Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

Άβαταρ μέλους
Knoxville

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 568
Εγγραφή: Τρί Ιουν 10, 2025 8:34 pm
Τοποθεσία: AB
Αγαπημένος παίκτης: B
Αγαπημένη ομάδα: Detroit-Pistons
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 11:24 pm

tarp7 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:14 pm
Οι ελληνοποιήσεις είναι μεγάλη ξεφτίλα
Εφόσων δεν γίνεται τίποτα παράνομα δεν βλέπω καμία απολύτως "ξεφτίλα".

Υπάρχουν κανόνες που ζητάνε 6 Έλληνες να παίζουν στην Α1 με το έτσι θέλω.
Ποιους θα πάρεις? Υπάρχουν σύνολο 6 Έλληνες που να μπορούν να σταθούν ευρωλίγκα?

Βετεράνοι : Παπανικολάου, Σλούκας, Καλάθης

Μετά Ντόρσει, Ρογκαβόπουλος, Μήτογλου τα μονά έτη μόνο, Παπαγιάννης τα ζυγά.

Τέλος.

Βάλε τώρα οτι απο εδώ και πέρα θα έχουμε 4 ομάδες να παίζουν σε υψηλό επίπεδο, που σημαίνει οτι θα χρειάζονται να χρυσώσουν απο 6 Έλληνες ή 6 Ελληνικά διαβατήρια η κάθε μια + 8-9 ξένους για να μπορούν να είναι δυνατοί στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις.

Rivers15

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2366
Εγγραφή: Τετ Φεβ 26, 2025 12:53 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: David Rivers
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Τετ Ιουν 24, 2026 11:30 pm

shaq7 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:19 pm
karamelitsa έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:14 pm


Το θέμα με τον Φαλ είναι η ηλικία και ότι έρχεται από σοβαρό τραυματισμό και είναι και γενικά επιρρεπής σε τραυματισμούς, ε δεν γίνεται να θυσιάσεις τον Χολ που και καλά έπαιξε μέσα στην χρονιά, και βοήθησε και δεν τραυματίζεται, και πιο νέος είναι, επειδή ο Φαλ θα έχει Ελληνικό διαβατήριο.ούτε να τον κρατήσεις σαν 4ο γινόταν με ποσά του στιλ 1,5εκ τον χρόνο...
Το πιθανοτερο ειναι οτι ο φαλ αντε εναν χρονο ακομα να βγαλει σε καλο επιπεδο..αλλα αυτον τον χρονο σου δινει πλεονεκτημα στην α1 απεναντι σε καραγιαννιδη κουζελογλου η οποιοι αλλοι ελληνες ψηλοι κυκλοφορουν.θα φανει στο μελλον αν καναμε καλα,πιθανον να καναμε..τωρα και στην α1 δεν ειναι να δινουμε τοση σημασια και να χαλαμε το ευρωλιγκατο ροστερ.
Ο Μπαρτζωκας, που εβλεπε τον Φαλ καθημερινα στις προπονησεις και που γενικα φαινεται να τον εχει κ σε μεγαλη εκτιμηση, πιστευεις αν θεωρουσε πως ηταν εστω στην ιδια κατασταση με τον Χολ ΚΑΙ με ελληνικο διαβατηριο θα εκανε opt-out το συμβολαιο του; Προσεξε. Δεν υπηρχε καν το ερωτημα αν θα του δωσουμε 2-3 χρονια συμβολαιο. Opt-out καναμε exercise σε υπαρχον συμβολαιο του, δηλαδη τον διωξαμε!

Επισης προσεξε κατι αλλο. Ολοι νομιζω συμφωνουσαμε μεχρι πριν λιγες ωρες πως καλως εφυγε ο Φαλ. Το οτι πηγε στον Παναθηναικο δεν γινεται να αλλαζει το αν ηταν καλο ή κακο που τον αφησαμε να φυγει...

Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16416
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 11:31 pm

Γενικα καλο θα ναι να μην αλλαζουμε αποψεις αναλογως τι μας βολευει..εγω ειχα πει οτι αφου ο φαλ δικαιουτε διαβατηριο καλως το πηρε και ειχα φαει ενα μικρο κραξιμο..Για να μην γινει της κομανετσι εδω να πω οτι το ιδιο ΄΄κολπο΄΄ του φαλ θα ακολουθησουν και οι χουαντσο λεσορ φουρνιε και οποιος αλλος το δικαιουτε..αυτο το διαβατηριο ανοιξε τους ασκους του αιωλου..οσοι ειναι υπερ ΄΄των ελληνων΄΄ της εθνικης κτλ τους εχω κακα μαντατα.

tarp7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 6238
Εγγραφή: Παρ Δεκ 07, 2018 12:23 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 11:33 pm

Knoxville έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:24 pm
tarp7 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:14 pm
Οι ελληνοποιήσεις είναι μεγάλη ξεφτίλα
Εφόσων δεν γίνεται τίποτα παράνομα δεν βλέπω καμία απολύτως "ξεφτίλα".

Υπάρχουν κανόνες που ζητάνε 6 Έλληνες να παίζουν στην Α1 με το έτσι θέλω.
Ποιους θα πάρεις? Υπάρχουν σύνολο 6 Έλληνες που να μπορούν να σταθούν ευρωλίγκα?

Βετεράνοι : Παπανικολάου, Σλούκας, Καλάθης

Μετά Ντόρσει, Ρογκαβόπουλος, Μήτογλου τα μονά έτη μόνο, Παπαγιάννης τα ζυγά.

Τέλος.

Βάλε τώρα οτι απο εδώ και πέρα θα έχουμε 4 ομάδες να παίζουν σε υψηλό επίπεδο, που σημαίνει οτι θα χρειάζονται να χρυσώσουν 6 Έλληνες ή 6 Ελληνικά διαβατήρια + 8-9 ξένους για να μπορούν να είναι δυνατοί στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις.
Ο φαλ δεν ξέρει γρι Ελληνικά, νόμιμα προφανως δεν πέρασε τις εξετάσεις.

αν και δ εν με πολυενδιαφερει το Ελληνικό πρωτάθλημα, ας δουλέψουν καλύτερα τις υποδομές τους οι ομάδες και θα βγάλουν παίκτες, ίσως βγούνε κάποια παιδιά που έχουν πάει στο ncaa. Σωστά υπάρχουν κανόνες για να παίζουν οι Έλληνες αν μιλάμε για Ελληνικό πρωτάθλημα κι όχι για μπάσκετ στην Ελλάδα.

basilis_.kts

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 488
Εγγραφή: Τρί Ιαν 21, 2025 4:32 pm
Προειδοποιήσεις: 4

Τετ Ιουν 24, 2026 11:33 pm

επειδη ο παπαθεοδωρου ειπε πως το αλλο 5αρι του παναθηναικου ισως 4αριζει και θα εχει σουτ δηλαδη θα ειναι σοφτ εγω με μιλουτινοφ και τζοουνς απεναντι σε λεσορτ φαλ ως τα βασικα 5αρια δεν φοβαμαι τιποτα...δεν υπαρχει περιπτωση να μας κερδιζουν στο ματσαρισμα
ειπε πως κοιταζει λαιλς και πως τα φοργουορντ οσμαν,χουαντσο κλπ δεν φευγουν οποτε αν το 4-5αρι ειναι ο λαιλς νταξει ειμαστε ακραια τσιλ στο 5 :drunk:

Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16416
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 11:35 pm

Rivers15 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:30 pm
shaq7 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:19 pm
Ο Μπαρτζωκας, που εβλεπε τον Φαλ καθημερινα στις προπονησεις και που γενικα φαινεται να τον εχει κ σε μεγαλη εκτιμηση, πιστευεις αν θεωρουσε πως ηταν εστω στην ιδια κατασταση με τον Χολ ΚΑΙ με ελληνικο διαβατηριο θα εκανε opt-out το συμβολαιο του; Προσεξε. Δεν υπηρχε καν το ερωτημα αν θα του δωσουμε 2-3 χρονια συμβολαιο. Opt-out καναμε exercise σε υπαρχον συμβολαιο του, δηλαδη τον διωξαμε!

Επισης προσεξε κατι αλλο. Ολοι νομιζω συμφωνουσαμε μεχρι πριν λιγες ωρες πως καλως εφυγε ο Φαλ. Το οτι πηγε στον Παναθηναικο δεν γινεται να αλλαζει το αν ηταν καλο ή κακο που τον αφησαμε να φυγει...
εγω παντως το ιδιο ελεγα τοσο καιρο οτι μαλλον θα τον κραταγα τον φαλ με διαβατηριο αντι του χολ..παροτι δεν τον εχω και σε μεγαλη εκτιμηση..

ο μπαρτζωκας ελεγε οτι εχει γυρισει σε εκπληκτικη κατασταση ο φαλ.Ισως να μην υπολογιζε οτι θα παει στον παο.

Οπως και να χει δεν θα τα βαψουμε μαυρα οκ..να πηγαινε κανας ντορσει θα ταν μεγαλο πληγμα..τωρα ο φαλ κλαιν.

tarp7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 6238
Εγγραφή: Παρ Δεκ 07, 2018 12:23 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 11:36 pm

Rivers15 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:30 pm
shaq7 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:19 pm

Το πιθανοτερο ειναι οτι ο φαλ αντε εναν χρονο ακομα να βγαλει σε καλο επιπεδο..αλλα αυτον τον χρονο σου δινει πλεονεκτημα στην α1 απεναντι σε καραγιαννιδη κουζελογλου η οποιοι αλλοι ελληνες ψηλοι κυκλοφορουν.θα φανει στο μελλον αν καναμε καλα,πιθανον να καναμε..τωρα και στην α1 δεν ειναι να δινουμε τοση σημασια και να χαλαμε το ευρωλιγκατο ροστερ.
Ο Μπαρτζωκας, που εβλεπε τον Φαλ καθημερινα στις προπονησεις και που γενικα φαινεται να τον εχει κ σε μεγαλη εκτιμηση, πιστευεις αν θεωρουσε πως ηταν εστω στην ιδια κατασταση με τον Χολ ΚΑΙ με ελληνικο διαβατηριο θα εκανε opt-out το συμβολαιο του; Προσεξε. Δεν υπηρχε καν το ερωτημα αν θα του δωσουμε 2-3 χρονια συμβολαιο. Opt-out καναμε exercise σε υπαρχον συμβολαιο του, δηλαδη τον διωξαμε!

Επισης προσεξε κατι αλλο. Ολοι νομιζω συμφωνουσαμε μεχρι πριν λιγες ωρες πως καλως εφυγε ο Φαλ. Το οτι πηγε στον Παναθηναικο δεν γινεται να αλλαζει το αν ηταν καλο ή κακο που τον αφησαμε να φυγει...
Καλώς δεν κράτησαμε τον φαλ, εγώ δεν έχω αλλάξει γνώμη πάντως

Kostas89

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: Τετ Ιουν 18, 2025 6:33 pm
Τοποθεσία: ΛΑΜΙΑ
Αγαπημένος παίκτης: Evan Fournier
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Ολυμπιακός
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 11:38 pm

Ο προπονητής και η ομάδα αποφάσισε να τον αφήσει (φαλ) όπως έκανε με τον μακκισικ όπως έκανε με τον ντιλικινα όπως έκανε με τον Λαρεντζάκη όπως θα κανει με τον Μόρις και όποιον άλλον θελήσουν ήταν καιρός να γίνει αυτή η εκκαθάριση στην ομάδα φύγανε παίχτες πέραν του Πίτερς που πολλές φορές ήταν εκτός αποστολής με έναν πρόχειρο υπολογισμό φύγανε σχεδόν 6 εκατομμύρια από το μπάτζετ μας και αυτό τα λέει όλα θα έρθουν λογικά ο Μοντέρο με μακινταιρ που θα κοστίζουν μαζι 4,5 με 5 εκατομμύρια και θα πάμε για την υπέρβαση σε μια από τις δύο θέσεις των forward χωρίς σπατάλες χωρίς υπεραξίες θεωρώ

Άβαταρ μέλους
Knoxville

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 568
Εγγραφή: Τρί Ιουν 10, 2025 8:34 pm
Τοποθεσία: AB
Αγαπημένος παίκτης: B
Αγαπημένη ομάδα: Detroit-Pistons
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 11:38 pm

shaq7 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:35 pm
Rivers15 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:30 pm


Ο Μπαρτζωκας, που εβλεπε τον Φαλ καθημερινα στις προπονησεις και που γενικα φαινεται να τον εχει κ σε μεγαλη εκτιμηση, πιστευεις αν θεωρουσε πως ηταν εστω στην ιδια κατασταση με τον Χολ ΚΑΙ με ελληνικο διαβατηριο θα εκανε opt-out το συμβολαιο του; Προσεξε. Δεν υπηρχε καν το ερωτημα αν θα του δωσουμε 2-3 χρονια συμβολαιο. Opt-out καναμε exercise σε υπαρχον συμβολαιο του, δηλαδη τον διωξαμε!

Επισης προσεξε κατι αλλο. Ολοι νομιζω συμφωνουσαμε μεχρι πριν λιγες ωρες πως καλως εφυγε ο Φαλ. Το οτι πηγε στον Παναθηναικο δεν γινεται να αλλαζει το αν ηταν καλο ή κακο που τον αφησαμε να φυγει...
εγω παντως το ιδιο ελεγα τοσο καιρο οτι μαλλον θα τον κραταγα τον φαλ με διαβατηριο αντι του χολ..παροτι δεν τον εχω και σε μεγαλη εκτιμηση..

ο μπαρτζωκας ελεγε οτι εχει γυρισει σε εκπληκτικη κατασταση ο φαλ.Ισως να μην υπολογιζε οτι θα παει στον παο.

Οπως και να χει δεν θα τα βαψουμε μαυρα οκ..να πηγαινε κανας ντορσει θα ταν μεγαλο πληγμα..τωρα ο φαλ κλαιν.
Δηλαδή, με το συμπάθειο κι όλας, τι περίμενες να πει?

ΔΗΜ : Κύριε Μπαρτζώκα, πείτε μας για τον Φαλ! Σε τι κατάσταση είναι? Πως τα πάει στις προπονήσεις?
Κ. Μπι : Έ κοίτα... σέρνεται, δεν μπορεί να κουνήσει τα πόδια του, πάρταλος κανονικός στο παρκέ!.
- Ας παμε και στα θετικά τώρα, είναι πολυ καλό παιδί.

tarp7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 6238
Εγγραφή: Παρ Δεκ 07, 2018 12:23 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 11:39 pm

shaq7 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:31 pm
Γενικα καλο θα ναι να μην αλλαζουμε αποψεις αναλογως τι μας βολευει..εγω ειχα πει οτι αφου ο φαλ δικαιουτε διαβατηριο καλως το πηρε και ειχα φαει ενα μικρο κραξιμο..Για να μην γινει της κομανετσι εδω να πω οτι το ιδιο ΄΄κολπο΄΄ του φαλ θα ακολουθησουν και οι χουαντσο λεσορ φουρνιε και οποιος αλλος το δικαιουτε..αυτο το διαβατηριο ανοιξε τους ασκους του αιωλου..οσοι ειναι υπερ ΄΄των ελληνων΄΄ της εθνικης κτλ τους εχω κακα μαντατα.
Ο φαλ δεν δικαιούται το διαβατήριο. Ότι η χώρα κυβερνάται από τη μαφία δεν έχω καμία αμφιβολία

Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16416
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 11:41 pm

Knoxville έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:38 pm
shaq7 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:35 pm

Δηλαδή, με το συμπάθειο κι όλας, τι περίμενες να πει?

ΔΗΜ : Κύριε Μπαρτζώκα, πείτε μας για τον Φαλ! Σε τι κατάσταση είναι? Πως τα πάει στις προπονήσεις?
Κ. Μπι : Έ κοίτα... σέρνεται, δεν μπορεί να κουνήσει τα πόδια του, πάρταλος κανονικός στο παρκέ!.
- Ας παμε και στα θετικά τώρα, είναι πολυ καλό παιδί.
ε νταξει μπορουσε να πει τα τυπικα..δεν νομιζω οτι ειπε ψεματα ο μπαρτζωκας οντως γυρισε σε καλη κατασταση..απλα η καλη του κατασταση ειναι χειροτερη απο τους υπολοιπους ψηλους μας.

Rivers15

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2366
Εγγραφή: Τετ Φεβ 26, 2025 12:53 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: David Rivers
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Τετ Ιουν 24, 2026 11:43 pm

shaq7 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:35 pm
Rivers15 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:30 pm


Ο Μπαρτζωκας, που εβλεπε τον Φαλ καθημερινα στις προπονησεις και που γενικα φαινεται να τον εχει κ σε μεγαλη εκτιμηση, πιστευεις αν θεωρουσε πως ηταν εστω στην ιδια κατασταση με τον Χολ ΚΑΙ με ελληνικο διαβατηριο θα εκανε opt-out το συμβολαιο του; Προσεξε. Δεν υπηρχε καν το ερωτημα αν θα του δωσουμε 2-3 χρονια συμβολαιο. Opt-out καναμε exercise σε υπαρχον συμβολαιο του, δηλαδη τον διωξαμε!

Επισης προσεξε κατι αλλο. Ολοι νομιζω συμφωνουσαμε μεχρι πριν λιγες ωρες πως καλως εφυγε ο Φαλ. Το οτι πηγε στον Παναθηναικο δεν γινεται να αλλαζει το αν ηταν καλο ή κακο που τον αφησαμε να φυγει...
εγω παντως το ιδιο ελεγα τοσο καιρο οτι μαλλον θα τον κραταγα τον φαλ με διαβατηριο αντι του χολ..παροτι δεν τον εχω και σε μεγαλη εκτιμηση..

ο μπαρτζωκας ελεγε οτι εχει γυρισει σε εκπληκτικη κατασταση ο φαλ.Ισως να μην υπολογιζε οτι θα παει στον παο.

Οπως και να χει δεν θα τα βαψουμε μαυρα οκ..να πηγαινε κανας ντορσει θα ταν μεγαλο πληγμα..τωρα ο φαλ κλαιν.
Εγω ηθελα τον Φαλ ως τεταρτο και εγραφα ολοι οι καλοι χωρανε. Ομως αν επρεπε να φυγει ενας, δεν γινεται να κρατησεις τον 35χρονο (τον ερχομενο Φλεβαρη) Φαλ μετα απο τετοιο τραυματισμο αντι του Χολ. Ετσι κι αλλιως κ να τον κρατουσες τον Φαλ φέτος του χρονου δεν παιζει να του εδινες συμβολαιο 2 χρονια για να παιζει μεχρι τα 37 του... Οποτε loss loss κατασταση κ για τον Ολυμπιακο κ για τον Φαλ.
Επισης μια αλλη παραμετρος ειναι πως ο Φαλ εκανε τα καλυτερα του μπασκετικα χρονια με το bartzokas ball. Ερωτηματικο το πως θα ανταποκριθει σε ενα διαφορετικο τυπου μπασκετ.

Άβαταρ μέλους
EL_Insider

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 176
Εγγραφή: Δευ Φεβ 16, 2026 9:37 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 11:43 pm

Knoxville έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:38 pm
shaq7 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:35 pm


εγω παντως το ιδιο ελεγα τοσο καιρο οτι μαλλον θα τον κραταγα τον φαλ με διαβατηριο αντι του χολ..παροτι δεν τον εχω και σε μεγαλη εκτιμηση..

ο μπαρτζωκας ελεγε οτι εχει γυρισει σε εκπληκτικη κατασταση ο φαλ.Ισως να μην υπολογιζε οτι θα παει στον παο.

Οπως και να χει δεν θα τα βαψουμε μαυρα οκ..να πηγαινε κανας ντορσει θα ταν μεγαλο πληγμα..τωρα ο φαλ κλαιν.
Δηλαδή, με το συμπάθειο κι όλας, τι περίμενες να πει?

ΔΗΜ : Κύριε Μπαρτζώκα, πείτε μας για τον Φαλ! Σε τι κατάσταση είναι? Πως τα πάει στις προπονήσεις?
Κ. Μπι : Έ κοίτα... σέρνεται, δεν μπορεί να κουνήσει τα πόδια του, πάρταλος κανονικός στο παρκέ!.
- Ας παμε και στα θετικά τώρα, είναι πολυ καλό παιδί.
Είπε ότι είναι καλύτερος από τους άλλους δύο. Το οποίο απέχει πολύ από αυτό που λες εσύ. Όπως και να έχει θα δούμε στο γήπεδο αν ισχύει αυτό.

Άβαταρ μέλους
big_lebowski

Moderator
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1709
Εγγραφή: Παρ Ιουν 20, 2008 10:51 am
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Μποντιρογκα
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 11:44 pm

Πολύς χαμός για μια πολύ απλή ανάγνωση ρε παίδες

Ο Ολυμπιακος δεν έχασε κάτι που δεν είχε, ο Παναθηναϊκός πήρε κάτι που του έλειπε (ύψος κ ποστ παιχνίδι+ελληνικό διαβατηριο).Πως λέγαμε στο δικο μου δε χωράει, στο δικό σου κολυμπάει? :lol: έ κάπως ετσι

Το ότι δε θα λείψει στον έναν δε σημαίνει πως δε θα προσφέρει αρκετά στον άλλον

Άβαταρ μέλους
Knoxville

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 568
Εγγραφή: Τρί Ιουν 10, 2025 8:34 pm
Τοποθεσία: AB
Αγαπημένος παίκτης: B
Αγαπημένη ομάδα: Detroit-Pistons
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 11:45 pm

big_lebowski έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:44 pm
Πολύς χαμός για μια πολύ απλή ανάγνωση ρε παίδες

Ο Ολυμπιακος δεν έχασε κάτι που δεν είχε, ο Παναθηναϊκός πήρε κάτι που του έλειπε (ύψος κ ποστ παιχνίδι+ελληνικό διαβατηριο).Πως λέγαμε στο δικο μου δε χωράει, στο δικό σου κολυμπάει? :lol: έ κάπως ετσι

Το ότι δε θα λείψει στον έναν δε σημαίνει πως δε θα προσφέρει αρκετά στον άλλον

Tι έκανε λέει???

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”