Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
- coach blue

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2878
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 25, 2024 1:48 pm
- Τοποθεσία: in the paint
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
- Καρβουνιάρης

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 319
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
- Προειδοποιήσεις:
0
Καρβουνιάρης έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 6:43 pmΟρίστε τι κάνει η ΑΙ (και μάλιστα δωρεάν) !!!melagis έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 2:51 pmΦέρε μου Αλφα Ντιαλλό
και πες μου πως να χασω
στην άμυνα παίζει για δύο
ποστάρει και τον ασσο.....
Σαν δει τον Χειζ Ντέιβις
χώρους ξανά θα κλείσει
και την αντίπαλη αμυνα
καλάθια θα γεμίσει
Η ηλικία ειναι καλή
αντέχει 3 χρόνια
Θα χουμε παρει back to back
με ζέστες και με χιόνια
Καλοί οι πειραματισμοί
μα τετοιο εργαλείο
αμέσως πας και το αποκτάς
στον ΠΑΟ??????????
Ούτε για αστείο.........
Ωραίο φιλε......
Ευχαριστώ....
Μπορείς να διαλέξεις είδος μουσικής( πχ τσιφτετέλι, μέταλ, όπερα) ή μπαίνει αυτόματα?
- Καρβουνιάρης

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 319
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
- Προειδοποιήσεις:
0
Καταρχας θα περιμενει να μπει στο ροτεισον. Υπαρχει ιεραρχια...golitog7 έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 11:27 pmΤι πυρηνικό όπλο είναι ο Μοντερο ρε. Εχω δει λίγο τα ματς των τελικών και κάνει ότι γουστάρει. Ειναι 22 χρονών και παίζει λες και είναι 32 με 8 φ4 στην πλάτη που έχει βγει και τρεις φορές mvp. Τι τούμπανο είναι ο τύπος. Μπροστά του στην άμυνα δεν ξέρω αν μπορεί να σταθεί κάποιος. Ο χειρισμός του και η ταχύτητα είναι ΑΔΙΑΝΟΗΤΑ! Τα τσάμικα των Γκριγκονις και κυρίως του Μισιτς δεν ήταν καθόλου τυχαία.
Δεν ξέρω πως θα μεταφραστούν τα ταλέντα του σε εμάς αλλά έχει πρώτη ύλη που σπάει Κόκκαλα πραγματικά.
Αμ τι να κανουμε, δεν ξερετε ιστορια... Ενας ηταν ο ΘΕΟΣ! Κι επινε μονον ΑΓΝΟ!shaq7 έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 11:37 pmψιλο ιεροσυλια αλλα μακαρι ο σπανουλης να ηταν τοσο καλος στα 23..οκ δεν ξερουμε αν θα φτασει τον μυθο του μπιλ η αν θα μεινει ευρωπη αλλα στα 23 του δεν θυμαμαι αλλον να κανει τετοια πλακα εκτος του ντονσιτς στα 18 και ο μπογκντανοβιτς στα 24 αν δεν κανω λαθος.Stam Tziant έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 11:33 pmΘα το πω αλλά εμένα μου θυμίζει Σπανούλη στα νιάτα του. Η ικανότητά του στο 1ν1 και στο pick n roll είναι όσο elite πάει για τα ευρωπαϊκά δεδομένα.
- kein

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3960
- Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
ο γκάνγκστερεςqspock έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 9:27 pmΑμ τι να κανουμε, δεν ξερετε ιστορια... Ενας ηταν ο ΘΕΟΣ! Κι επινε μονον ΑΓΝΟ!shaq7 έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 11:37 pm
ψιλο ιεροσυλια αλλα μακαρι ο σπανουλης να ηταν τοσο καλος στα 23..οκ δεν ξερουμε αν θα φτασει τον μυθο του μπιλ η αν θα μεινει ευρωπη αλλα στα 23 του δεν θυμαμαι αλλον να κανει τετοια πλακα εκτος του ντονσιτς στα 18 και ο μπογκντανοβιτς στα 24 αν δεν κανω λαθος.
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
-
redcard

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 779
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 19, 2024 2:03 pm
- Τοποθεσία: Λονδίνο
- Αγαπημένος παίκτης: Roy
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Οποιος δοκιμασε να πιει ΑΓΝΟ και μετα να κανει λει απ με το κεφαλι, δε πρεπει να πηγε πολυ καλα.qspock έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 9:27 pmΑμ τι να κανουμε, δεν ξερετε ιστορια... Ενας ηταν ο ΘΕΟΣ! Κι επινε μονον ΑΓΝΟ!shaq7 έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 11:37 pm
ψιλο ιεροσυλια αλλα μακαρι ο σπανουλης να ηταν τοσο καλος στα 23..οκ δεν ξερουμε αν θα φτασει τον μυθο του μπιλ η αν θα μεινει ευρωπη αλλα στα 23 του δεν θυμαμαι αλλον να κανει τετοια πλακα εκτος του ντονσιτς στα 18 και ο μπογκντανοβιτς στα 24 αν δεν κανω λαθος.
Αυτα τα κανει ο Γκαλης και πριν απο 30 χρονια ο Πελε.
Καλα, σιγα μη παρει Λαιλς που θελει λιγο κατω απο Βεζενκοφ.
Δεν υπαρχει αυτο ξεχαστε το.
Θα ελεγα και Κολσον, αλλα δεν παιζει πεντε αυτος.
Η σκεψη ειναι 4-5ρι, οχι 3-4ρι. Ή και τα 2. Παντως καποιος πρεπει να παιζει και 5.
Για βρειτε μου λοιπον ποιος παιζει και 5 και σουταρει πολυ καλα απο το τριποντο?
Και ειναι κι ελευθερος?
Δεν υπαρχει αυτο ξεχαστε το.
Θα ελεγα και Κολσον, αλλα δεν παιζει πεντε αυτος.
Η σκεψη ειναι 4-5ρι, οχι 3-4ρι. Ή και τα 2. Παντως καποιος πρεπει να παιζει και 5.
Για βρειτε μου λοιπον ποιος παιζει και 5 και σουταρει πολυ καλα απο το τριποντο?
Και ειναι κι ελευθερος?





BasketForum – Ιστορικό Αρχείο