Insiders ή outsiders; Τopic με αποκλειστικές πληροφορίες.
Συντονιστής: Captains
-
TuTiS

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 834
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 27, 2024 3:14 am
- Αγαπημένος παίκτης: VSpan
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Αν κρίνω από τις φετινές της Μπαρτσελόνα στο κατάστημα στο Palau, υπολογίστε 130€. Βεβαίως καμία σχέση με το χαρτί της GSA.Rivers15 έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 11:23 pmΑν με 110 ευρω αγοραζεις gsa με ποιοτητα υφασματος χειροτερο απο κινεζικη ρεπλικα, στραβο patch και στραβες σταμπες, nike με ντουραντ βλεπω να κοστιζει οσο ενα διαρκειαςCoach Periklis έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 11:18 pmΔεν έχουμε άλλα λεφτά να πάροπυμε φανέλα, θα πάρουμε Φουρνιε GSA με λογο Φ4 και όλα τα πρελκόμενα τιμητικά , να πάρουμε και ΔοορΑντ πάει πολύ. Θα είναι και Νικε άρα 120 ευρώ![]()
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος TuTiS την Παρ Ιουν 26, 2026 11:43 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- Καρβουνιάρης

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 351
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
- Προειδοποιήσεις:
0
-
Rivers15

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2400
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 26, 2025 12:53 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: David Rivers
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Καλα ναι η διαφορα θα ειναι χαωδης.
Περα απο το υφασμα, το αλλο παλαβο που διαπιστωσα μετα απο καιρο και καμποσες αγορες ειναι πως στη gsa τοποθετουν τα patches και τις σταμπες στο περιπου....με το ματι (!)
Γι αυτο σε καθε φανελα περα απο το οτι υπαρχει αποκλιση στο πού τοποθετουνται οι σταμπες και τα patches, επισης αυτα ειναι πολλες φορες και στραβα!
Στη μπουτικ, οταν εκανα μια επιστροφη σχολιαζοντας πως ο ποιοτικος ελεγχος για προιον 90 ευρω ειναι της πλακας, μου ειπε μια υπαλληλος οτι: Αν επιστρεφαμε τις φανελες στη gsa με το παραμικρο ελαττωμα, δεν θα πουλουσαμε σχεδον καμια!
Τελος παντων, ασχετο με το θεμα.
-
TuTiS

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 834
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 27, 2024 3:14 am
- Αγαπημένος παίκτης: VSpan
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Η φανέλα της σεζόν 24-25 ήταν έτσι σε εμένα. Βέβαια σαν το χάλι της τελευταίας δεν υπάρχει, όπου έλλειπε το μισό γαζί στο γιακά και μόλις την πήρα, μπήκα στο γήπεδο φορώντας της και ανακάλυψα ότι είχε φύγει χρώμα της, επάνω από το λευκό φούτερ που φορούσα. Αν φέτος έβγαζε πάλι με gsa δεν είχα σκοπό να πάρω ξανά.Rivers15 έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 11:37 pmΚαλα ναι η διαφορα θα ειναι χαωδης.
Περα απο το υφασμα, το αλλο παλαβο που διαπιστωσα μετα απο καιρο και καμποσες αγορες ειναι πως στη gsa τοποθετουν τα patches και τις σταμπες στο περιπου....με το ματι (!)
Γι αυτο σε καθε φανελα περα απο το οτι υπαρχει αποκλιση στο πού τοποθετουνται οι σταμπες και τα patches, επισης αυτα ειναι πολλες φορες και στραβα!
Στη μπουτικ, οταν εκανα μια επιστροφη σχολιαζοντας πως ο ποιοτικος ελεγχος για προιον 90 ευρω ειναι της πλακας, μου ειπε μια υπαλληλος οτι: Αν επιστρεφαμε τις φανελες στη gsa με το παραμικρο ελαττωμα, δεν θα πουλουσαμε σχεδον καμια!![]()
Τελος παντων, ασχετο με το θεμα.
- TonyTonyChopper

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 175
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 03, 2025 7:16 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0





BasketForum – Ιστορικό Αρχείο