Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

Άβαταρ μέλους
kein

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3991
Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 11:12 pm

coach blue έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:05 pm
kein έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 10:03 pm


άντε πάλι με το Σλούκα σήμερα ... έκανε κι ένα σεισμό νωρίτερα στην Κάρπαθο, δεν το ανάφερε κανεις ότι φταίει :mrgreen:
Θα μας χαλασει και τον τουρισμο ο αχωνευτος :D
Εικόνα

:bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball:
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
Άβαταρ μέλους
karamelitsa

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2694
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 18, 2023 11:58 am
Τοποθεσία: Athens
Αγαπημένος παίκτης: Ζιοβάνι
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Ολυμπιακός
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 11:14 pm

shaq7 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:06 pm
καλα και του παο αν τα δυο σεντερ ειναι ο φαλ με τον λεσορ πρεπει ο πρωτος να ειναι ο γιοκιτς για να ισχυροποιηθει :lol:

εγω δεν ξερω νομιζω θα κραταγα τον φαλ αντι του χολ λογω διαβατηριου..βεβαια αν δεν σε νοιαζει το διαβατηριο ο χολ ειναι πολυ καλυτερος
Το θέμα με τον Φαλ είναι η ηλικία και ότι έρχεται από σοβαρό τραυματισμό και είναι και γενικά επιρρεπής σε τραυματισμούς, ε δεν γίνεται να θυσιάσεις τον Χολ που και καλά έπαιξε μέσα στην χρονιά, και βοήθησε και δεν τραυματίζεται, και πιο νέος είναι, επειδή ο Φαλ θα έχει Ελληνικό διαβατήριο.ούτε να τον κρατήσεις σαν 4ο γινόταν με ποσά του στιλ 1,5εκ τον χρόνο...

tarp7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 6238
Εγγραφή: Παρ Δεκ 07, 2018 12:23 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 11:14 pm

Οι ελληνοποιήσεις είναι μεγάλη ξεφτίλα

Άβαταρ μέλους
papp7

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1552
Εγγραφή: Δευ Φεβ 19, 2018 2:33 am
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: A.I
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 11:14 pm

Πολύ σωστό το mini rebuild από την ομάδα και ο σχεδιασμός για τις βάσεις των επόμενων ετών. Ο κύκλος των συγκεκριμένων παικτών ολοκληρώθηκε, τους ευχαριστούμε ωστόσο πρέπει να κοιτάξουμε το παρόν και το μέλλον. Ταυτόχρονα οι ομάδες είναι επιχειρήσεις και οι παίκτες εργαζόμενοι. Και οι δύο κοιτάνε το συμφέρον τους, τους στόχους τους και το τι είναι καλύτερο για αυτούς. Ώρα να δούμε τι ψάχνουμε στο 3,4 και το πως θα διαμορφωθεί το ρόστερ, μέχρι στιγμής είμαι απόλυτα ικανοποιημένος.

Μέχρι φέτος
Άβαταρ μέλους
prime7

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1681
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 06, 2021 5:31 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 11:16 pm

Με τον Φαλ σπαστηκα λόγω αγάπης που του είχαμε,μετά είδα Μοντέρο βέβαια και έστρωσα :D Ο Ολυμπιακός μέχρι στιγμής έχει πράξει ΑΨΟΓΑ σε ολα. Σωστά έχουν φύγει όσοι έχουν φύγει και θα φύγουν. Άντε από εβδομάδα να ξεκινήσουν και οι ανακοινώσεις.

JERIAN GRANDAKOS

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 168
Εγγραφή: Δευ Δεκ 29, 2025 3:49 pm
Τοποθεσία: Kalymnos
Αγαπημένη θέση: C
Αγαπημένος παίκτης: Mike Batiste
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 11:16 pm

Εγω δεν καταλαβαινω γιατι συνεχεια οταν γινεται αναμπουμπουλα κλεινει μονο το δικο μας τοπικ.Επειδη μερικοί από μεταγραφή Φαλ το πήγαν σε πολιτική και επίθεση σε Dpg δεν μπορούμε να γράφουμε για μεταγραφες;;;;;


Δεν ξέρω σε τι κατάσταση θα είναι ο Φαλ,αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι θα κάθεται κάτω από το καλάθι και όχι παραέξω.Η κίνηση επιβεβαιώνει την πρόταση για Λαιλς.

Άβαταρ μέλους
big_lebowski

Moderator
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1709
Εγγραφή: Παρ Ιουν 20, 2008 10:51 am
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Μποντιρογκα
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 11:16 pm

kojito έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 10:57 pm
Το τόπικ ξεκλειδώνει και πάλι. Jeight και redemperor από ένα φάουλ.

Ας γίνει ένα σοβαρό restart στην κουβέντα από όλους μας :)
+3 μέρες οφ στον emperor κι άλλες 3 στον Dimmitz για μεσημεριανό προσβλητικό κ υβριστικό μήνυμα σε χρήστη που εξεταστηκε τωρα

assistant

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2894
Εγγραφή: Τρί Ιουν 21, 2022 10:42 am
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Isiah Thomas
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 11:17 pm

την υγεια του να χει το παιδι και ολα καλα.....τωρα που απογαλακτιστηκαμε δε θα αρχισουμε και τις 2ες σκεψεις....

Άβαταρ μέλους
Knoxville

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 568
Εγγραφή: Τρί Ιουν 10, 2025 8:34 pm
Τοποθεσία: AB
Αγαπημένος παίκτης: B
Αγαπημένη ομάδα: Detroit-Pistons
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 11:18 pm

Προσοχή παιδιά! Μην τυχόν και αφήσουμε ελεύθερους Έβανς, Μόρις και Τζόζεφ!!! Μπορεί να τους πάρει ο Ομπράντοβιτς!!!!!!!

Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16416
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 11:19 pm

karamelitsa έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:14 pm
shaq7 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:06 pm
καλα και του παο αν τα δυο σεντερ ειναι ο φαλ με τον λεσορ πρεπει ο πρωτος να ειναι ο γιοκιτς για να ισχυροποιηθει :lol:

εγω δεν ξερω νομιζω θα κραταγα τον φαλ αντι του χολ λογω διαβατηριου..βεβαια αν δεν σε νοιαζει το διαβατηριο ο χολ ειναι πολυ καλυτερος
Το θέμα με τον Φαλ είναι η ηλικία και ότι έρχεται από σοβαρό τραυματισμό και είναι και γενικά επιρρεπής σε τραυματισμούς, ε δεν γίνεται να θυσιάσεις τον Χολ που και καλά έπαιξε μέσα στην χρονιά, και βοήθησε και δεν τραυματίζεται, και πιο νέος είναι, επειδή ο Φαλ θα έχει Ελληνικό διαβατήριο.ούτε να τον κρατήσεις σαν 4ο γινόταν με ποσά του στιλ 1,5εκ τον χρόνο...
Το πιθανοτερο ειναι οτι ο φαλ αντε εναν χρονο ακομα να βγαλει σε καλο επιπεδο..αλλα αυτον τον χρονο σου δινει πλεονεκτημα στην α1 απεναντι σε καραγιαννιδη κουζελογλου η οποιοι αλλοι ελληνες ψηλοι κυκλοφορουν.θα φανει στο μελλον αν καναμε καλα,πιθανον να καναμε..τωρα και στην α1 δεν ειναι να δινουμε τοση σημασια και να χαλαμε το ευρωλιγκατο ροστερ.

Leo_98

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1174
Εγγραφή: Σάβ Ιουν 26, 2021 4:15 pm
Αγαπημένη θέση: SG
Αγαπημένος παίκτης: Michael Jordan
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 11:19 pm

Όπως είχα γράψει και με την ανακοίνωση της αποχώρησής του, για μένα σωστά έφυγε ο Φαλ. Τα prime του έχουν περάσει ανεπιστρεπτί και η υπάρχουσα τριάδα ψηλών μας είναι άψογη.

Η κίνηση να πάει στον Παναθηναϊκό μου φαίνεται πρωτίστως κλασική dpgδική κίνηση - κωλοτούμπα. Αγωνιστικά για τρίτος ψηλός και με ελληνικό διαβατήριο είναι μια χαρά.

Άβαταρ μέλους
j-kidd13

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13028
Εγγραφή: Παρ Σεπ 07, 2007 2:50 pm
Αγαπημένη θέση: SF
Αγαπημένος παίκτης: Jordan,Kidd,Kobe,T-mac
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 11:19 pm

Knoxville έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:18 pm
Προσοχή παιδιά! Μην τυχόν και αφήσουμε ελεύθερους Έβανς, Μόρις και Τζόζεφ!!! Μπορεί να τους πάρει ο Ομπράντοβιτς!!!!!!!
Μπα, δεν κινδυνεύετε για αυτους!
Τωρα εναν πολυ καλο παικτη 2,18 που θα εχει ελληνικο διαβατηριο, δεν τον αφηνεις ευκολα!

TuTiS

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 807
Εγγραφή: Δευ Μάιος 27, 2024 3:14 am
Αγαπημένος παίκτης: VSpan
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 11:20 pm

Νομίζω έκλεισε όλα τα στόματα ο Μπι. Κάτι με το οτι τα κάνει σαλάτα στα κρίσιμα, κάτι ότι ζει και πεθαίνει με τον Fall και τον McKissic, κάτι με το ότι έχουμε μαζέψει γέρους. Η ομάδα χρειάζεται φρεσκάδα. Οι αποδεσμεύσεις μέχρι στιγμής ειναι επιπέδου master μέχρι στιγμής.

Άβαταρ μέλους
kein

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3991
Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 11:21 pm

Knoxville έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:18 pm
Προσοχή παιδιά! Μην τυχόν και αφήσουμε ελεύθερους Έβανς, Μόρις και Τζόζεφ!!! Μπορεί να τους πάρει ο Ομπράντοβιτς!!!!!!!
Εικόνα

:bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball:
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
Άβαταρ μέλους
karamelitsa

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2694
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 18, 2023 11:58 am
Τοποθεσία: Athens
Αγαπημένος παίκτης: Ζιοβάνι
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Ολυμπιακός
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 11:22 pm

shaq7 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:19 pm
karamelitsa έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:14 pm


Το θέμα με τον Φαλ είναι η ηλικία και ότι έρχεται από σοβαρό τραυματισμό και είναι και γενικά επιρρεπής σε τραυματισμούς, ε δεν γίνεται να θυσιάσεις τον Χολ που και καλά έπαιξε μέσα στην χρονιά, και βοήθησε και δεν τραυματίζεται, και πιο νέος είναι, επειδή ο Φαλ θα έχει Ελληνικό διαβατήριο.ούτε να τον κρατήσεις σαν 4ο γινόταν με ποσά του στιλ 1,5εκ τον χρόνο...
Το πιθανοτερο ειναι οτι ο φαλ αντε εναν χρονο ακομα να βγαλει σε καλο επιπεδο..αλλα αυτον τον χρονο σου δινει πλεονεκτημα στην α1 απεναντι σε καραγιαννιδη κουζελογλου η οποιοι αλλοι ελληνες ψηλοι κυκλοφορουν.θα φανει στο μελλον αν καναμε καλα,πιθανον να καναμε..τωρα και στην α1 δεν ειναι να δινουμε τοση σημασια και να χαλαμε το ευρωλιγκατο ροστερ.
Ε οκ, 4 πρωταθλήματα πήραμε τα 5 τελευταία χρόνια, ε αν είναι να χάσουμε ένα επειδή ο 34χρονος Φαλ μας το πήρε, έ ας το χάσουμε...

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”