Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
- kite26

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 4695
- Εγγραφή: Κυρ Ιουν 05, 2022 8:28 pm
- Τοποθεσία: Volos
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Muggsy Bogues
- Προειδοποιήσεις:
0
Απ' όλες τις όμορφες που αγάπησα μια ήταν η πιο ναζιάρα, κάθε μέρα στο παρκέ εχόρευε και τ' ονομά της, πορτοκαλί σπυριάρα!
https://www.youtube.com/@lyricnaut
https://www.youtube.com/@lyricnaut
-
fotis vlachopoulos

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2474
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2017 11:47 pm
- Προειδοποιήσεις:
0
αντρας ρε αρσενικος σωστος,προστυχος , να σου σκαει με το αγροτικο με το παντελονι παραλλαγης με τις τεσπες γεματες σπορια που μασουλαιε και φτυνει χαμω , αμανικο μινερβα με λεκε απο το παϊδακι με την τριχα να ξεπροβαλει απο κατω και με σαγιοναρα καφε χιαστι του στρατου δυο νουμερα μικροτερη. Να μπορεσει ταυτιστει με τον παικτη κι ο τελευταιος μπαρμπας του χωριου να κανουνε σολντ αουτ τα καφενεια-ψησταριες σε μπυρα και σπληναντερο την ωρα που μπαινει να παιξει , να τον βλεπουνε οι θειες στην επαρχια και να βρεχουν τη μπ[ροστομουνα (οποιος γνωριζει γνωριζει) την ωρα που τυλιγουν τους ντολμαδες κι ανοιγουν φυλο. να βγαζει βαρβατιλα δεν θεμε το τεσσαρι ?SbioTech έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 8:29 pmΕ οχι και σωσίας. Με περισσότερη τρίχα και απο εμένα ο τσιπης ούτε για κερί δεν παει με το φανελάκι να τον βλέπουν χιλιάδες κόσμο με το πουλόβερ απο μεσα.fotis vlachopoulos έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 7:54 pm
διαλεξε το σωσια του πητερς για να μην μας κακοφανει πολυ σε εμας που θελαμε παραμονη του Αλεκου ?
Ο Πιτερς ηταν κοκεταρία
Χωρίς πλακα, χειρότερη περίπτωση παικτη απο τον Κοστέλο ειλικρινά δεν μπορώ να φανταστώ.
Το vibe είναι το ίδιο που έλεγα για Ντιλικινα. Με τίποτα, με την καμία, τεράστιο ΟΧΙ.
BTW @Knoxville 47.5% είχε φετος στις βολές.
Ε Λ Ε Ο Σ
Δηλαδή να μας μετριασουν τη χαρά για το Μοντέρο;
ΥΓ: Αν πάρετε Παπαγιαννη και σας περισσεύει απο τον Κοστέλο ειλικρινέστατα προτιμώ τον Τριποντινο (ούτε αυτόν θέλω αλλα θα την έκανα τη θυσια)
τα τρια μου μεγαλυτερα ελλατωματα ειναι η αναβλητικοτητα και... τα αλλα δυο θα τα γραψω μια αλλη φορα
- kite26

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 4695
- Εγγραφή: Κυρ Ιουν 05, 2022 8:28 pm
- Τοποθεσία: Volos
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Muggsy Bogues
- Προειδοποιήσεις:
0
Χαρταετέ, βγες από το σώμα του Foti Vlachopoulou!fotis vlachopoulos έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 9:12 amαντρας ρε αρσενικος σωστος,προστυχος , να σου σκαει με το αγροτικο με το παντελονι παραλλαγης με τις τεσπες γεματες σπορια που μασουλαιε και φτυνει χαμω , αμανικο μινερβα με λεκε απο το παϊδακι με την τριχα να ξεπροβαλει απο κατω και με σαγιοναρα καφε χιαστι του στρατου δυο νουμερα μικροτερη. Να μπορεσει ταυτιστει με τον παικτη κι ο τελευταιος μπαρμπας του χωριου να κανουνε σολντ αουτ τα καφενεια-ψησταριες σε μπυρα και σπληναντερο την ωρα που μπαινει να παιξει , να τον βλεπουνε οι θειες στην επαρχια και να βρεχουν τη μπ[ροστομουνα (οποιος γνωριζει γνωριζει) την ωρα που τυλιγουν τους ντολμαδες κι ανοιγουν φυλο. να βγαζει βαρβατιλα δεν θεμε το τεσσαρι ?SbioTech έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 8:29 pm
Ε οχι και σωσίας. Με περισσότερη τρίχα και απο εμένα ο τσιπης ούτε για κερί δεν παει με το φανελάκι να τον βλέπουν χιλιάδες κόσμο με το πουλόβερ απο μεσα.
Ο Πιτερς ηταν κοκεταρία
Χωρίς πλακα, χειρότερη περίπτωση παικτη απο τον Κοστέλο ειλικρινά δεν μπορώ να φανταστώ.
Το vibe είναι το ίδιο που έλεγα για Ντιλικινα. Με τίποτα, με την καμία, τεράστιο ΟΧΙ.
BTW @Knoxville 47.5% είχε φετος στις βολές.
Ε Λ Ε Ο Σ
Δηλαδή να μας μετριασουν τη χαρά για το Μοντέρο;
ΥΓ: Αν πάρετε Παπαγιαννη και σας περισσεύει απο τον Κοστέλο ειλικρινέστατα προτιμώ τον Τριποντινο (ούτε αυτόν θέλω αλλα θα την έκανα τη θυσια)![]()
Καλή η βαρβατίλα, αλλά θέλει και φονικό σουτ συνάμα.
Απ' όλες τις όμορφες που αγάπησα μια ήταν η πιο ναζιάρα, κάθε μέρα στο παρκέ εχόρευε και τ' ονομά της, πορτοκαλί σπυριάρα!
https://www.youtube.com/@lyricnaut
https://www.youtube.com/@lyricnaut
-
fotis vlachopoulos

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2474
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2017 11:47 pm
- Προειδοποιήσεις:
0
μπηκα κι εγω στο μπρουταλ πνευμα του σχολιασμου να 'ουμ' ! επιθετικο μαρκετινγκ λεμε να μαζεψεις ολοι τσι πετσακες και τσι χωριανοι να κανουν εξεδρα εκια στα τρια αορακια να μπαινουνε μεσα με τη κατσουνα κι αμα κουνιεται πολυ πολυ ο αντιπαλος να τσι μαθαινουνε μπαρε μου πως τονε χορευουνε το μπαλοkite26 έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 9:24 amΧαρταετέ, βγες από το σώμα του Foti Vlachopoulou!fotis vlachopoulos έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 9:12 am
αντρας ρε αρσενικος σωστος,προστυχος , να σου σκαει με το αγροτικο με το παντελονι παραλλαγης με τις τεσπες γεματες σπορια που μασουλαιε και φτυνει χαμω , αμανικο μινερβα με λεκε απο το παϊδακι με την τριχα να ξεπροβαλει απο κατω και με σαγιοναρα καφε χιαστι του στρατου δυο νουμερα μικροτερη. Να μπορεσει ταυτιστει με τον παικτη κι ο τελευταιος μπαρμπας του χωριου να κανουνε σολντ αουτ τα καφενεια-ψησταριες σε μπυρα και σπληναντερο την ωρα που μπαινει να παιξει , να τον βλεπουνε οι θειες στην επαρχια και να βρεχουν τη μπ[ροστομουνα (οποιος γνωριζει γνωριζει) την ωρα που τυλιγουν τους ντολμαδες κι ανοιγουν φυλο. να βγαζει βαρβατιλα δεν θεμε το τεσσαρι ?![]()
Καλή η βαρβατίλα, αλλά θέλει και φονικό σουτ συνάμα.
τα τρια μου μεγαλυτερα ελλατωματα ειναι η αναβλητικοτητα και... τα αλλα δυο θα τα γραψω μια αλλη φορα
-
fotis vlachopoulos

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2474
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2017 11:47 pm
- Προειδοποιήσεις:
0
μου φαινετα απολυτα λογικο να βαλει νερο στο κρασι του ο Σασα. ολοι πλεον ξερουν οτι ειναι ΜVP material, πηρε και την ευρωλιγκα, πλεον δεν εχει να αποδειξει τιποτα σε κανεναν . προτιμω να μπαινει λιγοτερο χρονο και να ειναι σε ψηλα επιπεδα αποδοσης παρα να παιζει τριανταλεπτα αλλα μετα το 25ο λεπτο να εξαφανιζεται.Καρβουνιάρης έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 5:18 pm@shaq7 Εννοείται πως ο Σάσα θα σταματήσει τα 30+ λεπτά που έπαιζε. Τέρμα και το κυνήγι του MVP. Πρέπει κι αυτός να ξεκουράζεται και να παραμένει φρέσκος. Να παίζει 20-25 λεπτά και τα υπόλοιπα ο Οκέκε (ας πούμε). Και όχι όλα τα παιχνίδια. Να γίνεται ροτέισον και εκεί.
τα τρια μου μεγαλυτερα ελλατωματα ειναι η αναβλητικοτητα και... τα αλλα δυο θα τα γραψω μια αλλη φορα
- Conan1982

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 9363
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
- Τοποθεσία: Κρήτη
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
Δεν μ' άρεσε πάντως όπως το είπε, όχι ότι τον ..παρεξήγησα, αλλά στο που είναι το μυαλό του.
Είνει 33,5 ξέρει ότι έχει ακόμα πόσα 2-3 χρόνια και ένα τελευταίο καλό συμβόλαιο; Θα θέλει λογικά ένα τριετές, παίρνει περίπου 1 Μ και σου λέει εκεί που ανεβαίνουν τα συμβόλαια είμαι βασικός τόσα χρόνια δικαιούμαι ένα υψηλότερο.
Αν κάτσει όμως χωρίς ανανέωση ακόμα ένα χρόνο στον Ολυμπιακό τι συμβόλαιο θα βρει αλλού στα 34 προς 35 του για έναν παίκτη που δεν είναι στα πικ του και δεν ήταν ποτέ ο σταρ μιας ομάδας;. Από την άλλη δεν θέλεις να έχει τον Γουόκαπ στην ομάδα και να είναι δυσαρεστημένος. Η λογική λέει ότι το μέλλον του είναι στον Ολυμπιακό αλλά με μια λογική αύξηση. Να έχει προσφορά από άλλες ομάδες πολύ υψηλότερη και να πιέσει για να φύγει; Δεν ξέρω, πόσες ομάδες θα του έδιναν διάρκεια και ποσό πάνω από 1, 5 Μ, γιατί ήδη παίρνει 1 Μ και λογικά πάει για παραπάνω.
- karamelitsa

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2694
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 18, 2023 11:58 am
- Τοποθεσία: Athens
- Αγαπημένος παίκτης: Ζιοβάνι
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Ολυμπιακός
- Προειδοποιήσεις:
0
Αποκλείεται να έχει σοβαρές προτάσεις πολύ υψηλότερες σε αυτή την ηλικία, απλά ρίχνει την γκρίνια του μήπως αρπάξει κάτι και αυτός με τα συμβόλαια που έχουν πάει στον θεό….σου λέει τραβάω κουπί τόσα χρόνια μόνος μου στην θέση 1, ε δεν δικαιούμαι και εγώ κάτι? Όταν ακούει ότι ο Ντορσευ θα πάρει κοντά 2,5-3εκ σου λέει και αυτός κάτσε στο πηγάδι κατούρησα να δεχτώ 1εκ? Όπως είπες τελευταίο του συμβόλαιο είναι και άντε να παίξει ακόμα 2-3 χρονια. Νομίζω κάπου ανάμεσα στο 1-1,5εκ θα τα βρουν για 2-3 χρόνια συμβόλαιο.Conan1982 έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 10:04 amΔεν μ' άρεσε πάντως όπως το είπε, όχι ότι τον ..παρεξήγησα, αλλά στο που είναι το μυαλό του.
Είνει 33,5 ξέρει ότι έχει ακόμα πόσα 2-3 χρόνια και ένα τελευταίο καλό συμβόλαιο; Θα θέλει λογικά ένα τριετές, παίρνει περίπου 1 Μ και σου λέει εκεί που ανεβαίνουν τα συμβόλαια είμαι βασικός τόσα χρόνια δικαιούμαι ένα υψηλότερο.
Αν κάτσει όμως χωρίς ανανέωση ακόμα ένα χρόνο στον Ολυμπιακό τι συμβόλαιο θα βρει αλλού στα 34 προς 35 του για έναν παίκτη που δεν είναι στα πικ του και δεν ήταν ποτέ ο σταρ μιας ομάδας;. Από την άλλη δεν θέλεις να έχει τον Γουόκαπ στην ομάδα και να είναι δυσαρεστημένος. Η λογική λέει ότι το μέλλον του είναι στον Ολυμπιακό αλλά με μια λογική αύξηση. Να έχει προσφορά από άλλες ομάδες πολύ υψηλότερη και να πιέσει για να φύγει; Δεν ξέρω, πόσες ομάδες θα του έδιναν διάρκεια και ποσό πάνω από 1, 5 Μ, γιατί ήδη παίρνει 1 Μ και λογικά πάει για παραπάνω.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος karamelitsa την Τετ Ιουν 24, 2026 10:09 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
Heisenberg

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1477
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 13, 2023 12:42 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Αγαπημένος παίκτης: Gary Payton
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
- SbioTech

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 776
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 20, 2026 2:04 pm
- Αγαπημένη θέση: SG
- Αγαπημένος παίκτης: Ray Allen, Luka Doncic
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
BTW δεν βλέπω πως ο Αψου μπορεί να σταθεί στο 4 στην ΕυρώπηHeisenberg έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 10:09 amΑν ισχυει οτι παμε για 4-5 ειμαστε σιγουροι οτι ειναι απο Ευρωλιγκα γιατι στα μανατζερικα εχουνε πεσει ονοματα απο ΝΒΑ και ονοματα που ειχαν ακουστει και περσι (οπως Achiuwa).
μηπως γινει τελικα το αντιθετο παρουμε πρωτα 3αρι και μετα το 4αροπενταρι.
Για να δουμε.
-
basilis_.kts

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 489
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 21, 2025 4:32 pm
- Προειδοποιήσεις:
4
νομιζω δεν ειναι κακη ιδεα να κανουμε ενα 3ετες στον γουοκαπ στα 33+ με κονται 1.8εκ...ειπαμε πηραμε μοντερο,διωξαμε και τον φαλ[με αποζημιωση λογικα],φαινεται να ξεσκαρταρει λιγο η φαση με φυγη λαρυ,ντιλικινα,λογικα μορις κλπ αλλά δεν θα τα ισοπεδωσουμε κι ολα.το μαγαζι ειναι των αρχων και των τυπωνConan1982 έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 10:04 amΔεν μ' άρεσε πάντως όπως το είπε, όχι ότι τον ..παρεξήγησα, αλλά στο που είναι το μυαλό του.
Είνει 33,5 ξέρει ότι έχει ακόμα πόσα 2-3 χρόνια και ένα τελευταίο καλό συμβόλαιο; Θα θέλει λογικά ένα τριετές, παίρνει περίπου 1 Μ και σου λέει εκεί που ανεβαίνουν τα συμβόλαια είμαι βασικός τόσα χρόνια δικαιούμαι ένα υψηλότερο.
Αν κάτσει όμως χωρίς ανανέωση ακόμα ένα χρόνο στον Ολυμπιακό τι συμβόλαιο θα βρει αλλού στα 34 προς 35 του για έναν παίκτη που δεν είναι στα πικ του και δεν ήταν ποτέ ο σταρ μιας ομάδας;. Από την άλλη δεν θέλεις να έχει τον Γουόκαπ στην ομάδα και να είναι δυσαρεστημένος. Η λογική λέει ότι το μέλλον του είναι στον Ολυμπιακό αλλά με μια λογική αύξηση. Να έχει προσφορά από άλλες ομάδες πολύ υψηλότερη και να πιέσει για να φύγει; Δεν ξέρω, πόσες ομάδες θα του έδιναν διάρκεια και ποσό πάνω από 1, 5 Μ, γιατί ήδη παίρνει 1 Μ και λογικά πάει για παραπάνω.
- steph.larry

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1048
- Εγγραφή: Δευ Φεβ 17, 2025 2:29 pm
- Αγαπημένη θέση: PG, PF
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
Χαλαρό scrolling στην αρχική του gazzetta, βλέπω τη φωτογραφία του παρακάτω άρθρου πριν τον τίτλο και μη αντιλαμβανόμενος προς στιγμήν ότι πρόκειται για στιγμιότυπο πανηγυρισμού και όχι τραυματισμού, με πιάνει σφίξιμο στο στήθος και ένα Keenan Evans flashback. Μετά διάβασα και πήγε η καρδιά στη θέση της.
https://www.gazzetta.gr/basketball/mpas ... emfaniseis
ΥΓ: Μα είναι επιλογή αυτή για κεντρική φωτογραφία άρθρου; Να μας πεθάνετε θέλετε ρε αρθρογράφοι;
https://www.gazzetta.gr/basketball/mpas ... emfaniseis
ΥΓ: Μα είναι επιλογή αυτή για κεντρική φωτογραφία άρθρου; Να μας πεθάνετε θέλετε ρε αρθρογράφοι;
- golitog7

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3307
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2017 12:18 pm
- Τοποθεσία: Munich
- Αγαπημένη θέση: Bench
- Αγαπημένος παίκτης: Spanoulis, Diamantidis
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Από τις πιο straight τοποθετήσεις που έχω δει από αθλητή αναφορικά με το συμβόλαιο του. Δεν λέω ότι δεν αξίζει να παίρνει περισσότερα αλλά θεωρώ ότι ίσως έπρεπε να το θέσει πρώτα στη διοίκηση, αν βέβαια δεν το έχει κάνει ήδη.redcard έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 2:44 amΝομιζω ειναι η δευτερη φορα τις τελευταιες λιγες μερες που απανταει με τον ιδιο βαρυ και ασηκωτο τροπο στην ερωτηση οποτε δεν ηταν τυχαιο....εχουμε θεμα. Δεν μπορω να διανοηθω οτι ο Θωμας θα φυγει με το παρον καθεστως διοικησης/προπονητη (imo ο πιο σοβαρος υποψηφιος για επομενος αρχηγος της ομαδας μετα τον Παπ) οποτε καπου, καπως, καποια στιγμη θα βρεθει η ακρη. Καλο θα ηταν ωστοσο να ξεκαθαρισει μετα τις βασικες προτεραιοτητες για να μην υπαρχουν γκρινιες και μουτρακια μεσα στη χρονια.yawn.brigade έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 7:05 pm
δεν είναι ο Ντόρσεϊ ο μόνος που θέλει αύξηση![]()
ο επόμενος λογικά θα είναι ο Μίλου.
Οριστε, τι καταλαβε ο κοουτς με το κομμουνιστικο μπασκετ; Ξεσηκωθηκε η εργατια.
Είναι σε δύσκολη θέση και η ομάδα και ο ίδιος θα έλεγα. Από τη μία δεν μπορείς να δώσεις 2 εκ σε έναν παίκτη που τα καλά του χρόνια είναι πίσω, από την άλλη δεν μπορείς να φερθείς εντελώς ψυχρά και επαγγελματικά σε έναν από τους βασικούς συντελεστές της επιτυχίας. Και ο Τόμας είναι σε μία ηλικία που δεν μπορεί να αξιώσει 2,5 εκ, δεν είναι άλλωστε baller που όπου και να πάει θα κάνει τη διαφορά.
Ίσως με μία πρόωρη επέκταση για τα επόμενα 3 χρόνια με ένα πόσό στα 1,7-1,8 να ήταν όλοι ευχαριστημένοι.
-
Rivers15

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2371
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 26, 2025 12:53 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: David Rivers
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Μπηκα να ακουσω τις δηλωσεις του Θωμα, καθως βλεπω γινεται πολυς ντορος και στα σοσιαλ κλπ.
ΟΚ δεν νομιζω πως ειπε και κατι τοσο κακο, την πραγματικοτητα ειπε ισως -για αρκετους- καπως πιο ωμά απ οσο πιθανον να επρεπε.
Ειναι αφελής οποιος πιστευει οτι οι παικτες σκεφτονται διαφορετικα. Απλα ο Γουοκαπ το ειπε κιολας και μπραβο του που το ειπε και δεν αναλωθηκε στις γνωστες σαχλαμαρες που λενε ολοι.
Επισης ειναι αληθεια πως ο Γουοκαπ αμοιβεται πολυ χαμηλότερα της προσφοράς του στην ομαδα αν το συγκρινουμε με αλλα συμβολαια.
Και νοουμενου οτι εχει και το διαβατηριο που νομιζω δεν ειχε οταν υπεγραφε το προηγουμενο συμβολαιο του, βλεπω να πηγαινει σε συμβολαιο 2.50+ εκ στο χαλαρο.
ΟΚ δεν νομιζω πως ειπε και κατι τοσο κακο, την πραγματικοτητα ειπε ισως -για αρκετους- καπως πιο ωμά απ οσο πιθανον να επρεπε.
Ειναι αφελής οποιος πιστευει οτι οι παικτες σκεφτονται διαφορετικα. Απλα ο Γουοκαπ το ειπε κιολας και μπραβο του που το ειπε και δεν αναλωθηκε στις γνωστες σαχλαμαρες που λενε ολοι.
Επισης ειναι αληθεια πως ο Γουοκαπ αμοιβεται πολυ χαμηλότερα της προσφοράς του στην ομαδα αν το συγκρινουμε με αλλα συμβολαια.
Και νοουμενου οτι εχει και το διαβατηριο που νομιζω δεν ειχε οταν υπεγραφε το προηγουμενο συμβολαιο του, βλεπω να πηγαινει σε συμβολαιο 2.50+ εκ στο χαλαρο.
- EL_Insider

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 176
- Εγγραφή: Δευ Φεβ 16, 2026 9:37 pm
- Προειδοποιήσεις:
0
Αξίζει μια ανανέωση με υψηλότερες απολαβές. Εδώ δώσαμε 1.8 σε φαλ. Ο Θωμάς είναι βασικό κομμάτι της ομάδας και πυλώνας όλα αυτά τα χρόνια της ύπαρξής καλού κλίματος μέσα στα αποδυτήρια.Rivers15 έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 11:56 amΜπηκα να ακουσω τις δηλωσεις του Θωμα, καθως βλεπω γινεται πολυς ντορος και στα σοσιαλ κλπ.
ΟΚ δεν νομιζω πως ειπε και κατι τοσο κακο, την πραγματικοτητα ειπε ισως -για αρκετους- καπως πιο ωμά απ οσο πιθανον να επρεπε.
Ειναι αφελής οποιος πιστευει οτι οι παικτες σκεφτονται διαφορετικα. Απλα ο Γουοκαπ το ειπε κιολας και μπραβο του που το ειπε και δεν αναλωθηκε στις γνωστες σαχλαμαρες που λενε ολοι.
Επισης ειναι αληθεια πως ο Γουοκαπ αμοιβεται πολυ χαμηλότερα της προσφοράς του στην ομαδα αν το συγκρινουμε με αλλα συμβολαια.
Και νοουμενου οτι εχει και το διαβατηριο που νομιζω δεν ειχε οταν υπεγραφε το προηγουμενο συμβολαιο του, βλεπω να πηγαινει σε συμβολαιο 2.50+ εκ στο χαλαρο.


BasketForum – Ιστορικό Αρχείο