Ο Χεζόνια μπορεί να παίξει άμυνα υψηλού επιπέδου εαν το θελει.
Είναι δυνατός κορμός με καλό lateral movement για το μέγεθός του
και πολύ καλός αμυντικός ριμπάουντερ
Στη Ρεαλ έχει δείξει πολλές φορές ότι μπορεί να μαρκάρει από shooting guards μέχρι και stretch 4άρια.
Το πρόβλημα δεν ήταν ποτέ η ικανότητα. Ήταν η συνέπεια.
Υπάρχουν βράδια που παίζει σαν all-defensive forward και υπάρχουν βράδια που χάνει συγκεντρώσεις, rotations και closeouts.
Παίζει άνετα και στο 4 στην σημερινή Ευρωλίγκα.
Σε σχήματα με mobile σέντερ μπορεί να παίξει κανονικά stretch-4.
Ειδικά απέναντι σε ομάδες που παίζουν small-ball είναι πολύ δύσκολο matchup.
θα μας χαλούσε στο 3-4; Όχι βέβαια, ποιος δεν θα ήθελε εναν Χεζόνια όταν η επίθεση κολλάει.
Σου δίνει isolation, post παιχνίδι, clutch κατοχές, σουτ μετά απο ντρίπλα.
Δεν υπάρχουν παίκτες με τέτοιο επιθετικό παλμάρε.
Βέβαια υποτίθεται θα τα έχεις απο τα γκαρντ αυτά φέτος.
Το πρόβλημα δεν είναι ο χαρακτήρας του, δεν δημιουργεί πρόβλημα στα αποδυτήρια οσο και περίεργος τύπος να φαίνεται. του προσάπτουμε περισσότερα νομίζω.
Απλά ο τύπος για να αποδώσει και να είναι ο Σούπερ Μάριο θέλει μπάλες.
Στον ολυμπιακό που θα τις βρει με Σάσα, Φουρνιέ, Μοντέρο και Ντορσει;
Eκτος αν έχει τόσο έρωτα τον Μπαρτζώκα και αποδεχτεί τον ρόλο του στο μπαρτζωκικό ολυμπιακό.
Δύσκολα πράγματα αυτά.
Είναι δυνατός κορμός με καλό lateral movement για το μέγεθός του
και πολύ καλός αμυντικός ριμπάουντερ
Στη Ρεαλ έχει δείξει πολλές φορές ότι μπορεί να μαρκάρει από shooting guards μέχρι και stretch 4άρια.
Το πρόβλημα δεν ήταν ποτέ η ικανότητα. Ήταν η συνέπεια.
Υπάρχουν βράδια που παίζει σαν all-defensive forward και υπάρχουν βράδια που χάνει συγκεντρώσεις, rotations και closeouts.
Παίζει άνετα και στο 4 στην σημερινή Ευρωλίγκα.
Σε σχήματα με mobile σέντερ μπορεί να παίξει κανονικά stretch-4.
Ειδικά απέναντι σε ομάδες που παίζουν small-ball είναι πολύ δύσκολο matchup.
θα μας χαλούσε στο 3-4; Όχι βέβαια, ποιος δεν θα ήθελε εναν Χεζόνια όταν η επίθεση κολλάει.
Σου δίνει isolation, post παιχνίδι, clutch κατοχές, σουτ μετά απο ντρίπλα.
Δεν υπάρχουν παίκτες με τέτοιο επιθετικό παλμάρε.
Βέβαια υποτίθεται θα τα έχεις απο τα γκαρντ αυτά φέτος.
Το πρόβλημα δεν είναι ο χαρακτήρας του, δεν δημιουργεί πρόβλημα στα αποδυτήρια οσο και περίεργος τύπος να φαίνεται. του προσάπτουμε περισσότερα νομίζω.
Απλά ο τύπος για να αποδώσει και να είναι ο Σούπερ Μάριο θέλει μπάλες.
Στον ολυμπιακό που θα τις βρει με Σάσα, Φουρνιέ, Μοντέρο και Ντορσει;
Eκτος αν έχει τόσο έρωτα τον Μπαρτζώκα και αποδεχτεί τον ρόλο του στο μπαρτζωκικό ολυμπιακό.
Δύσκολα πράγματα αυτά.










BasketForum – Ιστορικό Αρχείο