Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

DCubed

 sophomore
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: Σάβ Απρ 19, 2014 5:53 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 2:11 pm

Σχετικά με τον Pokusevski, η άποψη μου είναι ότι ενώ πέρασε 4(;) χρόνια στο NBA και γύρισε με αυτό το σώμα, το work ethic του δεν πρέπει να είναι και το καλύτερο.

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... 281%29.jpg

N.I.2022

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: Τετ Οκτ 19, 2022 4:26 pm
Τοποθεσία: P. Faliro
Αγαπημένη θέση: SG
Αγαπημένος παίκτης: Eddie Johnson
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: OSFP
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 2:14 pm

SbioTech έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:57 pm
Αν ο Πόρου είναι για 6αδα πρωταθλήματος ώστε να μπορεί εν δυνάμει να μένει έξω ενας απο τα φτερά τότε το ακούω. Σαν 14ος-15ος παικτης του ροστερ.
Ο Ποκου δεν έχει κλείσει τα 25 (26/12/2001) και πάντα μιλάμε για ελληνικό διαβατήριο.

Απλά βλέπω ότι με αυτόν στο ρόστερ και με ένα καλό 3άρι που θα “πατάει” και στο 4, καλύπτεις τις θέσεις 3-4 και στη EuroLeague.

Και πάντα ελπιζεις και σε μια αναβάθμιση του μέσα από το μπάσκετ του Μπαρτζώκα. :+1:

Μου φαίνεται μια 100% λογική κίνηση η απόκτησή του.

GP77

 
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 03, 2025 11:33 am
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 2:17 pm

DCubed έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 2:11 pm
Σχετικά με τον Pokusevski, η άποψη μου είναι ότι ενώ πέρασε 4(;) χρόνια στο NBA και γύρισε με αυτό το σώμα, το work ethic του δεν πρέπει να είναι και το καλύτερο.

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... 281%29.jpg
Πάντως εμένα μια χαρά επιλογή μου φαίνεται για το πρωτάθλημα. Μακρύς με καλά στοιχεία που αν δουλευτεί και αποκτήσει αυτοπεποίθηση μπορεί να προσφέρει πράγματα. Την προηγούμενη χρονιά που είχε πιο ενεργό ρόλο στην παρτιζαν τον θυμάμαι να δίνει λύσεις, κυρίως στην άμυνα. Φετος δεν πήρε τόσες ευκαιρίες. Ειδικά με ελληνικό διαβατήριο τον θέλω. Μελλοντικά πρέπει να πείσουμε και τον Βούκσεβιτς (4-5) να έρθει προς τα μέρη μας.

Άβαταρ μέλους
golitog7

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3313
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2017 12:18 pm
Τοποθεσία: Munich
Αγαπημένη θέση: Bench
Αγαπημένος παίκτης: Spanoulis, Diamantidis
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 2:19 pm

Και από μένα είναι ναι και ας πάει άπατο. Είναι κίνηση στυλ Βεζένκοφ. Δεν λέω ότι θα εξελιχθεί σαν τον Σάσα προς θεού, αλλά έχει κάποια χαρακτηριστικά που υπό συνθήκες θα τον έκαναν πολύ dominant παίκτη. Είναι πολύ μικρός ακόμα και αξίζει.
Low risk big potential

Rivers15

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2386
Εγγραφή: Τετ Φεβ 26, 2025 12:53 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: David Rivers
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Πέμ Ιουν 25, 2026 2:19 pm

Εβγαλε το σπορτ24 πως ο φαλ δεν ηταν λεει ευχαριστημενος στον ολυμπιακο τον τελευταιο χρονο :roofl:

Άβαταρ μέλους
tokalytero3d

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3169
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 17, 2022 10:04 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Προειδοποιήσεις: 2

Πέμ Ιουν 25, 2026 2:23 pm

Ο ποκου είναι 25 χρόνων κοντευετε να τον βγάλετε 30αρη..
Με διαβατήριο είναι μια χαρά για α1 και αν δουλέψει στα χέρια του Μπαρτζώκα μπορεί να αλλάξει την καριέρα του.
Εγώ λέω ναι με 1000. Λες και υπάρχουν άλλοι παίκτες με διαβατήρια που είναι καλύτεροι και μπορούμε να τους πάρουμε.

Άβαταρ μέλους
plo koon

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1533
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 19, 2011 3:17 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Papaloukas
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Πέμ Ιουν 25, 2026 2:23 pm

golitog7 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 2:19 pm
Low risk big potential
Ο Μπαρτζώκας ακολουθεί τα βήματα του μεγάλου Warren Buffett

:hammer: je suis jazz thrillos :hammer:
Jeight

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1881
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2025 2:14 pm
Τοποθεσία: Chania
Αγαπημένος παίκτης: Kobe
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 2

Πέμ Ιουν 25, 2026 2:34 pm

Rivers15 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 2:19 pm
Εβγαλε το σπορτ24 πως ο φαλ δεν ηταν λεει ευχαριστημενος στον ολυμπιακο τον τελευταιο χρονο :roofl:
Δεν μας τα λεει καλα ο Φαλ γενικα το τελευταιο διημερο. Κραταω βεβαια πισινη γιατι ειναι ο Μελαγιες και δεν πετυχαινει Γκοτζιλα με μπαζουκα απο τα 5 μετρα...

GP77

 
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 03, 2025 11:33 am
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 2:34 pm

Rivers15 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 2:19 pm
Εβγαλε το σπορτ24 πως ο φαλ δεν ηταν λεει ευχαριστημενος στον ολυμπιακο τον τελευταιο χρονο :roofl:
Φαντάσου για τι δημοσιογράφους μιλάμε. Ενας παίχτης τραυματίας με 1,8εκ συμβόλαιο που είχε την στήριξη από όλο τον οργανισμό και δεν τον πίεσε κανείς ποτέ να επιστρέψει γρηγορότερα, πως γίνεται να είναι δυσαρεστημένος;

redcard

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 804
Εγγραφή: Τετ Ιουν 19, 2024 2:03 pm
Τοποθεσία: Λονδίνο
Αγαπημένος παίκτης: Roy
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 2:39 pm

Rivers15 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 2:19 pm
Εβγαλε το σπορτ24 πως ο φαλ δεν ηταν λεει ευχαριστημενος στον ολυμπιακο τον τελευταιο χρονο :roofl:
Οι παιχτες ειναι πρωτα επαγγελματιες και πρεπει να κοιταξουν τον εαυτο τους.

Οταν η ομαδα σε πεταει σε ενα νοσοκομειο και μεσα ξεκιναει η σαιζον και δε σε βαζει και να παιξεις, τι περιμενετε να κανει ο παιχτης; Να κατσει να το ανεχτει; Ειναι θεμα σεβασμου.

Με τον Φαλ.

Άβαταρ μέλους
Knoxville

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 572
Εγγραφή: Τρί Ιουν 10, 2025 8:34 pm
Τοποθεσία: AB
Αγαπημένος παίκτης: B
Αγαπημένη ομάδα: Detroit-Pistons
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 2:42 pm

Jeight έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 2:34 pm
Rivers15 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 2:19 pm
Εβγαλε το σπορτ24 πως ο φαλ δεν ηταν λεει ευχαριστημενος στον ολυμπιακο τον τελευταιο χρονο :roofl:
Δεν μας τα λεει καλα ο Φαλ γενικα το τελευταιο διημερο. Κραταω βεβαια πισινη γιατι ειναι ο Μελαγιες και δεν πετυχαινει Γκοτζιλα με μπαζουκα απο τα 5 μετρα...
Αυτός δεν έλεγε χθες 0% πιθανότητα να πάει στον ΠΑΟ?

Του έβαλαν ορό στο μεταξύ?

todorris

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 613
Εγγραφή: Δευ Μάιος 30, 2011 9:05 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 2:46 pm

Sokos έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 10:42 am
Νομίζω γίνεται υπερβολική κουβέντα για τον Fall. Εμείς τον αφήσαμε ελεύθερο. Δεν πούλησε ποτέ οπαδιλίκι. Προσωπικά δεν με πείραξε καθόλου που πήγε στον ΠΑΟ. Αφενός δεν ξέρουμε αν έβρισκε αλλού αυτά τα χρήματα, αφετέρου αυτά που γράφτηκαν για την μετακίνηση οικογένειας, παιδιών κτλ έχουν μεγάλη βάση.

Το μόνο που αδυνατώ να καταλάβω είναι πως κάποιος προτιμάει να έχει εργοδότη τον DPG, αντί για οποιονδήποτε άλλο. Ο Fall είναι πολλά χρόνια στην Ελλάδα και την έχει ζήσει την ατμόσφαιρα στο πετσί του. Εκτός αν πιστεύει ότι ο Obradovic θα αποτελέσει ομπρέλα σε όλο αυτό το σκηνικό.

Και για τον ΠΑΟ βγάζει πολύ νόημα αν μιλάμε για Fall με διαβατήριο. Για τρίτος είναι ταμάμ. Τώρα αυτά τα "fake greeks" και "δεν ελληνοποιούμε" αλλά παίρνουμε ελληνοποιημένους είναι άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε και συνδέονται με το σχόλιο για DPG πιο πάνω.

Στα του Θωμά, η γυναίκα του δεν είναι Καναδοιρανή? Νομίζω έχει Ιρανική καταγωγή ή κάτι τέτοιο. Είναι δυνατόν να σκέφτονται σοβαρά την Hapoel? Συνεχίζω να πιστεύω πάντως ότι θα βρεθεί μία αμοιβαία αποδεκτή λύση.
Ο δπγ είπε δημοσίως σε ομιλία στους παίκτες μετά την κούπα ότι σχεδόν τριπλασιάστηκαν οι αποδοχές των περισσοτέρων κ ότι ζητήσαν το πήραν.Ξέρεις κανέναν καλύτερο εργοδότη παικτών?Δές τι τραβάνε οι Γουόκαπ,Ντόρσει κτλ για να πετύχουν αυξησούλα

Άβαταρ μέλους
Καρβουνιάρης

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 341
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 2:52 pm

Rivers15 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 2:19 pm
Εβγαλε το σπορτ24 πως ο φαλ δεν ηταν λεει ευχαριστημενος στον ολυμπιακο τον τελευταιο χρονο :roofl:
Επειδή στην εξέδρα τον έβαζαν να κάθεται δίπλα στον Λαρεντζάκη και τον είχε φλομώσει στις σαχλαμάρες;;; :D

FabrizioOberto

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 351
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 15, 2025 10:10 pm
Τοποθεσία: Athens
Αγαπημένος παίκτης: McKissick
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 2:52 pm

Jeight έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 2:34 pm
Rivers15 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 2:19 pm
Εβγαλε το σπορτ24 πως ο φαλ δεν ηταν λεει ευχαριστημενος στον ολυμπιακο τον τελευταιο χρονο :roofl:
Δεν μας τα λεει καλα ο Φαλ γενικα το τελευταιο διημερο. Κραταω βεβαια πισινη γιατι ειναι ο Μελαγιες και δεν πετυχαινει Γκοτζιλα με μπαζουκα απο τα 5 μετρα...
Για την ακρίβεια από τα 2 μέτρα.

Άβαταρ μέλους
Καρβουνιάρης

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 341
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 2:54 pm

GP77 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 2:34 pm
Rivers15 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 2:19 pm
Εβγαλε το σπορτ24 πως ο φαλ δεν ηταν λεει ευχαριστημενος στον ολυμπιακο τον τελευταιο χρονο :roofl:
Φαντάσου για τι δημοσιογράφους μιλάμε. Ενας παίχτης τραυματίας με 1,8εκ συμβόλαιο που είχε την στήριξη από όλο τον οργανισμό και δεν τον πίεσε κανείς ποτέ να επιστρέψει γρηγορότερα, πως γίνεται να είναι δυσαρεστημένος;
Ε, τώρα. Άμα είναι δυσαρεστημένος ο "δημοσιογράφος" που παίρνει τη συνέντευξη, δυσαρεστημένος θα βγει και ο παίκτης. Έτσι πάει αυτό! :D

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”