Εφόσων δεν γίνεται τίποτα παράνομα δεν βλέπω καμία απολύτως "ξεφτίλα".
Υπάρχουν κανόνες που ζητάνε 6 Έλληνες να παίζουν στην Α1 με το έτσι θέλω.
Ποιους θα πάρεις? Υπάρχουν σύνολο 6 Έλληνες που να μπορούν να σταθούν ευρωλίγκα?
Βετεράνοι : Παπανικολάου, Σλούκας, Καλάθης
Μετά Ντόρσει, Ρογκαβόπουλος, Μήτογλου τα μονά έτη μόνο, Παπαγιάννης τα ζυγά.
Τέλος.
Βάλε τώρα οτι απο εδώ και πέρα θα έχουμε 4 ομάδες να παίζουν σε υψηλό επίπεδο, που σημαίνει οτι θα χρειάζονται να χρυσώσουν απο 6 Έλληνες ή 6 Ελληνικά διαβατήρια η κάθε μια + 8-9 ξένους για να μπορούν να είναι δυνατοί στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις.










BasketForum – Ιστορικό Αρχείο