Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

glenrice90

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 500
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 23, 2021 11:21 pm
Προειδοποιήσεις: 1

Τετ Ιουν 24, 2026 11:46 pm

big_lebowski έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:44 pm
ποστ παιχνίδι
Ποιος ήρθε;

Φίλε δε ξέρω αν σου έρχονται στα μυαλό τα σπινς του στον Παπατζον αλλά ο Φαλ το τελευταίο καιρό (όταν ακομα έπαιζε) δε ποσταρε ούτε στο φεισμπουκ :D

Γενικά η μπασκέτα ήταν λαβα

Jeight

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1874
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2025 2:14 pm
Τοποθεσία: Chania
Αγαπημένος παίκτης: Kobe
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 2

Τετ Ιουν 24, 2026 11:47 pm

big_lebowski έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:44 pm
Πολύς χαμός για μια πολύ απλή ανάγνωση ρε παίδες

Ο Ολυμπιακος δεν έχασε κάτι που δεν είχε, ο Παναθηναϊκός πήρε κάτι που του έλειπε (ύψος κ ποστ παιχνίδι+ελληνικό διαβατηριο).Πως λέγαμε στο δικο μου δε χωράει, στο δικό σου κολυμπάει? :lol: έ κάπως ετσι

Το ότι δε θα λείψει στον έναν δε σημαίνει πως δε θα προσφέρει αρκετά στον άλλον
Ποιο ποστ παιχνιδι? Ποτε δεν ειχε ποστ παχνιδι ο Φαλ. Post playmaking ειχε που ειναι και εξιαρετικος.

Άβαταρ μέλους
Knoxville

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 569
Εγγραφή: Τρί Ιουν 10, 2025 8:34 pm
Τοποθεσία: AB
Αγαπημένος παίκτης: B
Αγαπημένη ομάδα: Detroit-Pistons
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 11:47 pm

Ο Καμπάτσο ακόμα αναρωτιέται γιατί πάσαρε στην περιφέρεια όταν τον είχε πλάτη.

Άβαταρ μέλους
big_lebowski

Moderator
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1709
Εγγραφή: Παρ Ιουν 20, 2008 10:51 am
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Μποντιρογκα
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 11:48 pm

Δεν ειπα τελειώματα παιδιά, μια χαρά του την ακουμπάς (τη μπαλα) στο ποστ.Ας πασαρει μετά μια χαρα μας κάνει αυτο

Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16420
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 11:48 pm

μαλλον εννοουσε την πασα στον ποστ..γιατι καλαθι απο ποσταρισμα δεν πρεπει να χει βαλει ουτε σε προπονηση μονος του :D

Άβαταρ μέλους
Conan1982

Site Admin
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 9363
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
Τοποθεσία: Κρήτη
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 11:48 pm

Knoxville έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:45 pm
big_lebowski έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:44 pm
Πολύς χαμός για μια πολύ απλή ανάγνωση ρε παίδες

Ο Ολυμπιακος δεν έχασε κάτι που δεν είχε, ο Παναθηναϊκός πήρε κάτι που του έλειπε (ύψος κ ποστ παιχνίδι+ελληνικό διαβατηριο).Πως λέγαμε στο δικο μου δε χωράει, στο δικό σου κολυμπάει? :lol: έ κάπως ετσι

Το ότι δε θα λείψει στον έναν δε σημαίνει πως δε θα προσφέρει αρκετά στον άλλον

Tι έκανε λέει???
Ξέρεις αυτό που πάει κώλο, κωλο σπρώχνει σπρώχνει και μετά κάνει το ...dream shake. Εντάξει σχετικά με το ποστ θα απογοητεύουν λίγο.

Άβαταρ μέλους
Knoxville

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 569
Εγγραφή: Τρί Ιουν 10, 2025 8:34 pm
Τοποθεσία: AB
Αγαπημένος παίκτης: B
Αγαπημένη ομάδα: Detroit-Pistons
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 11:49 pm

Jeight έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:47 pm
big_lebowski έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:44 pm
Πολύς χαμός για μια πολύ απλή ανάγνωση ρε παίδες

Ο Ολυμπιακος δεν έχασε κάτι που δεν είχε, ο Παναθηναϊκός πήρε κάτι που του έλειπε (ύψος κ ποστ παιχνίδι+ελληνικό διαβατηριο).Πως λέγαμε στο δικο μου δε χωράει, στο δικό σου κολυμπάει? :lol: έ κάπως ετσι

Το ότι δε θα λείψει στον έναν δε σημαίνει πως δε θα προσφέρει αρκετά στον άλλον
Ποιο ποστ παιχνιδι? Ποτε δεν ειχε ποστ παχνιδι ο Φαλ. Post playmaking ειχε που ειναι και εξιαρετικος.
Αυτό το είχε όσο οι ομάδες δεν τον ήξεραν... και όταν πήγαινε η μπάλα στην ρακέτα τσιμπούσαν και έστελναν ντουμπλάρισμα.

Μετά αυτό το πλεονέκτημα χάθηκε.

Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16420
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 11:49 pm

Knoxville έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:47 pm
Ο Καμπάτσο ακόμα αναρωτιέται γιατί πάσαρε στην περιφέρεια όταν τον είχε πλάτη.
εδω λεκαβιτσιους και σορτς νιωθανε γιγαντες οταν παιζανε με μας :lol:

Jeight

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1874
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2025 2:14 pm
Τοποθεσία: Chania
Αγαπημένος παίκτης: Kobe
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 2

Τετ Ιουν 24, 2026 11:49 pm

big_lebowski έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:48 pm
Δεν ειπα τελειώματα παιδιά, μια χαρά του την ακουμπάς (τη μπαλα) στο ποστ.Ας πασαρει μετά μια χαρα μας κάνει αυτο
Του την ακουμπας με ποιον σκοπο την μπαλα? Για να αρχισουν τα cuts, σχεδον ποτε δεν κοιτουσε το καλαθι

Άβαταρ μέλους
tokalytero3d

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3167
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 17, 2022 10:04 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Προειδοποιήσεις: 2

Τετ Ιουν 24, 2026 11:50 pm

Knoxville έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:45 pm
big_lebowski έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:44 pm
Πολύς χαμός για μια πολύ απλή ανάγνωση ρε παίδες

Ο Ολυμπιακος δεν έχασε κάτι που δεν είχε, ο Παναθηναϊκός πήρε κάτι που του έλειπε (ύψος κ ποστ παιχνίδι+ελληνικό διαβατηριο).Πως λέγαμε στο δικο μου δε χωράει, στο δικό σου κολυμπάει? :lol: έ κάπως ετσι

Το ότι δε θα λείψει στον έναν δε σημαίνει πως δε θα προσφέρει αρκετά στον άλλον

Tι έκανε λέει???
Ειλικρινά τον μόνο παίκτη που έχω δει να ποσταρει με επιτυχία ο φαλ είναι τον παπατζον.

Δεν είναι άσχημη κίνηση για 3ος ψηλός πάντως, λόγω διαβατηρίου κυρίως.

Άβαταρ μέλους
big_lebowski

Moderator
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1709
Εγγραφή: Παρ Ιουν 20, 2008 10:51 am
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Μποντιρογκα
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 11:51 pm

Έχετε πάθει οπαδικη παράκρουση έτσι?

Είχε ο Παναθηναϊκός 2.18 παίκτη που του δίνεις τη μπάλα πλάτη?Ελληνικά μιλάω

Ο Ζοτς πήρε EL με τον Βουγιουκα να το κάνει αυτό, στον Φαλ θα κόλλαγε?

Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16420
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 11:51 pm

big_lebowski έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:48 pm
Δεν ειπα τελειώματα παιδιά, μια χαρά του την ακουμπάς (τη μπαλα) στο ποστ.Ας πασαρει μετά μια χαρα μας κάνει αυτο
δεν υπαρχει αν..θα πασαρει!ειναι λες και στο χειριστηριο εχει μονο Χ

βεβαια τωρα ειδα οτι εγραψες ας και οχι αν :D

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος shaq7 την Τετ Ιουν 24, 2026 11:52 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Conan1982

Site Admin
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 9363
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
Τοποθεσία: Κρήτη
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 11:51 pm

Είναι γεγονός πως η επίθεση κυλούσε καλά με αυτόν μέσα, πέρασε καιρός να απογαλαγκτιστουμε απ' αυτό, είμαι περίεργος πως θα τον χρησιμοποιήσει ο Ζοτς

Άβαταρ μέλους
Coach Periklis

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 4991
Εγγραφή: Τρί Μάιος 27, 2014 3:03 am
Τοποθεσία: Νέα Φιλαδέλφεια
Αγαπημένη θέση: SG
Αγαπημένος παίκτης: Σπανούλης , Kobe Bryant
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 11:52 pm

Heisenberg έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 6:28 pm

Δεν φερθηκε η ομαδα σε κανεναν αδικα. ισα ισα που τους παραγκαλιάζουμε.

Βασικά αυτό

Θωμάς μιλάει για σεβασμό, θα πέσει φωτιά να μας κάψει ρε (όχι ότι δεν δικαιούται αύξηση, για τον τρόπο του και τη χρήση λέξεων μιλάω) και Φαλ πάει ΠΑΟ . Τα δυο ιερά τοτέμ Μπαρτζώκα και διοίκησης. Σε σημείο να κοντέψουμε να χάσουμε τον καλύτερο σεντερ της σεζόν και να τσακωνόμαστε εδώ μεταξύ μας για πάρτη τους και για τα Φ4 τους :P , ενώ το σταφ σταθερά τους είχε βασικούς πυλώνες. Παρανοϊκό διήμερο :P

Καμία περαιτέρω χολή για Φαλ, δεν χρειάζεται να πούμε για την προσφορά του, συζητήθηκαν χθες. Όσοι διαβένουν Ρουβίκωνα είναι dead to me που λένε και στο χωριό μου

Καλά κάνει είναι επαγγελματίας, καλά κάνω κι εγώ γιατί είμαι οπαδός του Ολυμπιακού

Θωμάκος, αν θέλει μένει και απολαμβάνει την αιώνια ευγνωμοσύνη μας και αγάπη, ειδικά μετά από το φετινό Φ4 που ήταν εξαιρετικός έχει καλως. Αν θέλει μένει σε αυτό που είπε και κάνει ό,τι νομίζει καλύτερο, το μοναστήρι να είναι καλά και καλόγερους σαν τον Γουόκαπ έχει πολλούς (μητροπολίτες σαν τον Φουρνιέ είναι σε έλλειψη :mrgreen: )

Το ΜΟΝΟ πραγματικά ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ νέο της ημέρας είναι η αποχώρηση Σακιλαρου Μακισικ

Σακη μου άκουσες τα πάντα και πρόσφερες κάθε μέρα το 110% σου . ΘΑ ΣΕ ΑΓΑΠΑΜΕ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ . ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ

Πολύ συγκηνητικό το μήνυμα σου. Τιμή μας :obey:

Νομίζω δεν έχω γράψει ούτε καν για Πιτερς που είναι επίσημο εδώ και λίγες μέρες. Τεράστιο ρισπκετ και αιώνια αγάπη και ευγνωμοσύνη ρε Αλεκάρα :obey:

ΥΓ: μου λείπουν και 10 σελίδες που δεν έχω διαβάσει να με συμπαθάτε)

"ο Ολυμπιακός δεν αγοράζεται, είναι κάτι τεράστιο, είναι μία ιδέα"
glenrice90

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 500
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 23, 2021 11:21 pm
Προειδοποιήσεις: 1

Τετ Ιουν 24, 2026 11:52 pm

Αχαχαχ κλαίω που ο Λεμποφσκι τριγκαρε το PTSD 10 γαύρων σε 5 δευτερα με αυτό που έγραψε :D (δεκτή η επεξήγηση)

Όλα καλά

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”