Insiders ή outsiders; Τopic με αποκλειστικές πληροφορίες.

Συντονιστής: Captains

Απάντηση
TuTiS

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 834
Εγγραφή: Δευ Μάιος 27, 2024 3:14 am
Αγαπημένος παίκτης: VSpan
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 11:23 pm

berry έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 11:00 pm
Δεν εχετε παραπονο .Σας κραταω σε εγρηγορση
Βρίσκεται στην τοποθεσία «Δαφνί».

TuTiS

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 834
Εγγραφή: Δευ Μάιος 27, 2024 3:14 am
Αγαπημένος παίκτης: VSpan
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 11:25 pm

Rivers15 έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 11:23 pm
Coach Periklis έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 11:18 pm
Δεν έχουμε άλλα λεφτά να πάροπυμε φανέλα, θα πάρουμε Φουρνιε GSA με λογο Φ4 και όλα τα πρελκόμενα τιμητικά , να πάρουμε και ΔοορΑντ πάει πολύ. Θα είναι και Νικε άρα 120 ευρώ
Αν με 110 ευρω αγοραζεις gsa με ποιοτητα υφασματος χειροτερο απο κινεζικη ρεπλικα, στραβο patch και στραβες σταμπες, nike με ντουραντ βλεπω να κοστιζει οσο ενα διαρκειας :Amen:
Αν κρίνω από τις φετινές της Μπαρτσελόνα στο κατάστημα στο Palau, υπολογίστε 130€. Βεβαίως καμία σχέση με το χαρτί της GSA.

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος TuTiS την Παρ Ιουν 26, 2026 11:43 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Καρβουνιάρης

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 351
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 11:31 pm

berry έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 11:01 pm
Kevin
Dur door σιγα το ιδιο ειναι
Ant

:roulette:
Ξεκάθαρα εννοεί τον Ντουράντ. Από τις δύο πρώτες εικόνες είναι όπως τα λες. Η τρίτη εικόνα, το μυρμήγκι, δεν είναι απλό μυρμήγκι. Είναι ένα μυρμήγκι Πόκεμον, ο θρυλικός Ντουράντ:

Εικόνα

Rivers15

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2400
Εγγραφή: Τετ Φεβ 26, 2025 12:53 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: David Rivers
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Παρ Ιουν 26, 2026 11:37 pm

TuTiS έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 11:25 pm
Rivers15 έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 11:23 pm


Αν με 110 ευρω αγοραζεις gsa με ποιοτητα υφασματος χειροτερο απο κινεζικη ρεπλικα, στραβο patch και στραβες σταμπες, nike με ντουραντ βλεπω να κοστιζει οσο ενα διαρκειας :Amen:
Αν κρίνω από τις φετινές της Μπαρτσελόνα στο κατάστημα στο Palau, υπολογίστε 130€. Βάναυσα καμία σχέση με το χαρτί της GSA.
Καλα ναι η διαφορα θα ειναι χαωδης.
Περα απο το υφασμα, το αλλο παλαβο που διαπιστωσα μετα απο καιρο και καμποσες αγορες ειναι πως στη gsa τοποθετουν τα patches και τις σταμπες στο περιπου....με το ματι (!) :roofl:
Γι αυτο σε καθε φανελα περα απο το οτι υπαρχει αποκλιση στο πού τοποθετουνται οι σταμπες και τα patches, επισης αυτα ειναι πολλες φορες και στραβα!
Στη μπουτικ, οταν εκανα μια επιστροφη σχολιαζοντας πως ο ποιοτικος ελεγχος για προιον 90 ευρω ειναι της πλακας, μου ειπε μια υπαλληλος οτι: Αν επιστρεφαμε τις φανελες στη gsa με το παραμικρο ελαττωμα, δεν θα πουλουσαμε σχεδον καμια! :roofl:

Τελος παντων, ασχετο με το θεμα.

Άβαταρ μέλους
Knoxville

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 587
Εγγραφή: Τρί Ιουν 10, 2025 8:34 pm
Τοποθεσία: AB
Αγαπημένος παίκτης: B
Αγαπημένη ομάδα: Detroit-Pistons
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 11:40 pm

τουλουμπα έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 11:06 pm
berry έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 11:01 pm
Kevin
Dur door σιγα το ιδιο ειναι
Ant

:roulette:
δεν εβρισκε κατι αλλο σε ντουρ τι να βαλει :mrgreen:
Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

TuTiS

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 834
Εγγραφή: Δευ Μάιος 27, 2024 3:14 am
Αγαπημένος παίκτης: VSpan
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 11:48 pm

Rivers15 έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 11:37 pm
TuTiS έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 11:25 pm

Αν κρίνω από τις φετινές της Μπαρτσελόνα στο κατάστημα στο Palau, υπολογίστε 130€. Βάναυσα καμία σχέση με το χαρτί της GSA.
Καλα ναι η διαφορα θα ειναι χαωδης.
Περα απο το υφασμα, το αλλο παλαβο που διαπιστωσα μετα απο καιρο και καμποσες αγορες ειναι πως στη gsa τοποθετουν τα patches και τις σταμπες στο περιπου....με το ματι (!) :roofl:
Γι αυτο σε καθε φανελα περα απο το οτι υπαρχει αποκλιση στο πού τοποθετουνται οι σταμπες και τα patches, επισης αυτα ειναι πολλες φορες και στραβα!
Στη μπουτικ, οταν εκανα μια επιστροφη σχολιαζοντας πως ο ποιοτικος ελεγχος για προιον 90 ευρω ειναι της πλακας, μου ειπε μια υπαλληλος οτι: Αν επιστρεφαμε τις φανελες στη gsa με το παραμικρο ελαττωμα, δεν θα πουλουσαμε σχεδον καμια! :roofl:

Τελος παντων, ασχετο με το θεμα.
Η φανέλα της σεζόν 24-25 ήταν έτσι σε εμένα. Βέβαια σαν το χάλι της τελευταίας δεν υπάρχει, όπου έλλειπε το μισό γαζί στο γιακά και μόλις την πήρα, μπήκα στο γήπεδο φορώντας της και ανακάλυψα ότι είχε φύγει χρώμα της, επάνω από το λευκό φούτερ που φορούσα. Αν φέτος έβγαζε πάλι με gsa δεν είχα σκοπό να πάρω ξανά.

Άβαταρ μέλους
TonyTonyChopper

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 175
Εγγραφή: Τρί Ιουν 03, 2025 7:16 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 27, 2026 12:34 am

Προσδεθείτε μίλησε ο JimmyGreen

Ελπίζω να έχει τελειώσει το one piece μέχρι να πεθάνω. :bblove:
BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8122
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Σάβ Ιουν 27, 2026 12:45 am

TonyTonyChopper έγραψε:
Σάβ Ιουν 27, 2026 12:34 am
Προσδεθείτε μίλησε ο JimmyGreen
Αυτός είναι κάτι σαν τον Μελάγιες... 0% πιθανότητα να πέφτει μέσα σε αυτά που γράφει. :D

Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13762
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 27, 2026 12:51 am

TonyTonyChopper έγραψε:
Σάβ Ιουν 27, 2026 12:34 am
Προσδεθείτε μίλησε ο JimmyGreen
ε τωρα λεει ψεμματα ο τζιμυ γκριν?

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”