Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

Άβαταρ μέλους
kein

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 4013
Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 4:10 pm

Erether έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 4:04 pm
Θεωρείτε ότι η ομάδα ήθελε να γλιτώσει εντελώς το συμβόλαιο του Φαλ ή πιάστηκε κοιμωμένη και δεν πίστεψε ότι θα παρει το διαβατήριο;

Βέβαια, ο Γάλλος δε νομίζω να έμενε ούτε με 1 εκατομμύριο, εφόσον είχε άλλες προτάσεις. Θα έπρεπε να ανέβουμε στο 1,5 τουλάχιστον
Λογικα ο Ολυμπιακός ΔΕΝ περίμενε ότι Φαλ θα πήγαινε στον αιώνιο αντίπαλο. Ήξερε πως το διαβατήριο θα ήταν σοβαρό δέλεαρ για τους Άρη και ΠΑΟΚ, και θα έδιναν την υπεραξία που ζητούσε. Η περίπτωση του διαβατηρίου ήταν μια κίνηση που γύρισε μπούμερανγκ.

:bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball:
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
Heisenberg

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1483
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 13, 2023 12:42 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Αγαπημένος παίκτης: Gary Payton
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Πέμ Ιουν 25, 2026 4:11 pm

Γιαμπουσελε κυκλοφορει ως φημη στα μανατζερικα οτι προσπαθει ο ολυμπιακος.
και μαλιστα μαντεψτε ποιον λένε οτι εχουνε βαλει για ψηστήρι.
Δεν το πιστευω γιατι αυτος ειχε δηλωσει οτι δεν γυρναει Ευρωπη και θελει να εξσφαλίσει συνταξη στο ΝΒΑ.

Άβαταρ μέλους
Sokos

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1869
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 26, 2008 4:24 am
Αγαπημένος παίκτης: Vince Carter
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 4:15 pm

todorris έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 2:46 pm
Sokos έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 10:42 am
Νομίζω γίνεται υπερβολική κουβέντα για τον Fall. Εμείς τον αφήσαμε ελεύθερο. Δεν πούλησε ποτέ οπαδιλίκι. Προσωπικά δεν με πείραξε καθόλου που πήγε στον ΠΑΟ. Αφενός δεν ξέρουμε αν έβρισκε αλλού αυτά τα χρήματα, αφετέρου αυτά που γράφτηκαν για την μετακίνηση οικογένειας, παιδιών κτλ έχουν μεγάλη βάση.

Το μόνο που αδυνατώ να καταλάβω είναι πως κάποιος προτιμάει να έχει εργοδότη τον DPG, αντί για οποιονδήποτε άλλο. Ο Fall είναι πολλά χρόνια στην Ελλάδα και την έχει ζήσει την ατμόσφαιρα στο πετσί του. Εκτός αν πιστεύει ότι ο Obradovic θα αποτελέσει ομπρέλα σε όλο αυτό το σκηνικό.

Και για τον ΠΑΟ βγάζει πολύ νόημα αν μιλάμε για Fall με διαβατήριο. Για τρίτος είναι ταμάμ. Τώρα αυτά τα "fake greeks" και "δεν ελληνοποιούμε" αλλά παίρνουμε ελληνοποιημένους είναι άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε και συνδέονται με το σχόλιο για DPG πιο πάνω.

Στα του Θωμά, η γυναίκα του δεν είναι Καναδοιρανή? Νομίζω έχει Ιρανική καταγωγή ή κάτι τέτοιο. Είναι δυνατόν να σκέφτονται σοβαρά την Hapoel? Συνεχίζω να πιστεύω πάντως ότι θα βρεθεί μία αμοιβαία αποδεκτή λύση.
Ο δπγ είπε δημοσίως σε ομιλία στους παίκτες μετά την κούπα ότι σχεδόν τριπλασιάστηκαν οι αποδοχές των περισσοτέρων κ ότι ζητήσαν το πήραν.Ξέρεις κανέναν καλύτερο εργοδότη παικτών?Δές τι τραβάνε οι Γουόκαπ,Ντόρσει κτλ για να πετύχουν αυξησούλα
Ναι, πολλούς. Αυτούς που δεν σε βάζουν σε πούλμαν από Κωνσταντινούπολη - Αθήνα αν χάσει η ομάδα. Αυτούς που δεν σε κράζουν στα social όταν δεν πάει καλά το πράγμα. Αυτούς που δεν βάζουν τα τσιράκια τους να γράφουν ό,τι παπάτζα να ναι προκειμένου να "σφίξουν τα λουριά". Αυτούς που δεν κηρύσσουν πολέμους απέναντι σε όλους και σε όλα σαν Δον Κιχώτης από τα Lidl. Αυτούς που δεν περηφανεύονται ότι είναι δεξιότεροι των νεοναζί. Η λίστα είναι μεγάλη. Αν θες, ψάξε λίγο το ανθολόγιο του λεγάμενου και θα βρεις πολλά ακόμα.

Αυτό που αναφέρεις βέβαια είναι το μισθολογικό. Αμα πληρώνεις χοντρά λεφτά, πείθεις και τον άλλο να κάνει τα στραβά μάτια ή να "καταπίνει" διάφορα. Δεν συμβαίνει μόνο στον πρωταθλητισμό αυτό. Πρώτα πρώτα γράφω ότι δεν ξέρουμε αν έβρισκε αλλού αυτά τα λεφτά.

Erether

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1267
Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2025 10:47 am
Τοποθεσία: Αθηνα
Αγαπημένος παίκτης: Μακκολουμ
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Πέμ Ιουν 25, 2026 4:18 pm

kein έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 4:10 pm
Erether έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 4:04 pm
Θεωρείτε ότι η ομάδα ήθελε να γλιτώσει εντελώς το συμβόλαιο του Φαλ ή πιάστηκε κοιμωμένη και δεν πίστεψε ότι θα παρει το διαβατήριο;

Βέβαια, ο Γάλλος δε νομίζω να έμενε ούτε με 1 εκατομμύριο, εφόσον είχε άλλες προτάσεις. Θα έπρεπε να ανέβουμε στο 1,5 τουλάχιστον
Λογικα ο Ολυμπιακός ΔΕΝ περίμενε ότι Φαλ θα πήγαινε στον αιώνιο αντίπαλο. Ήξερε πως το διαβατήριο θα ήταν σοβαρό δέλεαρ για τους Άρη και ΠΑΟΚ, και θα έδιναν την υπεραξία που ζητούσε. Η περίπτωση του διαβατηρίου ήταν μια κίνηση που γύρισε μπούμερανγκ.
Ο Φαλ είχε τσινησει και στην προηγούμενη ανανέωση του. Είχε προταση από την Μονακό. Δεν υπήρχε περίπτωση να ανανεώσει με λίγα χρήματα και φυσικά ο Ολυμπιακός δε θα έδινε ποτε τόσα για 4ο ψηλό. Οπότε γιατί να κανόνιζε ο Ολυμπιακός για διαβατήριο;

Άβαταρ μέλους
kein

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 4013
Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 4:19 pm

Erether έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 4:18 pm
kein έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 4:10 pm


Λογικα ο Ολυμπιακός ΔΕΝ περίμενε ότι Φαλ θα πήγαινε στον αιώνιο αντίπαλο. Ήξερε πως το διαβατήριο θα ήταν σοβαρό δέλεαρ για τους Άρη και ΠΑΟΚ, και θα έδιναν την υπεραξία που ζητούσε. Η περίπτωση του διαβατηρίου ήταν μια κίνηση που γύρισε μπούμερανγκ.
Ο Φαλ είχε τσινησει και στην προηγούμενη ανανέωση του. Είχε προταση από την Μονακό. Δεν υπήρχε περίπτωση να ανανεώσει με λίγα χρήματα και φυσικά ο Ολυμπιακός δε θα έδινε ποτε τόσα για 4ο ψηλό. Οπότε γιατί να κανόνιζε για διαβατήριο;
Για να διεκδικήσει τα χρήματα που προσδοκούσε.

:bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball:
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
Άβαταρ μέλους
Conan1982

Site Admin
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 9373
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
Τοποθεσία: Κρήτη
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 4:20 pm

shaq7 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 3:36 pm
Για ποκου πάντως δεν βλέπω τίποτα στο τουιτερ μόνο ότι θα πάρει διαβατήριο … μπορεί να πάει αλλού και αυτός
Και το διαβατήριο πως θα το πάρει αναρωτιέμαι. Πρέπει να κλείσεις συνεχή χρόνια πριν την αίτηση, δεν γεννήθηκε εδώ, δεν ξέρω σε τι κατηγορία υπάγεται

TuTiS

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 817
Εγγραφή: Δευ Μάιος 27, 2024 3:14 am
Αγαπημένος παίκτης: VSpan
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 4:20 pm

Erether έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 4:04 pm
Θεωρείτε ότι η ομάδα ήθελε να γλιτώσει εντελώς το συμβόλαιο του Φαλ ή πιάστηκε κοιμωμένη και δεν πίστεψε ότι θα παρει το διαβατήριο;

Βέβαια, ο Γάλλος δε νομίζω να έμενε ούτε με 1 εκατομμύριο, εφόσον είχε άλλες προτάσεις. Θα έπρεπε να ανέβουμε στο 1,5 τουλάχιστον
Καλά και τον Οκτώβριο να πάρει το διαβατήριο (αν το πάρει) χάθηκε η χρονιά του για φέτος αφού θα θεωρείται ξένος στο πρωτάθλημα. Οπότε ας ηρεμήσουμε λίγο με αυτόν τον παροξυσμό λες και χάσαμε τον Olajuwon. Ο Πόκου πάντως αν δουλεύει θα είναι τρομερή προσθήκη. Διαδικασίες για το διαβατήριο του έχει ξεκινήσει από πέρυσι τον Νοέμβριο πάντως και ακόμα δεν το έχει στα χέρια του, με ότι αυτό συνεπάγεται για τον χρόνο που απαιτείται για την διαδικασία έκδοσης ελληνικού διαβατηρίου. Τουλάχιστον φαίνεται να γλιτώνουμε τον Colson αφού λένε οι ισραηλινοί ότι έχει κλείσει με Maccabi. Πήρε το μάτι μου στο subreddit της Basconia ότι χαλάει η μεταγραφή του Metu και ότι ο παίκτης είναι κοντά στον Ολυμπιακό όπως και ότι έχει πέσει τρελό ψηστήρι στον Yabusele που πολύ δύσκολα θα συνεχίσει NBA αφού αποφάσισε να γίνει free agent.

Rivers15

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2386
Εγγραφή: Τετ Φεβ 26, 2025 12:53 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: David Rivers
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Πέμ Ιουν 25, 2026 4:20 pm

redcard έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 2:39 pm
Rivers15 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 2:19 pm
Εβγαλε το σπορτ24 πως ο φαλ δεν ηταν λεει ευχαριστημενος στον ολυμπιακο τον τελευταιο χρονο :roofl:
Οι παιχτες ειναι πρωτα επαγγελματιες και πρεπει να κοιταξουν τον εαυτο τους.

Οταν η ομαδα σε πεταει σε ενα νοσοκομειο και μεσα ξεκιναει η σαιζον και δε σε βαζει και να παιξεις, τι περιμενετε να κανει ο παιχτης; Να κατσει να το ανεχτει; Ειναι θεμα σεβασμου.

Με τον Φαλ.
Ο παικτης ηταν τραυματιας μεχρι τον Μαρτιο και επεστρεψε απο τραυματισμο που ο Εβανς στο 2ρο-3ο παιχνιδι που επαιξε ξανατραυματιστηκε οποτε πες ηταν ΟΚ να παιξει απο τα τελη Απριλιου; Κι αυτο με επιφυλλαξη. Αν ο Μπαρτζωκας εβαζε τετοια εποχη απο το πουθενα τον Φαλ να παιξει μπασκετ σε πλει-οφφ και σε φ-4 θα τον παιρναν με τις πετρες και εδω θα επεφτε το κραξιμο της αρκουδας.
Επισης ο προπονητης της ομαδας γνωριζει καλυτερα ποιος θα παιζει την καθε στιγμη και προφανως ο προπονητης εκρινε πως ο Χολ μπορουσε να του δωσει περισσοτερα.
Αν ο καθε Φαλ ειναι δυσαρεστημενος που δεν επαιξε βασικος ερχομενος απο τετοιο τραυματισμο so be it, αλλα σορρυ προσωπικα μου φαινεται τρομερα αστειο... Και αδυνατώ να πιστεψω πως ειναι αυτος ο λογος.
Μπορει να υπηρχαν αλλα θεματα που δεν τα γνωριζουμε, οπως για παραδειγμα δεν καθοταν στη θεση που ηθελε στα baseline court seats του ΣΕΦ ή μπορει να περιμενε κι αυτος να του κανουν αυξηση με προωρη επεκταση του συμβολαιου του ή μπορει το προβλημα να ηταν πως ειχε χαθει η Χριστοσταθμιση που του εκανε τελευταια φορα ο Μπαρτζωκας! :lol:

Erether

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1267
Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2025 10:47 am
Τοποθεσία: Αθηνα
Αγαπημένος παίκτης: Μακκολουμ
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Πέμ Ιουν 25, 2026 4:23 pm

kein έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 4:19 pm
Erether έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 4:18 pm

Ο Φαλ είχε τσινησει και στην προηγούμενη ανανέωση του. Είχε προταση από την Μονακό. Δεν υπήρχε περίπτωση να ανανεώσει με λίγα χρήματα και φυσικά ο Ολυμπιακός δε θα έδινε ποτε τόσα για 4ο ψηλό. Οπότε γιατί να κανόνιζε για διαβατήριο;
Για να διεκδικήσει τα χρήματα που προσδοκούσε.
O παίκτης. Ο Ολυμπιακός που κολλαει σε όλο το αυτό; Και λες μάλιστα ότι του γύρισε και μπούμερανγκ

Άβαταρ μέλους
nikolas_asteri

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 6012
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
Αγαπημένη ομάδα: New-York-Knicks
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 4:23 pm

Sokos έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 4:15 pm
todorris έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 2:46 pm

Ο δπγ είπε δημοσίως σε ομιλία στους παίκτες μετά την κούπα ότι σχεδόν τριπλασιάστηκαν οι αποδοχές των περισσοτέρων κ ότι ζητήσαν το πήραν.Ξέρεις κανέναν καλύτερο εργοδότη παικτών?Δές τι τραβάνε οι Γουόκαπ,Ντόρσει κτλ για να πετύχουν αυξησούλα
Ναι, πολλούς. Αυτούς που δεν σε βάζουν σε πούλμαν από Κωνσταντινούπολη - Αθήνα αν χάσει η ομάδα. Αυτούς που δεν σε κράζουν στα social όταν δεν πάει καλά το πράγμα. Αυτούς που δεν βάζουν τα τσιράκια τους να γράφουν ό,τι παπάτζα να ναι προκειμένου να "σφίξουν τα λουριά". Αυτούς που δεν κηρύσσουν πολέμους απέναντι σε όλους και σε όλα σαν Δον Κιχώτης από τα Lidl. Αυτούς που δεν περηφανεύονται ότι είναι δεξιότεροι των νεοναζί. Η λίστα είναι μεγάλη. Αν θες, ψάξε λίγο το ανθολόγιο του λεγάμενου και θα βρεις πολλά ακόμα.

Αυτό που αναφέρεις βέβαια είναι το μισθολογικό. Αμα πληρώνεις χοντρά λεφτά, πείθεις και τον άλλο να κάνει τα στραβά μάτια ή να "καταπίνει" διάφορα. Δεν συμβαίνει μόνο στον πρωταθλητισμό αυτό. Πρώτα πρώτα γράφω ότι δεν ξέρουμε αν έβρισκε αλλού αυτά τα λεφτά.
Όλα αυτά που γράφεις (πλην του λεωφορείου που ήταν πριν σχεδόν 10 χρόνια) δεν έχουν να κάνουν με τις συνθήκες εργασίας όμως. Σε όλα έχεις δίκιο σχετικά με το ποιον του ΔΠΓ, αλλά είναι εκτός θέματος. Το να έχεις έναν εργοδότη με τον οποίο...ας πούμε δεν συμφωνείς για να μην βγούμε εκτός θέματος, δεν κάνει τις συνθήκες εργασίας σου δύσκολες ή περίεργες.

Ο παίκτης έχει προπονητή, σταφ, γιατρούς, εγκαταστάσεις κλπ. Πληρώνεται στην ώρα του μπόλικα λεφτά, έχει ότι σκατά ανέσεις υποτίθεται προσφέρει η ομάδα. Και εντάξει, μπορεί μία στο τόσο να σκάσει προπόνηση το αφεντικό "να τους τρίξει τα δόντια" (lmao).

Καταλαβαίνω ότι υπάρχει μία απέχθεια προς τον ΔΠΓ σαν άτομο (η οποία με βρίσκει σύμφωνο) αλλά δεν έχει να κάνει με το πως περνάει ο αθλητής στην ομάδα, τι να κάνουμε τώρα;

Εικόνα
Rivers15

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2386
Εγγραφή: Τετ Φεβ 26, 2025 12:53 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: David Rivers
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Πέμ Ιουν 25, 2026 4:26 pm

Erether έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 4:04 pm
Θεωρείτε ότι η ομάδα ήθελε να γλιτώσει εντελώς το συμβόλαιο του Φαλ ή πιάστηκε κοιμωμένη και δεν πίστεψε ότι θα παρει το διαβατήριο;

Βέβαια, ο Γάλλος δε νομίζω να έμενε ούτε με 1 εκατομμύριο, εφόσον είχε άλλες προτάσεις. Θα έπρεπε να ανέβουμε στο 1,5 τουλάχιστον
Η ομαδα προφανως δεν μπορουσε να πληρωνει 1.90 μυρια (που ηταν ο τριτος χρονος) για το συμβολαιο του τριτοτεταρτου σεντερ της, λογικο δεν ειναι;
Απο εκει και περα δεν μπορουσε να του κανει θεωρω και προταση αναπροσαρμογης ας πουμε 1.0-1.20 μυρια γιατι αυτο θα επρεπε να συνοδευτει απο επεκταση συμβολαιου για αλλα 2-3 χρονια. Αλλιως θα ηταν χαζος ο Φαλ να δεχθει αναπροσαρμογη μονο στον υπολειπομενο χρονο του συμβολαιου του. Δεν θα ηταν αυτοκτονικο να κανουμε επεκταση τον Φαλ για αλλα 2-3 χρονια; Δεν θα κραζανε πολλοι τη διοικηση και θα διαβαζαμε "Ελπιζω ο Μπαρτζωκας μην φαει παλι το κολλημα του και βαζει του χρονου τον Φαλ αντι τον Μιλου ή τον Ταιρικ";

TuTiS

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 817
Εγγραφή: Δευ Μάιος 27, 2024 3:14 am
Αγαπημένος παίκτης: VSpan
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 4:26 pm

Heisenberg έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 4:11 pm
Γιαμπουσελε κυκλοφορει ως φημη στα μανατζερικα οτι προσπαθει ο ολυμπιακος.
και μαλιστα μαντεψτε ποιον λένε οτι εχουνε βαλει για ψηστήρι.
Δεν το πιστευω γιατι αυτος ειχε δηλωσει οτι δεν γυρναει Ευρωπη και θελει να εξσφαλίσει συνταξη στο ΝΒΑ.
Θέλει άλλα 6 χρόνια να παίξει NBA για να πάρει την ιατροφαρμακευτική περίθαλψη. Για σύνταξη, μόλις συμπληρώσει τα 3 χρόνια στο NBA θα μπορεί να λάβει σύνταξη και είναι στο NBA ήδη 4 χρόνια.

FabrizioOberto

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 353
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 15, 2025 10:10 pm
Τοποθεσία: Athens
Αγαπημένος παίκτης: McKissick
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 4:26 pm

Heisenberg έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 4:11 pm
Γιαμπουσελε κυκλοφορει ως φημη στα μανατζερικα οτι προσπαθει ο ολυμπιακος.
και μαλιστα μαντεψτε ποιον λένε οτι εχουνε βαλει για ψηστήρι.
Δεν το πιστευω γιατι αυτος ειχε δηλωσει οτι δεν γυρναει Ευρωπη και θελει να εξσφαλίσει συνταξη στο ΝΒΑ.
Εγώ αυτόν δε θέλω να πάρουν οι απέναντι (οκ και Ράιτ, γιατί θα μας πρήξουν οι Ολυμπιακοί που πάντα θεωρούν καλύτερο μας παίκτη όποιον δεν παίζει/έχει φύγει). Τσιτ ο τύπος για Ευρωλίγκα. Ας πάρουν όποιον άλλο θέλουν. Ας είναι και ο Μπαμ Αντεμπάγιο... :dribble:

Άβαταρ μέλους
plo koon

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1533
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 19, 2011 3:17 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Papaloukas
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Πέμ Ιουν 25, 2026 4:28 pm

Heisenberg έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 4:11 pm
Γιαμπουσελε κυκλοφορει ως φημη στα μανατζερικα οτι προσπαθει ο ολυμπιακος.
και μαλιστα μαντεψτε ποιον λένε οτι εχουνε βαλει για ψηστήρι.
Δεν το πιστευω γιατι αυτος ειχε δηλωσει οτι δεν γυρναει Ευρωπη και θελει να εξσφαλίσει συνταξη στο ΝΒΑ.
Πυρηνικό όπλο ο Γιαμπου, αλλά είτε για πρώτο 4αρι είτε για ομάδα που δεν έχει τόσο γεμάτο 5.
Δεν βλέπω πως θα λειτουργήσει σε εμάς

:hammer: je suis jazz thrillos :hammer:
redcard

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 806
Εγγραφή: Τετ Ιουν 19, 2024 2:03 pm
Τοποθεσία: Λονδίνο
Αγαπημένος παίκτης: Roy
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 4:28 pm

Rivers15 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 4:20 pm
redcard έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 2:39 pm


Οι παιχτες ειναι πρωτα επαγγελματιες και πρεπει να κοιταξουν τον εαυτο τους.

Οταν η ομαδα σε πεταει σε ενα νοσοκομειο και μεσα ξεκιναει η σαιζον και δε σε βαζει και να παιξεις, τι περιμενετε να κανει ο παιχτης; Να κατσει να το ανεχτει; Ειναι θεμα σεβασμου.

Με τον Φαλ.
Ο παικτης ηταν τραυματιας μεχρι τον Μαρτιο και επεστρεψε απο τραυματισμο που ο Εβανς στο 2ρο-3ο παιχνιδι που επαιξε ξανατραυματιστηκε οποτε πες ηταν ΟΚ να παιξει απο τα τελη Απριλιου; Κι αυτο με επιφυλλαξη. Αν ο Μπαρτζωκας εβαζε τετοια εποχη απο το πουθενα τον Φαλ να παιξει μπασκετ σε πλει-οφφ και σε φ-4 θα τον παιρναν με τις πετρες και εδω θα επεφτε το κραξιμο της αρκουδας.
Επισης ο προπονητης της ομαδας γνωριζει καλυτερα ποιος θα παιζει την καθε στιγμη και προφανως ο προπονητης εκρινε πως ο Χολ μπορουσε να του δωσει περισσοτερα.
Αν ο καθε Φαλ ειναι δυσαρεστημενος που δεν επαιξε βασικος ερχομενος απο τετοιο τραυματισμο so be it, αλλα σορρυ προσωπικα μου φαινεται τρομερα αστειο... Και αδυνατώ να πιστεψω πως ειναι αυτος ο λογος.
Μπορει να υπηρχαν αλλα θεματα που δεν τα γνωριζουμε, οπως για παραδειγμα δεν καθοταν στη θεση που ηθελε στα baseline court seats του ΣΕΦ ή μπορει να περιμενε κι αυτος να του κανουν αυξηση με προωρη επεκταση του συμβολαιου του ή μπορει το προβλημα να ηταν πως ειχε χαθει η Χριστοσταθμιση που του εκανε τελευταια φορα ο Μπαρτζωκας! :lol:
Σαρκαστικο ηταν το ποστ.. :welcome:

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”