Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
- nikolas_asteri

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 5997
- Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0

- shaq7

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 16425
- Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
- Αγαπημένη θέση: SG, C
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
φανταζεσαι να παει απο τις χριστοσταθμισεις του μπι στις μελιτζανες του ζοτς?yawn.brigade έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 12:33 amτον Λάρυ καλό θα είναι να τον ρωτήσουμε πού θα πάει πριν ετοιμάσουμε συγκινητικό βίντεο![]()
- tokalytero3d

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3167
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 17, 2022 10:04 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Προειδοποιήσεις:
2
Ναι, θέλω να πω μην κοιτάμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος.nikolas_asteri έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 12:31 amΜπορούμε να κολλάμε σε παραπάνω από ένα πράγμα πάντωςtokalytero3d έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 12:25 am
Ρε γκαις πίσω απ την "νομιμότητα" η με έτοιμους φωτογραφικούς νόμους έχουν γίνει εγκλήματα και εγκλήματα (από προέδρους ομάδων μπάσκετ πχ) και σεις κολλάτε αν βγάζει νόμιμα η δίκαια διαβατήριο ο φαλ και ο κάθε φαλΕδώ σε αυτή τη γωνιά, σε αυτό το τοπικ, γι'αυτό συζητάμε. Δεν είναι ότι αγνοούμε τον κόσμο γύρω μας και όλη μέρα λέμε για τον Φαλ.
Κατά τ αλλά ο καθένας μπορεί να συζητάει ότι θέλει προφανώς. Πχ ποσο έβαλε μέσα την οικονομία της χώρας η καθαρίστρια που δεν είχε πτυχίο..
-
Seven star

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 89
- Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 24, 2024 1:07 pm
- Τοποθεσία: Athens
- Αγαπημένη θέση: Bench
- Αγαπημένος παίκτης: Πάτρικ Μπερκ
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos
- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
2
- nikolas_asteri

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 5997
- Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Παρ'ότι δεν μου αρέσει η μεταγραφή του Φαλ σαν παίκτη, δεν καταλαβαίνω γιατί τον αντιμετωπίζετε έτσι. Εννοώ, λογικά η ομάδα δεν τον ήθελε και εκείνος πήγε όπου θεώρησε σωστό για την καριέρα του.
Δηλαδή του είπε ο Ολυμπιακός "δεν σε θέλω" και ο Φαλ που μπορεί να έχει βολευτεί στην Αθήνα, μπορεί να έχει παιδιά που πηγαίνουν σχολείο, μπορεί να έχει βρει τον κουρέα που του αρέσει, και που έχει εθσιτεί στον φρέντο κλπ έπρεπε στο όνομα κάποιου οπαδισμού να πάει στη Λυόν ας πούμε ενώ έχει πρόταση από τον Παναθηναικό; Αυτό θα ήταν αδιανόητο.
Οι αθλητές ευτυχώς δεν βλέπουν "εχθρούς" στις αντίπαλες ομάδες.

- Καρβουνιάρης

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 331
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
- Προειδοποιήσεις:
0
- nikolas_asteri

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 5997
- Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Μα και αυτά τα συζητάμε, απλά σε άλλα τόπικς. Καταλαβαίνω ότι είναι πταίσμα μπροστά σε αυτά που γίνονται που επηρεάζουν πραγματικά τις ζωές μας αλλά πχ δεν πιστεύω να σου έχω δώσει την εντύπωση ανθρώπου που ασχολείται μόνο με τα αθλητικά.tokalytero3d έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 12:37 amΝαι, θέλω να πω μην κοιτάμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος.nikolas_asteri έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 12:31 am
Μπορούμε να κολλάμε σε παραπάνω από ένα πράγμα πάντωςΕδώ σε αυτή τη γωνιά, σε αυτό το τοπικ, γι'αυτό συζητάμε. Δεν είναι ότι αγνοούμε τον κόσμο γύρω μας και όλη μέρα λέμε για τον Φαλ.
Κατά τ αλλά ο καθένας μπορεί να συζητάει ότι θέλει προφανώς. Πχ ποσο έβαλε μέσα την οικονομία της χώρας η καθαρίστρια που δεν είχε πτυχίο..

-
redcard

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 798
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 19, 2024 2:03 pm
- Τοποθεσία: Λονδίνο
- Αγαπημένος παίκτης: Roy
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Και οι δυο αν ερθουν θα ειναι πταισματα οπως ο Σλουκας και μιλαω για μενα προσωπικα, δε παιρνω ευθυνη τι γραφει ο καθε καμενος.
Εδω δε μιλαμε για μια απλη μετακινηση ενος παιχτη, μιλαμε για παιχτη που ο οργανισμος τιμησε συμβολαιο 1.8 εκατομμυριων χωρις να συζητησει καν αναπροσαρμογη σε πιθανως career ending τραυματισμο.
Μη τα κανετε ολα χυλο. Μιλαμε για αδιανοητη κινηση.
- shaq7

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 16425
- Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
- Αγαπημένη θέση: SG, C
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
ο φαλ ειχε οψιον που υποθετω την πληρωθηκε..100-200χιλ ηταν.δεν ειναι οτι ειπε δεν πειραζει φευγω και ετσι.Καρβουνιάρης έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 12:41 amΔηλαδή, πώς ακριβώς τον σεβάστηκε ο Ολυμπιακός; Επειδή δεν τον έδιωξε και να του πληρώνει το υπόλοιπο συμβόλαιο; Δεν μπορούσε να κάνει κάτι άλλο. Ίσα-ίσα που ο Φαλ σεβάστηκε τον Ολυμπιακό και δεν ζήτησε αποζημίωση για το διώξιμό του τώρα, ενώ θα μπορούσε.
-
redcard

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 798
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 19, 2024 2:03 pm
- Τοποθεσία: Λονδίνο
- Αγαπημένος παίκτης: Roy
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Εντελως.Seven star έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 12:38 amΆρα έχεις την ίδια άποψη και για την μετακίνηση του Περπέρογλου το 2012 σε εσάς ?
-
tarp7

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 6238
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 07, 2018 12:23 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Προειδοποιήσεις:
0
Δεν σημαίνει βέβαια ότι θα το καταπιουμε επειδή είναι πταίσμαnikolas_asteri έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 12:42 amΜα και αυτά τα συζητάμε, απλά σε άλλα τόπικς. Καταλαβαίνω ότι είναι πταίσμα μπροστά σε αυτά που γίνονται που επηρεάζουν πραγματικά τις ζωές μας αλλά πχ δεν πιστεύω να σου έχω δώσει την εντύπωση ανθρώπου που ασχολείται μόνο με τα αθλητικά.tokalytero3d έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 12:37 am
Ναι, θέλω να πω μην κοιτάμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος.
Κατά τ αλλά ο καθένας μπορεί να συζητάει ότι θέλει προφανώς. Πχ ποσο έβαλε μέσα την οικονομία της χώρας η καθαρίστρια που δεν είχε πτυχίο..
- yawn.brigade

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1513
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 22, 2024 10:57 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
δε του κάναμε καμιά χάρη με τον τραυματισμό του, ό,τι προβλέπεται από τα συμβόλαια των αθλητών έγινε και στην περίπτωση του.
δεν έχω αμφιβολία ότι του φερθήκαμε άψογα, ακόμα και το ότι τον έβαλε ο Μπαρτζώκας να παίξει δύο κρίσιμα παιχνίδια Ευρωλίγκας συνηγορεί υπέρ αυτού. αν μη τι άλλο δείχνει ότι τον αναγνωρίζαμε μέχρι τέλους ως σημαντικό μέλος της ομάδας. αλλά χάρη σίγουρα δε του κάναμε.
δεν έχω αμφιβολία ότι του φερθήκαμε άψογα, ακόμα και το ότι τον έβαλε ο Μπαρτζώκας να παίξει δύο κρίσιμα παιχνίδια Ευρωλίγκας συνηγορεί υπέρ αυτού. αν μη τι άλλο δείχνει ότι τον αναγνωρίζαμε μέχρι τέλους ως σημαντικό μέλος της ομάδας. αλλά χάρη σίγουρα δε του κάναμε.

BasketForum – Ιστορικό Αρχείο