Δεν θα κανουμε το ασπρο μαυρο, μια χαρα ειχε πλεονεκτημα οταν επαιζε. Αλλιως δεν θα επαιζε. Αλλα δεν εχει post παχνιδι, με μονο μαρκαρισμα και στατικη επιθεση δεν θα αξιοποιηθει.
Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
-
Jeight

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1874
- Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2025 2:14 pm
- Τοποθεσία: Chania
- Αγαπημένος παίκτης: Kobe
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
- Προειδοποιήσεις:
2
-
Rivers15

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2368
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 26, 2025 12:53 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: David Rivers
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Αν εχεις μονο εναν ψηλο στο ροστερ σου και ψαχνεις αλλους 2 ψηλους κ βρισκεται μπροστα σου ο φαλ και με ελληνικο διαβατηριο, μια χαρα λυση ειναι. Το μονο ερωτημα στην προκειμενη αν ειναι καλυτερη επιλογη ο τωρινος φαλ απ τον τωρινο Βαλαντσιουλας που πηγε στη Ζαλγκιρις.tokalytero3d έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 11:50 pmΕιλικρινά τον μόνο παίκτη που έχω δει να ποσταρει με επιτυχία ο φαλ είναι τον παπατζον.
Δεν είναι άσχημη κίνηση για 3ος ψηλός πάντως, λόγω διαβατηρίου κυρίως.
Αν εχεις μια 3αδα ψηλων και βρισκεται μπροστα σου ο Φαλ στα 34-35 του νομιζω προσπερνας.
Οποτε την καλυτερη κινηση εκαναν μαλλον κ οι δυο ομαδες.
Εχουμε βγει ομως ΕΚΤΟΣ θεματος συζηταμε στις μεταγραφες του ολυμπιακου για μεταγραφη που εκανε ο Παναθηναικος!
-
Jeight

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1874
- Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2025 2:14 pm
- Τοποθεσία: Chania
- Αγαπημένος παίκτης: Kobe
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
- Προειδοποιήσεις:
2
Ο Βουγιουκας ηταν σκορερ σε ενα εντελως διαφορετικο μπασκετ. Τι συγκριση ειναι αυτη? Παιχνιδι στο ποστ οταν λες ΟΛΟΙ καταλαβαινουν κινησεις στο πσοτ για να σκοραρει. Δηλαδη αν γραψουμε οτι ο Embid εχει παχνιδι στο ποστ θα σκεφτουν ολοι "τι καλα που πασαρει την μπαλα ο Εμπιντ απο το ποστ"? θα τρλεαθουμε?
- yawn.brigade

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1512
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 22, 2024 10:57 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
- tokalytero3d

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3167
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 17, 2022 10:04 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Προειδοποιήσεις:
2
-
Christofis

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3663
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
- Προειδοποιήσεις:
0
Τελικα παιδια παιδια που μεγαλωσαν μεσα στην ομαδα οπως τον Νικολα καλο ειναι να τους σεβομαστε λιγο παραπανω.
Ο Φαλ δεν ξερω αν εφυγε με πικρια και για αυτο πηγε στον Παο ή αν το ειδε στυγνα επαγγελματικα. Αν οντως πηρε 2 εκατομμυρια και η προταση της βιλερπαν ηταν μικροτερη καλως πηγε στον Παο.
Ο Παο πηρε εναν σεντερ
1)με ελληνικο διαβατηριο συντομα που σε συγκριση με τους διαθεσιμους στην θεωρια ειναι 2 επιπεδα πανω.
2) Για 3ος ειναι πολυτελεια ενω δινει αυτο που χρειαζεται απο τον 3ο του να μπει να παιξει ξυλο και να κανει την διαφορα για 5-10 λεπτα
3) που αν πετυχει θα ειναι μεγαλη επικοινωνιακη νικη απεναντι στον αντιπαλο
Απο την αλλη:
1. Θα εχει 2 σεντερ μετα απο σοβαρους τραυματιαμους που ο ενας δεν επανηλθε και δεν ξέρουμε αν θα επανελθει ποτε ενω τον αλλον τον ειδαμε να παιζει 2 δεκαλεπτα μετα απο 9 μηνες
2. Ο Φαλ ηταν ηδη σε πτωτικη πορεια την χρονια πτιν τον τραυματισμο του.
3. Δεν γινεται να δινει στον τριτονσεντερ 3 εκατομμυρια σκεφτειτε τι θα ζητησουνε ολοι οιβυπολοιποι ειδικα παικτες οπως ο Γκραντ
Γενικα θεωρω οτι δεν προκειται να πετυχει σαν μεταγραφη 2 εκατομμυριων. Δεν ειναι σιγουρος αν θα μπορεσει να μην εχει συνεχεις μικροτραυματισμους. Εγω προσωπικα θα εψαχνα κατι πιο φρεσκο. Αλλα αν μεινει υγιης παρολο που δεν αξιζει να δωσεις τετοια λεφτα σε εναν 35χρονο μετα απο τραυματισμο, δεν εχει να χασει θεωρω αγωνιστικα ο Παο
Γενικα η αισθηση που μου αφηνει ειναι σαν αυτην οταν ακουσα οτι ο Ματ Λοτζεσκι πηγε στον Παο. Ουτε κρυο ουτε ζεστη. Και οπως το βελουδινο σφυρι τον θυμαμαι μονο με τον Ολυμπιακο σαν να μην πηγε ποτε στον Παο ετσι νομιζω θα νιωθω δεκα χρονια μετα για τον Φαλ.
Ο Φαλ δεν ξερω αν εφυγε με πικρια και για αυτο πηγε στον Παο ή αν το ειδε στυγνα επαγγελματικα. Αν οντως πηρε 2 εκατομμυρια και η προταση της βιλερπαν ηταν μικροτερη καλως πηγε στον Παο.
Ο Παο πηρε εναν σεντερ
1)με ελληνικο διαβατηριο συντομα που σε συγκριση με τους διαθεσιμους στην θεωρια ειναι 2 επιπεδα πανω.
2) Για 3ος ειναι πολυτελεια ενω δινει αυτο που χρειαζεται απο τον 3ο του να μπει να παιξει ξυλο και να κανει την διαφορα για 5-10 λεπτα
3) που αν πετυχει θα ειναι μεγαλη επικοινωνιακη νικη απεναντι στον αντιπαλο
Απο την αλλη:
1. Θα εχει 2 σεντερ μετα απο σοβαρους τραυματιαμους που ο ενας δεν επανηλθε και δεν ξέρουμε αν θα επανελθει ποτε ενω τον αλλον τον ειδαμε να παιζει 2 δεκαλεπτα μετα απο 9 μηνες
2. Ο Φαλ ηταν ηδη σε πτωτικη πορεια την χρονια πτιν τον τραυματισμο του.
3. Δεν γινεται να δινει στον τριτονσεντερ 3 εκατομμυρια σκεφτειτε τι θα ζητησουνε ολοι οιβυπολοιποι ειδικα παικτες οπως ο Γκραντ
Γενικα θεωρω οτι δεν προκειται να πετυχει σαν μεταγραφη 2 εκατομμυριων. Δεν ειναι σιγουρος αν θα μπορεσει να μην εχει συνεχεις μικροτραυματισμους. Εγω προσωπικα θα εψαχνα κατι πιο φρεσκο. Αλλα αν μεινει υγιης παρολο που δεν αξιζει να δωσεις τετοια λεφτα σε εναν 35χρονο μετα απο τραυματισμο, δεν εχει να χασει θεωρω αγωνιστικα ο Παο
Γενικα η αισθηση που μου αφηνει ειναι σαν αυτην οταν ακουσα οτι ο Ματ Λοτζεσκι πηγε στον Παο. Ουτε κρυο ουτε ζεστη. Και οπως το βελουδινο σφυρι τον θυμαμαι μονο με τον Ολυμπιακο σαν να μην πηγε ποτε στον Παο ετσι νομιζω θα νιωθω δεκα χρονια μετα για τον Φαλ.
- tokalytero3d

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3167
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 17, 2022 10:04 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Προειδοποιήσεις:
2
- coach blue

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2891
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 25, 2024 1:48 pm
- Τοποθεσία: in the paint
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Κλαυσογελαειtokalytero3d έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 12:04 amΤο emoticon σκουπίζει το μάτι η φυσάει την μύτη; Πες μου και σου λέω![]()
- big_lebowski

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1709
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 20, 2008 10:51 am
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Μποντιρογκα
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
άλλαξε λίγο το υφος σου σε παρακαλώ πολύ, έχεις ήδη πάρει φάουλ σήμερα διότι είσαι στη τσίτα.Jeight έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 11:55 pmΟ Βουγιουκας ηταν σκορερ σε ενα εντελως διαφορετικο μπασκετ. Τι συγκριση ειναι αυτη? Παιχνιδι στο ποστ οταν λες ΟΛΟΙ καταλαβαινουν κινησεις στο πσοτ για να σκοραρει. Δηλαδη αν γραψουμε οτι ο Embid εχει παχνιδι στο ποστ θα σκεφτουν ολοι "τι καλα που πασαρει την μπαλα ο Εμπιντ απο το ποστ"? θα τρλεαθουμε?
Δε ξέρω αν και τι σε τρελαίνει, δε με απασχολεί κιόλας
Ένα σαφές πράγμα λέω.Τι τον κάνεις τον Φαλ ?Τον βάζεις για στρετς 5 να σουτάρει?Τη μπάλα στο ποστ του ακουμπάς. Είχαμε τέτοιο παικτη ?όχι
Μη τη πέφτετε επειδή σας χαλάει κάποιος το αφήγημα, μπασκετική κουβέντα κανουμε
- tokalytero3d

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3167
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 17, 2022 10:04 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Προειδοποιήσεις:
2
coach blue έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 12:07 amΚλαυσογελαειtokalytero3d έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 12:04 am
Το emoticon σκουπίζει το μάτι η φυσάει την μύτη; Πες μου και σου λέω![]()
![]()
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.





BasketForum – Ιστορικό Αρχείο