Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

Pani7.0

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: Δευ Φεβ 22, 2010 10:40 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 10:04 pm

prime7 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 9:43 pm
Καρβουνιάρης έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 9:36 pm
Ρε παιδιά, όλοι όσοι λέγατε για τον Γουόκαπ πως έτσι είναι η ελεύθερη αγορά κι αν δεν του αρέσει ας πρόσεχε κλπ κλπ, τώρα στραβώσατε που πήγε ο Φαλ (ως ελεύθερος) στον Παναθηναϊκό; Καλά έκανε και πήγε και το ίδιο συμπαθής θα μου είναι και τώρα. Και επειδή σίγουρα η κίνηση αυτή ήταν του Ομπράντοβιτς, δείχνει πως δεν είχε τόσο άδικο ο Μπαρτζώκας που τόσα χρόνια στήριζε το παιχνίδι του (και) στον Φαλ.
Εφόσον είναι ελεύθερη η αγορά τότε όταν τραυματίστηκε πέρσι και ξέραμε ότι θα έχανε όλη την επόμενη χρονιά ας τον διωχναμε. Αλλά εμείς τον κρατήσαμε με 1.8!!! ΕΝΑ ΚΟΜΑ ΟΧΤΩ!!! Για να βλέπει από εξέδρα . Ο Ολυμπιακός τον σεβάστηκε και αυτόν και όλους τους παίκτες. Σαν δείγμα σεβασμού μπορείς να πας σε άλλη ομάδα.... Γνώμη μου πάντα. Και το ξανά λέω δεν μιλάω παικτικα. Αλλά σαν αγάπη που του είχαμε.
Αφου ειχε κλειστό συμβόλαιο, πώς να τον διώχναμε;

Άβαταρ μέλους
kein

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3990
Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 10:04 pm

kojito έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 10:00 pm
kein έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 9:55 pm


όχι όλοι κουμπάρε ...
Για αυτό έγραψα κάποιοι και όχι όλοι :)

Για μένα ο Fall μπαίνει στην ίδια κατηγορία με Walkup πρακτικά. Για μένα αφού του δόθηκε η ευκαιρία να τον πάρει ως Έλληνα καλά έκανε από αγωνιστικής άποψης, αλλά είναι λίγο περίεργο τόσα χρόνια να κάνεις αγώνα για fake ξένους μόνο και μόνο επειδή δεν έχεις ασκήσει εσύ το δικαίωμα αυτό, και ξαφνικά να είναι όλα ρόδινα. Αν ήταν ας πούμε ο Αταμάν και του χρόνου στον ΠΑΟ, θα άφηνε μέσα σε ένα καλοκαίρι όλες αυτές τις δηλώσεις για fake greeks;
Είναι διαφορετικού είδους @@@ιες του Φαλ από του Τόμας, αλλά σε γενικό πλαίσο και οι δύο είναι @@@ιες :hammer:

:bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball:
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
RedEmperor

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 931
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 04, 2025 4:01 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Τετ Ιουν 24, 2026 10:05 pm

Αγωνιστικά ο Φαλ δεν μας χρειαζόταν γιατί το σχήμα με 2 7footer δεν μας ταιριάζε. Έχουμε Μιλου. Ας πάει όπου θέλει ο Φαλ. Πέρα από το γεγονός ότι τα καλά του χρόνια πέρασαν και ο τραυματισμός που είχε ήταν από τους πιο σοβαρούς δεν γινόταν να κρατήσουμε σε αυτή την κατάσταση τον Φαλ και να αφήσουμε έναν εξ τών 2 μαπ που έχουμε. Θα ήταν πισωγυρισμα.

Heisenberg

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1477
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 13, 2023 12:42 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Αγαπημένος παίκτης: Gary Payton
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Τετ Ιουν 24, 2026 10:07 pm

Σορρυ αλλα Το να λες "εγω δεν ελληνοποιώ παίκτες αλλα παίρνω ελληνοποιημενους"
είναι σαν να λες:

"εγω ειμαι κατα της σούβλισης αρνιων το πασχα, τα παιρνω σουβλισμενα απο αλλους".

"εγώ δεν χτίζω αυθαίρετα αλλά αγοράζω αυθαίρετα"

" Γείτονα μας εχεις φλομώσει με το μπάρμπεκιου έλεος πια θα σου κανω μήνυση"
και μετά απο λίγο..
"όταν τελειώσεις δωσε ενα μπριζολιδι και σε μας"

Άβαταρ μέλους
kojito

Captain
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 9197
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 20, 2007 10:25 pm
Αγαπημένη θέση: PF
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 10:57 pm

Το τόπικ ξεκλειδώνει και πάλι. Jeight και redemperor από ένα φάουλ.

Ας γίνει ένα σοβαρό restart στην κουβέντα από όλους μας :)

Άβαταρ μέλους
qspock

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3934
Εγγραφή: Τρί Απρ 12, 2005 4:14 pm
Προειδοποιήσεις: 1

Τετ Ιουν 24, 2026 11:02 pm

Ο λογος που δεν προτιμηθηκε ο Φαλ ειναι ξεκαθαρα του προπονητη: Ο Μπαρτζωκας οπως εχει κανει και με Μακισικ αλλα και με Σλουκα παλαιοτερα, αλλα και ηθελε να κανει με Σπανουλη και Ναβαρο, δεν κραταει υπερηλικες. Ελληνικο διαβατηριο ναι, αλλα τι να το κανεις αν δε σε βαζει να παιζεις... και τα 1.8 ειναι πολλα για θεατη.

Αλλωστε, η τριαδα Μιλουτινοφ, Τζοουνς, Χολ συν το τεσσαροπενταρι που θα αποκτηθει καλυπτουν πληρως τη θεση. Ποιον να εκοβε δλδ?

Σωστα επραξε, ασχετα αν ισχυροποιειται ο αντιπαλος. Πολυ!

Άβαταρ μέλους
coach blue

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2889
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 25, 2024 1:48 pm
Τοποθεσία: in the paint
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 11:05 pm

kein έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 10:03 pm
AO DAFNIS έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 10:00 pm


Μπορείτε να τον πάρετε. Μόνο μην στραβώσει ο Σλούκας και λόγω έλλειψης σεβασμού στο πρόσωπο του πάει στον Ολυμπιακό :welcome:
άντε πάλι με το Σλούκα σήμερα ... έκανε κι ένα σεισμό νωρίτερα στην Κάρπαθο, δεν το ανάφερε κανεις ότι φταίει :mrgreen:
Θα μας χαλασει και τον τουρισμο ο αχωνευτος :D

Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16403
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 11:06 pm

καλα και του παο αν τα δυο σεντερ ειναι ο φαλ με τον λεσορ πρεπει ο πρωτος να ειναι ο γιοκιτς για να ισχυροποιηθει :lol:

εγω δεν ξερω νομιζω θα κραταγα τον φαλ αντι του χολ λογω διαβατηριου..βεβαια αν δεν σε νοιαζει το διαβατηριο ο χολ ειναι πολυ καλυτερος

Άβαταρ μέλους
kein

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3990
Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 11:06 pm

qspock έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:02 pm
Ο λογος που δεν προτιμηθηκε ο Φαλ ειναι ξεκαθαρα του προπονητη: Ο Μπαρτζωκας οπως εχει κανει και με Μακισικ αλλα και με Σλουκα παλαιοτερα, αλλα και ηθελε να κανει με Σπανουλη και Ναβαρο, δεν κραταει υπερηλικες. Ελληνικο διαβατηριο ναι, αλλα τι να το κανεις αν δε σε βαζει να παιζεις... και τα 1.8 ειναι πολλα για θεατη.

Αλλωστε, η τριαδα Μιλουτινοφ, Τζοουνς, Χολ συν το τεσσαροπενταρι που θα αποκτηθει καλυπτουν πληρως τη θεση. Ποιον να εκοβε δλδ?

Σωστα επραξε, ασχετα αν ισχυροποιειται ο αντιπαλος. Πολυ!
Η κίνηση αποδέσμευσης ήταν καθόλα λογική, ωστόσο η πρότερη κίνηση να βγάλει διαβατήριο, του γύρισε μπούμερανγκ στο τέλος. Από την άλλη και τι να κάνει να δώσει 1,8-1,9 για τον τέταρτο ψηλό ;

:bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball:
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
Stam Tziant

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1407
Εγγραφή: Τρί Ιουν 25, 2024 4:16 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 11:07 pm

prime7 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 9:43 pm
Καρβουνιάρης έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 9:36 pm
Ρε παιδιά, όλοι όσοι λέγατε για τον Γουόκαπ πως έτσι είναι η ελεύθερη αγορά κι αν δεν του αρέσει ας πρόσεχε κλπ κλπ, τώρα στραβώσατε που πήγε ο Φαλ (ως ελεύθερος) στον Παναθηναϊκό; Καλά έκανε και πήγε και το ίδιο συμπαθής θα μου είναι και τώρα. Και επειδή σίγουρα η κίνηση αυτή ήταν του Ομπράντοβιτς, δείχνει πως δεν είχε τόσο άδικο ο Μπαρτζώκας που τόσα χρόνια στήριζε το παιχνίδι του (και) στον Φαλ.
Εφόσον είναι ελεύθερη η αγορά τότε όταν τραυματίστηκε πέρσι και ξέραμε ότι θα έχανε όλη την επόμενη χρονιά ας τον διωχναμε. Αλλά εμείς τον κρατήσαμε με 1.8!!! ΕΝΑ ΚΟΜΑ ΟΧΤΩ!!! Για να βλέπει από εξέδρα . Ο Ολυμπιακός τον σεβάστηκε και αυτόν και όλους τους παίκτες. Σαν δείγμα σεβασμού μπορείς να πας σε άλλη ομάδα.... Γνώμη μου πάντα. Και το ξανά λέω δεν μιλάω παικτικα. Αλλά σαν αγάπη που του είχαμε.
Τι να διώξουμε αφού είχε κλειστό συμβόλαιο. Το ότι οι δημοσιογράφοι το παρουσίαζαν σαν χάρη του Ολυμπιακού προς τον παίκτη είναι άλλη υπόθεση. Ο Φαλ πληρώθηκε κανονικά το συμβόλαιό του και δε μπορούσε να συμβεί κάτι άλλο.

Jeight

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1871
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2025 2:14 pm
Τοποθεσία: Chania
Αγαπημένος παίκτης: Kobe
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 2

Τετ Ιουν 24, 2026 11:08 pm

Προφανως και ο Γιαννακοπουλος παλι επραξε με γνωμονα το επικοινωνιακο και οχι το αγωνιστικο. Θα δινει 2+ μυρια σε 35χρονο παικτη? Καλως να τα δωσει. Ουτε στην Βιλερμπαν δεν θα τα επαιρνε αυτα ο Φαλ. Υπεραξια απο τις λιγες.

Άβαταρ μέλους
Knoxville

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 565
Εγγραφή: Τρί Ιουν 10, 2025 8:34 pm
Τοποθεσία: AB
Αγαπημένος παίκτης: B
Αγαπημένη ομάδα: Detroit-Pistons
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 11:10 pm

Heisenberg έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 9:25 pm
ο Φαλ πηγε στον ΠΑΟ για 2 χρονια
Μια χαρά, ας πάρουν και Θωμά.

Λεφτά στην τράπεζα.

Άβαταρ μέλους
βήματα εκτός φάσης

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1237
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 16, 2024 10:39 pm
Αγαπημένη ομάδα: Askatuak
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 11:10 pm

qspock έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:02 pm
Ο λογος που δεν προτιμηθηκε ο Φαλ ειναι ξεκαθαρα του προπονητη: Ο Μπαρτζωκας οπως εχει κανει και με Μακισικ αλλα και με Σλουκα παλαιοτερα, αλλα και ηθελε να κανει με Σπανουλη και Ναβαρο, δεν κραταει υπερηλικες. Ελληνικο διαβατηριο ναι, αλλα τι να το κανεις αν δε σε βαζει να παιζεις... και τα 1.8 ειναι πολλα για θεατη.

Αλλωστε, η τριαδα Μιλουτινοφ, Τζοουνς, Χολ συν το τεσσαροπενταρι που θα αποκτηθει καλυπτουν πληρως τη θεση. Ποιον να εκοβε δλδ?

Σωστα επραξε, ασχετα αν ισχυροποιειται ο αντιπαλος. Πολυ!
Με αυτή την τριάδα φωτιά (η οποία παρεμπιπτόντως έφερε και την ευρωκούπα) δεν μπορεί να πει κανείς τίποτα στον Μπαρτζώκα γιατί άφησε τον Φαλ που έχει έναν χρόνο απουσίας από τα παρκέ (εντάξει έπαιξε μερικά λεπτά στο ματς της Σόφιας απέναντι στη Χάποελ Τελ Αβίβ πριν ενάμιση μήνα) και είναι στα 34 του χρόνια. Τώρα για τον αντίπαλο τα πράγματα είναι λίγο σχετικά γιατί αν δεν έχει σκοπό να παίξει μόσιον και να εκμεταλλευτεί τον Φαλ σαν πλέι-μέικερ ρακέτας δεν ξέρω τι νόημα θα έχει η μεταγραφή του. Και το διαβατήριο που μπορεί να πάρει δεν νομίζω ότι τον κάνει καλύτερο παίκτη από αυτό που είναι ήδη.

Άβαταρ μέλους
eddiedimitris

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 924
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2018 1:42 pm
Αγαπημένη θέση: SG
Αγαπημένος παίκτης: Galis
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 11:10 pm

Τώρα που γυρίζει το πράγμα και ο Ομπράντοβιτς ίσως μπορεί να κάνει παιχνίδι δεν πάμε να κάνουμε τίποτα ανταλλαγές με αμοιβαίο όφελος?

Πχ να δώσουμε Ντορσει-Γουοκαπ να πάρουμε Ρογκα-Χουαντσο-Μητογλου ή τίποτα δικαιώματα Αβδαλα ή Σαμοντουροφ...Βλέπω δεν υπάρχουν ταμπού ας το δούμε λίγο...

Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16403
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 11:12 pm

eddiedimitris έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:10 pm
Τώρα που γυρίζει το πράγμα και ο Ομπράντοβιτς ίσως μπορεί να κάνει παιχνίδι δεν πάμε να κάνουμε τίποτα ανταλλαγές με αμοιβαίο όφελος?

Πχ να δώσουμε Ντορσει-Γουοκαπ να πάρουμε Ρογκα-Χουαντσο-Μητογλου ή τίποτα δικαιώματα Αβδαλα ή Σαμοντουροφ...Βλέπω δεν υπάρχουν ταμπού ας το δούμε λίγο...
και τον φουρνιε για τον τολιοπουλο μη ξεχασουμε..και ο καλαιτζακης παικταρας ανετα αλλαγη με βεζενκοφ.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”