δεν νομιζω οτι μπορουσε να κανει κατι ο ολυμπιακος..ειχε υπογραψει συμβολαιο με 1.8 δεν μπορουσε να του πει α τραυματιστηκες οποτε παρε τοσα.Αναγκαστικα το τιμησε.redcard έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 12:44 amΚαι οι δυο αν ερθουν θα ειναι πταισματα οπως ο Σλουκας και μιλαω για μενα προσωπικα, δε παιρνω ευθυνη τι γραφει ο καθε καμενος.
Εδω δε μιλαμε για μια απλη μετακινηση ενος παιχτη, μιλαμε για παιχτη που ο οργανισμος τιμησε συμβολαιο 1.8 εκατομμυριων χωρις να συζητησει καν αναπροσαρμογη σε πιθανως career ending τραυματισμο.
Μη τα κανετε ολα χυλο. Μιλαμε για αδιανοητη κινηση.
Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
- shaq7

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 16425
- Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
- Αγαπημένη θέση: SG, C
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
- nikolas_asteri

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 5997
- Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Νταξ τα βλέπουμε διαφορετικά τα πράγματα. Ποτέ μου δεν θεώρησα προβληματικές αυτές τις μετακινήσεις (ούτε του Σπανούλη).tarp7 έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 12:46 amΔεν σημαίνει βέβαια ότι θα το καταπιουμε επειδή είναι πταίσμαnikolas_asteri έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 12:42 am
Μα και αυτά τα συζητάμε, απλά σε άλλα τόπικς. Καταλαβαίνω ότι είναι πταίσμα μπροστά σε αυτά που γίνονται που επηρεάζουν πραγματικά τις ζωές μας αλλά πχ δεν πιστεύω να σου έχω δώσει την εντύπωση ανθρώπου που ασχολείται μόνο με τα αθλητικά.

-
tarp7

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 6238
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 07, 2018 12:23 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Προειδοποιήσεις:
0
Αφού είχε οψιόν η ομάδα δεν μπορούσε να ζητήσει κάτι παραπάνω. Τι αποζημίωση να ζητούσε.shaq7 έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 12:45 amο φαλ ειχε οψιον που υποθετω την πληρωθηκε..100-200χιλ ηταν.δεν ειναι οτι ειπε δεν πειραζει φευγω και ετσι.Καρβουνιάρης έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 12:41 am
Δηλαδή, πώς ακριβώς τον σεβάστηκε ο Ολυμπιακός; Επειδή δεν τον έδιωξε και να του πληρώνει το υπόλοιπο συμβόλαιο; Δεν μπορούσε να κάνει κάτι άλλο. Ίσα-ίσα που ο Φαλ σεβάστηκε τον Ολυμπιακό και δεν ζήτησε αποζημίωση για το διώξιμό του τώρα, ενώ θα μπορούσε.
- coach blue

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2891
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 25, 2024 1:48 pm
- Τοποθεσία: in the paint
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Ωρε χαμος με τον φαλ . Για τους ξενους το κυριο μοτο ειναι live your myth in greece . Οι ανθρωποι κανουν ζωαρα εδω .
Βρηκε ο φαλ τρελα λεφτα ενω δεν ξερει καν αν θα μπορεσει να βγαλει μια χρονια και θα πει οχι ;
Ειτε στον ολυμπιακο ειτε στον παναθηναικο υπερτιμημενο τον θεωρω .
Οπως ειχα γραψει χιουμοριστικα και για τον ντιλικινα στον χαρταετο :
Απο το να στενοχωρηθουμε που μενει καλυτερα να στενοχωρηθουμε που φευγει .
ΥΓ : Του δινω ρισπεκτ βεβαια που αυτα τα χρονια θυσιασε τα ποδια του κυνηγωντας γκαρντ στα 10 μετρα . Δεν θα μπορουσαν πολλοι σεβεν φουτερ να αντεξουν τετοιο αμπιουζ για τοσο μεγαλο διαστημα .
Βρηκε ο φαλ τρελα λεφτα ενω δεν ξερει καν αν θα μπορεσει να βγαλει μια χρονια και θα πει οχι ;
Ειτε στον ολυμπιακο ειτε στον παναθηναικο υπερτιμημενο τον θεωρω .
Οπως ειχα γραψει χιουμοριστικα και για τον ντιλικινα στον χαρταετο :
Απο το να στενοχωρηθουμε που μενει καλυτερα να στενοχωρηθουμε που φευγει .
ΥΓ : Του δινω ρισπεκτ βεβαια που αυτα τα χρονια θυσιασε τα ποδια του κυνηγωντας γκαρντ στα 10 μετρα . Δεν θα μπορουσαν πολλοι σεβεν φουτερ να αντεξουν τετοιο αμπιουζ για τοσο μεγαλο διαστημα .
- Knoxville

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 569
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 10, 2025 8:34 pm
- Τοποθεσία: AB
- Αγαπημένος παίκτης: B
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
yawn.brigade έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 12:46 amδε του κάναμε καμιά χάρη με τον τραυματισμό του, ό,τι προβλέπεται από τα συμβόλαια των αθλητών έγινε και στην περίπτωση του.
δεν έχω αμφιβολία ότι του φερθήκαμε άψογα, ακόμα και το ότι τον έβαλε ο Μπαρτζώκας να παίξει δύο κρίσιμα παιχνίδια Ευρωλίγκας συνηγορεί υπέρ αυτού. αν μη τι άλλο δείχνει ότι τον αναγνωρίζαμε μέχρι τέλους ως σημαντικό μέλος της ομάδας. αλλά χάρη σίγουρα δε του κάναμε.


-
tarp7

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 6238
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 07, 2018 12:23 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Προειδοποιήσεις:
0
Μάλλον έγινε κάποιο μπέρδεμα άλλο εννοούσα εγώ. Εγώ λέω για το διαβατήριο του φαλ. Για ότι πήγε στον ΠΑΟ εννοείται ότι είναι δικαίωμα του, το έγραψα και παραπάνω επαγγελματίες αθλητές είναι. Φυσικά και δεν μ ενοχλεί καθόλουnikolas_asteri έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 12:48 amΝταξ τα βλέπουμε διαφορετικά τα πράγματα. Ποτέ μου δεν θεώρησα προβληματικές αυτές τις μετακινήσεις (ούτε του Σπανούλη).
-
glenrice90

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 501
- Εγγραφή: Πέμ Δεκ 23, 2021 11:21 pm
- Προειδοποιήσεις:
1
Μπραδερ δεν οφείλει ο επαγγελματίας παίκτης να συνδεθεί με την 7. Οι περισσότεροι στο τέλος της μέρας το βλέπουν καθαρά βιοποριστικα, ασχεται που υπάρχουν και οι τρελαμενοι τύπου Σακ, Λεσορ κλπ που είναι αγαπησιαρηδες. Ζούνε μια άλλη πραγματικότητα από αυτή που έχει στο μυαλό ο κόσμος. Είμαι 30τόσο, καταπονημένο σωμα, σε λίγα χρόνια σταματάω το μπάσκετ, να ένα καλό συμβόλαιο που δε χρειάζεται να αλλάξω και χώρα γιατί μου αρέσει εδώ , τα πάμε.redcard έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 12:45 amΕντελως.Seven star έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 12:38 am
Άρα έχεις την ίδια άποψη και για την μετακίνηση του Περπέρογλου το 2012 σε εσάς ?
Ποτέ δεν πούλησε οπαδιλικι ο Φαλ και ποτέ δεν φαινόταν τύπος που νοιάζεται για όλα αυτά. Στο γήπεδο τα έδινε όλα και όταν η ομάδα του πε στο καλό. είπε κι αυτός στο καλο. Τα υπόλοιπα είναι για εμάς. Η Σπανουλιαδα, η Σλουκιαδα, η Οινκονομιαδα, η Δ.Παπανικολιαδα κλπ είχαν ίντριγκα η οποία άρχισε και λίγο απ' τους ίδιους τους παίκτες και το τι πρέσβευαν/ είχαν πει / είχαν κανει. Εδώ δεν υπάρχει τπτ. Τα ίδια και με Πέρπε
to each his own βέβαια, απλά τα γράφω γιατί θα διαβάσουμε πολλα
- nikolas_asteri

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 5997
- Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Αυτό είχε να κάνει γιατί τραυματίστηκε κάνοντας προπόνηση με άλλη ομάδα όμως ε; Κάποια μλκία είχε κάνει αλλά δεν θυμάμαι ποιά ήταν η αλήθεια.Knoxville έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 12:50 amyawn.brigade έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 12:46 amδε του κάναμε καμιά χάρη με τον τραυματισμό του, ό,τι προβλέπεται από τα συμβόλαια των αθλητών έγινε και στην περίπτωση του.
δεν έχω αμφιβολία ότι του φερθήκαμε άψογα, ακόμα και το ότι τον έβαλε ο Μπαρτζώκας να παίξει δύο κρίσιμα παιχνίδια Ευρωλίγκας συνηγορεί υπέρ αυτού. αν μη τι άλλο δείχνει ότι τον αναγνωρίζαμε μέχρι τέλους ως σημαντικό μέλος της ομάδας. αλλά χάρη σίγουρα δε του κάναμε.
![]()

-
Rivers15

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2370
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 26, 2025 12:53 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: David Rivers
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Τον Σλουκα ομως προσπαθησαμε να τον κρατησουμε, με τους δικους μας/του προπονητη τους ορους αλλα και προταση του εγινε κ προσπαθεια να μεινει εγινε.
Τον φαλ τον διωξαμε.
Καμια σχεση οι δυο περιπτωσεις.
Για εμενα ηταν αδιανοητο που ασχοληθηκε ο Παναθηναικος του Ζοτς με τον σημερινο Φαλ περισσοτερο απο το οτι ο Φαλ πηγε στον Παναθηναικο.
- nikolas_asteri

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 5997
- Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Α σόρι, κατάλαβα λάθος. Βασικά εσύ καλά τα έγραψες, δεν ξέρω τι σκεφτόμουν εκείνη την ώραtarp7 έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 12:53 amΜάλλον έγινε κάποιο μπέρδεμα άλλο εννοούσα εγώ. Εγώ λέω για το διαβατήριο του φαλ. Για ότι πήγε στον ΠΑΟ εννοείται ότι είναι δικαίωμα του, το έγραψα και παραπάνω επαγγελματίες αθλητές είναι. Φυσικά και δεν μ ενοχλεί καθόλουnikolas_asteri έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 12:48 am
Νταξ τα βλέπουμε διαφορετικά τα πράγματα. Ποτέ μου δεν θεώρησα προβληματικές αυτές τις μετακινήσεις (ούτε του Σπανούλη).
Ναι, συμφωνούμε.

-
BillyPao

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 8082
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
- Τοποθεσία: Poitiers
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Αυτό μου φαίνεται και μένα λίγο περίεργο. Είτε ο Ολυμπιακός θεώρησε ότι ακόμα και με διαβατήριο ο Φαλ του είναι περιττός από τη στιγμή που έχει Μιλουτίνοφ, Τζόουνς, Χολ και Καραγιαννίδη (μόνο για Ελλάδα) στους σέντερ, είτε δε θα πάρει τελικά διαβατήριο και θα την πατήσουμε. Αλλά θέλω να ελπίζω ότι δε θα υπάρξει κάποια εμπλοκή με το θέμα του διαβατηρίου του.
-
Rivers15

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2370
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 26, 2025 12:53 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: David Rivers
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Προφανως δεν ηθελε να πληρωνει 1.80 μυρια το χρονο για το 4ο πενταρι του για να παιζει μονο μερικους αγωνες στη gbl..
Απο τη στιγμη που κανει exercise το opt-out δεν μπορει να του επιβαλλει να μην παει σε καποια ομαδα.
Δεν υπηρξε αμοιβαια συμφωνια να ολοκληρωθει το συμβολαιο του (οποτε εκει θα μπορουσε ο Ολυμπιακος να θεσει κ αυτο τον ορο), απλα τον αποδεσμευσαν ενεργοποιωντας option που ειχε η ομαδα.
- yawn.brigade

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1513
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 22, 2024 10:57 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
πατάτα γιατί;
οι επιλογές που είχε ήταν α) να διώξει έναν από τους Τζόουνς ή Χολ και να κρατήσει τον Φαλ β) να τον κρατήσει ως τέταρτο δίνοντας του 1,8 εκατ. γ) να τον κρατήσει ως τέταρτο με επαναδιαπραγμάτευση που προφανώς δε θα ήθελε ο παίκτης και δ) να τον αφήσει ελεύθερο.
νομίζω δε θα βρεις πολλούς εδώ μέσα που θα επέλεγαν κάτι διαφορετικό από το δ)

BasketForum – Ιστορικό Αρχείο