Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

Άβαταρ μέλους
kite26

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 4695
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 05, 2022 8:28 pm
Τοποθεσία: Volos
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Muggsy Bogues
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 8:50 am

Ποιος Μίροτιτς; Χουάντσο ρεεεεεεεεε! Τι κάνετε εκεί στην ΚΑΕ; Πάρτε τον ΤΩΡΑ!

Απ' όλες τις όμορφες που αγάπησα μια ήταν η πιο ναζιάρα, κάθε μέρα στο παρκέ εχόρευε και τ' ονομά της, πορτοκαλί σπυριάρα!

https://www.youtube.com/@lyricnaut
fotis vlachopoulos

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2474
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2017 11:47 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 9:12 am

SbioTech έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 8:29 pm
fotis vlachopoulos έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 7:54 pm

διαλεξε το σωσια του πητερς για να μην μας κακοφανει πολυ σε εμας που θελαμε παραμονη του Αλεκου ?
Ε οχι και σωσίας. Με περισσότερη τρίχα και απο εμένα ο τσιπης ούτε για κερί δεν παει με το φανελάκι να τον βλέπουν χιλιάδες κόσμο με το πουλόβερ απο μεσα.

Ο Πιτερς ηταν κοκεταρία

Χωρίς πλακα, χειρότερη περίπτωση παικτη απο τον Κοστέλο ειλικρινά δεν μπορώ να φανταστώ.

Το vibe είναι το ίδιο που έλεγα για Ντιλικινα. Με τίποτα, με την καμία, τεράστιο ΟΧΙ.

BTW @Knoxville 47.5% είχε φετος στις βολές.

Ε Λ Ε Ο Σ

Δηλαδή να μας μετριασουν τη χαρά για το Μοντέρο;

ΥΓ: Αν πάρετε Παπαγιαννη και σας περισσεύει απο τον Κοστέλο ειλικρινέστατα προτιμώ τον Τριποντινο (ούτε αυτόν θέλω αλλα θα την έκανα τη θυσια)
αντρας ρε αρσενικος σωστος,προστυχος , να σου σκαει με το αγροτικο με το παντελονι παραλλαγης με τις τεσπες γεματες σπορια που μασουλαιε και φτυνει χαμω , αμανικο μινερβα με λεκε απο το παϊδακι με την τριχα να ξεπροβαλει απο κατω και με σαγιοναρα καφε χιαστι του στρατου δυο νουμερα μικροτερη. Να μπορεσει ταυτιστει με τον παικτη κι ο τελευταιος μπαρμπας του χωριου να κανουνε σολντ αουτ τα καφενεια-ψησταριες σε μπυρα και σπληναντερο την ωρα που μπαινει να παιξει , να τον βλεπουνε οι θειες στην επαρχια και να βρεχουν τη μπ[ροστομουνα (οποιος γνωριζει γνωριζει) την ωρα που τυλιγουν τους ντολμαδες κι ανοιγουν φυλο. να βγαζει βαρβατιλα δεν θεμε το τεσσαρι ? :roofl:

τα τρια μου μεγαλυτερα ελλατωματα ειναι η αναβλητικοτητα και... τα αλλα δυο θα τα γραψω μια αλλη φορα
Άβαταρ μέλους
kite26

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 4695
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 05, 2022 8:28 pm
Τοποθεσία: Volos
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Muggsy Bogues
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 9:24 am

fotis vlachopoulos έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 9:12 am
SbioTech έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 8:29 pm


Ε οχι και σωσίας. Με περισσότερη τρίχα και απο εμένα ο τσιπης ούτε για κερί δεν παει με το φανελάκι να τον βλέπουν χιλιάδες κόσμο με το πουλόβερ απο μεσα.

Ο Πιτερς ηταν κοκεταρία

Χωρίς πλακα, χειρότερη περίπτωση παικτη απο τον Κοστέλο ειλικρινά δεν μπορώ να φανταστώ.

Το vibe είναι το ίδιο που έλεγα για Ντιλικινα. Με τίποτα, με την καμία, τεράστιο ΟΧΙ.

BTW @Knoxville 47.5% είχε φετος στις βολές.

Ε Λ Ε Ο Σ

Δηλαδή να μας μετριασουν τη χαρά για το Μοντέρο;

ΥΓ: Αν πάρετε Παπαγιαννη και σας περισσεύει απο τον Κοστέλο ειλικρινέστατα προτιμώ τον Τριποντινο (ούτε αυτόν θέλω αλλα θα την έκανα τη θυσια)
αντρας ρε αρσενικος σωστος,προστυχος , να σου σκαει με το αγροτικο με το παντελονι παραλλαγης με τις τεσπες γεματες σπορια που μασουλαιε και φτυνει χαμω , αμανικο μινερβα με λεκε απο το παϊδακι με την τριχα να ξεπροβαλει απο κατω και με σαγιοναρα καφε χιαστι του στρατου δυο νουμερα μικροτερη. Να μπορεσει ταυτιστει με τον παικτη κι ο τελευταιος μπαρμπας του χωριου να κανουνε σολντ αουτ τα καφενεια-ψησταριες σε μπυρα και σπληναντερο την ωρα που μπαινει να παιξει , να τον βλεπουνε οι θειες στην επαρχια και να βρεχουν τη μπ[ροστομουνα (οποιος γνωριζει γνωριζει) την ωρα που τυλιγουν τους ντολμαδες κι ανοιγουν φυλο. να βγαζει βαρβατιλα δεν θεμε το τεσσαρι ? :roofl:
Χαρταετέ, βγες από το σώμα του Foti Vlachopoulou!

Καλή η βαρβατίλα, αλλά θέλει και φονικό σουτ συνάμα.

Απ' όλες τις όμορφες που αγάπησα μια ήταν η πιο ναζιάρα, κάθε μέρα στο παρκέ εχόρευε και τ' ονομά της, πορτοκαλί σπυριάρα!

https://www.youtube.com/@lyricnaut
fotis vlachopoulos

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2474
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2017 11:47 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 9:31 am

kite26 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 9:24 am
fotis vlachopoulos έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 9:12 am

αντρας ρε αρσενικος σωστος,προστυχος , να σου σκαει με το αγροτικο με το παντελονι παραλλαγης με τις τεσπες γεματες σπορια που μασουλαιε και φτυνει χαμω , αμανικο μινερβα με λεκε απο το παϊδακι με την τριχα να ξεπροβαλει απο κατω και με σαγιοναρα καφε χιαστι του στρατου δυο νουμερα μικροτερη. Να μπορεσει ταυτιστει με τον παικτη κι ο τελευταιος μπαρμπας του χωριου να κανουνε σολντ αουτ τα καφενεια-ψησταριες σε μπυρα και σπληναντερο την ωρα που μπαινει να παιξει , να τον βλεπουνε οι θειες στην επαρχια και να βρεχουν τη μπ[ροστομουνα (οποιος γνωριζει γνωριζει) την ωρα που τυλιγουν τους ντολμαδες κι ανοιγουν φυλο. να βγαζει βαρβατιλα δεν θεμε το τεσσαρι ? :roofl:
Χαρταετέ, βγες από το σώμα του Foti Vlachopoulou!

Καλή η βαρβατίλα, αλλά θέλει και φονικό σουτ συνάμα.
μπηκα κι εγω στο μπρουταλ πνευμα του σχολιασμου να 'ουμ' ! επιθετικο μαρκετινγκ λεμε να μαζεψεις ολοι τσι πετσακες και τσι χωριανοι να κανουν εξεδρα εκια στα τρια αορακια να μπαινουνε μεσα με τη κατσουνα κι αμα κουνιεται πολυ πολυ ο αντιπαλος να τσι μαθαινουνε μπαρε μου πως τονε χορευουνε το μπαλο :roofl:

τα τρια μου μεγαλυτερα ελλατωματα ειναι η αναβλητικοτητα και... τα αλλα δυο θα τα γραψω μια αλλη φορα
fotis vlachopoulos

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2474
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2017 11:47 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 9:48 am

Καρβουνιάρης έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 5:18 pm
@shaq7 Εννοείται πως ο Σάσα θα σταματήσει τα 30+ λεπτά που έπαιζε. Τέρμα και το κυνήγι του MVP. Πρέπει κι αυτός να ξεκουράζεται και να παραμένει φρέσκος. Να παίζει 20-25 λεπτά και τα υπόλοιπα ο Οκέκε (ας πούμε). Και όχι όλα τα παιχνίδια. Να γίνεται ροτέισον και εκεί.
μου φαινετα απολυτα λογικο να βαλει νερο στο κρασι του ο Σασα. ολοι πλεον ξερουν οτι ειναι ΜVP material, πηρε και την ευρωλιγκα, πλεον δεν εχει να αποδειξει τιποτα σε κανεναν . προτιμω να μπαινει λιγοτερο χρονο και να ειναι σε ψηλα επιπεδα αποδοσης παρα να παιζει τριανταλεπτα αλλα μετα το 25ο λεπτο να εξαφανιζεται.

τα τρια μου μεγαλυτερα ελλατωματα ειναι η αναβλητικοτητα και... τα αλλα δυο θα τα γραψω μια αλλη φορα
Sokin100

 
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 07, 2026 11:42 am
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 10:00 am

Νομιζω το καλυτερο ελεύθερο 4ρι που πατάει και 5 ειναι ο leday; και εφοσον υπαρχουν φήμες για να εχει προταθεί ο χουαντσο σε παρτιζαν, μπορει να μην προχωράει leday-partizan. Πως τον βλέπετε στον ολυμπιακο;

Άβαταρ μέλους
Conan1982

Site Admin
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 9363
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
Τοποθεσία: Κρήτη
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 10:04 am

shaq7 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 2:55 am
ειναι σε διαδικασια ανανεωσης και αυτος και ο γουορντ..οποτε λογικο ειναι να κανει τετοιες δηλωσεις,ολοι οι παικτες λενε τετοια οταν ειναι σε διαπραγματευσεις.
Δεν μ' άρεσε πάντως όπως το είπε, όχι ότι τον ..παρεξήγησα, αλλά στο που είναι το μυαλό του.
Είνει 33,5 ξέρει ότι έχει ακόμα πόσα 2-3 χρόνια και ένα τελευταίο καλό συμβόλαιο; Θα θέλει λογικά ένα τριετές, παίρνει περίπου 1 Μ και σου λέει εκεί που ανεβαίνουν τα συμβόλαια είμαι βασικός τόσα χρόνια δικαιούμαι ένα υψηλότερο.
Αν κάτσει όμως χωρίς ανανέωση ακόμα ένα χρόνο στον Ολυμπιακό τι συμβόλαιο θα βρει αλλού στα 34 προς 35 του για έναν παίκτη που δεν είναι στα πικ του και δεν ήταν ποτέ ο σταρ μιας ομάδας;. Από την άλλη δεν θέλεις να έχει τον Γουόκαπ στην ομάδα και να είναι δυσαρεστημένος. Η λογική λέει ότι το μέλλον του είναι στον Ολυμπιακό αλλά με μια λογική αύξηση. Να έχει προσφορά από άλλες ομάδες πολύ υψηλότερη και να πιέσει για να φύγει; Δεν ξέρω, πόσες ομάδες θα του έδιναν διάρκεια και ποσό πάνω από 1, 5 Μ, γιατί ήδη παίρνει 1 Μ και λογικά πάει για παραπάνω.

Άβαταρ μέλους
karamelitsa

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2694
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 18, 2023 11:58 am
Τοποθεσία: Athens
Αγαπημένος παίκτης: Ζιοβάνι
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Ολυμπιακός
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 10:07 am

Conan1982 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 10:04 am
shaq7 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 2:55 am
ειναι σε διαδικασια ανανεωσης και αυτος και ο γουορντ..οποτε λογικο ειναι να κανει τετοιες δηλωσεις,ολοι οι παικτες λενε τετοια οταν ειναι σε διαπραγματευσεις.
Δεν μ' άρεσε πάντως όπως το είπε, όχι ότι τον ..παρεξήγησα, αλλά στο που είναι το μυαλό του.
Είνει 33,5 ξέρει ότι έχει ακόμα πόσα 2-3 χρόνια και ένα τελευταίο καλό συμβόλαιο; Θα θέλει λογικά ένα τριετές, παίρνει περίπου 1 Μ και σου λέει εκεί που ανεβαίνουν τα συμβόλαια είμαι βασικός τόσα χρόνια δικαιούμαι ένα υψηλότερο.
Αν κάτσει όμως χωρίς ανανέωση ακόμα ένα χρόνο στον Ολυμπιακό τι συμβόλαιο θα βρει αλλού στα 34 προς 35 του για έναν παίκτη που δεν είναι στα πικ του και δεν ήταν ποτέ ο σταρ μιας ομάδας;. Από την άλλη δεν θέλεις να έχει τον Γουόκαπ στην ομάδα και να είναι δυσαρεστημένος. Η λογική λέει ότι το μέλλον του είναι στον Ολυμπιακό αλλά με μια λογική αύξηση. Να έχει προσφορά από άλλες ομάδες πολύ υψηλότερη και να πιέσει για να φύγει; Δεν ξέρω, πόσες ομάδες θα του έδιναν διάρκεια και ποσό πάνω από 1, 5 Μ, γιατί ήδη παίρνει 1 Μ και λογικά πάει για παραπάνω.
Αποκλείεται να έχει σοβαρές προτάσεις πολύ υψηλότερες σε αυτή την ηλικία, απλά ρίχνει την γκρίνια του μήπως αρπάξει κάτι και αυτός με τα συμβόλαια που έχουν πάει στον θεό….σου λέει τραβάω κουπί τόσα χρόνια μόνος μου στην θέση 1, ε δεν δικαιούμαι και εγώ κάτι? Όταν ακούει ότι ο Ντορσευ θα πάρει κοντά 2,5-3εκ σου λέει και αυτός κάτσε στο πηγάδι κατούρησα να δεχτώ 1εκ? Όπως είπες τελευταίο του συμβόλαιο είναι και άντε να παίξει ακόμα 2-3 χρονια. Νομίζω κάπου ανάμεσα στο 1-1,5εκ θα τα βρουν για 2-3 χρόνια συμβόλαιο.

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος karamelitsa την Τετ Ιουν 24, 2026 10:09 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Heisenberg

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1477
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 13, 2023 12:42 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Αγαπημένος παίκτης: Gary Payton
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Τετ Ιουν 24, 2026 10:09 am

Αν ισχυει οτι παμε για 4-5 ειμαστε σιγουροι οτι ειναι απο Ευρωλιγκα γιατι στα μανατζερικα εχουνε πεσει ονοματα απο ΝΒΑ και ονοματα που ειχαν ακουστει και περσι (οπως Achiuwa).
μηπως γινει τελικα το αντιθετο παρουμε πρωτα 3αρι και μετα το 4αροπενταρι.
Για να δουμε.

Άβαταρ μέλους
SbioTech

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 776
Εγγραφή: Τρί Ιαν 20, 2026 2:04 pm
Αγαπημένη θέση: SG
Αγαπημένος παίκτης: Ray Allen, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 10:53 am

Heisenberg έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 10:09 am
Αν ισχυει οτι παμε για 4-5 ειμαστε σιγουροι οτι ειναι απο Ευρωλιγκα γιατι στα μανατζερικα εχουνε πεσει ονοματα απο ΝΒΑ και ονοματα που ειχαν ακουστει και περσι (οπως Achiuwa).
μηπως γινει τελικα το αντιθετο παρουμε πρωτα 3αρι και μετα το 4αροπενταρι.
Για να δουμε.
BTW δεν βλέπω πως ο Αψου μπορεί να σταθεί στο 4 στην Ευρώπη

basilis_.kts

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 489
Εγγραφή: Τρί Ιαν 21, 2025 4:32 pm
Προειδοποιήσεις: 4

Τετ Ιουν 24, 2026 11:41 am

Conan1982 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 10:04 am
shaq7 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 2:55 am
ειναι σε διαδικασια ανανεωσης και αυτος και ο γουορντ..οποτε λογικο ειναι να κανει τετοιες δηλωσεις,ολοι οι παικτες λενε τετοια οταν ειναι σε διαπραγματευσεις.
Δεν μ' άρεσε πάντως όπως το είπε, όχι ότι τον ..παρεξήγησα, αλλά στο που είναι το μυαλό του.
Είνει 33,5 ξέρει ότι έχει ακόμα πόσα 2-3 χρόνια και ένα τελευταίο καλό συμβόλαιο; Θα θέλει λογικά ένα τριετές, παίρνει περίπου 1 Μ και σου λέει εκεί που ανεβαίνουν τα συμβόλαια είμαι βασικός τόσα χρόνια δικαιούμαι ένα υψηλότερο.
Αν κάτσει όμως χωρίς ανανέωση ακόμα ένα χρόνο στον Ολυμπιακό τι συμβόλαιο θα βρει αλλού στα 34 προς 35 του για έναν παίκτη που δεν είναι στα πικ του και δεν ήταν ποτέ ο σταρ μιας ομάδας;. Από την άλλη δεν θέλεις να έχει τον Γουόκαπ στην ομάδα και να είναι δυσαρεστημένος. Η λογική λέει ότι το μέλλον του είναι στον Ολυμπιακό αλλά με μια λογική αύξηση. Να έχει προσφορά από άλλες ομάδες πολύ υψηλότερη και να πιέσει για να φύγει; Δεν ξέρω, πόσες ομάδες θα του έδιναν διάρκεια και ποσό πάνω από 1, 5 Μ, γιατί ήδη παίρνει 1 Μ και λογικά πάει για παραπάνω.
νομιζω δεν ειναι κακη ιδεα να κανουμε ενα 3ετες στον γουοκαπ στα 33+ με κονται 1.8εκ...ειπαμε πηραμε μοντερο,διωξαμε και τον φαλ[με αποζημιωση λογικα],φαινεται να ξεσκαρταρει λιγο η φαση με φυγη λαρυ,ντιλικινα,λογικα μορις κλπ αλλά δεν θα τα ισοπεδωσουμε κι ολα.το μαγαζι ειναι των αρχων και των τυπων :cool:

Άβαταρ μέλους
steph.larry

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1048
Εγγραφή: Δευ Φεβ 17, 2025 2:29 pm
Αγαπημένη θέση: PG, PF
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 11:45 am

Χαλαρό scrolling στην αρχική του gazzetta, βλέπω τη φωτογραφία του παρακάτω άρθρου πριν τον τίτλο και μη αντιλαμβανόμενος προς στιγμήν ότι πρόκειται για στιγμιότυπο πανηγυρισμού και όχι τραυματισμού, με πιάνει σφίξιμο στο στήθος και ένα Keenan Evans flashback. Μετά διάβασα και πήγε η καρδιά στη θέση της.

https://www.gazzetta.gr/basketball/mpas ... emfaniseis

ΥΓ: Μα είναι επιλογή αυτή για κεντρική φωτογραφία άρθρου; Να μας πεθάνετε θέλετε ρε αρθρογράφοι;

Άβαταρ μέλους
golitog7

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3307
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2017 12:18 pm
Τοποθεσία: Munich
Αγαπημένη θέση: Bench
Αγαπημένος παίκτης: Spanoulis, Diamantidis
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 11:49 am

redcard έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 2:44 am
yawn.brigade έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 7:05 pm


δεν είναι ο Ντόρσεϊ ο μόνος που θέλει αύξηση :!:

ο επόμενος λογικά θα είναι ο Μίλου.
Νομιζω ειναι η δευτερη φορα τις τελευταιες λιγες μερες που απανταει με τον ιδιο βαρυ και ασηκωτο τροπο στην ερωτηση οποτε δεν ηταν τυχαιο....εχουμε θεμα. Δεν μπορω να διανοηθω οτι ο Θωμας θα φυγει με το παρον καθεστως διοικησης/προπονητη (imo ο πιο σοβαρος υποψηφιος για επομενος αρχηγος της ομαδας μετα τον Παπ) οποτε καπου, καπως, καποια στιγμη θα βρεθει η ακρη. Καλο θα ηταν ωστοσο να ξεκαθαρισει μετα τις βασικες προτεραιοτητες για να μην υπαρχουν γκρινιες και μουτρακια μεσα στη χρονια.

Οριστε, τι καταλαβε ο κοουτς με το κομμουνιστικο μπασκετ; Ξεσηκωθηκε η εργατια.
Από τις πιο straight τοποθετήσεις που έχω δει από αθλητή αναφορικά με το συμβόλαιο του. Δεν λέω ότι δεν αξίζει να παίρνει περισσότερα αλλά θεωρώ ότι ίσως έπρεπε να το θέσει πρώτα στη διοίκηση, αν βέβαια δεν το έχει κάνει ήδη.
Είναι σε δύσκολη θέση και η ομάδα και ο ίδιος θα έλεγα. Από τη μία δεν μπορείς να δώσεις 2 εκ σε έναν παίκτη που τα καλά του χρόνια είναι πίσω, από την άλλη δεν μπορείς να φερθείς εντελώς ψυχρά και επαγγελματικά σε έναν από τους βασικούς συντελεστές της επιτυχίας. Και ο Τόμας είναι σε μία ηλικία που δεν μπορεί να αξιώσει 2,5 εκ, δεν είναι άλλωστε baller που όπου και να πάει θα κάνει τη διαφορά.
Ίσως με μία πρόωρη επέκταση για τα επόμενα 3 χρόνια με ένα πόσό στα 1,7-1,8 να ήταν όλοι ευχαριστημένοι.

Rivers15

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2371
Εγγραφή: Τετ Φεβ 26, 2025 12:53 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: David Rivers
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Τετ Ιουν 24, 2026 11:56 am

Μπηκα να ακουσω τις δηλωσεις του Θωμα, καθως βλεπω γινεται πολυς ντορος και στα σοσιαλ κλπ.
ΟΚ δεν νομιζω πως ειπε και κατι τοσο κακο, την πραγματικοτητα ειπε ισως -για αρκετους- καπως πιο ωμά απ οσο πιθανον να επρεπε.
Ειναι αφελής οποιος πιστευει οτι οι παικτες σκεφτονται διαφορετικα. Απλα ο Γουοκαπ το ειπε κιολας και μπραβο του που το ειπε και δεν αναλωθηκε στις γνωστες σαχλαμαρες που λενε ολοι.
Επισης ειναι αληθεια πως ο Γουοκαπ αμοιβεται πολυ χαμηλότερα της προσφοράς του στην ομαδα αν το συγκρινουμε με αλλα συμβολαια.
Και νοουμενου οτι εχει και το διαβατηριο που νομιζω δεν ειχε οταν υπεγραφε το προηγουμενο συμβολαιο του, βλεπω να πηγαινει σε συμβολαιο 2.50+ εκ στο χαλαρο.

Άβαταρ μέλους
EL_Insider

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 176
Εγγραφή: Δευ Φεβ 16, 2026 9:37 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 12:00 pm

Rivers15 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:56 am
Μπηκα να ακουσω τις δηλωσεις του Θωμα, καθως βλεπω γινεται πολυς ντορος και στα σοσιαλ κλπ.
ΟΚ δεν νομιζω πως ειπε και κατι τοσο κακο, την πραγματικοτητα ειπε ισως -για αρκετους- καπως πιο ωμά απ οσο πιθανον να επρεπε.
Ειναι αφελής οποιος πιστευει οτι οι παικτες σκεφτονται διαφορετικα. Απλα ο Γουοκαπ το ειπε κιολας και μπραβο του που το ειπε και δεν αναλωθηκε στις γνωστες σαχλαμαρες που λενε ολοι.
Επισης ειναι αληθεια πως ο Γουοκαπ αμοιβεται πολυ χαμηλότερα της προσφοράς του στην ομαδα αν το συγκρινουμε με αλλα συμβολαια.
Και νοουμενου οτι εχει και το διαβατηριο που νομιζω δεν ειχε οταν υπεγραφε το προηγουμενο συμβολαιο του, βλεπω να πηγαινει σε συμβολαιο 2.50+ εκ στο χαλαρο.
Αξίζει μια ανανέωση με υψηλότερες απολαβές. Εδώ δώσαμε 1.8 σε φαλ. Ο Θωμάς είναι βασικό κομμάτι της ομάδας και πυλώνας όλα αυτά τα χρόνια της ύπαρξής καλού κλίματος μέσα στα αποδυτήρια.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”