Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

Jeight

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1874
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2025 2:14 pm
Τοποθεσία: Chania
Αγαπημένος παίκτης: Kobe
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 2

Τετ Ιουν 24, 2026 11:53 pm

Knoxville έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:49 pm
Jeight έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:47 pm


Ποιο ποστ παιχνιδι? Ποτε δεν ειχε ποστ παχνιδι ο Φαλ. Post playmaking ειχε που ειναι και εξιαρετικος.
Αυτό το είχε όσο οι ομάδες δεν τον ήξεραν... και όταν πήγαινε η μπάλα στην ρακέτα τσιμπούσαν και έστελναν ντουμπλάρισμα.

Μετά αυτό το πλεονέκτημα χάθηκε.
Δεν θα κανουμε το ασπρο μαυρο, μια χαρα ειχε πλεονεκτημα οταν επαιζε. Αλλιως δεν θα επαιζε. Αλλα δεν εχει post παχνιδι, με μονο μαρκαρισμα και στατικη επιθεση δεν θα αξιοποιηθει.

Άβαταρ μέλους
Conan1982

Site Admin
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 9363
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
Τοποθεσία: Κρήτη
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 11:54 pm

Είναι που του τα χωναμε που δεν ποσταρε τον Καμπατσο και μας βγήκε αυθόρμητα. :D

Άβαταρ μέλους
Knoxville

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 569
Εγγραφή: Τρί Ιουν 10, 2025 8:34 pm
Τοποθεσία: AB
Αγαπημένος παίκτης: B
Αγαπημένη ομάδα: Detroit-Pistons
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 11:55 pm

Υπάρχει και το γκρι.
Εάν βλέπεις μόνο άσπρο και μαύρο είναι δικό σου πρόβλημα.

Rivers15

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2368
Εγγραφή: Τετ Φεβ 26, 2025 12:53 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: David Rivers
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Τετ Ιουν 24, 2026 11:55 pm

tokalytero3d έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:50 pm
Knoxville έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:45 pm



Tι έκανε λέει???
Ειλικρινά τον μόνο παίκτη που έχω δει να ποσταρει με επιτυχία ο φαλ είναι τον παπατζον.

Δεν είναι άσχημη κίνηση για 3ος ψηλός πάντως, λόγω διαβατηρίου κυρίως.
Αν εχεις μονο εναν ψηλο στο ροστερ σου και ψαχνεις αλλους 2 ψηλους κ βρισκεται μπροστα σου ο φαλ και με ελληνικο διαβατηριο, μια χαρα λυση ειναι. Το μονο ερωτημα στην προκειμενη αν ειναι καλυτερη επιλογη ο τωρινος φαλ απ τον τωρινο Βαλαντσιουλας που πηγε στη Ζαλγκιρις.

Αν εχεις μια 3αδα ψηλων και βρισκεται μπροστα σου ο Φαλ στα 34-35 του νομιζω προσπερνας.

Οποτε την καλυτερη κινηση εκαναν μαλλον κ οι δυο ομαδες.

Εχουμε βγει ομως ΕΚΤΟΣ θεματος συζηταμε στις μεταγραφες του ολυμπιακου για μεταγραφη που εκανε ο Παναθηναικος! :ugeek:

Jeight

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1874
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2025 2:14 pm
Τοποθεσία: Chania
Αγαπημένος παίκτης: Kobe
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 2

Τετ Ιουν 24, 2026 11:55 pm

Ο Βουγιουκας ηταν σκορερ σε ενα εντελως διαφορετικο μπασκετ. Τι συγκριση ειναι αυτη? Παιχνιδι στο ποστ οταν λες ΟΛΟΙ καταλαβαινουν κινησεις στο πσοτ για να σκοραρει. Δηλαδη αν γραψουμε οτι ο Embid εχει παχνιδι στο ποστ θα σκεφτουν ολοι "τι καλα που πασαρει την μπαλα ο Εμπιντ απο το ποστ"? θα τρλεαθουμε?

Άβαταρ μέλους
yawn.brigade

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1512
Εγγραφή: Τετ Μάιος 22, 2024 10:57 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 11:58 pm



tarp7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 6238
Εγγραφή: Παρ Δεκ 07, 2018 12:23 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 12:00 am

yawn.brigade έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:58 pm
Θα πάει κι ο Μόρρις στον ΠΑΟ; :lol:

Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16425
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 12:02 am

yawn.brigade έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:58 pm
αυτος τι κλαιει μπας και νομιζει θα μεινει?ειναι τοσο εκτος κλιματος που μπορει :lol:

Άβαταρ μέλους
tokalytero3d

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3167
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 17, 2022 10:04 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Προειδοποιήσεις: 2

Πέμ Ιουν 25, 2026 12:04 am

tarp7 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 12:00 am
yawn.brigade έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:58 pm
Θα πάει κι ο Μόρρις στον ΠΑΟ; :lol:
Το emoticon σκουπίζει το μάτι η φυσάει την μύτη; Πες μου και σου λέω :D

Rivers15

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2368
Εγγραφή: Τετ Φεβ 26, 2025 12:53 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: David Rivers
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Πέμ Ιουν 25, 2026 12:05 am

shaq7 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 12:02 am
yawn.brigade έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:58 pm
αυτος τι κλαιει μπας και νομιζει θα μεινει?ειναι τοσο εκτος κλιματος που μπορει :lol:
Ειχαν γινει κολληταρια αφου ολη τη σεζον βλεπαν τους αγωνες παρεα απο τα baseline seats.

Christofis

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3663
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 12:06 am

Τελικα παιδια παιδια που μεγαλωσαν μεσα στην ομαδα οπως τον Νικολα καλο ειναι να τους σεβομαστε λιγο παραπανω.

Ο Φαλ δεν ξερω αν εφυγε με πικρια και για αυτο πηγε στον Παο ή αν το ειδε στυγνα επαγγελματικα. Αν οντως πηρε 2 εκατομμυρια και η προταση της βιλερπαν ηταν μικροτερη καλως πηγε στον Παο.

Ο Παο πηρε εναν σεντερ
1)με ελληνικο διαβατηριο συντομα που σε συγκριση με τους διαθεσιμους στην θεωρια ειναι 2 επιπεδα πανω.
2) Για 3ος ειναι πολυτελεια ενω δινει αυτο που χρειαζεται απο τον 3ο του να μπει να παιξει ξυλο και να κανει την διαφορα για 5-10 λεπτα
3) που αν πετυχει θα ειναι μεγαλη επικοινωνιακη νικη απεναντι στον αντιπαλο


Απο την αλλη:
1. Θα εχει 2 σεντερ μετα απο σοβαρους τραυματιαμους που ο ενας δεν επανηλθε και δεν ξέρουμε αν θα επανελθει ποτε ενω τον αλλον τον ειδαμε να παιζει 2 δεκαλεπτα μετα απο 9 μηνες
2. Ο Φαλ ηταν ηδη σε πτωτικη πορεια την χρονια πτιν τον τραυματισμο του.
3. Δεν γινεται να δινει στον τριτονσεντερ 3 εκατομμυρια σκεφτειτε τι θα ζητησουνε ολοι οιβυπολοιποι ειδικα παικτες οπως ο Γκραντ

Γενικα θεωρω οτι δεν προκειται να πετυχει σαν μεταγραφη 2 εκατομμυριων. Δεν ειναι σιγουρος αν θα μπορεσει να μην εχει συνεχεις μικροτραυματισμους. Εγω προσωπικα θα εψαχνα κατι πιο φρεσκο. Αλλα αν μεινει υγιης παρολο που δεν αξιζει να δωσεις τετοια λεφτα σε εναν 35χρονο μετα απο τραυματισμο, δεν εχει να χασει θεωρω αγωνιστικα ο Παο

Γενικα η αισθηση που μου αφηνει ειναι σαν αυτην οταν ακουσα οτι ο Ματ Λοτζεσκι πηγε στον Παο. Ουτε κρυο ουτε ζεστη. Και οπως το βελουδινο σφυρι τον θυμαμαι μονο με τον Ολυμπιακο σαν να μην πηγε ποτε στον Παο ετσι νομιζω θα νιωθω δεκα χρονια μετα για τον Φαλ.

Άβαταρ μέλους
tokalytero3d

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3167
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 17, 2022 10:04 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Προειδοποιήσεις: 2

Πέμ Ιουν 25, 2026 12:06 am

shaq7 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 12:02 am
yawn.brigade έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:58 pm
αυτος τι κλαιει μπας και νομιζει θα μεινει?ειναι τοσο εκτος κλιματος που μπορει :lol:
Αυτός μπορεί να είναι σε φάση ' τι ήρθαν τώρα αυτοί οι μοντερο μακινταιρ που θα βρουν χρόνο να παίξουν " :lol:

Άβαταρ μέλους
coach blue

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2891
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 25, 2024 1:48 pm
Τοποθεσία: in the paint
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 12:07 am

tokalytero3d έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 12:04 am
tarp7 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 12:00 am

Θα πάει κι ο Μόρρις στον ΠΑΟ; :lol:
Το emoticon σκουπίζει το μάτι η φυσάει την μύτη; Πες μου και σου λέω :D
Κλαυσογελαει :wink:

Άβαταρ μέλους
big_lebowski

Moderator
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1709
Εγγραφή: Παρ Ιουν 20, 2008 10:51 am
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Μποντιρογκα
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 12:09 am

Jeight έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:55 pm
Ο Βουγιουκας ηταν σκορερ σε ενα εντελως διαφορετικο μπασκετ. Τι συγκριση ειναι αυτη? Παιχνιδι στο ποστ οταν λες ΟΛΟΙ καταλαβαινουν κινησεις στο πσοτ για να σκοραρει. Δηλαδη αν γραψουμε οτι ο Embid εχει παχνιδι στο ποστ θα σκεφτουν ολοι "τι καλα που πασαρει την μπαλα ο Εμπιντ απο το ποστ"? θα τρλεαθουμε?
άλλαξε λίγο το υφος σου σε παρακαλώ πολύ, έχεις ήδη πάρει φάουλ σήμερα διότι είσαι στη τσίτα.
Δε ξέρω αν και τι σε τρελαίνει, δε με απασχολεί κιόλας

Ένα σαφές πράγμα λέω.Τι τον κάνεις τον Φαλ ?Τον βάζεις για στρετς 5 να σουτάρει?Τη μπάλα στο ποστ του ακουμπάς. Είχαμε τέτοιο παικτη ?όχι

Μη τη πέφτετε επειδή σας χαλάει κάποιος το αφήγημα, μπασκετική κουβέντα κανουμε

Άβαταρ μέλους
tokalytero3d

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3167
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 17, 2022 10:04 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Προειδοποιήσεις: 2

Πέμ Ιουν 25, 2026 12:09 am

coach blue έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 12:07 am
tokalytero3d έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 12:04 am

Το emoticon σκουπίζει το μάτι η φυσάει την μύτη; Πες μου και σου λέω :D
Κλαυσογελαει :wink:
c6d465035e4eaeb3f196be98a4fd8225.jpg


Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”