Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16425
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 12:47 am

redcard έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 12:44 am
τουλουμπα έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 12:37 am


κοιταχτες να δωσετε οτι θελουν ο θωμας και ο ντορσει γιατι του χρονου θα γραφετε χειροτερα :cool:
Και οι δυο αν ερθουν θα ειναι πταισματα οπως ο Σλουκας και μιλαω για μενα προσωπικα, δε παιρνω ευθυνη τι γραφει ο καθε καμενος.

Εδω δε μιλαμε για μια απλη μετακινηση ενος παιχτη, μιλαμε για παιχτη που ο οργανισμος τιμησε συμβολαιο 1.8 εκατομμυριων χωρις να συζητησει καν αναπροσαρμογη σε πιθανως career ending τραυματισμο.

Μη τα κανετε ολα χυλο. Μιλαμε για αδιανοητη κινηση.
δεν νομιζω οτι μπορουσε να κανει κατι ο ολυμπιακος..ειχε υπογραψει συμβολαιο με 1.8 δεν μπορουσε να του πει α τραυματιστηκες οποτε παρε τοσα.Αναγκαστικα το τιμησε.

Άβαταρ μέλους
nikolas_asteri

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 5997
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
Αγαπημένη ομάδα: New-York-Knicks
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 12:48 am

tarp7 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 12:46 am
nikolas_asteri έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 12:42 am


Μα και αυτά τα συζητάμε, απλά σε άλλα τόπικς. Καταλαβαίνω ότι είναι πταίσμα μπροστά σε αυτά που γίνονται που επηρεάζουν πραγματικά τις ζωές μας αλλά πχ δεν πιστεύω να σου έχω δώσει την εντύπωση ανθρώπου που ασχολείται μόνο με τα αθλητικά.
Δεν σημαίνει βέβαια ότι θα το καταπιουμε επειδή είναι πταίσμα
Νταξ τα βλέπουμε διαφορετικά τα πράγματα. Ποτέ μου δεν θεώρησα προβληματικές αυτές τις μετακινήσεις (ούτε του Σπανούλη).

Εικόνα
tarp7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 6238
Εγγραφή: Παρ Δεκ 07, 2018 12:23 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 12:49 am

shaq7 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 12:45 am
Καρβουνιάρης έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 12:41 am


Δηλαδή, πώς ακριβώς τον σεβάστηκε ο Ολυμπιακός; Επειδή δεν τον έδιωξε και να του πληρώνει το υπόλοιπο συμβόλαιο; Δεν μπορούσε να κάνει κάτι άλλο. Ίσα-ίσα που ο Φαλ σεβάστηκε τον Ολυμπιακό και δεν ζήτησε αποζημίωση για το διώξιμό του τώρα, ενώ θα μπορούσε.
ο φαλ ειχε οψιον που υποθετω την πληρωθηκε..100-200χιλ ηταν.δεν ειναι οτι ειπε δεν πειραζει φευγω και ετσι.
Αφού είχε οψιόν η ομάδα δεν μπορούσε να ζητήσει κάτι παραπάνω. Τι αποζημίωση να ζητούσε.

Άβαταρ μέλους
coach blue

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2891
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 25, 2024 1:48 pm
Τοποθεσία: in the paint
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 12:50 am

Ωρε χαμος με τον φαλ . Για τους ξενους το κυριο μοτο ειναι live your myth in greece . Οι ανθρωποι κανουν ζωαρα εδω .

Βρηκε ο φαλ τρελα λεφτα ενω δεν ξερει καν αν θα μπορεσει να βγαλει μια χρονια και θα πει οχι ;

Ειτε στον ολυμπιακο ειτε στον παναθηναικο υπερτιμημενο τον θεωρω .
Οπως ειχα γραψει χιουμοριστικα και για τον ντιλικινα στον χαρταετο :

Απο το να στενοχωρηθουμε που μενει καλυτερα να στενοχωρηθουμε που φευγει .

ΥΓ : Του δινω ρισπεκτ βεβαια που αυτα τα χρονια θυσιασε τα ποδια του κυνηγωντας γκαρντ στα 10 μετρα . Δεν θα μπορουσαν πολλοι σεβεν φουτερ να αντεξουν τετοιο αμπιουζ για τοσο μεγαλο διαστημα .

Άβαταρ μέλους
Knoxville

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 569
Εγγραφή: Τρί Ιουν 10, 2025 8:34 pm
Τοποθεσία: AB
Αγαπημένος παίκτης: B
Αγαπημένη ομάδα: Detroit-Pistons
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 12:50 am

yawn.brigade έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 12:46 am
δε του κάναμε καμιά χάρη με τον τραυματισμό του, ό,τι προβλέπεται από τα συμβόλαια των αθλητών έγινε και στην περίπτωση του.

δεν έχω αμφιβολία ότι του φερθήκαμε άψογα, ακόμα και το ότι τον έβαλε ο Μπαρτζώκας να παίξει δύο κρίσιμα παιχνίδια Ευρωλίγκας συνηγορεί υπέρ αυτού. αν μη τι άλλο δείχνει ότι τον αναγνωρίζαμε μέχρι τέλους ως σημαντικό μέλος της ομάδας. αλλά χάρη σίγουρα δε του κάναμε.
Εικόνα

Εικόνα

tarp7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 6238
Εγγραφή: Παρ Δεκ 07, 2018 12:23 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 12:53 am

nikolas_asteri έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 12:48 am
tarp7 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 12:46 am

Δεν σημαίνει βέβαια ότι θα το καταπιουμε επειδή είναι πταίσμα
Νταξ τα βλέπουμε διαφορετικά τα πράγματα. Ποτέ μου δεν θεώρησα προβληματικές αυτές τις μετακινήσεις (ούτε του Σπανούλη).
Μάλλον έγινε κάποιο μπέρδεμα άλλο εννοούσα εγώ. Εγώ λέω για το διαβατήριο του φαλ. Για ότι πήγε στον ΠΑΟ εννοείται ότι είναι δικαίωμα του, το έγραψα και παραπάνω επαγγελματίες αθλητές είναι. Φυσικά και δεν μ ενοχλεί καθόλου

manos_89

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 780
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 11, 2012 6:16 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 12:53 am

Ερώτηση επειδή τώρα είδα τη μεταγραφή. Πως γίνεται ο Ολυμπιακός να έκανε την πατάτα να αφήσει ελληνικό διαβατήριο να έρθει σε εμάς και σε κομβική θέση;

glenrice90

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 501
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 23, 2021 11:21 pm
Προειδοποιήσεις: 1

Πέμ Ιουν 25, 2026 12:53 am

redcard έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 12:45 am
Seven star έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 12:38 am

Άρα έχεις την ίδια άποψη και για την μετακίνηση του Περπέρογλου το 2012 σε εσάς ?
Εντελως.
Μπραδερ δεν οφείλει ο επαγγελματίας παίκτης να συνδεθεί με την 7. Οι περισσότεροι στο τέλος της μέρας το βλέπουν καθαρά βιοποριστικα, ασχεται που υπάρχουν και οι τρελαμενοι τύπου Σακ, Λεσορ κλπ που είναι αγαπησιαρηδες. Ζούνε μια άλλη πραγματικότητα από αυτή που έχει στο μυαλό ο κόσμος. Είμαι 30τόσο, καταπονημένο σωμα, σε λίγα χρόνια σταματάω το μπάσκετ, να ένα καλό συμβόλαιο που δε χρειάζεται να αλλάξω και χώρα γιατί μου αρέσει εδώ , τα πάμε.

Ποτέ δεν πούλησε οπαδιλικι ο Φαλ και ποτέ δεν φαινόταν τύπος που νοιάζεται για όλα αυτά. Στο γήπεδο τα έδινε όλα και όταν η ομάδα του πε στο καλό. είπε κι αυτός στο καλο. Τα υπόλοιπα είναι για εμάς. Η Σπανουλιαδα, η Σλουκιαδα, η Οινκονομιαδα, η Δ.Παπανικολιαδα κλπ είχαν ίντριγκα η οποία άρχισε και λίγο απ' τους ίδιους τους παίκτες και το τι πρέσβευαν/ είχαν πει / είχαν κανει. Εδώ δεν υπάρχει τπτ. Τα ίδια και με Πέρπε

to each his own βέβαια, απλά τα γράφω γιατί θα διαβάσουμε πολλα

Άβαταρ μέλους
nikolas_asteri

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 5997
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
Αγαπημένη ομάδα: New-York-Knicks
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 12:55 am

Knoxville έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 12:50 am
yawn.brigade έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 12:46 am
δε του κάναμε καμιά χάρη με τον τραυματισμό του, ό,τι προβλέπεται από τα συμβόλαια των αθλητών έγινε και στην περίπτωση του.

δεν έχω αμφιβολία ότι του φερθήκαμε άψογα, ακόμα και το ότι τον έβαλε ο Μπαρτζώκας να παίξει δύο κρίσιμα παιχνίδια Ευρωλίγκας συνηγορεί υπέρ αυτού. αν μη τι άλλο δείχνει ότι τον αναγνωρίζαμε μέχρι τέλους ως σημαντικό μέλος της ομάδας. αλλά χάρη σίγουρα δε του κάναμε.
Εικόνα

Εικόνα
Αυτό είχε να κάνει γιατί τραυματίστηκε κάνοντας προπόνηση με άλλη ομάδα όμως ε; Κάποια μλκία είχε κάνει αλλά δεν θυμάμαι ποιά ήταν η αλήθεια.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16425
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 12:55 am

με τον μασιγιαουσκας αν θυμαμαι καλα ειχε κερδιθει το δικαστηριο γιατι ειχε τραυματιστει ξανα ενω επαιζε σε καποιο γηπεδακι με φιλους του κατι τετοιο.Δεν ειναι οτι αν πηγαινανε τον φαλ υπηρχε 1% να κερδισουν.

Rivers15

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2370
Εγγραφή: Τετ Φεβ 26, 2025 12:53 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: David Rivers
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Πέμ Ιουν 25, 2026 12:55 am

redcard έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 12:36 am
Για μενα η επιλογη του Φαλ ειναι αδιανοητη μετα απ ο,τι εγινε με τον τραυματισμο του και πως τον σεβαστηκε ο οργανισμος.

Οχι δε το γραψα σωστα. ΑΔΙΑΝΟΗΤΗ.

Η περιπτωση Σλουκα ειναι πταισμα μπροστα σ αυτο που ειδα σημερα, δεν ειναι καν κοντα.
Τον Σλουκα ομως προσπαθησαμε να τον κρατησουμε, με τους δικους μας/του προπονητη τους ορους αλλα και προταση του εγινε κ προσπαθεια να μεινει εγινε.
Τον φαλ τον διωξαμε.
Καμια σχεση οι δυο περιπτωσεις.
Για εμενα ηταν αδιανοητο που ασχοληθηκε ο Παναθηναικος του Ζοτς με τον σημερινο Φαλ περισσοτερο απο το οτι ο Φαλ πηγε στον Παναθηναικο.

Άβαταρ μέλους
nikolas_asteri

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 5997
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
Αγαπημένη ομάδα: New-York-Knicks
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 12:56 am

tarp7 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 12:53 am
nikolas_asteri έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 12:48 am


Νταξ τα βλέπουμε διαφορετικά τα πράγματα. Ποτέ μου δεν θεώρησα προβληματικές αυτές τις μετακινήσεις (ούτε του Σπανούλη).
Μάλλον έγινε κάποιο μπέρδεμα άλλο εννοούσα εγώ. Εγώ λέω για το διαβατήριο του φαλ. Για ότι πήγε στον ΠΑΟ εννοείται ότι είναι δικαίωμα του, το έγραψα και παραπάνω επαγγελματίες αθλητές είναι. Φυσικά και δεν μ ενοχλεί καθόλου
Α σόρι, κατάλαβα λάθος. Βασικά εσύ καλά τα έγραψες, δεν ξέρω τι σκεφτόμουν εκείνη την ώρα :lol:

Ναι, συμφωνούμε.

Εικόνα
BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8082
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Πέμ Ιουν 25, 2026 12:58 am

manos_89 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 12:53 am
Ερώτηση επειδή τώρα είδα τη μεταγραφή. Πως γίνεται ο Ολυμπιακός να έκανε την πατάτα να αφήσει ελληνικό διαβατήριο να έρθει σε εμάς και σε κομβική θέση;
Αυτό μου φαίνεται και μένα λίγο περίεργο. Είτε ο Ολυμπιακός θεώρησε ότι ακόμα και με διαβατήριο ο Φαλ του είναι περιττός από τη στιγμή που έχει Μιλουτίνοφ, Τζόουνς, Χολ και Καραγιαννίδη (μόνο για Ελλάδα) στους σέντερ, είτε δε θα πάρει τελικά διαβατήριο και θα την πατήσουμε. Αλλά θέλω να ελπίζω ότι δε θα υπάρξει κάποια εμπλοκή με το θέμα του διαβατηρίου του.

Rivers15

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2370
Εγγραφή: Τετ Φεβ 26, 2025 12:53 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: David Rivers
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Πέμ Ιουν 25, 2026 12:59 am

manos_89 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 12:53 am
Ερώτηση επειδή τώρα είδα τη μεταγραφή. Πως γίνεται ο Ολυμπιακός να έκανε την πατάτα να αφήσει ελληνικό διαβατήριο να έρθει σε εμάς και σε κομβική θέση;
Προφανως δεν ηθελε να πληρωνει 1.80 μυρια το χρονο για το 4ο πενταρι του για να παιζει μονο μερικους αγωνες στη gbl..
Απο τη στιγμη που κανει exercise το opt-out δεν μπορει να του επιβαλλει να μην παει σε καποια ομαδα.
Δεν υπηρξε αμοιβαια συμφωνια να ολοκληρωθει το συμβολαιο του (οποτε εκει θα μπορουσε ο Ολυμπιακος να θεσει κ αυτο τον ορο), απλα τον αποδεσμευσαν ενεργοποιωντας option που ειχε η ομαδα.

Άβαταρ μέλους
yawn.brigade

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1513
Εγγραφή: Τετ Μάιος 22, 2024 10:57 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 1:00 am

manos_89 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 12:53 am
Ερώτηση επειδή τώρα είδα τη μεταγραφή. Πως γίνεται ο Ολυμπιακός να έκανε την πατάτα να αφήσει ελληνικό διαβατήριο να έρθει σε εμάς και σε κομβική θέση;
πατάτα γιατί;

οι επιλογές που είχε ήταν α) να διώξει έναν από τους Τζόουνς ή Χολ και να κρατήσει τον Φαλ β) να τον κρατήσει ως τέταρτο δίνοντας του 1,8 εκατ. γ) να τον κρατήσει ως τέταρτο με επαναδιαπραγμάτευση που προφανώς δε θα ήθελε ο παίκτης και δ) να τον αφήσει ελεύθερο.

νομίζω δε θα βρεις πολλούς εδώ μέσα που θα επέλεγαν κάτι διαφορετικό από το δ)

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”