοβερή άμυνα. Δεν είναι θέμα αυτό.
Έτσι κι αλλιώς με το συγκεκριμένο πρέπει να κρατάει κανείς μικρό καλάθι. Τελείως ανισόρροπος. Πέρυσι δήλωνε την μια βδομάδα ότι κουράστηκε στη Ρεάλ και θέλει Μπάρτσα, υπεγραψε προσυμφωνο και την άλλη το πήρε πίσω και δήλωσε ξανά πιστός Μαδριλένος.
μονο προβληματα μπορει να δημιουργησει και να ειναι μια μονιμη απειλη σταθεροτητας.χιλιες φορες ενας τιμιος κολσον πραγματικα,ακομα και μονος του χωρις καποιο αλλο φοργουορντ συμπληρωματικα
Γενικως τα τελευταια χρονια ακουγεται πολυ αν καποιος παικτης ειναι καλος χαρακτηρας και μπορει να διαταραξει τα αποδυτηρια κλπ...εεε λοιπον οι μονοι 3 ΠΑΙΚΤΕΣ που πραγματικα μπορει να διαταραξουν τα αποδυτηρια απο αυτα που εχω δει ειναι ο χεζονια,ο τζειμς και ο μπαλντγουιν.ειναι ο ορισμος των παικτων η παρτη μου και κανενας αλλος.λεμε για ντορσει για σλουκα ή για ναν οτι ειναι εγωιστες κλπ.ναι ειναι αλλά οι 3 πρωτοι ειναι τοσο εγωιστες που μπορει να χαλασουν τα παντα απλα για να περασει το δικο τους καθε φορα.





BasketForum – Ιστορικό Αρχείο