Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
-
glenrice90

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 500
- Εγγραφή: Πέμ Δεκ 23, 2021 11:21 pm
- Προειδοποιήσεις:
1
-
Jeight

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1874
- Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2025 2:14 pm
- Τοποθεσία: Chania
- Αγαπημένος παίκτης: Kobe
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
- Προειδοποιήσεις:
2
Ποιο ποστ παιχνιδι? Ποτε δεν ειχε ποστ παχνιδι ο Φαλ. Post playmaking ειχε που ειναι και εξιαρετικος.big_lebowski έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 11:44 pmΠολύς χαμός για μια πολύ απλή ανάγνωση ρε παίδες
Ο Ολυμπιακος δεν έχασε κάτι που δεν είχε, ο Παναθηναϊκός πήρε κάτι που του έλειπε (ύψος κ ποστ παιχνίδι+ελληνικό διαβατηριο).Πως λέγαμε στο δικο μου δε χωράει, στο δικό σου κολυμπάει?έ κάπως ετσι
Το ότι δε θα λείψει στον έναν δε σημαίνει πως δε θα προσφέρει αρκετά στον άλλον
- big_lebowski

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1709
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 20, 2008 10:51 am
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Μποντιρογκα
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
- Conan1982

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 9363
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
- Τοποθεσία: Κρήτη
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
Ξέρεις αυτό που πάει κώλο, κωλο σπρώχνει σπρώχνει και μετά κάνει το ...dream shake. Εντάξει σχετικά με το ποστ θα απογοητεύουν λίγο.Knoxville έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 11:45 pmbig_lebowski έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 11:44 pmΠολύς χαμός για μια πολύ απλή ανάγνωση ρε παίδες
Ο Ολυμπιακος δεν έχασε κάτι που δεν είχε, ο Παναθηναϊκός πήρε κάτι που του έλειπε (ύψος κ ποστ παιχνίδι+ελληνικό διαβατηριο).Πως λέγαμε στο δικο μου δε χωράει, στο δικό σου κολυμπάει?έ κάπως ετσι
Το ότι δε θα λείψει στον έναν δε σημαίνει πως δε θα προσφέρει αρκετά στον άλλον
Tι έκανε λέει???
- Knoxville

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 569
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 10, 2025 8:34 pm
- Τοποθεσία: AB
- Αγαπημένος παίκτης: B
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Αυτό το είχε όσο οι ομάδες δεν τον ήξεραν... και όταν πήγαινε η μπάλα στην ρακέτα τσιμπούσαν και έστελναν ντουμπλάρισμα.Jeight έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 11:47 pmΠοιο ποστ παιχνιδι? Ποτε δεν ειχε ποστ παχνιδι ο Φαλ. Post playmaking ειχε που ειναι και εξιαρετικος.big_lebowski έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 11:44 pmΠολύς χαμός για μια πολύ απλή ανάγνωση ρε παίδες
Ο Ολυμπιακος δεν έχασε κάτι που δεν είχε, ο Παναθηναϊκός πήρε κάτι που του έλειπε (ύψος κ ποστ παιχνίδι+ελληνικό διαβατηριο).Πως λέγαμε στο δικο μου δε χωράει, στο δικό σου κολυμπάει?έ κάπως ετσι
Το ότι δε θα λείψει στον έναν δε σημαίνει πως δε θα προσφέρει αρκετά στον άλλον
Μετά αυτό το πλεονέκτημα χάθηκε.
-
Jeight

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1874
- Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2025 2:14 pm
- Τοποθεσία: Chania
- Αγαπημένος παίκτης: Kobe
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
- Προειδοποιήσεις:
2
Του την ακουμπας με ποιον σκοπο την μπαλα? Για να αρχισουν τα cuts, σχεδον ποτε δεν κοιτουσε το καλαθιbig_lebowski έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 11:48 pmΔεν ειπα τελειώματα παιδιά, μια χαρά του την ακουμπάς (τη μπαλα) στο ποστ.Ας πασαρει μετά μια χαρα μας κάνει αυτο
- tokalytero3d

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3167
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 17, 2022 10:04 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Προειδοποιήσεις:
2
Ειλικρινά τον μόνο παίκτη που έχω δει να ποσταρει με επιτυχία ο φαλ είναι τον παπατζον.Knoxville έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 11:45 pmbig_lebowski έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 11:44 pmΠολύς χαμός για μια πολύ απλή ανάγνωση ρε παίδες
Ο Ολυμπιακος δεν έχασε κάτι που δεν είχε, ο Παναθηναϊκός πήρε κάτι που του έλειπε (ύψος κ ποστ παιχνίδι+ελληνικό διαβατηριο).Πως λέγαμε στο δικο μου δε χωράει, στο δικό σου κολυμπάει?έ κάπως ετσι
Το ότι δε θα λείψει στον έναν δε σημαίνει πως δε θα προσφέρει αρκετά στον άλλον
Tι έκανε λέει???
Δεν είναι άσχημη κίνηση για 3ος ψηλός πάντως, λόγω διαβατηρίου κυρίως.
- big_lebowski

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1709
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 20, 2008 10:51 am
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Μποντιρογκα
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
- shaq7

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 16420
- Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
- Αγαπημένη θέση: SG, C
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
δεν υπαρχει αν..θα πασαρει!ειναι λες και στο χειριστηριο εχει μονο Χbig_lebowski έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 11:48 pmΔεν ειπα τελειώματα παιδιά, μια χαρά του την ακουμπάς (τη μπαλα) στο ποστ.Ας πασαρει μετά μια χαρα μας κάνει αυτο
βεβαια τωρα ειδα οτι εγραψες ας και οχι αν
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος shaq7 την Τετ Ιουν 24, 2026 11:52 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- Coach Periklis

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 4991
- Εγγραφή: Τρί Μάιος 27, 2014 3:03 am
- Τοποθεσία: Νέα Φιλαδέλφεια
- Αγαπημένη θέση: SG
- Αγαπημένος παίκτης: Σπανούλης , Kobe Bryant
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Βασικά αυτόHeisenberg έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 6:28 pm
Δεν φερθηκε η ομαδα σε κανεναν αδικα. ισα ισα που τους παραγκαλιάζουμε.
Θωμάς μιλάει για σεβασμό, θα πέσει φωτιά να μας κάψει ρε (όχι ότι δεν δικαιούται αύξηση, για τον τρόπο του και τη χρήση λέξεων μιλάω) και Φαλ πάει ΠΑΟ . Τα δυο ιερά τοτέμ Μπαρτζώκα και διοίκησης. Σε σημείο να κοντέψουμε να χάσουμε τον καλύτερο σεντερ της σεζόν και να τσακωνόμαστε εδώ μεταξύ μας για πάρτη τους και για τα Φ4 τους
Καμία περαιτέρω χολή για Φαλ, δεν χρειάζεται να πούμε για την προσφορά του, συζητήθηκαν χθες. Όσοι διαβένουν Ρουβίκωνα είναι dead to me που λένε και στο χωριό μου
Καλά κάνει είναι επαγγελματίας, καλά κάνω κι εγώ γιατί είμαι οπαδός του Ολυμπιακού
Θωμάκος, αν θέλει μένει και απολαμβάνει την αιώνια ευγνωμοσύνη μας και αγάπη, ειδικά μετά από το φετινό Φ4 που ήταν εξαιρετικός έχει καλως. Αν θέλει μένει σε αυτό που είπε και κάνει ό,τι νομίζει καλύτερο, το μοναστήρι να είναι καλά και καλόγερους σαν τον Γουόκαπ έχει πολλούς (μητροπολίτες σαν τον Φουρνιέ είναι σε έλλειψη
Το ΜΟΝΟ πραγματικά ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ νέο της ημέρας είναι η αποχώρηση Σακιλαρου Μακισικ
Σακη μου άκουσες τα πάντα και πρόσφερες κάθε μέρα το 110% σου . ΘΑ ΣΕ ΑΓΑΠΑΜΕ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ . ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ
Πολύ συγκηνητικό το μήνυμα σου. Τιμή μας
Νομίζω δεν έχω γράψει ούτε καν για Πιτερς που είναι επίσημο εδώ και λίγες μέρες. Τεράστιο ρισπκετ και αιώνια αγάπη και ευγνωμοσύνη ρε Αλεκάρα
ΥΓ: μου λείπουν και 10 σελίδες που δεν έχω διαβάσει να με συμπαθάτε)
"ο Ολυμπιακός δεν αγοράζεται, είναι κάτι τεράστιο, είναι μία ιδέα"
-
glenrice90

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 500
- Εγγραφή: Πέμ Δεκ 23, 2021 11:21 pm
- Προειδοποιήσεις:
1

BasketForum – Ιστορικό Αρχείο