Insiders ή outsiders; Τopic με αποκλειστικές πληροφορίες.

Συντονιστής: Captains

Απάντηση
Heisenberg

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1477
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 13, 2023 12:42 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Αγαπημένος παίκτης: Gary Payton
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Δευ Ιουν 22, 2026 2:23 am

Ο Χεζόνια μπορεί να παίξει άμυνα υψηλού επιπέδου εαν το θελει.

Είναι δυνατός κορμός με καλό lateral movement για το μέγεθός του
και πολύ καλός αμυντικός ριμπάουντερ

Στη Ρεαλ έχει δείξει πολλές φορές ότι μπορεί να μαρκάρει από shooting guards μέχρι και stretch 4άρια.
Το πρόβλημα δεν ήταν ποτέ η ικανότητα. Ήταν η συνέπεια.

Υπάρχουν βράδια που παίζει σαν all-defensive forward και υπάρχουν βράδια που χάνει συγκεντρώσεις, rotations και closeouts.

Παίζει άνετα και στο 4 στην σημερινή Ευρωλίγκα.
Σε σχήματα με mobile σέντερ μπορεί να παίξει κανονικά stretch-4.

Ειδικά απέναντι σε ομάδες που παίζουν small-ball είναι πολύ δύσκολο matchup.

θα μας χαλούσε στο 3-4; Όχι βέβαια, ποιος δεν θα ήθελε εναν Χεζόνια όταν η επίθεση κολλάει.
Σου δίνει isolation, post παιχνίδι, clutch κατοχές, σουτ μετά απο ντρίπλα.
Δεν υπάρχουν παίκτες με τέτοιο επιθετικό παλμάρε.

Βέβαια υποτίθεται θα τα έχεις απο τα γκαρντ αυτά φέτος.

Το πρόβλημα δεν είναι ο χαρακτήρας του, δεν δημιουργεί πρόβλημα στα αποδυτήρια οσο και περίεργος τύπος να φαίνεται. του προσάπτουμε περισσότερα νομίζω.

Απλά ο τύπος για να αποδώσει και να είναι ο Σούπερ Μάριο θέλει μπάλες.
Στον ολυμπιακό που θα τις βρει με Σάσα, Φουρνιέ, Μοντέρο και Ντορσει;
Eκτος αν έχει τόσο έρωτα τον Μπαρτζώκα και αποδεχτεί τον ρόλο του στο μπαρτζωκικό ολυμπιακό.
Δύσκολα πράγματα αυτά.

Άβαταρ μέλους
SbioTech

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 776
Εγγραφή: Τρί Ιαν 20, 2026 2:04 pm
Αγαπημένη θέση: SG
Αγαπημένος παίκτης: Ray Allen, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 6:39 am

Christofis έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 10:08 pm
kein έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 9:57 pm

Ο Keaton Wallace με μια ματιά που έριξα είναι παίχτης που θα μπορούσε να αντικαταστήσει τον Γκράντ. Είναι λίγο κοντύτερος αλλά φαίνεται σκύλος στην άμυνα και σίγουρα κλυτερος δημιουργικά/
Για ευρωλιγκα μπορει να εξελιχθει σε τοπ 3 two way guard. Ακουστηκε πολυ για εμας περυσι. Εγω δεν θα το προσεπερνουσα ευκολα παντως φτανει να αποκτηθει και καποιος τοπ με ευρωπαικη εμπειρια
Μαζί 100% με το γιατρό. Εγώ είχα ψηθεί πέρυσι το καλοκαίρι για την πάρτη του. Ζήτημα η προσαρμογή σε τόσο ανταγωνιστικό περιβάλλον (απο ρεπο της Ατλάντα και G league σε Ευρωλιγκα) αλλιώς τα χαρακτηριστικά του είναι εξαιρετικό φιτ

Άβαταρ μέλους
SbioTech

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 776
Εγγραφή: Τρί Ιαν 20, 2026 2:04 pm
Αγαπημένη θέση: SG
Αγαπημένος παίκτης: Ray Allen, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 6:45 am

Heisenberg έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 2:23 am
Ο Χεζόνια μπορεί να παίξει άμυνα υψηλού επιπέδου εαν το θελει.

Είναι δυνατός κορμός με καλό lateral movement για το μέγεθός του
και πολύ καλός αμυντικός ριμπάουντερ

Στη Ρεαλ έχει δείξει πολλές φορές ότι μπορεί να μαρκάρει από shooting guards μέχρι και stretch 4άρια.
Το πρόβλημα δεν ήταν ποτέ η ικανότητα. Ήταν η συνέπεια.

Υπάρχουν βράδια που παίζει σαν all-defensive forward και υπάρχουν βράδια που χάνει συγκεντρώσεις, rotations και closeouts.

Παίζει άνετα και στο 4 στην σημερινή Ευρωλίγκα.
Σε σχήματα με mobile σέντερ μπορεί να παίξει κανονικά stretch-4.

Ειδικά απέναντι σε ομάδες που παίζουν small-ball είναι πολύ δύσκολο matchup.

θα μας χαλούσε στο 3-4; Όχι βέβαια, ποιος δεν θα ήθελε εναν Χεζόνια όταν η επίθεση κολλάει.
Σου δίνει isolation, post παιχνίδι, clutch κατοχές, σουτ μετά απο ντρίπλα.
Δεν υπάρχουν παίκτες με τέτοιο επιθετικό παλμάρε.

Βέβαια υποτίθεται θα τα έχεις απο τα γκαρντ αυτά φέτος.

Το πρόβλημα δεν είναι ο χαρακτήρας του, δεν δημιουργεί πρόβλημα στα αποδυτήρια οσο και περίεργος τύπος να φαίνεται. του προσάπτουμε περισσότερα νομίζω.

Απλά ο τύπος για να αποδώσει και να είναι ο Σούπερ Μάριο θέλει μπάλες.
Στον ολυμπιακό που θα τις βρει με Σάσα, Φουρνιέ, Μοντέρο και Ντορσει;
Eκτος αν έχει τόσο έρωτα τον Μπαρτζώκα και αποδεχτεί τον ρόλο του στο μπαρτζωκικό ολυμπιακό.
Δύσκολα πράγματα αυτά.
Συμφωνώ με @shaq7 σε αυτό. Ενώ ολο μου το μπασκετικό είναι σκέφτεται το θέμα με τις μπάλες, ενω επίσης βλέπω έναν παίκτη που κάθε χρόνο στη Ρεαλ καλοκαίρι τους κάνει άνω κάτω με το συμβόλαιο του, η προοπτική με εξιτάρει.

Καθαρά σωματομετρικα μας καλύπτει άνετα δυο θεσεις... και μια χαρά άμυνα παίζει οταν είναι συγκεντρωμενος.

Δεν θεωρώ ωστόσο οτι υφίσταται θέμα αφού αυτα τα κάνει κάθε χρονο στη Ρεαλ για να παρει αύξηση

Άβαταρ μέλους
berry

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 7915
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 28, 2006 7:56 pm
Τοποθεσία: Πειραιάς
Αγαπημένη θέση: SF
Αγαπημένος παίκτης: Magic
Αγαπημένη ομάδα: New-York-Knicks
Αγαπημένη ομάδα: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 11:06 pm

Ντενις Σρεντερ...



Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Knoxville

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 569
Εγγραφή: Τρί Ιουν 10, 2025 8:34 pm
Τοποθεσία: AB
Αγαπημένος παίκτης: B
Αγαπημένη ομάδα: Detroit-Pistons
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 11:47 pm

berry έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 11:06 pm
Ντενις Σρεντερ...

Θα κάνω μια μαντεψιά...

Άλλο ένα συμβόλαιο υπογεγραμμένο στο συρτάρι.

redcard

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 795
Εγγραφή: Τετ Ιουν 19, 2024 2:03 pm
Τοποθεσία: Λονδίνο
Αγαπημένος παίκτης: Roy
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 12:26 am

berry έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 11:06 pm
Ντενις Σρεντερ...

Ωρες ωρες θα ηθελα να δω ποιοι ειναι αυτοι πισω απ αυτα τα αποκλειστικα.

Προχειρα προχειρα μαντευω:
- 17χρονα που περιμενουν να παει η ωρα 18 να τη κανουν για τη σχολη στην επαρχια, μακρια κι αγαπημενοι απο γονεις.
- 20χρονα που ειναι στη σχολη ηδη αλλα εχουν διασπαση προσοχης και δε θελουν να ανοιξουν βιβλιο με τιποτα.
- 22χρονα+ που βαριουνται στη σκοπια.
- 45χρονοι εισοδηματιες, να ειναι καλα ο μπαμπας που εχτισε πολυκατοικιες με ΠΑΣΟΚ και δε μπλεξαμε στο 9-5.

Κοινος τοπος το attentionwhorιλικι, αυτο δεν εχει ηλικια.

Άβαταρ μέλους
SbioTech

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 776
Εγγραφή: Τρί Ιαν 20, 2026 2:04 pm
Αγαπημένη θέση: SG
Αγαπημένος παίκτης: Ray Allen, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 6:16 am

redcard έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 12:26 am
berry έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 11:06 pm
Ντενις Σρεντερ...

Ωρες ωρες θα ηθελα να δω ποιοι ειναι αυτοι πισω απ αυτα τα αποκλειστικα.
Εγώ παλι εχω πολυ πιο σημαντική απορία. Γιατί το παρατσούκλι του συγκεκριμένου έρχεται απο το συγκεκριμενο αγαπημένο 80ς cartoon της νιότης μας, και οχι απο τον Σρεντερ στα TMNT παλι στο αγαπημένο 80ς cartoon της νιότης μας.

Άβαταρ μέλους
TonyTonyChopper

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 154
Εγγραφή: Τρί Ιουν 03, 2025 7:16 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 10:16 am

Ο ένας από το paotalk έγραψε ότι έχει συμφωνήσει με Ντουμπάϊ.


Ελπίζω να έχει τελειώσει το one piece μέχρι να πεθάνω. :bblove:
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”